Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Probleem voolutugevusega. (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1763)
rait008
huviline



Registreerunud 14.10.04
Asukoht: Tallinn/Keila
Kasutaja on eemal


postitati 21.02.05 20:14 Tsiteeri
Probleem voolutugevusega.



Autoks siis audi 200T -84 (KG), 90A boschi generaator. Probleemiks siis nimelt ülelaadimine, sai mõõdetud laadimist ja tühikäigul tuleb akusse ~15,8V, pöörete kasvades kohati tõustes. Alguse sai siis lihtsalt harjade kulumisega- sai uus tablett muretsetud. Peale vahetust hakkas ülelaadimine pihta ja pingeregulaatori tööd kontrollides selgus et asi vigane, sai uus muretsetud- peale käivitamist sama tulemus- pingeregulaator õhtal. Targemad oskasid arvata et käivitamise hetkel/peale käivitamist tarbib miski tohutult voolu mis põhjustabki pingeregulaatori töö lõpetamise. Samuti sai mõõdetud generaatori takistusi ja ainuke asi mis kahtlasena tundus oli ankru sisetakistus mis oli 6,... peaks aga olema 10 ringis midagi? Samuti olen üle kontrollinud kõik kaitsmed, juhtmed, vajalikud massi kohad , armatuurlauas asetseva kontroll lambi pirni jne jne.
Ehk oskab keegi aidata/soovitada midagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 21.02.05 20:33 Tsiteeri


Kui ankru (ergutusmähis) takistus on väiksem (keerud lühises) lubatust, siis seesama võibki põhjustada relee läbipõlemise.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rait008
huviline



Registreerunud 14.10.04
Asukoht: Tallinn/Keila
Kasutaja on eemal


postitati 21.02.05 21:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
võibki põhjustada relee läbipõlemise.

Võib põhjustada tõesti pingeregulaatori läbipõlemise, aga ergutusmähise keerdude vahelise lühise korral ta ei tohiks üldse laadida? Laadimine on sõites kohati ikka vägagi kõrge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 22.02.05 07:29 Tsiteeri


Kontrolli dioode !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 22.02.05 07:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rait008
Tsitaat:
Algselt postitas: samru
võibki põhjustada relee läbipõlemise.

Võib põhjustada tõesti pingeregulaatori läbipõlemise, aga ergutusmähise keerdude vahelise lühise korral ta ei tohiks üldse laadida? Laadimine on sõites kohati ikka vägagi kõrge.


miks? Kõigepealt läheb ülekoormuse (takistus 10 oomi asemel 6oomi) tõttu relee peesse ja siis hakkab täiega ergutusvoolu peale andma, mis ajabki pinge üles. Teine võimalus on, et relee ei saa infot, et pinge on kõrge ja lihtsalt annab ergutusele liiga palju peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 22.02.05 09:18 Tsiteeri


Minu teada saab regulaator infot ka dioodploki pealt ,labi paari väiksema dioodi.120A genekal see nii oli.Enda genekal oli teine probleem-üks võimsusdiood oli läbi ja laadimist ei olnud.Jääb veel variant ,et ka uus regulaator on läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martaan
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 22.02.05 18:11 Tsiteeri


Olen maadlend sama probleemiga ja viga oli selles, et üks mähis oli lühises!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rait008
huviline



Registreerunud 14.10.04
Asukoht: Tallinn/Keila
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.05 20:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru

Kõigepealt läheb ülekoormuse (takistus 10 oomi asemel 6oomi) tõttu relee peesse ja siis hakkab täiega ergutusvoolu peale andma, mis ajabki pinge üles.


Kui tõesti ergutusmähises keerdude vaheline lühis siis võimalus tõesti olemas selline (täpselt ei oska öelda, genekas diagnostikas). Kuigi minu teada ei tohiks see eriti tähtsust omada, kuna pingeregulaator peaks reguleerima generaatorist väljuvat voolu mitte sisenevat (parandage mind kui eksin). Kindel aga selles et nii kui uue pingeregulaatori paigaldan on see peale käivitamist kohe peetis.:mad:
Dioodiplokk aga 100% terve...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
martaan
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 23.02.05 20:21 Tsiteeri


Mähis võib olla lühises oma korpusega!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 23.02.05 20:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rait008
Tsitaat:
Algselt postitas: samru

Kõigepealt läheb ülekoormuse (takistus 10 oomi asemel 6oomi) tõttu relee peesse ja siis hakkab täiega ergutusvoolu peale andma, mis ajabki pinge üles.


Kui tõesti ergutusmähises keerdude vaheline lühis siis võimalus tõesti olemas selline (täpselt ei oska öelda, genekas diagnostikas). Kuigi minu teada ei tohiks see eriti tähtsust omada, kuna pingeregulaator peaks reguleerima generaatorist väljuvat voolu mitte sisenevat (parandage mind kui eksin). Kindel aga selles et nii kui uue pingeregulaatori paigaldan on see peale käivitamist kohe peetis.:mad:
Dioodiplokk aga 100% terve...


Ei, nii see ei ole, sest kui ta reguleeriks väljuvat pinget oleks genekas kolm korda suurem. Tegelikult pingeregulaator saab infot pinge suurusest ja vastavalt sellele suurendatakse/vähendatakse rootori magnetvoogu. Mida madalam pinge seda rohkem antakse läbi harjade voolu ergutusmähisele, see omakorda tekitab suurema magnetvoo ning staatorimähistes tekib kõrgem pinge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rait008
huviline



Registreerunud 14.10.04
Asukoht: Tallinn/Keila
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.05 12:22 Tsiteeri


Asi siis kindel nüüd... ankru mähises keerud omavahel tõsiselt koos ja see põhjustaski kohese pingeregulaatori katki minemise. Lahendus- uus generaator:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.2% - SQL: 40.8%]