Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C4 2.0 Quattro --> 2.5TDI Quattro - 1993 - Crp (Vastuseid: 97 | Vaatamisi: 26355)
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 29.12.13 18:25 Tsiteeri
Audi 100 C4 2.0 Quattro --> 2.5TDI Quattro - 1993 - Crp



Tervitused, tekkis väike ümberehituse mõte seoses sellega, et enda auto läheb avarii tagajärjel mahakandmisele siis jääb järgi üks väga heas korras 2.5TDI mootor, kahjuks 85kW-ne kuid siiski korras mootor.
Kevadel sai mootor suure remondi seoses kokkujooksmisega:
- Hammasrihm, kõik rihmad rullid
- Veepump
- Nuka simmerid
- Klapid
- Klapipesad
- Plokikaas sai lihvitud
- Uus plokikaane tihend
- Uued sisse ja väljalaske tihendid
- Uus klapikambrikaane tihend
- Uued juhtpuksid
- Uued klapisääretihendid
- Uued mahlad
- Kütusefilter
- Õhufilter
ja kindlasti veel midagi mis nüüd kohe ei meenu.

Nüüd, aga juhtuski autoga õnnetus ja selle kerega pole enam midagi peale hakata ja osadeks ka ei raatsi müüa kuna tean, et mootor on korras.

Kuna juhtus kätte hea hinnaga Audi 100 Avant 2.0 103kw-ne Quattro siis otsustasin kasutada võimalust, et enda diisli mootor sinna peale ümber laduda. Ehk siis uus kere on juba kohale ka veetud. Eelnimetatul siis mootoril õlisurve puudu ja just sellepärast tuligi hea hinnaga. Kehtiv ülevaatus ja kindlustus ka olemas.
Asja üle pani mõtlema just varustuse nimekiri mis katki sõidetud diislil oli maru mannetu, küll aga kerepoolest oli ta parem, aga see selleks. Eelkõige meeldib see, et masinad on identsed. Paar pisikest erinevust väliselt ainult. Mõlemad manuaal kastiga isendid, katkine 92 ja uus 93 aasta
Quattro lisad mis meenuvad:
- Nahksisu
- 2x käetoed
- Reguleeritav rool
- Allaklapitavad istmed
- Pikad kellad kompuutriga
- Kliima
- 4x el aknad
- El peeglid
- El luuk
- Kesklukk, signalisatsioon - puldist uksed lukku laseb aknad ja luugid kinni.
- Nelivedu ja diffri lukk
- Tagumised parkimisandurid
- Luuptuled
: kindlasti lisandub veel lisasid mis koheselt ei meenu, + konks ka vajab külge paigaldamist.

Katki sõidetud auto, ehk see millel tuleb mootor ja muu mida selle juhtimiseks vaja -
http://i1223.photobucket.com/albums/dd507/pruuli11/1461763_679343182105580_1896672215_n_zpsd4247b81.jpg

http://i1223.photobucket.com/albums/dd507/pruuli11/SAM_3242_zpsf556c782.jpg


http://i1223.photobucket.com/albums/dd507/pruuli11/SAM_2099_zps5d2da7c8.jpg


Quattro, ehk see masin kuhu peale see mootor edasi rändab .


http://i1223.photobucket.com/albums/dd507/pruuli11/BcGiSW7CcAAervC_zpsc65ef570.jpg


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 29.12.13 18:31 Tsiteeri


Tervitused.
Praeguse seisuga mõlema masina ninad lahti võetud ja mootorid eemaldatud. Quattro mootor maha müüdud ja ootab diisli oma pealepanekut. Aga esmalt vaja telfer ülesse seada, et mootor korralikult nuudi otsa saada. Maha võtsime käsitsi ja eriti probleeme ei valmistanud.
Paar päeva tegelenud bussi remondiga ja pole audile aega jagunud.

Mootori pealepanek ise ei ole kindlasti mingi probleem, probleemi hakkab valmistama kindlasti juhtmestik. Plaanis ongi sellega hakata juba täna tegelema, aga eks ole näha kas jõuan garaasi või ei.
Soovikski paari juhist kuidas armatuurlauda eemaldada? Palju lihtsam oleks internetist asi selgeks teha ja saaks ta kiiremini maha kui hakata ise otsima kus, mis, kes. Sellest oleks palju abi.

Kuna Diisli mootor pidi selle kasti otsa istuma ja visuaalselt tundub ka, et istub siis alguses jääb bensuka kast sinna alla. Nii proovi mõttes, pole mõtet seda kasti osta kui pole kindel, et masin käivitub. Loota ju võib ja plaan oli see esimene käivitamien selle aasta sisse jätta, aga kõik muud tegevused võtavad aja ära.

Jätkan.


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
must1.9tdb4audi
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: tallinna lähedal
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5tdi Q

postitati 29.12.13 18:52 Tsiteeri


Armatuuri mahavõtt väga keeruline pole.
Keerad kellad maha, rooli koos kangidega maha, lülitite keskkonsool maha, kaitsmeplokk maha ja seal veel kaks polti lahti ja kunde pool sama moodi plastik kaan maha ja seal all on 2 polti, siis keskkonsooli alt peaks veel näha olema keskmised kinnitused.
Ja kui su autol peaks kunde airbag olema, siis tuleb kindalaka kohal armatuuri all ka paar mutrikest lahti keerata ja kapoti alt ka üks armatuuri mutter lahti keerata.
Kui midagi jäi kirjutamatta siis parandage mind, aga A6-l oli nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 29.12.13 18:58 Tsiteeri


Seda juhtmestikku ei maksa väga karta, C4 on ta väga kompaktse ja loogilise ehitusega. Kasuks tuleks muidugi kui diisli ja bensuka elektriskeemid kõrvale võtta.
Lisaks, selleks, et mootorjuhtmestik inimlikult kätte saada, tuleks maha võtta auto küljest ka soojenduse ahi, põhjamati eemaldamine ei ole ilmtingimata vajalik. Kapoti all teeb elu kitsaks roolilatt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Dr.Rammstein
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal

postitati 29.12.13 19:01 Tsiteeri


Audi 100 armatuuril puudub see polt mis mootoriruumi läheb. Mis juhtmestikku puutub siis viska ikka terve juhtmestik ümber, kuid jah, roolilati pead selleks eemaldama, sest juhtmekimp lati ja kere vahelt läbi ei mahu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kodanik88
huviline



Registreerunud 22.02.09
Asukoht: põlva ja võru vahel
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90q 2.5tdi 10v, ford mustang gt cobra look, vw pasteet 1.9, Audi a8 4.0 tdi

postitati 29.12.13 19:24 Tsiteeri


Endal sama asi käsil, aga panen b3 kerele sellist mootorit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 29.12.13 23:11 Tsiteeri


Tervitused.
Praeguse seisuga asi nii kaugel, et armatuur ja muu säärane mis ette jääb on eemaldatud. Tuli mu arust suhteliselt libedalt ja probleeme ei valmistanud. Eemaldasin ja arutasin ka natukene juhtmeid ja juhtmekimpe.
Päris korralikult on neid juhtmeid, kuid mitte midagi tragöödilist. Ehk saab hakkama - loodan, et immo ei hakka probleeme tekitama, kui tal üldse see on. Igatahes signaplokke jne seal oli, aga kas ta ka midagi blokeerib on vara öelda.
Praegu jäi töö poolikuks sellepärast, et ei saanud salongiahju kätte tegelt eriti ei uurinudki kuna kell oli palju ja väsimus tuli peale, sellega seoses paar küsimust.
- Kuidas eemaldada salongiahi? Siis veidike parem seda juhtmestikku ratsida.
- Kas kütusetrass võib muidu sama jääda, välja arvatud võttur ja lõpp tuleb nagunii ringi teha? Ja bensuka paak sobib ikka?
- Kas tõesti pean roolilati eemaldama, muidu kätte ei saa? või piisab ainult kuskilt järgi andmisest?


Paar pilti ka kellel huvi on!

http://i1223.photobucket.com/albums/dd507/pruuli11/SAM_3287_zps8cb5db8e.jpg

http://i1223.photobucket.com/albums/dd507/pruuli11/SAM_3288_zpsc7b02a1b.jpg


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 30.12.13 00:02 Tsiteeri


Ega selle salongi ahjuga muud ei ole, kui kapoti alt see vits lahti, kuumaõhupuhuriga natuke servadest seda nö tihendusmassi soendada, mis teda kinni hoiab ning tuleb tuleb kerge jõu rakendamisega ta päris hästi lahti kere küljest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 30.12.13 00:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Procon-Ten
Ega selle salongi ahjuga muud ei ole, kui kapoti alt see vits lahti, kuumaõhupuhuriga natuke servadest seda nö tihendusmassi soendada, mis teda kinni hoiab ning tuleb tuleb kerge jõu rakendamisega ta päris hästi lahti kere küljest.


Ja väljub ta kummale poole, kas salongi sisse või kuidagimoodi kapotialt välja - eeldavasti ikka sisse eks?;)


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Siim5
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 30.12.13 00:35 Tsiteeri


Tuleb välja poole. Kojameeste süsteem tuleb eest ära võtta. Salongis tuleb külgmised õhutorud ja paar pistikut ahju küljest lahti võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Priit86
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C

postitati 30.12.13 09:23 Tsiteeri


Kõik tore, kuid ei saa aru, miks armatuuri lahti kakkusid? Enda omal sain küll ilma hakkama. Salongiahju kätte saamiseks kõik kojameeste ümber olevad plastikud ära, sama ka hoovastikuga. Kobakal see vits ümbert ära, soojenduse voolikud küljest, salongi poolt punane ja sinine pistik (asuvad kohe ahju all) lahti ja siis altpoolt hakkad üles sikutama. Vaakumitest võid muidugi enne pildi teha, kuidas paiknevad seal, kapoti all.
Kütusepaak ise sobib, kuid mõistlik oleks alt kakkuda ja see tankimisava ära vahetada, muidu tangid 10l 5min. Kui midagi jäi arusaamatuks, võid kirjutada. Mul aasta tagasi just tehtud selline ümberehitus.


Sõidame ikka mõistusega !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 30.12.13 13:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Priit86
Kõik tore, kuid ei saa aru, miks armatuuri lahti kakkusid? Enda omal sain küll ilma hakkama. Salongiahju kätte saamiseks kõik kojameeste ümber olevad plastikud ära, sama ka hoovastikuga. Kobakal see vits ümbert ära, soojenduse voolikud küljest, salongi poolt punane ja sinine pistik (asuvad kohe ahju all) lahti ja siis altpoolt hakkad üles sikutama. Vaakumitest võid muidugi enne pildi teha, kuidas paiknevad seal, kapoti all.
Kütusepaak ise sobib, kuid mõistlik oleks alt kakkuda ja see tankimisava ära vahetada, muidu tangid 10l 5min. Kui midagi jäi arusaamatuks, võid kirjutada. Mul aasta tagasi just tehtud selline ümberehitus.




Armatuuri lahtikakkumisel ma veel tõesti ei tea kas on mõtet või ei, aga soovitus oli selline. Ja no see kere läheb nagunii oma teed kuusakoskisse nii, et tühjaks oleks ta vaja nii või naa teha. Kas teisel autol ka armatuuri eemaldan alles selgub, selle peal ongi hea asjadega tutvuda, et mis, kus ja kuidas!

Väga tore, et selliseid inimesi on kes on nõus aitama ja abi andma. Neid juba mõned on ja see teeb asja eriti meeldivaks, kui midagi keerukat tekib siisvõtan kindlasti ühendust :)


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 30.12.13 14:35 Tsiteeri


Per**e see varajane ärkamine ei tule kuidagi välja eriti veel kui on koolivaheaeg. Plaan ikka vaheaja lõpuks pill hinge saada, homme vast ei tule tööst eriti midagi välja ja tänagi ei tea kaua saan teha.
Hetkel igatahes sain salongiahju kätte ja eemaldus mõnusalt kergesti polnud hullu midagi. Kojamehe süsteem eest ära + siis need plastikud ja tiri ainult ja käes ta ongi.
Pusisin natuke juhtmestikku ka, üldiselt tuleb vist ikka kogu juhtmestik ümber visata? Vähemalt hetkel ei tundu, et ta kuskilt eespoolt pistikutest lahti saaks. Ja ilma armatuurlaua eemaldamiseta vist hästi seda teha ei sa vms?

Teisel autol muidugi peaks see ahju eemaldamine vähe rohkem aega nõudma kuan seal see kliima kompott ka ees. Tundub, et kogu armatuuri alune juhtmestik tuleb eemaldad ja teise auto külge paigaldada? Sealhulgas ka kaitsmeplokid ja releeplokid jne?

Kes midagi kaasa rääkida oskab siis rääkige, sellest võib kõvasti abi olla.


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 30.12.13 15:44 Tsiteeri


Mootorijuhtmestik jookseb kundepoolse küljepeale jalgade juurde. Seal on kõik pistikud C4 kerel. Pistikutest lahti ja käes ta ongi. Uue juhtmestiku asemele paned siis vaata enne, kas pistikud klapivad või on vaja mingid klemmid töötamiseks umber tõsta. Tõenäoliselt ei ole, sest mootori töötamiseks pole eriti midagi vaja. Igasuguse muu jamaga saad seal ka hakkama. Armatuuri küll maha pole vaja kiskuda. Ja isegi kui armatuuri aluseid juhtmeid vaja näppida, siis need kõik saab kätte jalgade kõrguselt armatuuri alt.

Mis käigukasti kasutama hakkad. 2.0 mootori originaali. Diiselmootor ei anna niipalju pöördeidki välja. Kui kasti hakkad vahetama diisli oma vastu, siis tuleb kogu mäng vahetada. Kast, tagadiffer, poolteljed eest vähemalt, kastihoovastik. See pool võib kallimakski kujuneda, kui diiselmootor ise.

Aga muidu. Edu ehitamisel. Pole sellel 85 kW diislil häda midagi. Vaata vähe foorumis ringi ja saab sellest ka kangema asja teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 30.12.13 16:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Mootorijuhtmestik jookseb kundepoolse küljepeale jalgade juurde. Seal on kõik pistikud C4 kerel. Pistikutest lahti ja käes ta ongi. Uue juhtmestiku asemele paned siis vaata enne, kas pistikud klapivad või on vaja mingid klemmid töötamiseks umber tõsta. Tõenäoliselt ei ole, sest mootori töötamiseks pole eriti midagi vaja. Igasuguse muu jamaga saad seal ka hakkama. Armatuuri küll maha pole vaja kiskuda. Ja isegi kui armatuuri aluseid juhtmeid vaja näppida, siis need kõik saab kätte jalgade kõrguselt armatuuri alt.

Mis käigukasti kasutama hakkad. 2.0 mootori originaali. Diiselmootor ei anna niipalju pöördeidki välja. Kui kasti hakkad vahetama diisli oma vastu, siis tuleb kogu mäng vahetada. Kast, tagadiffer, poolteljed eest vähemalt, kastihoovastik. See pool võib kallimakski kujuneda, kui diiselmootor ise.

Aga muidu. Edu ehitamisel. Pole sellel 85 kW diislil häda midagi. Vaata vähe foorumis ringi ja saab sellest ka kangema asja teha.




Jah mootorijuhtmestik jookseb sinna, mootori ecusse, aga seal on veel paar kimpu mis on ecu kimbu küljes? Seal küll mingeid pistikuid pole. Eeldatavalt peaks siis selle ecu pistiku sealt kätte saama, aga sinna jookseb veel juhtmeid mis ei lähe kapotialla ja nüüd olengi esimese probleemi ees. Kas visata täielikult kogu juhtmestik ümber? Samas see tekitab mitu korda rohkem tööd ja kindlasti ka probleeme.
http://i1223.photobucket.com/albums/dd507/pruuli11/SAM_3298_zps254ee321.jpg
Kuidas see sealt lahti saada? Ei ole soovituslik ju lõikuma hakata, ja eeldatavasti on kundepool siiski kõrvalistuja poolne ju? Parempoolne kaabel siis ecusse ja vasakp siis küljepeale kus mõned pistikud ja 1või2 releed kah.

Plaanis algselt jah testida teda selle kastiga ja vaadata mis teeb. Sellega olen arvestanud, et pean sebima TDIQ kasti ja ilmselt ka tagadifferentsiaali. Algselt muidugi kui kättesaadavust Eestis pole hea hinanga, võib juhtuda nii - et masin liigub nõks aega esiveolisena, et kast sebida. Enne ei taha kasti ära osta kui asi kindel, et mootori tööle saan. Diiselmootorit otseselt ei ostnudki, tõin selle bensuka juurde endale kuhu kompott läheb ja see tuli umbes 300 euroga kätte. Seega kulutused minimaalsed veel.

Kui keegi oleks nii kena ja on nõus appi tulema vms kes enne asja teinud siis oleksin väga huvitatud, just juhtmestiku osas, et endal vähem probleeme vältida. Samas saan aidata ka transpordiga ja kindlasti jõuame ka rahaasjades kokkuleppele.


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 30.12.13 16:28 Tsiteeri


Vasakule minev kimp läheb otse vasakul armatuuri all oleva + ja relee terminali juurde. Seda ei ole üldse raske sealt tervelt kätte saada. Salongi soojendus ahi ära võtta, siis oluliselt lihtsam.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
must1.9tdb4audi
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: tallinna lähedal
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5tdi Q

postitati 30.12.13 16:43 Tsiteeri


Mootori juhtmestik eraldub ju kere juhtmetest esimeste ukse postide juures asuvatest pistikutest?
Üles märgi ainult vasakul pool relee karbi külge kinnituvad + juhtmed, muidu võib hiljem asi väga segaseks minna.
Ja vasakule mineva kimbu pead niiguinii maha võtma, sest seal asub ju el gaasi pedaal.
Edit: käisin vaatasin üle, vasakul on 5 pistikut ja neli poldiga klemmi, ning paremal ainult 2 pistikut ja kolm releed, kui 95 a6 85 kw diisli kimp ei erine nüüd audi 100 omaga. Tegin pildi ka kimbust. A6 juhtme kimp.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 31.12.13 15:08 Tsiteeri


Oh-ooooh suured tänud teile, kes on mulle helistanud ja asjast lähemalt rääkinud. See juhtmestiku pilt lõi ka kohe asjad kordades selgemaks tänud sulle!
Nüüd asi piltselge ja vaja ainult maha võtta, katsungi täna selle pulli ära teha jõudsin just koju ja enne "pidu" on veel natukene aega toimetada. Peakski tule alla tegema ja vaatama kaugele jõuan.


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 03.01.14 01:06 Tsiteeri


Tervitused jällegi ja head uut aastat kõigile!
Tänase seisuga siis juhtmestik maas, ja sai eemaldatud ainult mootori juhtmestik. Roolilatt jäi natukene ette kuid eemaldama teda ei pea, ühest poldist lahti ja vaikselt lükkad eemale annab suht hästi järgi ja ei mingit probleemi.
Teisel autol kuhu peale see kompott minema peaks siis plaanis armatuurlauda eemaldada ei ole kuna veendusin selles, et saab ka ilma. Tegelikult oleks veel autoküljes olevast juhtmestikust välja kookida vaja Diagnoosi pistik 1 - ei mäleta mis värvus oli aga see siis teise kimbu küljes mis mootori juhtimisega seotud ei ole. Ei tea kas ta üldse eemaldangi, kuna autot ei leidnud mitte ükski seade ülesse sai proovitud paljusid erinevaid (vag, autocom, boch jne )

Homme plaanis teiselt ka juhtmestik küljest rebida ja siis kui jõuab ka uus paigaldada.:cool:


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
paranormaalne
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal

Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY

postitati 03.01.14 08:37 Tsiteeri


Kuna lammutad uuemaid autosi ka, pane juba OBD2 pistik salongi - jääb igasugune kepp ära 2x2 üleminekute ja läbi akna kaabeldamisega.


värdsõnade leksikon - kellablokk, varjant, igastähes, nukvõll, org. eesliide - orgaaniline jagaja?, velüür, bronks, gardaan, polüretaan, millekagi, ütlematta, värvimatta, hooldamatta, tahtmatta, vahetamatta, katusetta, ostmatta, õieti vs. õigesti, kvall, sürpriis, kahedeist, oksion, pumb, doll (mõõtühik), saabgi, kellegile, tänamattu, algorütm, roolilätt, rädikas, milleGIGA, paraleel, didident, laadia, oktsion, kabasnik, pagaaznik, toonor, sumbuti, saaleviga, airbäg, bäg, gartaan
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 03.01.14 10:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: paranormaalne
Kuna lammutad uuemaid autosi ka, pane juba OBD2 pistik salongi - jääb igasugune kepp ära 2x2 üleminekute ja läbi akna kaabeldamisega.



Oh, igati hea mõte. Neid pistikuid peaks mul siin ikka liikuma mõned, keegi tark oskab öelda kui lihtne on seda installida? Kuna obd-sse jookseb ju mu arust ikka tunduvalt rohkem signaale ja asju vms?


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.14 12:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Crp
Tsitaat:
Algselt postitas: paranormaalne
Kuna lammutad uuemaid autosi ka, pane juba OBD2 pistik salongi - jääb igasugune kepp ära 2x2 üleminekute ja läbi akna kaabeldamisega.



Oh, igati hea mõte. Neid pistikuid peaks mul siin ikka liikuma mõned, keegi tark oskab öelda kui lihtne on seda installida? Kuna obd-sse jookseb ju mu arust ikka tunduvalt rohkem signaale ja asju vms?
OBD-le jookseb ka kolm või neli juhet taha ja enamus augud seal tühjad (see jutt muidugi vanematest autodest, uusi ei tea).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 06.01.14 20:23 Tsiteeri


Nii hetkel see OBD värk jääb ära, kuna ei pane sellele erilist rõhku. Üritan ta hetkel vanaviisi jätta ja 2x2 - kuigi ega seal midagi keerulist ilmselt poleks, aga jääb tuleviku plaanidesse - esmatähtis mootori käima saamine. Siis saaks edasi mõelda mis saab ja kuidas.

Suurt erilist pole midagi teinud kuna kannatan ajanappuse käes, suur osa ajast läheb siis teiste autode lammutamiseks ehk siis jupimüük. Tegelikult oli plaanis täna see juhtmestiku värk lõpuni teha, aga jälle just siis kui midagi teha plaanid tahavad inimesed juppe saada ja neile ei ole ju viisakas ära öelda ja ega ka raha paha tee.

Igatahes Quattrol on salong hetkel lahti võetud, ainult salongiahi veel küljes muu kõik eemaldatud, et juhtmestikku vedada. Salongiahi jäi ka tookord ajanappuse tõttu sisse ja sellepärast, et tulemüür on kõvasti seespool ehk auto arvatavasti ninapaugu teinud ja mootor toapool käinud.
Homme plaanis siis teise autoga kooli minna ja ehk saab varem koju, et toimetada muidu jõuan tavaliselt mingi kella 6aeg ja siis enam väga ei jõua koos muude toimetustega.

Ühe ägeda vidina leidsin ka salongist. 4gb-ne mälupulk, algus vaatasin, et võti aga pidin pettuma. Ilus meene.

http://i1223.photobucket.com/albums/dd507/pruuli11/AUDI_A4L_A6L_FLIP_KEY_SHELL_zpsc11ae00f.jpg


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 08.01.14 18:38 Tsiteeri


Tervitused, kuna lumeootus on suur siis sai jälle veidikene tegutsetud.
Praeguse seisuga Bensuka juhtmestik maas (ahju sain kätte) ja autoküljest eemaldatud seega pakkuda veel mõned osad 103kw mootorile.
- Kütusepump
- Mootori aju
- Mootori juhtmestik
- Lambda
Kindlasti jääb veel midagi üle mis kohe ei meenu;)
Kui kellegil on huvi siis andke märku.

Diislil juhtmestiku eemaldasin koos releeplokiga Eintsi soovitusel. Seega mõlemalt autolt juhtmestik maas. Diislil muidugi jooksis juhi jalgade juurde releeplokki tunduvalt rohkem juhtmeid. 2plussi - üks akult ja üks mootori ecusse. Kui kõik samamoodi diisli releeplokikülge panen siis peaks ju ideeliselt kõik õigesti olema? Juhtmete värvid ja kõik pistikud klapivad sellesuhtes ei ole probleemi. Releed on ka kõik samad välja arvatud üks, viimane kus DISEL kiri. Osasid juhtmeid on küll bensuka plokil rohkem,aga see kõik on reaalne arvestades varustust ja muud sellist. Huvi tekitab see, et Diisli releeplokil on üks juhe rohkem teatud mutri all kui bensuka omal. Sellest ka altpoolt pilt must juhe mis noolega tähistatud.
Oeh kus kurat see põhjamatt on kõvasti kinni, olen neid korduvalt eemaldanud kuid tundub, et seda matti pole kunagi lahti võetud. Nagu oleks põranda külge liimitud - räigelt rets. Ajupoolt sai piisavalt eemale, aga juhipoolt no ei saa. Nii jäik, et ise ka ei usu. Õnneks lõpuks sain mati piisavalt eemale, et pääsesin rennidesse ligi seega sellega korras.

Küsimus veel, et ega sellepärast mingi + asukoht ei muutu, et bensukal aku tagaistme all mitte kapotiall. Juhtmed peaks ikka samade kohtade peal olema ju?

Plaan homme kool "üle lasta" ja juhtmestik paika panna, juhul kui saan teada mis see must juhe on? Teine juhtmestik peale ajada ja siis juba telfrit paigaldama - peab ta kuidagi korralikult garaasi ära aretama kuna korduvalt teda vaja ja ilma on suhteliselt raske seda korralikult võlli otsa saada.
Praegu loodan masina nädalavahetuse jooksul kokku saada, aga eks ole näha liialt loota ei tasu...

Kui masina käima saab ja kastiga ikka väga mööda on siis vist lükkan hetkel diisli kasti alla kuniks teeb läti reisi ära.

Mõned pildid ka.

See siis Diisli releeplokk:
http://i1223.photobucket.com/albums/dd507/pruuli11/SAM_3381_zps30a680e9.jpg

Bensuka releeplokk
http://i1223.photobucket.com/albums/dd507/pruuli11/SAM_3376_zps9962bf4c.jpg

TDIQ kapoti alt
http://i1223.photobucket.com/albums/dd507/pruuli11/SAM_3373_zpsacf07f39.jpg

Diisli mootori juhtimine ühes puntras
http://i1223.photobucket.com/albums/dd507/pruuli11/SAM_3372_zps4027df7e.jpg


Diisli mootor
http://i1223.photobucket.com/albums/dd507/pruuli11/SAM_3371_zps56821974.jpg

Salong - eemaldatud veel ahi ja kõik muud pole vaja eemaldada.
http://i1223.photobucket.com/albums/dd507/pruuli11/SAM_3370_zpsaa3beebe.jpg


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kodanik88
huviline



Registreerunud 22.02.09
Asukoht: põlva ja võru vahel
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90q 2.5tdi 10v, ford mustang gt cobra look, vw pasteet 1.9, Audi a8 4.0 tdi

postitati 08.01.14 19:15 Tsiteeri


Põhimõtteliselt poleks seda releeplokki pidanud kaasa võtma, endal panin bena relee asemele eelsüüte. Kui mälu ei peta mind, siis sinul peaks seal ainult kaks punast jämedat voolujuhet ära võtma (releebloki küljest), üks pidevavoolu all juhe ja teine peaks siis voolualla minema, kui süüte sisse keerad (eelsüütejuhe). Ülejäänud peaks juba pistikute lugu. Ja see must juhe, eks ta mõni voolu juhe ole, vaata kuhu jookseb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.7% - SQL: 51.3%]