Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Küsimus raamsaale kohta? (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1754)
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 16.12.13 16:47 Tsiteeri
Küsimus raamsaale kohta?



Küsimus siis 1.8T mootori raamsaale kohta?
http://www.upload.ee/thumb/3768760/saale1.jpg

Probleem hetkel selline, sai mootor komplekteeritud, väntvõll käis lihvimises, uued saaled ja õlipump.
Hakates raamsaalesi paika panema, märkasin hiljem, et pakendis 6 sellist saalet nagu fotol ja 4 oli ilma õlisooneta.
Tegelikult peaks olema kumbagi viis, kuid jah nii kahjuks pole.
Hetkel ongi selline probleem, et külmalt õlisurve 4 bar ja kui mootor täiesti töösoe on, siis kukub näidik praktiliselt 0.8 bari peale, mida ilmselgelt vähe remonditud mootori kohta. Pöördeid andes tõuseb näidik 3,5 bari peale.
Hetkeseisuga ongi küsimus selline, et ühele raamikaelale sai kaks samasugust saalet nagu pildil, kas antud asi võib tühikäigul tekitada madalat õlisurvet?
Ise kuskil mujal probleemi ei näe, kui selles. Võibolla keegi oskab kommenteerida, ennem kui uut komplekti ostma lähen?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 17.12.13 15:57 Tsiteeri


Kindlasti kaob sellise komplekti vahelt rohkem õlisurvet võrreldes ühe umbse ja ühe soonega saale komplekti puhul.
Miks?
Kuna väntvõlli raamlaagri kaelal on ava õlikanalile, millest läheb õli kepsusaalele, siis ühel raamikaelal on 360" see kanal avatud, teistel aga 180".
Lisaks selele, alumine saale on ilma sooneta ka juba seepärast parem, et tal on jämedalt 1/3 rohkem liugpinda, pinda millele õlikile moodustub ja seetõttu ka väiksem surve pinnaühikule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 17.12.13 19:24 Tsiteeri


Olen selle jutuga kõigega täiesti nõus, õlipumba tööpõhimõte on selge ja samuti see, mis tegelikult õlisurve tekitab!
Täna sai uus komplekt saalesid tellitud, homme vahetusse!
Hetkeseisuga on antud kaks samasugust saalet paigaldatud väntvõlli keskmisele kaelale, kust kepsule õli edasi ei lähe.
Homme õhtuks peaks asjale lahenduse saama, tänud, et keegi vähemalt kaasa mõtleb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 24.2% - SQL: 75.8%]