Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Autocheck ja tuled. (Vastuseid: 34 | Vaatamisi: 6140)
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 08.02.05 17:46 Tsiteeri
Autocheck ja tuled.



õhtust,

Ära kallale tulge, kui teema väga aktuaalne juba kusagil olnud on - ei näinud!

Asi selles . . . peale xenoni paigaldus arvab autocheck pidevalt, et tuled ei põle ja see pinin hakkab juba päris ajudele. Arvatavasti tavalise halogeen pirni ja kõrgepinge bloki takistused ei ole samad, ning autocheck nii tark nagu ta on, arvab et nüüd tuled ei põle.

Any ideas, kuidas sellest lahti saada? Kasvõi see featuur kuidagi välja lülitada?

tänud ette :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 08.02.05 18:19 Tsiteeri


Minu autol seda probleemi ei ole.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 08.02.05 19:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
õhtust,

Ära kallale tulge, kui teema väga aktuaalne juba kusagil olnud on - ei näinud!

Asi selles . . . peale xenoni paigaldus arvab autocheck pidevalt, et tuled ei põle ja see pinin hakkab juba päris ajudele. Arvatavasti tavalise halogeen pirni ja kõrgepinge bloki takistused ei ole samad, ning autocheck nii tark nagu ta on, arvab et nüüd tuled ei põle.

Any ideas, kuidas sellest lahti saada? Kasvõi see featuur kuidagi välja lülitada?

tänud ette :)


See jama on tingitud sellest, et xenonid tarbivad oluliselt vähem voolu ning tulede kontrollmoodul arvab, et pirniga miski jama. Kõrvaldada saab seda viga nii, et otsid selle mooduli ülesse (kuskil juhi pool releede juures - täpselt ei tea kuna olen seda teinud ainult C4 kerega Audidel) ning võtad selle ploki pesast välja ja painutad ühe jala (vist nr.9) kõveraks, noh, et ei annaks ühendust autotsekile. Proovi ehk aitab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 21.02.05 12:42 Tsiteeri


relee nr. 281 ja jalg K tuli kõrvale väänata.

Silwerile niipalju, et Sul on arvatavasti lisa releed vahel, sellepärast. Kuid idee järele ei ole mingit vahet, st. kui Sul pirn peaks läbi põlema siis autocheck ei tohiks Sul ikkagi midagi näitada, kuna relee tarbib voolu ikkagi edasi.

vot nii :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 21.02.05 12:57 Tsiteeri


Oli siis kasu ka? Minul läks autocheck hulluks pärast seda, kui tuledele releed vahele panin. Algul tegi iga täistuledelt pooltuledele ümberlülitusega piiksu, pärast kontrollrelee 301 mingi jala (ka vist K?) väänamist teeb piiksu ainult pärast käivitamist ja displeil vilgutab kogu sõidu aja läbipõlenud pirni ikooni. Suht närvidelekäiv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 21.02.05 13:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Oli siis kasu ka? Minul läks autocheck hulluks pärast seda, kui tulede releed vahele panin. Algul tegi iga täistuledelt pooltuledele ümberlülitusega piiksu, pärast kontrollrelee 301 mingi jala (ka vist K?) teeb piiksu ainult pärast käivitamist ja displeil vilgutab kogu sõidu aja läbipõlenud pirni ikooni. Suht närvidelekäiv.


Hmm, mul (lisa)releesid vahel ei ole.
Ma hetk tagasi väänasin selle jala alles ära ja oskan õhtul täpsemalt öelda, mis ja kuidas. Kuid esimesed 5min kui proovisin, autocheck oli ilusti vait - thank god - jääks see ainult nii. Autocheki "check" tehes, on kõik ok.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 22.02.05 19:04 Tsiteeri


oli kasu :) imelik on kohe vaikuses sõita :D st. ilma selle pininata.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.05 08:06 Tsiteeri


Tõstan vana teema ülesse kuna pealkiri on mulle sobiv;)

Siin on küll juttu esitulede vea ikoonist, kuid mind huvitab piduri tulega seonduv ikoon, ehk siis "brake light", mis ei taha kuidagi ära kustuda.
Olen üle vaadanud kõik juhtmed/ühendused/pirnid mis seonduvad piduri tuledega kuid mõistus enam peale ei hakka.Kusjuures piduri tuled põlevad täiesti normaalselt.Ainuke asi mida veel ei ole teinud, on testriga ära mõõta pirni pesadesse tulev vool.
Kas kellegil on selles osas kogemusi, kuidas seda asja korda saada?

Niipalju veel lisaks, et lisa pidurituld pandud ei ole ja samuti ei ole järelkäru pistikut.Ehk siis midagi ise aretatud ei ole.

Ette tänades,
Andres


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 27.09.05 13:14 Tsiteeri


Mina panin kärupistiku ja lisapidurituli on ka aga piduritule kontroll kustub ära.Kas pirnipesad on ilusti puhtad ja pirnid korralikult pesas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.05 13:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Mina panin kärupistiku ja lisapidurituli on ka aga piduritule kontroll kustub ära.Kas pirnipesad on ilusti puhtad ja pirnid korralikult pesas?

Kontrollitud on nii pesad kui ka pirnid.Pirnid on pandud tegelikult uued, kuna vanad olid juba ära väsinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hardo
huviline



Registreerunud 28.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 TDI S-Line

postitati 27.09.05 14:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
relee nr. 281 ja jalg K tuli kõrvale väänata.

Silwerile niipalju, et Sul on arvatavasti lisa releed vahel, sellepärast. Kuid idee järele ei ole mingit vahet, st. kui Sul pirn peaks läbi põlema siis autocheck ei tohiks Sul ikkagi midagi näitada, kuna relee tarbib voolu ikkagi edasi.

vot nii :)
Kus asub relee nr.281?Ja jalg K


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 28.09.05 08:29 Tsiteeri


Sniper- siis soovitan veel armatuuri taga olevad pistikud üle vaadata ja kontaktid üle joota plaadil,ma sain nii lahti veast mis andis et üks pirn ei põle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.05 08:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Sniper- siis soovitan veel armatuuri taga olevad pistikud üle vaadata ja kontaktid üle joota plaadil,ma sain nii lahti veast mis andis et üks pirn ei põle.


Tänud.Eks nädalavahetusel hakkan pusima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 29.09.05 08:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Sniper- siis soovitan veel armatuuri taga olevad pistikud üle vaadata ja kontaktid üle joota plaadil,ma sain nii lahti veast mis andis et üks pirn ei põle.


Pole küll kindel, kuid kui tegu on autocheckiga siis seal taga ei ole küll mingit pirni, vaid tabloo. Jootmine sellisel juhul küll midagi juurde ei anna.

Kusjuures mul enda audiga hetkel sama probleem . . . ok, ok . . . autol üks tagumine tuli ei ole ka enam elu - ja tervise juures ning arvatavasti lühised seal taga, kuid see brake light ei kustu kui pidurit vajutada. Minu autol kindlasti probleem lühises, kahjuks ei tea kas pidurdades pidurituli ka põleb, kuid pirn on terve kindlasti.

O.T xenonite kohta.
Eelmisel nädalal sai 3 komplekti paigaldatud: A3. bemmi E39 ja aasta vana Almera.

Audil on sügavalt savi et teised tuled ette sai, kompu lisainfot pole veel kuvanud.
Almeraga sama lugu.

Bemmiga natukene teistmoodi, parkide peale lülitades ütleb et tuled ei ole korras, xenonid sisse lülitades kaob see veateade. Võimalik, et kontrollib tulesid kohe kui süüde sisse lülitada ja ei saa piisavalt infot, samas kui tuled põlevad, saab.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.09.05 16:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Pole küll kindel, kuid kui tegu on autocheckiga siis seal taga ei ole küll mingit pirni, vaid tabloo. Jootmine sellisel juhul küll midagi juurde ei anna.

Ta vast mõtles seda, et armatuuris asju üle jootes sai lahti läbipõlenud pirni veateatest.
BTW, autochecki tabloo taga on ka tegelikult 2 pirni.

Kuigi ma olen 10x armatuuri lahti võtnud ja kõiki ühendusi seal kontrollinud ja sama teinud ka tulede juures, põleb mul ka see "brake lights" pidevalt autochekis. :( Pirnid ja pesad on nagu uued ja täpselt õige tugevusega, lisatulesid ega haakekonksu pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 30.09.05 08:35 Tsiteeri


Tõstan veel korra üles seda teemat.Ma mõtlesin jah seda, et annab vea teate- "pirn läbi"(pirn ja rist peal).Katseeksitus meetodil jäi veel meelde,kui avastasin armatuuri taga asuva ümber seadmise lüliti ja seda ümber lülitades mingisse asendisse andis pidevalt sümboli "kütuse lõppemine" kuigi kütust oli.Vahest peitub seal mingi nõks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 30.09.05 16:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Tõstan veel korra üles seda teemat.Ma mõtlesin jah seda, et annab vea teate- "pirn läbi"(pirn ja rist peal).Katseeksitus meetodil jäi veel meelde,kui avastasin armatuuri taga asuva ümber seadmise lüliti ja seda ümber lülitades mingisse asendisse andis pidevalt sümboli "kütuse lõppemine" kuigi kütust oli.Vahest peitub seal mingi nõks.


Mul pirni viga näitab samuti, seadistasin ümber ja asi ei muutunud, olen jootnud ka plaadi üle- ikka ei midagi. Tuled kõik korras, krt ei oska otsida enam. :( Jama sai alguse jäärajal ja enam lahti ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 12.11.05 13:11 Tsiteeri


Uuesti aktuaalne teema.

Lappasin täna pool päeva armatuuri all C4-l ja ainulke asi mis jäi leidamata oli Autochecki juhtmoodul. Otsisin juhi jalgade kõrvalt seinalt plastiku ja armatuuri alt, sama ka teiselt poolt ja mida ei leia seda ei leia.
:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.11.05 22:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ve1ks
Lappasin täna pool päeva armatuuri all C4-l ja ainulke asi mis jäi leidamata oli Autochecki juhtmoodul. Otsisin juhi jalgade kõrvalt seinalt plastiku ja armatuuri alt, sama ka teiselt poolt ja mida ei leia seda ei leia.
:(

Otsi kojameeste alt releekarbist. Selline pikergune on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 13.11.05 08:33 Tsiteeri


Kui sa pead silmas seda karpi mis on kapoti all soojenduse kõrval, siis sealt kakkusin ka selle relee välja ja miskit ei muutunud ja klemmi tähega K ei leidnud ka selle relee pealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 13.11.05 09:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ve1ks
Kui sa pead silmas seda karpi mis on kapoti all soojenduse kõrval, siis sealt kakkusin ka selle relee välja ja miskit ei muutunud ja klemmi tähega K ei leidnud ka selle relee pealt.


Selle "relee" väljavõtmine ei aitagi (siis ei põle tuled kah) vaid tuleb kõrvale painutada see klemm, mis annab kompuutrile signaali, et pirn on läbi. Kui sul tegelikult on kõik pirnid õiged/korras ja ta lihtsalt annab sulle märku, et pirn on läbi on viga mujal (kellade blokis).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 13.11.05 14:14 Tsiteeri


Pirnid on õiged, et nagu ma aru saan peaks see relee olema siis tulede relee, mis annab pinge muutustest märku Autochecki?, parandage mind kui puusse panin. Kuid kas siis see klemm on märgitud lihtsalt tähega K või on seal juures veel sümboleid.
Kellade plokist vea leidmine vist suht keerukas saab olema, kas peaksin siis uuesti üle jootma need otsad klemmplaadilt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 13.11.05 14:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ve1ks
Pirnid on õiged, et nagu ma aru saan peaks see relee olema siis tulede relee, mis annab pinge muutustest märku Autochecki?, parandage mind kui puusse panin. Kuid kas siis see klemm on märgitud lihtsalt tähega K või on seal juures veel sümboleid.
Kellade plokist vea leidmine vist suht keerukas saab olema, kas peaksin siis uuesti üle jootma need otsad klemmplaadilt?


Sellepärast panigi sõna relee jutumärkidesse, et seal pole releega mingit pistmist. See on elektrooniline kontrollseade, mis tõesti mõõdab lampide voolu tarbimist ja kõrvalekalde puhul annab signaali autotsekki. Klemmi K ei ole mina välja käinud, see käib vist B4 kohta. Kui viitsid võid need peenemad klemmid üles loetleda äkki tuleb mulle meelde. Skeemi järgi vaadates peaksid olema klemm nr 9 või 3 kirjas releebloki pesa peal, üks neist on piduritule klemm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 13.11.05 17:17 Tsiteeri


58L/56bR1/58R1/KS/Kb


58L1/56bR/56bL/54L/54/31


/56bL1/58R/54R/15

Selline on tulede mooduli klemmide nummerdus minul.



/ - klemmide vahe


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 13.11.05 18:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ve1ks
58L/56bR1/58R1/KS/Kb


58L1/56bR/56bL/54L/54/31


/56bL1/58R/54R/15

Selline on tulede mooduli klemmide nummerdus minul.



/ - klemmide vahe


Kb - peaks olema piduritulede kontroll
KS - peaks see õige asi olema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 74.5% - SQL: 25.5%]