Lehekülgi: 1 2 |
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 03.02.05 19:27
|
|
|
A8 vanem mudel
Mis arvate siis sellisest 4,2L 220 kw.... aasta ca 95 .....kütusekulu pole mõtet mainida ,sest sellist autot ostes tuleb sellega arvestada..... aga
muud teadmised oleks teretulnud
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 03.02.05 19:33
|
|
|
kui Sind suhteliselt suured ülalpidamiskulud ei häiri, siis väga norm auto. Muidugi sõltub ka autost, mis sulle kätte satub.
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 03.02.05 19:35
|
|
|
ja mis muudab need ülalpidamiskulud siis suureks?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 03.02.05 19:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
ja mis muudab need ülalpidamiskulud siis suureks? |
need tagavaraosad, mis on ainult a8-l. Näiteks bensiinipump maksab kuskil 9k ringis. Esisilla hoovad lähevad samad, mis A6 ja A4 väljaarvatud ühed
ülemised. Lihtsalt B-kat osasid pole palju saada ja originaal on väga kallis.
Üldiselt pole mõtet jahuda sellel teemal, kui Sulle see auto meeldib ja oled valmis suuremateks väljaminekuteks, siis osta ära.
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 03.02.05 19:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
ja mis muudab need ülalpidamiskulud siis suureks? |
need tagavaraosad, mis on ainult a8-l. Näiteks bensiinipump maksab kuskil 9k ringis. Esisilla hoovad lähevad samad, mis A6 ja A4 väljaarvatud ühed
ülemised. Lihtsalt B-kat osasid pole palju saada ja originaal on väga kallis.
Üldiselt pole mõtet jahuda sellel teemal, kui Sulle see auto meeldib ja oled valmis suuremateks väljaminekuteks, siis osta ära. |
no ega igapäev see kütusepump läbi lähe.......ja muud varuosad on kallid arusaadavatel põhjustel.....luksus auto on luksusauto......
tegemist on mu unistusteautoga,mis on käega katsuda......ja nagu öeldake,elatakse ainult korra.......
kuid kuidas muud komponendid on ...teelpüsivus, sõiuomadused...alajuhitavus,ülejuhitavus,......ja selline küsimus veel,et veojõukontorll ......peaks
ju sellel mudelil olema,et kas seda saab välja ka lülitada
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 03.02.05 20:16
|
|
|
Kui oled tõesti huviline, siis mine tee proovisõitu mõnega. Mis kasu Sa saad kui netis keegi ütleb, et jah on ülikõva ja keegi teine samas ütleb, et
ah, krt, pole seal midagi erilist? Maitsed, eelistused, vajadused ja nõudmised on inimestel erinevad, see kõik mõjutab nende hinnangut konkreetse auto
suhtes. Lõpuks sõidaksid ikkagi ju Sa ise selle autoga...
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 03.02.05 20:18
|
|
|
Sul on õige lähenemine asjale "elatakse üks kord"- seda olen minagi öelnud vendadele, kes küsivad - et milleks.
See on praegu Quattrodest parima juhitavusega, mis mul on olnud, mitte küll otsesõidul (on pisut vedel) aga kurvides kui talda anda on kergelt
(meeldivalt) ülejuhitav. Kui rahulikult kurve läbida, siis sekkub ka EDS aga kui rajuks minna, siis nagu ei saa aru, et EDS krõbistaks. Mul endal on
madaldatud ja sportvedrustusega ja S8 sisuga variant. Saksas oli megahea sõita aga eestis käib jäik vedrustus vahest närvidele (autost kahju). EDS
välja lülitada ei saa aga ta ei ole kordagi mind ebameeldivalt üllatanud.
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 03.02.05 20:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Sul on õige lähenemine asjale "elatakse üks kord"- seda olen minagi öelnud vendadele, kes küsivad - et milleks.
See on praegu Quattrodest parima juhitavusega, mis mul on olnud, mitte küll otsesõidul (on pisut vedel) aga kurvides kui talda anda on kergelt
(meeldivalt) ülejuhitav. Kui rahulikult kurve läbida, siis sekkub ka EDS aga kui rajuks minna, siis nagu ei saa aru, et EDS krõbistaks. Mul endal on
madaldatud ja sportvedrustusega ja S8 sisuga variant. Saksas oli megahea sõita aga eestis käib jäik vedrustus vahest närvidele (autost kahju). EDS
välja lülitada ei saa aga ta ei ole kordagi mind ebameeldivalt üllatanud. |
hea kuulda kellegi arvamust,kellel endal ka kogemus olemas..... ..eelmisele vasutseks,et lähengi laupäevla proovisõidule,kuid lihtsalt mõtlesin ,et
uuriks igaks juhuks maad,et mis vead võiksid olla esimesed,mis võivad endast märku anda,et äkki suudab need proovisõidul tuvastada.....esialgu siiski
sooviks mõnda aega sõidumõnu nautida ja mitte kohe remontima hakata.......
küsimus veel samru-le.....et nagu aru sain sul on a8,kuid s8 sisuga,et kas oskad peeglite kohta midagi rääkida.....s8 on nikkelpeeglid,kuid a8
pole.(enamustel).....oskad sa öelda,et kui nikkelpeegleid tahta siis tuleb uued peeglid osta või on mingid katted olemas.....
tnx vastamast
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 03.02.05 20:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Sul on õige lähenemine asjale "elatakse üks kord"- seda olen minagi öelnud vendadele, kes küsivad - et milleks.
See on praegu Quattrodest parima juhitavusega, mis mul on olnud, mitte küll otsesõidul (on pisut vedel) aga kurvides kui talda anda on kergelt
(meeldivalt) ülejuhitav. Kui rahulikult kurve läbida, siis sekkub ka EDS aga kui rajuks minna, siis nagu ei saa aru, et EDS krõbistaks. Mul endal on
madaldatud ja sportvedrustusega ja S8 sisuga variant. Saksas oli megahea sõita aga eestis käib jäik vedrustus vahest närvidele (autost kahju). EDS
välja lülitada ei saa aga ta ei ole kordagi mind ebameeldivalt üllatanud. |
hea kuulda kellegi arvamust,kellel endal ka kogemus olemas..... ..eelmisele vasutseks,et lähengi laupäevla proovisõidule,kuid lihtsalt mõtlesin ,et
uuriks igaks juhuks maad,et mis vead võiksid olla esimesed,mis võivad endast märku anda,et äkki suudab need proovisõidul tuvastada.....esialgu siiski
sooviks mõnda aega sõidumõnu nautida ja mitte kohe remontima hakata.......
küsimus veel samru-le.....et nagu aru sain sul on a8,kuid s8 sisuga,et kas oskad peeglite kohta midagi rääkida.....s8 on nikkelpeeglid,kuid a8
pole.(enamustel).....oskad sa öelda,et kui nikkelpeegleid tahta siis tuleb uued peeglid osta või on mingid katted olemas.....
tnx vastamast |
Kroompeeglikatted http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=12839#pid98699
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 03.02.05 20:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Sul on õige lähenemine asjale "elatakse üks kord"- seda olen minagi öelnud vendadele, kes küsivad - et milleks.
See on praegu Quattrodest parima juhitavusega, mis mul on olnud, mitte küll otsesõidul (on pisut vedel) aga kurvides kui talda anda on kergelt
(meeldivalt) ülejuhitav. Kui rahulikult kurve läbida, siis sekkub ka EDS aga kui rajuks minna, siis nagu ei saa aru, et EDS krõbistaks. Mul endal on
madaldatud ja sportvedrustusega ja S8 sisuga variant. Saksas oli megahea sõita aga eestis käib jäik vedrustus vahest närvidele (autost kahju). EDS
välja lülitada ei saa aga ta ei ole kordagi mind ebameeldivalt üllatanud. |
hea kuulda kellegi arvamust,kellel endal ka kogemus olemas..... ..eelmisele vasutseks,et lähengi laupäevla proovisõidule,kuid lihtsalt mõtlesin ,et
uuriks igaks juhuks maad,et mis vead võiksid olla esimesed,mis võivad endast märku anda,et äkki suudab need proovisõidul tuvastada.....esialgu siiski
sooviks mõnda aega sõidumõnu nautida ja mitte kohe remontima hakata.......
küsimus veel samru-le.....et nagu aru sain sul on a8,kuid s8 sisuga,et kas oskad peeglite kohta midagi rääkida.....s8 on nikkelpeeglid,kuid a8
pole.(enamustel).....oskad sa öelda,et kui nikkelpeegleid tahta siis tuleb uued peeglid osta või on mingid katted olemas.....
tnx vastamast |
Kroompeeglikatted http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=12839#pid98699 |
tnx...kui auto osutub sobivaks ..siis kindlasti pöördun selle tüübi poole.....krt need nikkelpeeglid on tõesti ilsad silmale vaadta
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 03.02.05 21:11
|
|
|
on veel äkki kellegil mingied arvamusi või teadmisi mida uurida a8 proovisõidul.......oleks huvitav teada
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.02.05 08:08
|
|
|
sekkuks ning küsiks a8 omanike käest, palju näiteks ühe aasta jooksul auto hooldusele kulutate? (st siis kõik peale bensiini, pesu, kindlustuse ja muu
tilulilu..)
Palju sel juhul kuu lõikes summaks tuleks...
Ei usu, et a8 nii vana auto on juba, et see igast otsast lagunema peaks, kui muidugi väga rapet ei osta.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 04.02.05 11:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
sekkuks ning küsiks a8 omanike käest, palju näiteks ühe aasta jooksul auto hooldusele kulutate? (st siis kõik peale bensiini, pesu, kindlustuse ja muu
tilulilu..)
Palju sel juhul kuu lõikes summaks tuleks...
Ei usu, et a8 nii vana auto on juba, et see igast otsast lagunema peaks, kui muidugi väga rapet ei osta. |
Mina ei oska öelda kuna pole aastat veel omanik olnud. Ja ei ole veel midagi lagunenud kah, tehtud sai 240000 - de hooldus, mis on suhteliselt kallis
(hinda ei saa öelda kuna tegin ise ja jupid otsisin kah ise välja).
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 05.02.05 12:01
|
|
|
sai täna autot vaatams käidud ja väike pettumuse osaliseks sain.....
valged nahkistmed(esimesed) olid väga palju kannatada saanud,all olid suvekummid,mis olid nii kulunud,et isegi suvetingimustes poleks nendega
julgenud sõita...
ja ise nad väitsid et selle raha eest parim auto........
nii,et aega ja kannatust veel vaja,sest ise saksamaale ei viidzi järgi minna ja aega ka pole!
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 10.02.05 10:51
|
|
|
tekkis üks küsimus veel soses a8-ga....kas peaks kartma suurt läbisõitu 4,2 mootori puhul?
kui on kirjutaut et 375 t km.....võib arvata ,et see on tõsi,et pole keritud....
mis selle aja peale tehnikaga juhtuda võib....et käigukast ja vahest jne....hakkavad need juba vananemise ilminguid näitama?
pole ju reaalne see ka,et müüake 10 a vana audi a8 ja spido näit on 133 t km..... siis ei saa aru mis selle autoga tehtud on 13 t km aastas......jaa
muidugi see ju tundub reaalne.....
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 10.02.05 11:04
|
|
|
Tegelikult ei ole nii, et mida suurem auto, seda suurem läbisõit. Samuti ei käi kõik inimesed ka Saksas iga päev 300 km kaugusel tööl. Kindlasti on
inimesi, kelle jaoks A8 on oma eesmärgi täitnud kodus maja ees ja tööl parklas särades, mitte sellega taksot rallides. 10a kohta 133k km on võibolla
tõesti veidi vähe, kuid 200k kandis on keskmise linnainimese jaoks üsna reaalne.
V8 on väga suure motoressursiga, seega kui seal vähegi õigel ajal õli on vahetatud ja muul viisil hooldatud, sõidab ta kapremondita kindlasti üle 500k
km.
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 19.02.05 22:37
|
|
|
teema vajus ära küll vahepeal,kuid nüüd värskendan seda...
sai siis endale lõpuks kaua igatsetud audi a8 ära ostetud....oman teda küll alles teist päeva,kuid elamused on olnud rohkem kui sõnades saab
väljendada.....
sõidan rahulikult maantell kiirusega ca 110( spidoka järgi).. ja ette jääb veoauto.....korraks tuleb paremat jalga kõvemini vajutada kui kapoti all
hakkab 300 hj möirgama ja viib auto kiiruse loetud sekunditega ca 160-nele.....see muidugi ohtlik lubade seisukohalt........auto teelpüsivus on
senistest autodest loomulikult kõige parem......sai ka proovitud kuiva ja korralikku teed......auto istus väga hästi tee küljes kinni...nii ka
kurvides........võib-olla natuke kummides kas asi...sai alla pandud 255/40 R 17 kummid...... minu soetutud inendil küll veojõu kontroll puudub,kuid ei
kurda ka selle üle.....tuleb lihtsalt autost üle olla ja õppida tema käitumist tundma............eks seda näeb mis edaspidi ees ootab.....kuid see
kütusekulu jutt see on nagu ta on....kuidas vajutad nii ka rüpab.......sõitsin maanteel ja natuke ka linnas maha ca 600 km....ja keskmine oli 11,4 l
/100 km.... on siis seda palju????????????? .......ja kusjuures ei sõitnud mitte 90 või 100-ga vaid pigem 110 -120 km /h....ja mitte sujuvalt ...sai
ikka kiirendatud ja maha pidurdatud....paigalt võetud ..jne ....seega selline kütusekulu peaks igati norm olema....
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 20.02.05 02:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
kuidas vajutad nii ka rüpab.......sõitsin maanteel ja natuke ka linnas maha ca 600 km....ja keskmine oli 11,4 l /100 km.... on siis seda
palju????????????? .......ja kusjuures ei sõitnud mitte 90 või 100-ga vaid pigem 110 -120 km /h....ja mitte sujuvalt ...sai ikka kiirendatud ja maha
pidurdatud....paigalt võetud ..jne ....seega selline kütusekulu peaks igati norm olema.... |
Nafta punni ostsid vä ?
|
|
|
meh
huviline
Registreerunud 02.06.04
Kasutaja on eemal
Auto: ...
|
postitati 20.02.05 09:56
|
|
|
audi a8 on üks väike viga, muidu väga hea auto...
veaks tal siis esisild, mis tahab suht palju remonti kuna mootor kurnab seda korralikult ja se koht hell, keskelt läbi 10000 remont...oleneb kuidas
sõita, kui palju piitsudada siis kord aastas....
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 20.02.05 12:46
|
|
|
sellega et parandamine kallis on tuleb arvestada.....ei saagi ju nõuda,et ta maksaks sama palju,kuid näiteks mõne väikeklassi remont......aga
sõidumõnu korvab selle
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 20.02.05 13:25
|
|
|
Palju õnne.
Kavatsen ka aastatega sinnamaani jõuda
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 20.02.05 13:25
|
|
|
õigus see on. meh-i pakutud 10000 kroonine esisilla remont ei ole a8 pidamisel just märkimisväärne kulu. küll aga neile, kel rohkem kui 15a vana auto
ja puksid paarsada krooni tükk.
niffu, kui teed puhast linnasõitu, siis kui palju kütusekulu on? ma mõtlen nii, et nullid kompuutri ära ja siis vähemalt päeva-paar või nädala sõidad
linnas, koos külmade käivituste ja mootori kohapeal soojendamisega.
mina olen oma 4,2-st aru saanud seda, et just külma mootoriga sõidud viivad keskmise 3-4 liitrit ülespoole.
|
|
|
raivo
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.02.05 14:13
|
|
|
Tundub tubli auto olevat
Aga öeldakse, et "normaalse" mootoriga auto võtabki linnas ~2x rohkem kui maanteel
Analoogse suurusega (4.0) propellermudel võtab samuti maanteel ~9 ja linnas ~17L.
Aga et mitte liigset OT'd ajada, siis võiks Sa ju pilte kah näidata..
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 20.02.05 14:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaaku
Palju õnne.
Kavatsen ka aastatega sinnamaani jõuda |
tänud ......loodan,et jõuad ka.........auto hind on küllaga seda väärt
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|