Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Universaali vedrud sedaanile b5 (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1472)
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 06.10.13 10:05 Tsiteeri
Universaali vedrud sedaanile b5



Selline küsimus siis,et kas A4 B5 97 aasta avanti madaldusvedrud sobivad 95 a sedaanile alla ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 05.06.14 07:40 Tsiteeri


Tegelikult ikka ootan vastust, tegemist siis esiveolise avanti vedrudega ja alla tahaks panna nelikveolise sedaanile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 05.06.14 09:40 Tsiteeri


Ma hetkel kindlalt ei tea, kuid esiveolise ja quattro tagavedrud peaksid olema erinevad.
Kui vöimalus vörrelda, on teine tera, quattro vedrud on koonusega, esiveolisel vist alt ja ülevalt samad, aga vöin eksida. Lisaks on quattrol ja esiveolisel vedrude asetus teine, mis loomulikult ei takista paigaldust, kui läbimöödud ja pikkused ühtivad.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 05.06.14 10:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Ma hetkel kindlalt ei tea, kuid esiveolise ja quattro tagavedrud peaksid olema erinevad.
Kui vöimalus vörrelda, on teine tera, quattro vedrud on koonusega, esiveolisel vist alt ja ülevalt samad, aga vöin eksida. Lisaks on quattrol ja esiveolisel vedrude asetus teine, mis loomulikult ei takista paigaldust, kui läbimöödud ja pikkused ühtivad.




Kusjuures, minu esiveolisel on ka vedrud n-ö koonusega - otsest läheb keerdude diameeter väiksemaks.

Aga teemaalgatajale: isegi, kui muus mõttes klappima saad vedrud (Q vs monomähkur), pead arvestama, et Avandi vedruga võib sedaani tagaosa jääda kõrgem, kuna Avandil on need lihtsalt jäigemad ja tugevamad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 05.06.14 10:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HK89
Aga teemaalgatajale: isegi, kui muus mõttes klappima saad vedrud (Q vs monomähkur), pead arvestama, et Avandi vedruga võib sedaani tagaosa jääda kõrgem, kuna Avandil on need lihtsalt jäigemad ja tugevamad.

Samas võib Quattro sedaani taguots olla sama raske, kui esiveolisel avandil, seega ei pruugi ju jääda kõrgeks, või kuidas?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 05.06.14 11:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: HK89
Aga teemaalgatajale: isegi, kui muus mõttes klappima saad vedrud (Q vs monomähkur), pead arvestama, et Avandi vedruga võib sedaani tagaosa jääda kõrgem, kuna Avandil on need lihtsalt jäigemad ja tugevamad.

Samas võib Quattro sedaani taguots olla sama raske, kui esiveolisel avandil, seega ei pruugi ju jääda kõrgeks, või kuidas?




Su jutus on iva. :) Sel juhul võiks ainsaks erinevuseks jääda suurenenud võime vedada raskusi ilma, et rattad koopasse vajuks...mis pole ju paha ka sedaani puhul. :D

Aga kurb tõsiasi on see, et kiire guugelduse järgi jääb mulje, nagu poleks see vedruvahetus sellisel kujul üleüldse siiski teostatav. Esimesed näivad klappivat, tagumised mitte. Vabandan eelneva pika jutu pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 05.06.14 11:46 Tsiteeri


Nonii, kui esiveoline samuti koonuses, siis polegi muud, pikkused ja läbimöödud paikka ja kui klapib, kruvi alla. See sedaani ja universaali körguse teema, minule tundub, et siin on pigem eksitud sellega, et on kasutatud tiba körgemat ja nn.heavy duty vedrusi vöi vastipidi.
Näitena, kus enda masinale vedrusi tellides oli valikut omajagu, OEM värvikoodi vöttes oli paar vöimalust, all oli tavavedrustus, kuid kuna teine isend oli haakeseade valmidusega, siis tolle koodid näitasid heavy duty (tugevdatud) versiooni ja tellimisel hetke isendile lähtusin samast pöhimöttest, et nagunii asjade transportimist on + lisasin veel haakeseade.
Olgem ausad, vaadates kohati, mis kirjutatakse sedaani tühimassiks ja vörreldes seda universaaliga, siis paar kilo siia-sinna nina kohe päris kindlasti taeva vöi maasse ei aja.

E: nii, nüüd kodus ja arvuti taga, kus saab veidi täpsemalt uurida.
Vötsin aluseks 1996 aasta esiveolise isendi ja kiire silmamisega lubab tagavedrusi nii sedaani, kui Avant puhul kasutada.
Nt:
(1) 8D5511115AA - coil spring / for models with towing facility / 1 paint mark / 3 paint marks
rear silver green / "ZA.": 6 cylinder/ sedan; 4-cylinder/ AVANT

Nt2 sama aastaarvuga quattro:

(11) 8D5511115G - coil spring / for models with towing facility / 2 paint marks / 2 paint marks
white violet /

(11) 8D5511115G - coil spring / 2 paint marks / 2 paint marks
white violet / AVANT

(11) 8D5511115G - coil spring / for models with heavy duty suspension / 2 paint marks / 2 paint marks
white violet / sedan

Üldiselt, antud näidete puhul vöiks isegi öelda, et tavavedrustuse puhul poleksgi nagu vahet, et kas tegu esiveolise, quattro ning sedaani vöi universaaliga, lihtsalt tootekoodidel on tähed teised + tunnusmärgised, seda ikka tagumiste vedrude puhul.
Madaldus sarjade puhul minul pole sõnaõigust, sest see on tume maa.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 05.06.14 20:37 Tsiteeri


Ehk peab visuaalselt silmaga ikkagi mõõtma :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.4% - SQL: 62.6%]