Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 06.10.13 10:05
|
|
|
Universaali vedrud sedaanile b5
Selline küsimus siis,et kas A4 B5 97 aasta avanti madaldusvedrud sobivad 95 a sedaanile alla ?
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 05.06.14 07:40
|
|
|
Tegelikult ikka ootan vastust, tegemist siis esiveolise avanti vedrudega ja alla tahaks panna nelikveolise sedaanile.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.06.14 09:40
|
|
|
Ma hetkel kindlalt ei tea, kuid esiveolise ja quattro tagavedrud peaksid olema erinevad.
Kui vöimalus vörrelda, on teine tera, quattro vedrud on koonusega, esiveolisel vist alt ja ülevalt samad, aga vöin eksida. Lisaks on quattrol ja
esiveolisel vedrude asetus teine, mis loomulikult ei takista paigaldust, kui läbimöödud ja pikkused ühtivad.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
HK89
huviline
Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q
|
postitati 05.06.14 10:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Ma hetkel kindlalt ei tea, kuid esiveolise ja quattro tagavedrud peaksid olema erinevad.
Kui vöimalus vörrelda, on teine tera, quattro vedrud on koonusega, esiveolisel vist alt ja ülevalt samad, aga vöin eksida. Lisaks on quattrol ja
esiveolisel vedrude asetus teine, mis loomulikult ei takista paigaldust, kui läbimöödud ja pikkused ühtivad. |
Kusjuures, minu esiveolisel on ka vedrud n-ö koonusega - otsest läheb keerdude diameeter väiksemaks.
Aga teemaalgatajale: isegi, kui muus mõttes klappima saad vedrud (Q vs monomähkur), pead arvestama, et Avandi vedruga võib sedaani tagaosa jääda
kõrgem, kuna Avandil on need lihtsalt jäigemad ja tugevamad.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 05.06.14 10:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HK89
Aga teemaalgatajale: isegi, kui muus mõttes klappima saad vedrud (Q vs monomähkur), pead arvestama, et Avandi vedruga võib sedaani tagaosa jääda
kõrgem, kuna Avandil on need lihtsalt jäigemad ja tugevamad. |
Samas võib Quattro sedaani taguots olla sama raske, kui esiveolisel avandil, seega ei pruugi ju jääda kõrgeks, või kuidas?
|
|
|
|
HK89
huviline
Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q
|
postitati 05.06.14 11:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: HK89
Aga teemaalgatajale: isegi, kui muus mõttes klappima saad vedrud (Q vs monomähkur), pead arvestama, et Avandi vedruga võib sedaani tagaosa jääda
kõrgem, kuna Avandil on need lihtsalt jäigemad ja tugevamad. |
Samas võib Quattro sedaani taguots olla sama raske, kui esiveolisel avandil, seega ei pruugi ju jääda kõrgeks, või kuidas? |
Su jutus on iva. Sel juhul võiks ainsaks erinevuseks jääda suurenenud
võime vedada raskusi ilma, et rattad koopasse vajuks...mis pole ju paha ka sedaani puhul.
Aga kurb tõsiasi on see, et kiire guugelduse järgi jääb mulje, nagu poleks see vedruvahetus sellisel kujul üleüldse siiski teostatav. Esimesed näivad
klappivat, tagumised mitte. Vabandan eelneva pika jutu pärast.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.06.14 11:46
|
|
|
Nonii, kui esiveoline samuti koonuses, siis polegi muud, pikkused ja läbimöödud paikka ja kui klapib, kruvi alla. See sedaani ja universaali körguse
teema, minule tundub, et siin on pigem eksitud sellega, et on kasutatud tiba körgemat ja nn.heavy duty vedrusi vöi vastipidi.
Näitena, kus enda masinale vedrusi tellides oli valikut omajagu, OEM värvikoodi vöttes oli paar vöimalust, all oli tavavedrustus, kuid kuna teine
isend oli haakeseade valmidusega, siis tolle koodid näitasid heavy duty (tugevdatud) versiooni ja tellimisel hetke isendile lähtusin samast
pöhimöttest, et nagunii asjade transportimist on + lisasin veel haakeseade.
Olgem ausad, vaadates kohati, mis kirjutatakse sedaani tühimassiks ja vörreldes seda universaaliga, siis paar kilo siia-sinna nina kohe päris
kindlasti taeva vöi maasse ei aja.
E: nii, nüüd kodus ja arvuti taga, kus saab veidi täpsemalt uurida.
Vötsin aluseks 1996 aasta esiveolise isendi ja kiire silmamisega lubab tagavedrusi nii sedaani, kui Avant puhul kasutada.
Nt:
(1) 8D5511115AA - coil spring / for models with towing facility / 1 paint mark / 3 paint marks
rear silver green / "ZA.": 6 cylinder/ sedan; 4-cylinder/ AVANT
Nt2 sama aastaarvuga quattro:
(11) 8D5511115G - coil spring / for models with towing facility / 2 paint marks / 2 paint marks
white violet /
(11) 8D5511115G - coil spring / 2 paint marks / 2 paint marks
white violet / AVANT
(11) 8D5511115G - coil spring / for models with heavy duty suspension / 2 paint marks / 2 paint marks
white violet / sedan
Üldiselt, antud näidete puhul vöiks isegi öelda, et tavavedrustuse puhul poleksgi nagu vahet, et kas tegu esiveolise, quattro ning sedaani vöi
universaaliga, lihtsalt tootekoodidel on tähed teised + tunnusmärgised, seda ikka tagumiste vedrude puhul.
Madaldus sarjade puhul minul pole sõnaõigust, sest see on tume maa.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 05.06.14 20:37
|
|
|
Ehk peab visuaalselt silmaga ikkagi mõõtma
|
|
|
|