Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a6 ostusoov (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 3109)
Screech
huviline



Registreerunud 31.03.08
Kasutaja on eemal


postitati 03.10.13 10:09 Tsiteeri
Audi a6 ostusoov



Tere,

Soov soetada a6 3,0 diisel.
Mõned autod on silma jäänud!
Oskab keegi äkki konkreetsete autode kohta miskit rääkida või teab paremat ,mis vaadata?
Kõik arvamused oodatud

* http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1546600
* http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1507343


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 03.10.13 12:47 Tsiteeri


See aasta ei loe siin absoluutselt mitte midagi.
Täiesti mõttetu on osta aastat ja läbisõitu, kui seal üle 200 000 nagunii kellal on ja teist samapalju maha keritud.

Kui sa tahad uuemat C6-t, siis vaata 176kw versiooni. 165kw ja 171kw pole sisuliselt mingit vahet.
176kw mootor on uuema põlvkonna common rail, kaks vähem ketipingutit mida vahetada jne... 171kw 2008a osta ja selle eest rohkem maksta kui näiteks 2005a 165kw eest ei näe ma mingit mõtet - tuleks osta seisukorda pigem.

Kõige tähtsam lisa nende autode puhul on ilmselt õhkvedrustus - soovitan ka A6 Allroadi kiigata, seal on õhkvedrustus standardis kaasas ning lisavarustus tavaliselt parem. Keskmine sinu toodud autodest jääb selle puudumise tõttu kohe välja.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 03.10.13 20:09 Tsiteeri


http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/600/auto_php-id=1546600-view=30-www_auto24_ee.html

Sellel kuidagi imelik pamper ees. Näeb välja nagu facelifti 2008+ oma. S-linel 2007/6 minuarust selline küll ei ole...


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Screech
huviline



Registreerunud 31.03.08
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.13 07:36 Tsiteeri


Ise vaatasin ka ,et sel mingi teine pamper vist ees


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
igozavr
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7

postitati 04.10.13 07:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/600/auto_php-id=1546600-view=30-www_auto24_ee.html

Sellel kuidagi imelik pamper ees. Näeb välja nagu facelifti 2008+ oma. S-linel 2007/6 minuarust selline küll ei ole...

Selline imelik nagu sinu 2009a autol jah :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 04.10.13 08:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kõige tähtsam lisa nende autode puhul on ilmselt õhkvedrustus - soovitan ka A6 Allroadi kiigata, seal on õhkvedrustus standardis kaasas ning lisavarustus tavaliselt parem. Keskmine sinu toodud autodest jääb selle puudumise tõttu kohe välja.


Tean paljusi inimesi kes otsivad just õhkvedruga mudeleid ja eelistavad õhu sõidumugavust. Samas tean ka teist samapalju inimesi kes just otsivad ilma õhuta mudeleid ja eelistavad töökindlust.

Kui mina kaks aastat tagasi C6 otsisin, siis eelistasin ka ilma õhuta mudelit ja leidsin sellise. Toona proovisin infot leida õhu vastupidavuse kohta ja seda infot polnud kuskil. Jäi vaid silma Juks11 väide, et õhk on väga vastupidav ja neil praktiliselt puudub kogemus probleemidega. Nüüd aga on paar aastat mööda läinud ja ka probleeme tekkinud. Kellel kompressor maha põlenud kellel amordid lekivad jne.

Seega usun, et siiani on põhjust eelistada nii üht kui teist.

Tavaline vedru kindlasti jäigem. Minu -20mm madalduse ja 18" veljega päris nutune tallinnas liigelda. Samas tean, et üllatusena ei tule suur remondiarve.

Teisalt õhkvedruga sõidad magu miki ja ei tea teeaukudest midagi. Samas peab olema valmidus äkki ja kena summa investeerida.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.10.13 09:25 Tsiteeri


Uuema põlvkonna õhkvedrustusega on probleeme kaduvväiksel osal autodest.
Väga töökindel süsteem. See, et kellelgi kuskil üks asi katki läks, ei tähenda, et probleem massiline on.

Samas on see täiesti normaalne, et kui autol 400 000km ees, siis hakkavad asjad saba andma!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 04.10.13 11:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Samas on see täiesti normaalne, et kui autol 400 000km ees, siis hakkavad asjad saba andma!


Ah millest sa räägid? :P Keskmine eestlane ostab 15-20k eest kasutatud 5a+ vana auto millel odomeetril on 200k+ ja arvab ikka, et tegemist on uue autoga ja midagi ei tohi katki minna ja kui läheb siis on sitt auto. Omaltpoolt võin kinnitada, et õhkvedrustusega auto pakub rohkem sõidumugavust kui tavavedrustusega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.2% - SQL: 52.8%]