Screech
huviline
Registreerunud 31.03.08
Kasutaja on eemal
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 03.10.13 11:47
|
|
|
See aasta ei loe siin absoluutselt mitte midagi.
Täiesti mõttetu on osta aastat ja läbisõitu, kui seal üle 200 000 nagunii kellal on ja teist samapalju maha keritud.
Kui sa tahad uuemat C6-t, siis vaata 176kw versiooni. 165kw ja 171kw pole sisuliselt mingit vahet.
176kw mootor on uuema põlvkonna common rail, kaks vähem ketipingutit mida vahetada jne... 171kw 2008a osta ja selle eest rohkem maksta kui näiteks
2005a 165kw eest ei näe ma mingit mõtet - tuleks osta seisukorda pigem.
Kõige tähtsam lisa nende autode puhul on ilmselt õhkvedrustus - soovitan ka A6 Allroadi kiigata, seal on õhkvedrustus standardis kaasas ning
lisavarustus tavaliselt parem. Keskmine sinu toodud autodest jääb selle puudumise tõttu kohe välja.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
|
Screech
huviline
Registreerunud 31.03.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.10.13 06:36
|
|
|
Ise vaatasin ka ,et sel mingi teine pamper vist ees
|
|
|
igozavr
huviline
Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A7
|
postitati 04.10.13 06:51
|
|
|
Selline imelik nagu sinu 2009a autol jah
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 04.10.13 07:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kõige tähtsam lisa nende autode puhul on ilmselt õhkvedrustus - soovitan ka A6 Allroadi kiigata, seal on õhkvedrustus standardis kaasas ning
lisavarustus tavaliselt parem. Keskmine sinu toodud autodest jääb selle puudumise tõttu kohe välja. |
Tean paljusi inimesi kes otsivad just õhkvedruga mudeleid ja eelistavad õhu sõidumugavust. Samas tean ka teist samapalju inimesi kes just otsivad ilma
õhuta mudeleid ja eelistavad töökindlust.
Kui mina kaks aastat tagasi C6 otsisin, siis eelistasin ka ilma õhuta mudelit ja leidsin sellise. Toona proovisin infot leida õhu vastupidavuse kohta
ja seda infot polnud kuskil. Jäi vaid silma Juks11 väide, et õhk on väga vastupidav ja neil praktiliselt puudub kogemus probleemidega. Nüüd aga on
paar aastat mööda läinud ja ka probleeme tekkinud. Kellel kompressor maha põlenud kellel amordid lekivad jne.
Seega usun, et siiani on põhjust eelistada nii üht kui teist.
Tavaline vedru kindlasti jäigem. Minu -20mm madalduse ja 18" veljega päris nutune tallinnas liigelda. Samas tean, et üllatusena ei tule suur
remondiarve.
Teisalt õhkvedruga sõidad magu miki ja ei tea teeaukudest midagi. Samas peab olema valmidus äkki ja kena summa investeerida.
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 04.10.13 08:25
|
|
|
Uuema põlvkonna õhkvedrustusega on probleeme kaduvväiksel osal autodest.
Väga töökindel süsteem. See, et kellelgi kuskil üks asi katki läks, ei tähenda, et probleem massiline on.
Samas on see täiesti normaalne, et kui autol 400 000km ees, siis hakkavad asjad saba andma!
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 04.10.13 10:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Samas on see täiesti normaalne, et kui autol 400 000km ees, siis hakkavad asjad saba andma! |
Ah millest sa räägid? Keskmine eestlane ostab 15-20k eest kasutatud 5a+
vana auto millel odomeetril on 200k+ ja arvab ikka, et tegemist on uue autoga ja midagi ei tohi katki minna ja kui läheb siis on sitt auto. Omaltpoolt
võin kinnitada, et õhkvedrustusega auto pakub rohkem sõidumugavust kui tavavedrustusega.
|
|
|
|