Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C4 95a. 2.6 V6 asemele 2.8 V6 (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 2399)
M.T
huviline



Registreerunud 15.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.13 20:08 Tsiteeri
A6 C4 95a. 2.6 V6 asemele 2.8 V6



Tere!

Kui soov panna A6 C4 95a. 2.6 V6 asemele 2.8 V6, siis kas on vaja midagi ümber ka teha või istub 2.8 täpselt 2.6 asemele?
Vaja mudugi vahetada ka mootori aju aga kuidas lood juhtmestikuga, kas seda ka vaja 2.8 oma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raika42
klubiliige



Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q

postitati 30.09.13 20:10 Tsiteeri


Kui 2,6 just kokku jooksnud või kuidagi muudmoodi vigane ei ole, on täiesti mõttetu ettevõtmine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.T
huviline



Registreerunud 15.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.13 20:17 Tsiteeri


Kokku jooksnud pole!
Vaid plokiakaane tihendi vahetust tahab, õli lekib suht palju!

Aga olen lugenud, et odavam tuleks panna kasutatud mootor kui hakata ostma igasugu tihendeid, rihmu ja asju! :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S.Lumi
huviline



Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.13 20:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raika42
Kui 2,6 just kokku jooksnud või kuidagi muudmoodi vigane ei ole, on täiesti mõttetu ettevõtmine.

Just! (Y)
Sest mootori vahetus pole kunagi ainult mootori vahetus. Alati kaasneb sellega hulganisti igasugu nüanse. Need on kõik ületatavad aga milleks? Kui su see 2,6 on omadega kutu ja said sümboolse raha eest korraliku 2,8-sase, noh siis võib ju tõesti vahetust plaanida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.T
huviline



Registreerunud 15.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.13 20:26 Tsiteeri


Ennem küll vaatasin ikka 2.6 aga siis mõtlesin, et uurin ka 2.8 hindu!

2.6 on siin 60€-200€
2.8 100€-200€

Ehituselt ju suht sarnased aga kas ka mootori kinnitused seda ma ei tea ja ka juhtmestiku?
Vahetama ei hakka ma seda mootorit ise vaid remondimees kes väga tea audidest nii palju, sellepärast uuringi, et raske ette võtmine on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S.Lumi
huviline



Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.13 20:34 Tsiteeri


Raua poolest sobib. Juhtmete osas jään vastuse võlgu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim-s
huviline



Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 8P

postitati 30.09.13 21:18 Tsiteeri


Juhtmete pool ka ei sobi kuna 2.8 on õhulugejaga juba... ei tasu jantida ja ega see 2.8 nüüd nii palju paremini ka edasi ei liigu...

2.6se kap-rem läks 1300€ oma tööd sisse ei arvesta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 30.09.13 21:25 Tsiteeri


Asjal oleks mõtet kui asemele tuleks 142kW 2.8 mootor, aga seda ka ainult siis kui algmaterjalil on ka töökorras tagasild olemas. Ilma selleta on lõpuks ikka bensiiniõgardist üherattaveoline V6.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 01.10.13 03:23 Tsiteeri


Kui mootor muus osas on tipp-topp, va kaanetihendid, siis möistlikum ja murevabam on investeerida sinna. Uue mootoriga vöib kaasneda muid hädasi, kindel on aga see, et rihmad ja muu kaasnev mudru tuleks uus enivei panna.
Otsingut kasutades peaks sellest vahetuse swapist pögusalt ka juttu olema, 2.6 12v vs 2.8 5v tahab suuremat ringi ehitamist.
Vaheta kaane ja muud kaasnevad tihendid ära, kaalikad lihvi jne ning murevaba kulgemist, vähemalt selles osas, kui ei ole midagi pölvel kokku meisterdatud.
Mina mötleks mootori vahetusele sellisel juhul, kui asenduseks läheks 4.2 v8, nelikveo olemasolu antud juhul vöiks olla kohustuslik.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartT
klubiliige



Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,8Q

postitati 01.10.13 04:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim-s
2.6se kap-rem läks 1300€ oma tööd sisse ei arvesta.


Küsin huvi pärast, et 2,8 V6 oma läheks vast samapalju? Kui tööraha ka arvestada siis mis summaga lõpuks arvestama peaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M.T
huviline



Registreerunud 15.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.13 04:48 Tsiteeri


Tänud vastuste eest!
Eks ma siis 2.8 unustan ära, sest ega 142kw mootorit ka ei taha :-P

Lihtsam oleks siis ikkagi oma mootor ette võtta ja korda teha!
Kap. remonti ei tahaks väga teha kuna auto tahab ka muid tõid saada ja hetkel veel ei tea kas üldsegi jätan selle auto endale!

Aga seda, et sellel 2.6 minekut pole, selle üle küll kurta ei saa ja vähemalt kompuutri järgi pole küttekulu ka just suur, hetkel jahedamate ilmadega keskmine ~10L


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 01.10.13 04:55 Tsiteeri


Kui mootori vahetust ise ei tee, siis kõigepealt uuri, mis see "vahetuse töö" ise maksma läheks Sulle sobivas remondikohas ja esmalt täpselt samasuguse mootori vastu!
See lapsik jutt "ostan kasutatud mootori peale" ja nii kasvõi mitu korda järjest, kuni ühe ja hea leiab ajab kohati kergelt naerma, sest tööraha ei taheta mingil lollil põhjusel kunagi arvestada. Saad kuskilt ilusa ja puhta mootori, mis hiljem selgub veel hullemini lekkivat kui Sinu eelmine - lähed viid garantii korras tagasi? Kes vahetuse uuesti kinni maksab?

Kui nüüd vanal mootoril on tõesti ainult kaanes õlilekked ja kuskilt altpoolt ei lase õli läbi, siis on igati mõistlik see lasta lihtsalt ära teha. Mis rihmade vahetuse vajadusse puutub, siis seda tead ilmselt ise, kuna on need Sinu isendil vahetatud ja kuna võiks uuesti vahetada. Neid ei pea sama töö käigus tegema kui ressurssi on veel piisavalt. Kasutatud mootorit ostes on rihmavahetuse tegevus lausa soovituslik, sest välimuse järgi rihmasid väga ikka ei hinda.

Ma vist olen siit foorumist läbi aastate samalaadseid teemasid lugenud päris mitme käe näppude jagu ja samat juttu ka mitmeid kordi juba kirjutanud, aga noh ega topelt ei kärise :P.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M.T
huviline



Registreerunud 15.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.13 05:51 Tsiteeri


Vahetust ei tee jh ise kuna pole kohta kus teha seda! Aga kohas kus ma vahetaks õeldud 250€

Algne plaan oli tegelikult selline, et vahetan mootori lihtsalt ära kuna tahaks osta C4 Avanti ja siis oleks oma praegusele mootorile teinud suurema remondi ja pärast Avandile külge pannud!

Ega ma tea
millal rihmad vahetatud on, olen ise auto omanik 3-4 kuud ja kirjade järgi viimane rihma vahetus jääb mitme aasta taha ja vaevalt, et keegi vahepeal rihmu vahetanud on :-D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 01.10.13 08:57 Tsiteeri


Ma soovitan oma mõttelennule pidur peale tõmmata ja elada päev korraga. See mootorite siia sinna sehmimine arvestades selle "liigutuse" kulusid natuke ebaratsionaalne ei tundu? Kui hästi oskad masinat valida, siis äkki puudub igasugune mõte hilisemal mootori vahetusel "korralikuma" vastu? Osta siis avant ära ja piisavalt korralik, mis ei vaja koheselt mingit mootori tegemist ning müü olemasolev samas seisus maha.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Priit86
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C

postitati 01.10.13 09:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M.T
Kokku jooksnud pole!
Vaid plokiakaane tihendi vahetust tahab, õli lekib suht palju!

Aga olen lugenud, et odavam tuleks panna kasutatud mootor kui hakata ostma igasugu tihendeid, rihmu ja asju! :D

Jah, see remont odav pole. Vanal 2,8l V6-el lasin teha. Kokku läks midagi 800€ kanti. See sisaldas siis plokikaante remonti, rihmasid, tihendeid + siis tööraha. Kõik ei tulegi enam meelde. Enne seda ostsin samuti teise kasutatud mootori ning ega see vanast parem polnud. Oleks olnud korraga lihtsam vana mootor korda teha.
Kuula, mida "kps" ütleb.
PS! Kps, su signatuur ajas naerma, heas mõttes. :-)


Sõidame ikka mõistusega !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
S.Lumi
huviline



Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.13 12:08 Tsiteeri


Kui siin rahast juttu, siis naisevend müüs eelmine aasta a4 avant quattro 2,8l 142kw, rohkete lisadega ja muidu korraliku 800 euroga. Algul proovis 1190.- nega ja 800 jäi siis viimaseks hinnaks. Ainus defekt oli klapikambri kaanetihendite lekkimine. See neil tüüpiline häda. Nii, et jah, alati tuleb kalkuleerida.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 01.10.13 14:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M.T
Ennem küll vaatasin ikka 2.6 aga siis mõtlesin, et uurin ka 2.8 hindu!

2.6 on siin 60€-200€
2.8 100€-200€

Ehituselt ju suht sarnased aga kas ka mootori kinnitused seda ma ei tea ja ka juhtmestiku?
Vahetama ei hakka ma seda mootorit ise vaid remondimees kes väga tea audidest nii palju, sellepärast uuringi, et raske ette võtmine on?


OT.
Ja mis heapärast pidin ma sulle siis varuosa hinnad sebima ja muud jutud juurde.
Suht mõttetud tegelased, kes juba enne info/küsimuse esitamist teavad, et lõpuks maandub see info kellegi kolmanda juurde, kes ei jäga mütsigi.
Kas arvad et minu kogemused/nipid/tarkus on niisama kätte tulnud.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M.T
huviline



Registreerunud 15.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.13 16:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: M.T
Ennem küll vaatasin ikka 2.6 aga siis mõtlesin, et uurin ka 2.8 hindu!

2.6 on siin 60€-200€
2.8 100€-200€

Ehituselt ju suht sarnased aga kas ka mootori kinnitused seda ma ei tea ja ka juhtmestiku?
Vahetama ei hakka ma seda mootorit ise vaid remondimees kes väga tea audidest nii palju, sellepärast uuringi, et raske ette võtmine on?


OT.
Ja mis heapärast pidin ma sulle siis varuosa hinnad sebima ja muud jutud juurde.
Suht mõttetud tegelased, kes juba enne info/küsimuse esitamist teavad, et lõpuks maandub see info kellegi kolmanda juurde, kes ei jäga mütsigi.
Kas arvad et minu kogemused/nipid/tarkus on niisama kätte tulnud.



Aga ennem ma küsisin sinu käest ka ju mootori vahetuse hinda!
Ja mul isa leidis vaja minevad jupid isegi 50€ odavamalt kui Sinu poolt kalkuleeritud hind!
Ja ega ma küsin mitmest kohast hinna pakkumisi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 01.10.13 16:07 Tsiteeri


Kas küsisid remondi hinda ka mõne Saarema või Võru mehe käest?
Natuke võiks logistika ja rahakoti paksuse algul paika saada.
Varuosa hind on kallim kui mingi "autoladu" odava otsa asjad, kuna ei kasuta teadlikult mingit saasta.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 01.10.13 16:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Kas arvad et minu kogemused/nipid/tarkus on niisama kätte tulnud.

Lisan ka omalt poolt OT, Yanekk, jaga mulle ka möni hea nipp ja terake tarkust, kogemustega mul kogemusi on, nii heas, kui halvas plaanis:P .

Teemaalgatajale mul pole midagi öelda, kuid eks sellised asjapulgad teevad meele kergelt tusaseks küll ja kahjuks kuulun ka ise analoogsete "kövatajate" hulka, kellelt midagi pärinud olen, need teavad. Vabandada pole vist enam mötet, ei muuda see midagi.

M.T-le aga edukat hoolt.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M.T
huviline



Registreerunud 15.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.13 16:20 Tsiteeri


Ega ma arvan, et nii ka ei saa, et ma aind ühe inimese käest küsin pakkumist ja pärast tuleb välja, et teise juures oleks odavamalt saanud!
Ja kui mul raha ka rohkem oleks siis oleksin auto juba ammu korda teinud! Aga kuna raha läheb ka mujale siis pean vaatama mida saan auto juures teha ja mida mitte!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 01.10.13 16:22 Tsiteeri


Tegelikult mul suht savi asjast aga lihtsalt lause, et " remontima hakkab keegi kes pole Audisid enne näinud", tundus natuke liig olema.
Las see keegi siis harib ennast natuke enne sellega.

Elame rahus edasi.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mtaudi
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf Variant '17

postitati 01.10.13 16:32 Tsiteeri


Seda vestlust lugedes esitaks teemaalgatajale ainult ühe küsimuse - kas Sa tahad oma auto korda saada või tahad odavalt?
Mõlemat korraga ei saa! Mingite suvaliste plastmassist tihenditega oled varsti sama katkise küna ees. Varuosad on kõige viimane koht, kus kokku hakata hoidma, eriti, kui need mootorisse paigaldatakse. Järelikult on ikkagi rahakott paks, et jaksad sama tööd mitu korda teha - 6 kuu tagant näiteks. Paned näiteks 50€ originaaltihendi asemel 15€-se Toprani junni ja siis laulad, et see teine mees oli ikka jobu ja tahtis rikkaks saada - näe ma sain kordi odavamalt. Siis läheb pool aastakest ja kukud kiruma, et miks jälle peetis, alles tegin ju korda. Siit see vahe tulebki.
Odavamalt ei tähenda paremat diili - see ei ole kõneminut vaid Su enda auto. Kõige odavam võib vahest ka kõige kallimaks osutuda - loe natuke foorumi ja saad ise aru, millest ma räägin.
Kui niiöelda müügiks üritad seda kokku saada, siis võib varsti kellegi teise käest, selle auto kohta hirmsaid jutte kuulda, et kui sitt auto see Audi ikka on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.7% - SQL: 64.3%]