M.T
huviline
Registreerunud 15.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.13 20:08
|
|
|
A6 C4 95a. 2.6 V6 asemele 2.8 V6
Tere!
Kui soov panna A6 C4 95a. 2.6 V6 asemele 2.8 V6, siis kas on vaja midagi ümber ka teha või istub 2.8 täpselt 2.6 asemele?
Vaja mudugi vahetada ka mootori aju aga kuidas lood juhtmestikuga, kas seda ka vaja 2.8 oma?
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 30.09.13 20:10
|
|
|
Kui 2,6 just kokku jooksnud või kuidagi muudmoodi vigane ei ole, on täiesti mõttetu ettevõtmine.
|
|
|
M.T
huviline
Registreerunud 15.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.13 20:17
|
|
|
Kokku jooksnud pole!
Vaid plokiakaane tihendi vahetust tahab, õli lekib suht palju!
Aga olen lugenud, et odavam tuleks panna kasutatud mootor kui hakata ostma igasugu tihendeid, rihmu ja asju!
|
|
|
S.Lumi
huviline
Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.13 20:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika42
Kui 2,6 just kokku jooksnud või kuidagi muudmoodi vigane ei ole, on täiesti mõttetu ettevõtmine. |
Just! (Y)
Sest mootori vahetus pole kunagi ainult mootori vahetus. Alati kaasneb sellega hulganisti igasugu nüanse. Need on kõik ületatavad aga milleks? Kui su
see 2,6 on omadega kutu ja said sümboolse raha eest korraliku 2,8-sase, noh siis võib ju tõesti vahetust plaanida.
|
|
|
M.T
huviline
Registreerunud 15.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.13 20:26
|
|
|
Ennem küll vaatasin ikka 2.6 aga siis mõtlesin, et uurin ka 2.8 hindu!
2.6 on siin 60€-200€
2.8 100€-200€
Ehituselt ju suht sarnased aga kas ka mootori kinnitused seda ma ei tea ja ka juhtmestiku?
Vahetama ei hakka ma seda mootorit ise vaid remondimees kes väga tea audidest nii palju, sellepärast uuringi, et raske ette võtmine on?
|
|
|
S.Lumi
huviline
Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.13 20:34
|
|
|
Raua poolest sobib. Juhtmete osas jään vastuse võlgu.
|
|
|
Siim-s
huviline
Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 8P
|
postitati 30.09.13 21:18
|
|
|
Juhtmete pool ka ei sobi kuna 2.8 on õhulugejaga juba... ei tasu jantida ja ega see 2.8 nüüd nii palju paremini ka edasi ei liigu...
2.6se kap-rem läks 1300€ oma tööd sisse ei arvesta.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 30.09.13 21:25
|
|
|
Asjal oleks mõtet kui asemele tuleks 142kW 2.8 mootor, aga seda ka ainult siis kui algmaterjalil on ka töökorras tagasild olemas. Ilma selleta on
lõpuks ikka bensiiniõgardist üherattaveoline V6.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 01.10.13 03:23
|
|
|
Kui mootor muus osas on tipp-topp, va kaanetihendid, siis möistlikum ja murevabam on investeerida sinna. Uue mootoriga vöib kaasneda muid hädasi,
kindel on aga see, et rihmad ja muu kaasnev mudru tuleks uus enivei panna.
Otsingut kasutades peaks sellest vahetuse swapist pögusalt ka juttu olema, 2.6 12v vs 2.8 5v tahab suuremat ringi ehitamist.
Vaheta kaane ja muud kaasnevad tihendid ära, kaalikad lihvi jne ning murevaba kulgemist, vähemalt selles osas, kui ei ole midagi pölvel kokku
meisterdatud.
Mina mötleks mootori vahetusele sellisel juhul, kui asenduseks läheks 4.2 v8, nelikveo olemasolu antud juhul vöiks olla kohustuslik.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
MartT
klubiliige
Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,8Q
|
postitati 01.10.13 04:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim-s
2.6se kap-rem läks 1300€ oma tööd sisse ei arvesta. |
Küsin huvi pärast, et 2,8 V6 oma läheks vast samapalju? Kui tööraha ka arvestada siis mis summaga lõpuks arvestama peaks?
|
|
|
M.T
huviline
Registreerunud 15.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.13 04:48
|
|
|
Tänud vastuste eest!
Eks ma siis 2.8 unustan ära, sest ega 142kw mootorit ka ei taha :-P
Lihtsam oleks siis ikkagi oma mootor ette võtta ja korda teha!
Kap. remonti ei tahaks väga teha kuna auto tahab ka muid tõid saada ja hetkel veel ei tea kas üldsegi jätan selle auto endale!
Aga seda, et sellel 2.6 minekut pole, selle üle küll kurta ei saa ja vähemalt kompuutri järgi pole küttekulu ka just suur, hetkel jahedamate ilmadega
keskmine ~10L
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 01.10.13 04:55
|
|
|
Kui mootori vahetust ise ei tee, siis kõigepealt uuri, mis see "vahetuse töö" ise maksma läheks Sulle sobivas remondikohas ja esmalt täpselt
samasuguse mootori vastu!
See lapsik jutt "ostan kasutatud mootori peale" ja nii kasvõi mitu korda järjest, kuni ühe ja hea leiab ajab kohati kergelt naerma, sest tööraha ei
taheta mingil lollil põhjusel kunagi arvestada. Saad kuskilt ilusa ja puhta mootori, mis hiljem selgub veel hullemini lekkivat kui Sinu eelmine -
lähed viid garantii korras tagasi? Kes vahetuse uuesti kinni maksab?
Kui nüüd vanal mootoril on tõesti ainult kaanes õlilekked ja kuskilt altpoolt ei lase õli läbi, siis on igati mõistlik see lasta lihtsalt ära teha.
Mis rihmade vahetuse vajadusse puutub, siis seda tead ilmselt ise, kuna on need Sinu isendil vahetatud ja kuna võiks uuesti vahetada. Neid ei pea sama
töö käigus tegema kui ressurssi on veel piisavalt. Kasutatud mootorit ostes on rihmavahetuse tegevus lausa soovituslik, sest välimuse järgi rihmasid
väga ikka ei hinda.
Ma vist olen siit foorumist läbi aastate samalaadseid teemasid lugenud päris mitme käe näppude jagu ja samat juttu ka mitmeid kordi juba kirjutanud,
aga noh ega topelt ei kärise .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
M.T
huviline
Registreerunud 15.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.13 05:51
|
|
|
Vahetust ei tee jh ise kuna pole kohta kus teha seda! Aga kohas kus ma vahetaks õeldud 250€
Algne plaan oli tegelikult selline, et vahetan mootori lihtsalt ära kuna tahaks osta C4 Avanti ja siis oleks oma praegusele mootorile teinud suurema
remondi ja pärast Avandile külge pannud!
Ega ma tea
millal rihmad vahetatud on, olen ise auto omanik 3-4 kuud ja kirjade järgi viimane rihma vahetus jääb mitme aasta taha ja vaevalt, et keegi vahepeal
rihmu vahetanud on :-D
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 01.10.13 08:57
|
|
|
Ma soovitan oma mõttelennule pidur peale tõmmata ja elada päev korraga. See mootorite siia sinna sehmimine arvestades selle "liigutuse" kulusid
natuke ebaratsionaalne ei tundu? Kui hästi oskad masinat valida, siis äkki puudub igasugune mõte hilisemal mootori vahetusel "korralikuma" vastu?
Osta siis avant ära ja piisavalt korralik, mis ei vaja koheselt mingit mootori tegemist ning müü olemasolev samas seisus maha.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
postitati 01.10.13 09:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M.T
Kokku jooksnud pole!
Vaid plokiakaane tihendi vahetust tahab, õli lekib suht palju!
Aga olen lugenud, et odavam tuleks panna kasutatud mootor kui hakata ostma igasugu tihendeid, rihmu ja asju! |
Jah, see remont odav pole. Vanal 2,8l V6-el lasin teha. Kokku läks midagi 800€ kanti. See sisaldas siis plokikaante remonti, rihmasid, tihendeid +
siis tööraha. Kõik ei tulegi enam meelde. Enne seda ostsin samuti teise kasutatud mootori ning ega see vanast parem polnud. Oleks olnud korraga
lihtsam vana mootor korda teha.
Kuula, mida "kps" ütleb.
PS! Kps, su signatuur ajas naerma, heas mõttes. :-)
Sõidame ikka mõistusega !
|
|
|
|
S.Lumi
huviline
Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.13 12:08
|
|
|
Kui siin rahast juttu, siis naisevend müüs eelmine aasta a4 avant quattro 2,8l 142kw, rohkete lisadega ja muidu korraliku 800 euroga. Algul proovis
1190.- nega ja 800 jäi siis viimaseks hinnaks. Ainus defekt oli klapikambri kaanetihendite lekkimine. See neil tüüpiline häda. Nii, et jah, alati
tuleb kalkuleerida.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 01.10.13 14:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M.T
Ennem küll vaatasin ikka 2.6 aga siis mõtlesin, et uurin ka 2.8 hindu!
2.6 on siin 60€-200€
2.8 100€-200€
Ehituselt ju suht sarnased aga kas ka mootori kinnitused seda ma ei tea ja ka juhtmestiku?
Vahetama ei hakka ma seda mootorit ise vaid remondimees kes väga tea audidest nii palju, sellepärast uuringi, et raske ette võtmine on?
|
OT.
Ja mis heapärast pidin ma sulle siis varuosa hinnad sebima ja muud jutud juurde.
Suht mõttetud tegelased, kes juba enne info/küsimuse esitamist teavad, et lõpuks maandub see info kellegi kolmanda juurde, kes ei jäga mütsigi.
Kas arvad et minu kogemused/nipid/tarkus on niisama kätte tulnud.
|
|
|
|
M.T
huviline
Registreerunud 15.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.13 16:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: M.T
Ennem küll vaatasin ikka 2.6 aga siis mõtlesin, et uurin ka 2.8 hindu!
2.6 on siin 60€-200€
2.8 100€-200€
Ehituselt ju suht sarnased aga kas ka mootori kinnitused seda ma ei tea ja ka juhtmestiku?
Vahetama ei hakka ma seda mootorit ise vaid remondimees kes väga tea audidest nii palju, sellepärast uuringi, et raske ette võtmine on?
|
OT.
Ja mis heapärast pidin ma sulle siis varuosa hinnad sebima ja muud jutud juurde.
Suht mõttetud tegelased, kes juba enne info/küsimuse esitamist teavad, et lõpuks maandub see info kellegi kolmanda juurde, kes ei jäga mütsigi.
Kas arvad et minu kogemused/nipid/tarkus on niisama kätte tulnud. |
Aga ennem ma küsisin sinu käest ka ju mootori vahetuse hinda!
Ja mul isa leidis vaja minevad jupid isegi 50€ odavamalt kui Sinu poolt kalkuleeritud hind!
Ja ega ma küsin mitmest kohast hinna pakkumisi!
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 01.10.13 16:07
|
|
|
Kas küsisid remondi hinda ka mõne Saarema või Võru mehe käest?
Natuke võiks logistika ja rahakoti paksuse algul paika saada.
Varuosa hind on kallim kui mingi "autoladu" odava otsa asjad, kuna ei kasuta teadlikult mingit saasta.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 01.10.13 16:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Kas arvad et minu kogemused/nipid/tarkus on niisama kätte tulnud. |
Lisan ka omalt poolt OT, Yanekk, jaga mulle ka möni hea nipp ja terake tarkust, kogemustega mul kogemusi on, nii heas, kui halvas plaanis .
Teemaalgatajale mul pole midagi öelda, kuid eks sellised asjapulgad teevad meele kergelt tusaseks küll ja kahjuks kuulun ka ise analoogsete
"kövatajate" hulka, kellelt midagi pärinud olen, need teavad. Vabandada pole vist enam mötet, ei muuda see midagi.
M.T-le aga edukat hoolt.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
M.T
huviline
Registreerunud 15.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.13 16:20
|
|
|
Ega ma arvan, et nii ka ei saa, et ma aind ühe inimese käest küsin pakkumist ja pärast tuleb välja, et teise juures oleks odavamalt saanud!
Ja kui mul raha ka rohkem oleks siis oleksin auto juba ammu korda teinud! Aga kuna raha läheb ka mujale siis pean vaatama mida saan auto juures teha
ja mida mitte!
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 01.10.13 16:22
|
|
|
Tegelikult mul suht savi asjast aga lihtsalt lause, et " remontima hakkab keegi kes pole Audisid enne näinud", tundus natuke liig olema.
Las see keegi siis harib ennast natuke enne sellega.
Elame rahus edasi.
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 01.10.13 16:32
|
|
|
Seda vestlust lugedes esitaks teemaalgatajale ainult ühe küsimuse - kas Sa tahad oma auto korda saada või tahad odavalt?
Mõlemat korraga ei saa! Mingite suvaliste plastmassist tihenditega oled varsti sama katkise küna ees. Varuosad on kõige viimane koht, kus kokku hakata
hoidma, eriti, kui need mootorisse paigaldatakse. Järelikult on ikkagi rahakott paks, et jaksad sama tööd mitu korda teha - 6 kuu tagant näiteks.
Paned näiteks 50€ originaaltihendi asemel 15€-se Toprani junni ja siis laulad, et see teine mees oli ikka jobu ja tahtis rikkaks saada - näe ma sain
kordi odavamalt. Siis läheb pool aastakest ja kukud kiruma, et miks jälle peetis, alles tegin ju korda. Siit see vahe tulebki.
Odavamalt ei tähenda paremat diili - see ei ole kõneminut vaid Su enda auto. Kõige odavam võib vahest ka kõige kallimaks osutuda - loe natuke foorumi
ja saad ise aru, millest ma räägin.
Kui niiöelda müügiks üritad seda kokku saada, siis võib varsti kellegi teise käest, selle auto kohta hirmsaid jutte kuulda, et kui sitt auto see Audi
ikka on.
|
|
|