Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A8 2.5 tdi 132 kw mootor ei käivitu (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3320)
LauriA
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.12
Asukoht: Lagedi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 2.5tdi 132kw

postitati 20.09.13 16:24 Tsiteeri
Audi A8 2.5 tdi 132 kw mootor ei käivitu



Eile siis hakkas jama pihta. kodust ära sõites oli kõik nagu ok. Tee peal kadus jõud ära ja ei käivitunud enam.
Sai siis kaabel taha pandud ja vead mootorist tulid sellised:

3 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-10 - Faulty - Intermittent
Readiness: N/A

Netist uurides leidsin, et viga võib kõrgsurve pumbas või selle ajus, aga see ei saa vist olla, kuna sai pihustid lahti keeratud ja käiatud ning küte tuli ilusti üles.

Kellelgi on sama probleemi olnud ? Peale selle veel, panin aku ööseks laadima. Klemme maha ei võtnud ning tänaseks ei saa isegi katuseluuki kinni. Akult miinus klemmi maha võttes või peale pannes on säde vahel, ehk mingi tarbimine järgi, aga ei kujuta ette mis. Ennem oli nagu kõik korras.

Kaitsmed said läbi vaadatud, kõik olid terved.

Keegi ehk oskab kuskile poole juhatada, et kust võiks hakata viga otsima.. Tänan siis abi eest ette ära juba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audipoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 b8

postitati 21.09.13 13:01 Tsiteeri


Tere omal jäi auto selle veapärast seisma
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty

Readiness: N/A

Teab keegi kus see andur pumba küljes asub ja kas on eraldi vahetatav?


Autoklaaside kiletamine toonimine Tartus. +372 5322 5715 http://www.toonimine.eu/
Kohtusid kiviga? Nüüd on aeg meid külastada! http://www.tartuautoklaasid.ee/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 21.09.13 17:29 Tsiteeri


Tegemist ei ole anduriga vaid seadmega, mis reguleerib etteantava kütuse kogust. Netist uurides jääb mulje, et see viitab pumba liigsele kulumisele või pumba aju veale (külmjooted näiteks).

Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Tere omal jäi auto selle veapärast seisma
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty

Readiness: N/A

Teab keegi kus see andur pumba küljes asub ja kas on eraldi vahetatav?



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 21.09.13 17:29 Tsiteeri


Kas proovisid ka vead kustutada ja seejärel uuesti kontrollida?

Tsitaat:
Algselt postitas: LauriA
Eile siis hakkas jama pihta. kodust ära sõites oli kõik nagu ok. Tee peal kadus jõud ära ja ei käivitunud enam.
Sai siis kaabel taha pandud ja vead mootorist tulid sellised:

3 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-10 - Faulty - Intermittent
Readiness: N/A

Netist uurides leidsin, et viga võib kõrgsurve pumbas või selle ajus, aga see ei saa vist olla, kuna sai pihustid lahti keeratud ja käiatud ning küte tuli ilusti üles.

Kellelgi on sama probleemi olnud ? Peale selle veel, panin aku ööseks laadima. Klemme maha ei võtnud ning tänaseks ei saa isegi katuseluuki kinni. Akult miinus klemmi maha võttes või peale pannes on säde vahel, ehk mingi tarbimine järgi, aga ei kujuta ette mis. Ennem oli nagu kõik korras.

Kaitsmed said läbi vaadatud, kõik olid terved.

Keegi ehk oskab kuskile poole juhatada, et kust võiks hakata viga otsima.. Tänan siis abi eest ette ära juba.



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audipoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 b8

postitati 21.09.13 18:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Tegemist ei ole anduriga vaid seadmega, mis reguleerib etteantava kütuse kogust. Netist uurides jääb mulje, et see viitab pumba liigsele kulumisele või pumba aju veale (külmjooted näiteks).

Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Tere omal jäi auto selle veapärast seisma
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty

Readiness: N/A

Teab keegi kus see andur pumba küljes asub ja kas on eraldi vahetatav?



Kui pumba kaane maha võtsin, siis oli oksuteerimis jälgi näha küll. Kuna seal kõik mingi imeliku silikooniga kinni, siis ei hakanud edasi lammutama.
Muidugi auto jäi sõidupealt hoiatamata seisma.


Autoklaaside kiletamine toonimine Tartus. +372 5322 5715 http://www.toonimine.eu/
Kohtusid kiviga? Nüüd on aeg meid külastada! http://www.tartuautoklaasid.ee/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
LauriA
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.12
Asukoht: Lagedi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 2.5tdi 132kw

postitati 22.09.13 15:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Kas proovisid ka vead kustutada ja seejärel uuesti kontrollida?

Tsitaat:
Algselt postitas: LauriA
Eile siis hakkas jama pihta. kodust ära sõites oli kõik nagu ok. Tee peal kadus jõud ära ja ei käivitunud enam.
Sai siis kaabel taha pandud ja vead mootorist tulid sellised:

3 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-10 - Faulty - Intermittent
Readiness: N/A

Netist uurides leidsin, et viga võib kõrgsurve pumbas või selle ajus, aga see ei saa vist olla, kuna sai pihustid lahti keeratud ja käiatud ning küte tuli ilusti üles.

Kellelgi on sama probleemi olnud ? Peale selle veel, panin aku ööseks laadima. Klemme maha ei võtnud ning tänaseks ei saa isegi katuseluuki kinni. Akult miinus klemmi maha võttes või peale pannes on säde vahel, ehk mingi tarbimine järgi, aga ei kujuta ette mis. Ennem oli nagu kõik korras.

Kaitsmed said läbi vaadatud, kõik olid terved.

Keegi ehk oskab kuskile poole juhatada, et kust võiks hakata viga otsima.. Tänan siis abi eest ette ära juba.

Proovitud. Peale käivitamist samad veakoodid uuesti.
Tuttav rääkis et üks võimalik viga võib olla mootori massis, aga ise suhteliselt kahtlen selles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audipoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 b8

postitati 27.09.13 19:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Tegemist ei ole anduriga vaid seadmega, mis reguleerib etteantava kütuse kogust. Netist uurides jääb mulje, et see viitab pumba liigsele kulumisele või pumba aju veale (külmjooted näiteks).

Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Tere omal jäi auto selle veapärast seisma
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty

Readiness: N/A

Teab keegi kus see andur pumba küljes asub ja kas on eraldi vahetatav?



Kui pumba kaane maha võtsin, siis oli oksuteerimis jälgi näha küll. Kuna seal kõik mingi imeliku silikooniga kinni, siis ei hakanud edasi lammutama.
Muidugi auto jäi sõidupealt hoiatamata seisma.


Auto sõidab jälle. Tänan kaasa mõtlemast.


Autoklaaside kiletamine toonimine Tartus. +372 5322 5715 http://www.toonimine.eu/
Kohtusid kiviga? Nüüd on aeg meid külastada! http://www.tartuautoklaasid.ee/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 27.09.13 19:41 Tsiteeri


Milles asi oli ja kuidas lahendasid?

Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Auto sõidab jälle. Tänan kaasa mõtlemast.



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audipoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 b8

postitati 27.09.13 21:37 Tsiteeri


Pumba aju oli omadega läbi, aga uut ei ostnud. Rohkem öelda ka ei saa, kuna pumba remontijad saaksid kurjaks:(


Autoklaaside kiletamine toonimine Tartus. +372 5322 5715 http://www.toonimine.eu/
Kohtusid kiviga? Nüüd on aeg meid külastada! http://www.tartuautoklaasid.ee/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
LauriA
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.12
Asukoht: Lagedi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 2.5tdi 132kw

postitati 02.10.13 18:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Pumba aju oli omadega läbi, aga uut ei ostnud. Rohkem öelda ka ei saa, kuna pumba remontijad saaksid kurjaks:(


Läks hästi siis .. Enda oma viisin karla autosse, pump täiesti läbi omadega.. 1500 euri kogu kompoti eest. Vana pumba remont oleks isegi kallimaks läinud kui uus pump..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
LauriA
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.12
Asukoht: Lagedi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 2.5tdi 132kw

postitati 09.10.13 16:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: LauriA
Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Pumba aju oli omadega läbi, aga uut ei ostnud. Rohkem öelda ka ei saa, kuna pumba remontijad saaksid kurjaks:(


Läks hästi siis .. Enda oma viisin karla autosse, pump täiesti läbi omadega.. 1500 euri kogu kompoti eest. Vana pumba remont oleks isegi kallimaks läinud kui uus pump..


Tuli välja, et olen kuskilt vett saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.2% - SQL: 40.8%]