Lehekülgi: 1 2 |
helitehnik
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 31.01.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo s80, Audi s8
|
postitati 01.02.05 11:01
|
|
|
K> audi 200 2,2 turbo ei kai
muretsesin siis endale audi 200 2,2 turbo aastast 80, kuid mootor ei kai, mees kellelt ostsin ytles et mootor kaib toosoojani ilusti siis sureb valja
ning tuleb jahutada siis laheb uuesti kaima. niisiis oli auto paar aastat seisnud, hakkasin eile asjaga pihta sain ta niimoodi kaima et hoiad gaasi
peal, algul laheb kuskil 3000 valja poorded, kuid vahest ei lahe yle 1000 degi, siis isenesest langetab poorded 600 peale ning gaasiandes miskit ei
muutu ning kaivitub ka vaga vaevaliset, kui tykk aega gaasiga mangid siis nagu tahaks hakata minema kuid ei midagi ning vahepeal teeb pots ja pots
sisselaske kollesse ka.Kyynlad on ka enamasti maha keerates bensust tilkuvad,bensupump filter ja voolkiud on koik uued, yks mees kes vahegi autost
jagab kais vaatamas ja arvas et moni pritsungi andur voib jamada, kuid akki keegi targem teab asjast raakida ning mulle seletada kus need voimalikud
tuksis andurid voivad asuda, kui vajalik siis voin ka mootor iga asukohast pilti teha ning msni kaudu saata kes asja valdab,ette tanades, arge
kirjutage et mine diagnostikasse sest esialgu ei viitsi selle peale kulutada, ehk leiab omade joududega vea yles.
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 01.02.05 13:04
|
|
|
karta on et puhumise pool kuskil tekib sooja mootoriga sisse puhutava õhu kadu....
mainitakse ka et vähestel juhtudel nn VAF sensor - õhu koguse plaat või selle sensor ... vigane või paigast ära...
külmstardi pritse osa ... ehk siis külmstardi pihusti jääb tööle...
... võta nn 6 pihustil (külmstardi pihustil juhe järelt ära kui tööle oled saanud...
karta on et ka co level võib vale olla...
ehk on abi!
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 20.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 01.02.05 13:09
|
|
|
ega küünalde ja muu sellise vahetus ka halba ei tee
|
|
|
|
helitehnik
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 31.01.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo s80, Audi s8
|
postitati 01.02.05 15:45
|
|
|
niisiis sain ta tana toole ja madalal poordel kaib ilusti kuid kui gaasi annad siis jumala hinges nagu jookseks tais, kyynlad on korralikud, lasin
siis kaija tyhipoordel ning temp joudis normini siis jark jargult hakkasid poorded langema ja suri valja, on sul mulle mone pildi pealt naidata kus
see andur asub kust juhe ara votta, voi seletad kus see asub
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 01.02.05 15:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: helitehnik
niisiis sain ta tana toole ja madalal poordel kaib ilusti kuid kui gaasi annad siis jumala hinges nagu jookseks tais, kyynlad on korralikud, lasin
siis kaija tyhipoordel ning temp joudis normini siis jark jargult hakkasid poorded langema ja suri valja, on sul mulle mone pildi pealt naidata kus
see andur asub kust juhe ara votta, voi seletad kus see asub |
sisselaske kollektorisse läheb eraldi pihusti seal elektri juhe järel.... see jääb sisselaskel tavaliselt juhtmega salongi poole kui
mootorit eest poolt vaadata...
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
helitehnik
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 31.01.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo s80, Audi s8
|
postitati 01.02.05 16:54
|
|
|
kas see on seal samas kolle peal kus on gaasi hoob,ja kas ta on selline must pisike karp kuhu laheb kaks juhet kylge ning millel teisel poole on
plekist junn mis liigub kui gaasi anda
|
|
|
margus0000
huviline
Registreerunud 20.02.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a3
|
postitati 01.02.05 17:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: helitehnik
kas see on seal samas kolle peal kus on gaasi hoob,ja kas ta on selline must pisike karp kuhu laheb kaks juhet kylge ning millel teisel poole on
plekist junn mis liigub kui gaasi anda |
ei see ei ole see, külmpritse asub sisselaske kollektori keskel
|
|
|
helitehnik
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 31.01.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo s80, Audi s8
|
postitati 01.02.05 17:33
|
|
|
yks kysimus veel palju seal lahedal veel neid andureid voib olla yhesonaga et kas on veel monda andurit et seda temaga segamini ajada ja kas talle
laheb kaks eraldi juhet otsa voi yks pistik, yhe sinise pistikuma leidsin
|
|
|
kalarott
huviline
Registreerunud 29.11.04
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Praegu VW Passat 1,6 TDi 2012.a.
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 01.02.05 20:33
|
|
|
koju sõites seedisin on üks võimalus veel et kui see külmkäivituse süsteem on ok siiis võib ka viga olla selles tühikäigu reg. klapis....
samas see peaks teisiti toimima...
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 01.02.05 21:11
|
|
|
80-nda aasta 200 turbo peaks olema 125kw,ja seal ei ole ei aju,ega ka mingit muud tühikäiguklappi ega mingit elektroonilist vidinat mis saaks pees
olla.
Esmased asjad on ikkagi,et ei saaks kuskilt lisaõhku,Co peab olema ideaalne(sellel mootoril ca 1,2-1,8%) ja kindlasti tuleb üle mõõta silindrite
surved(kuna on seibidega reguleeritavad klapid)
Siis saab hakata edasi uurima.
|
|
|
|
helitehnik
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 31.01.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo s80, Audi s8
|
postitati 01.02.05 21:30
|
|
|
silindrite surved on ok, viga peab olema kuskil mujal, tana nyyd uuesti kaivitades ei taha enam yldse minna koguaeg lubab ja lubab kyynlad taiesti
kuivad jarelikult ei saa kytet katte, ning kui peale kaivitamist lahed mootori juurde siis seal kus see pritsungi pea opn kust pihusti voolikud alguse
saavad on kuulda mingit haalt nagu bens voi ohk immitseks kuskilt see haal kestab vahemalt paar minutit, voolikud ja asjad koik kinni, saaks juba asja
kaima oleks kohe teine tunne.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 01.02.05 21:34
|
|
|
Tundub väga mingi vaakumilekke vms moodi olevat.Kas õhulugeja plaat on õiges asendis,st pole kinni kiilunud vms?
Kui on WJ mootor siis ei saa seal midagi keerulist olla.
|
|
|
|
helitehnik
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 31.01.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo s80, Audi s8
|
postitati 01.02.05 21:43
|
|
|
jah just mootori tyyp on WJ, kuid akki selgitad lahemalt kus see nn. plaat asub
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 01.02.05 21:46
|
|
|
See jäme kummilõdvik mis pritsepeast turbosse suundub.Selle all on taldrik.See peab liikuma ülespoole kerge takistusega.
|
|
|
|
helitehnik
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 31.01.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo s80, Audi s8
|
postitati 01.02.05 21:53
|
|
|
ok uurin selle asja yle, kuid tana enam ei viitsi garaazi uurima minna, oletame et pole ka selle viga, kust siis edasi vaadata ning kui see klapp ei
liigu nii nagu peaks kuda siis teda taastada saaks.
|
|
|
helitehnik
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 31.01.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo s80, Audi s8
|
postitati 01.02.05 21:57
|
|
|
aa jaa seda kaet ega sel pritsungil vist naljalt seal mingi asi umbe ka ju ei saa mina et bena katte ei saa voi on voimalik
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 01.02.05 22:11
|
|
|
Tundub et sa ise vist ei jaga suurt sellest pritsest.Soovitaksin mingi spetsialist leida,muidu juhtub veel nii et saad käima ja lased vale seguga
mootori laiali suurest õnnest.Interneti teel kahjuks ei jõua kõikke kirjutada mida ja kuidas teha .
|
|
|
|
helitehnik
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 31.01.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo s80, Audi s8
|
postitati 02.02.05 10:34
|
|
|
nii nyyd on niimoodi et enam ei lahe yldse kaima, algul teeb tortsu siis on edasi niisama starteri kaiamine ning kyynlad puhta kuivad, lisaohku ta
vaevalt et votab, sest kylma mootoriga peaks ta nii voi naa kaima minema isegi kui votab lisaohku, samas on ka niisuguseid juhuseid olnud igakord ei
vota bensupumpa taha kui syyte sisse keerad,enamasti ikka votab, kuid ei kaivitu ikkagi. kust viga otsida, et miks ei saa bensu katte.
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 02.02.05 10:59
|
|
|
siis alusta bena pumbast et see alati oleks järel kui vaja on.
aga kontrolli peale turbot kogu torustik üle ega seal auku sees ei pole seal ei tohi avasi olla...
sellised sümptomid et korraks annab nagu törtsu ja siis ainult käia... starterit... -selline oli mul siis kui enne intercoolerit
lõdvikus oli auk sees....
see võib olla üks põhjus.
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
helitehnik
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 31.01.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo s80, Audi s8
|
postitati 02.02.05 11:09
|
|
|
nii vaatasin voolikud koik yle jumala korras katki pole kuskilt, mis krt seal jamada voib
|
|
|
helitehnik
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 31.01.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo s80, Audi s8
|
postitati 02.02.05 11:12
|
|
|
minu arusaamist mooda peaks nii olema et kui bensu surve koik ok siis peaksid igaljuhul kyynlad marjad olema aga ta pole nagu midagi kattegi saanud,
kas mingit andurit pole rohkem mida uurida, voi kaitset voi asja
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 02.02.05 11:17
|
|
|
nii,võta nüüd külmkäivituspihusti küljest see sinine pistik ära ja pane sinna pistikusse 12V pirn,millele on juhtmed taha joodetud.Kui nüüd starterit
annad peab see pirn põlema vähemalt 4 sekundit.Kui ei põle,siis ta ei saa ka käima minna.
Kui sul sinna sinisesse pistikusse starteri käiamise ajal vool ei jõua,siis on tõenäoliselt viga termoanduris,mis asub plokikaane tagaotsas(pruun
pistik,kahe juhtmega)
Võid proovida ka selle pruuni pistiku lühistamist ntx juhtmejupiga,siis on külmkäivitus kogu aja järgi.
K-jetronic ei käivitu ilma külmkäivituseta kui õhu temp on alla +5c*-i
|
|
|
|
QUADRADRIVE
huviline
Registreerunud 30.09.04
Asukoht: Tartu-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 '91; ALLROAD '05
|
postitati 02.02.05 11:23
|
|
|
audi 200 2,2 turbo ei kai
Mõõda pumba surve ära!
|
|
|
helitehnik
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 31.01.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo s80, Audi s8
|
postitati 02.02.05 11:29
|
|
|
ok voin ka seda pumba survet moota kuid mis asjapulgaga seda tehakse ja kuidas
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |