corvuscorax
huviline
Registreerunud 04.01.11
Asukoht: Viljnadi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 '90 1,6L 51kw
|
postitati 21.08.13 18:49
|
|
|
B3 signalisatsioon
Selline mure, et minu arvamist mööda jääb aegajalt signalisatsioon peale. Minu arust sellepärast, et kapoti alune ruupor on eemaldatud ja selle tõttu
ma ei tea.
Sümptomid on sellised: ohutuled lähevad põlema ja mootor ei käivitu. Puldist uksed lukku ja jälle lahti (kui võtit süütelukus pole) ja siis saab jälle
käima panna. Ja uksed lähevad vahepeal iseenesest lukku ka.
Mõtlesin alguses, et mingi immo viga, aga avastasin, et võtmes pole enam kivigi. Võtaks selle signa üldse maha, aga ei tea kust alustada ... või kas
seda ilma vastavate teadmisteta üldse teha saab? Ehk keegi oskab ütelda, mis viga või mida teha.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.13 20:10
|
|
|
Pakun, et töötavast alarmist on rohkem kasu. Otsi parem sobiv pasun sinna ja tee süsteem korda.
|
|
|
|
corvuscorax
huviline
Registreerunud 04.01.11
Asukoht: Viljnadi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 '90 1,6L 51kw
|
postitati 21.08.13 21:07
|
|
|
Nojah, ilma teadmisteta ei tee ma seda kindlasti korda, aga elektriku jaoks praegu küll raha napib. Lihtsalt tüütu on igakord jälle pulti mudida.
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 22.08.13 05:16
|
|
|
Tegemist võib vabalt immoga olla ja võtmes ei peagi kivi olema. Mul on täpselt samamoodi ja mulle see variant täitsa sobib. Kui avad auto ja teatud
aja jooksul seda käima ei pane, siia aktiveerub käivitusblokeering. Selle maha saamiseks tuleb vajutada korra uuesti "lukust lahti" nuppu. Teine on
see, et kui teed auto uksed lahti kuid teatud aja jooksul uksi või juhi ust tegelikult ei ava, lähevad uksed uuesti lukku. Tõenäoliselt saab neid
funktsioone ka puldiga ise peale ja maha progeda.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 22.08.13 06:35
|
|
|
Mis aastast b3-le immot paigaldati?
Enda 89 löpu isendil sellist luksust pole.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
corvuscorax
huviline
Registreerunud 04.01.11
Asukoht: Viljnadi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 '90 1,6L 51kw
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 22.08.13 18:54
|
|
|
Saada mulle mailiaadress, panen paigaldusjuhendi ja kasutusjuhendi posti.
Ise läheb alarm valvesse vigase salongivalgustuse lüliti tõttu.
|
|
|
|
corvuscorax
huviline
Registreerunud 04.01.11
Asukoht: Viljnadi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 '90 1,6L 51kw
|
postitati 22.08.13 20:02
|
|
|
Tänud samrule vajaliku kirjanduse eest. Vaatan siis mingi päev, kas saab asja korda.
|
|
|
corvuscorax
huviline
Registreerunud 04.01.11
Asukoht: Viljnadi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 '90 1,6L 51kw
|
postitati 14.09.13 16:25
|
|
|
Asjatu vaev. Proovisin programmeerida ... ei midagi. Mitte midagi ei paranenud. Tahtsin siis teada, et mis juhtub kui ma mõne pistiku lihtsalt jätan
ühendamata ja avastasin, et alarmi kallal on juba enne mind jõu ja ilu numbreid tehtud - paar juhte on kokku ühendatud ja mingi andur oli nagunii juba
lahti ühendatud.
Niiet mine tea, mis selle karbi sees võib tuksis olla.
|
|
|