Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: B3 signalisatsioon (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1233)
corvuscorax
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.11
Asukoht: Viljnadi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 '90 1,6L 51kw

postitati 21.08.13 18:49 Tsiteeri
B3 signalisatsioon



Selline mure, et minu arvamist mööda jääb aegajalt signalisatsioon peale. Minu arust sellepärast, et kapoti alune ruupor on eemaldatud ja selle tõttu ma ei tea.

Sümptomid on sellised: ohutuled lähevad põlema ja mootor ei käivitu. Puldist uksed lukku ja jälle lahti (kui võtit süütelukus pole) ja siis saab jälle käima panna. Ja uksed lähevad vahepeal iseenesest lukku ka.

Mõtlesin alguses, et mingi immo viga, aga avastasin, et võtmes pole enam kivigi. Võtaks selle signa üldse maha, aga ei tea kust alustada ... või kas seda ilma vastavate teadmisteta üldse teha saab? Ehk keegi oskab ütelda, mis viga või mida teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.08.13 20:10 Tsiteeri


Pakun, et töötavast alarmist on rohkem kasu. Otsi parem sobiv pasun sinna ja tee süsteem korda.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
corvuscorax
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.11
Asukoht: Viljnadi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 '90 1,6L 51kw

postitati 21.08.13 21:07 Tsiteeri


Nojah, ilma teadmisteta ei tee ma seda kindlasti korda, aga elektriku jaoks praegu küll raha napib. Lihtsalt tüütu on igakord jälle pulti mudida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 22.08.13 05:16 Tsiteeri


Tegemist võib vabalt immoga olla ja võtmes ei peagi kivi olema. Mul on täpselt samamoodi ja mulle see variant täitsa sobib. Kui avad auto ja teatud aja jooksul seda käima ei pane, siia aktiveerub käivitusblokeering. Selle maha saamiseks tuleb vajutada korra uuesti "lukust lahti" nuppu. Teine on see, et kui teed auto uksed lahti kuid teatud aja jooksul uksi või juhi ust tegelikult ei ava, lähevad uksed uuesti lukku. Tõenäoliselt saab neid funktsioone ka puldiga ise peale ja maha progeda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 22.08.13 06:35 Tsiteeri


Mis aastast b3-le immot paigaldati?
Enda 89 löpu isendil sellist luksust pole.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
corvuscorax
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.11
Asukoht: Viljnadi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 '90 1,6L 51kw

postitati 22.08.13 16:59 Tsiteeri


Minu oma on '90 aasta oma. Võti on immo oma ... muidugi võib olla, et lukud vahetatud kasutatud lukkude vastu ja eelmisel luku omanikul oli immoga auto. ega ma ka ju ei tea. Samas, kas lukkude vahetuse puhul oleks kindalaeka kukku vahetama hakatud.

Puldiga on selline lugu, et kirjas on centurion, kaks nuppu - vajuta kumba tahad ikka avab või sulgeb



http://oi40.tinypic.com/2ufy8v8.jpg



Püüdsin otsida ka netist selle kohta, aga selle nimega leiab kõikvõimalikke asju alustades antiik kreeka tsentuuriotest :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 22.08.13 18:54 Tsiteeri


Saada mulle mailiaadress, panen paigaldusjuhendi ja kasutusjuhendi posti.

Ise läheb alarm valvesse vigase salongivalgustuse lüliti tõttu.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
corvuscorax
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.11
Asukoht: Viljnadi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 '90 1,6L 51kw

postitati 22.08.13 20:02 Tsiteeri


Tänud samrule vajaliku kirjanduse eest. Vaatan siis mingi päev, kas saab asja korda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
corvuscorax
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.11
Asukoht: Viljnadi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 '90 1,6L 51kw

postitati 14.09.13 16:25 Tsiteeri


Asjatu vaev. Proovisin programmeerida ... ei midagi. Mitte midagi ei paranenud. Tahtsin siis teada, et mis juhtub kui ma mõne pistiku lihtsalt jätan ühendamata ja avastasin, et alarmi kallal on juba enne mind jõu ja ilu numbreid tehtud - paar juhte on kokku ühendatud ja mingi andur oli nagunii juba lahti ühendatud.

Niiet mine tea, mis selle karbi sees võib tuksis olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 25.3% - SQL: 74.7%]