Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Coupe Typ 85 generaatori kokkupaneku mure ( teema võib lukku panna ) (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1226)
WhiteLion
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Poolik Coupe GT

postitati 25.01.05 12:08 Tsiteeri
Coupe Typ 85 generaatori kokkupaneku mure ( teema võib lukku panna )



Sai siis oma vanal coupel generaator algosadeks võetud( uue värvkatte andmise eesmärgil). Nüüd siis olen hädas esimese ( rihmaratta poolse) otsa kokkupanekuga.
Muidu olid asjad ilusti järjekorras aga värvimise käigus suutsin omal asjad segi ajada.
Nüüd siis probleemi juurde. Mutri all asuvad seibid on mul käes aga siis jääb veel kaks suurt seibi üle (üks suurem teine nõksa pisem).
Küsiks, et mis järjekorras need seal olid. kas selliselt, et need suuremad seibid kõige alla siis jahutus ventilaator ja seejärel rihmaratas.... edasi juba tean. Või olid need asjad kuidagi teisiti. Samas ELCATS.RU lehelt leidsin, et enne jahutus ratas ja siis seibid.... jahutus rattal on ju kah kiilusoon ja sedasi ei ulata ta kiiluni kohe mittekuidagi enam.
Tegu on siis BOSCH-i generaatoriga.
Ootan teie poolseid arvamisi ja kinnitusi.
Rumal pea on ihu nuhtluseks :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 25.01.05 18:56 Tsiteeri


Minul on kiilusooneni ulatunud ainult silumiintiivik.
Plekist tiivikud on jäänud kõik vabalt võllile,seibide pind on piisavalt suur,sinna pole seda kiilu vaja.
Lõptulemusena on tähtsaim asi see et rihmaseibid jookseksid omavahel sigelt.
St et väntvõll ja gene ei oleks üksteise suhtes nihkes,muidu tapab kohe laagrid ja rihma ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
elar
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.04
Asukoht: Tartu/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2dq + 4dq

postitati 25.01.05 21:16 Tsiteeri


mul on üks pdf formaadis raamat olemas ja kiirel vaatlusel oli geneka joonised seal olemas. kui huvi võta ühenust


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vidiit
huviline



Registreerunud 23.11.03
Asukoht: Tallinn/Cincinnati
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Coupe GT

postitati 21.02.05 19:55 Tsiteeri


aiatks hea meelega, kuna tegin selle töö just eelmine nädal läbi. aga nii seletada on raske. lihstam oleks juppe enda ees näha ja siis saaks hakkama;) põhiline on et vent jääks väga lähedale korpusele, mõni mm vahet ainult, 1 seib pressib vastu laagrit, siuke 1ots peenem teine laiem. ja selle laialataks paned venti paele (poolt vaata jälje järgi kui see alles on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
WhiteLion
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Poolik Coupe GT

postitati 22.02.05 10:05 Tsiteeri


Tänud abilistele. Sain selle asja korda ja teie jutt vastab tõele. Panin kah ventilaatori hästi korpuse lähedale( parem ikka kui ta ühel heal hetkel kavatseb rihma kallale minna).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.0% - SQL: 61.0%]