Lehekülgi: 1 2 |
nomotivation
huviline
Registreerunud 22.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.13 14:09
|
|
|
1Z 66kw probleem jõuga
Tervitus
Audi 80 66kw 1Z diisel
Probleem: jõud kaob hetkeks täiesti kaootilistel momentidel. Tihti tuleb välja kui ühtlasel sõidul lased jala gaasilt ja uuesti
tallata tahad siis jõud kadunud. Enamasti aitab käigu alla vahetamine, vahel piisab ka korra siduri lahutamisest.
tehtud siiani: Kütusetorustik paagist ette filtrini vahetatud (toru asemel on nüüd voolik, sest polnud õiget toru võtta), paagi sõel
puhastatud, küttefilter vahetatud, tagasivoolu vahel olev klapp uus, filtri peal oleva tagasivoolu ühenduse(ei tea kuidas seda nimetada) tihend uus -
kogu selle tegevusega sain lahti õhumullidest süsteemis, mis olevat seal eelmise omaniku jutu järgi terve elu olnud
Kõik kapoti all olevad vaakumvoolikud välja vahetatud, egr puhastatud(liigub kenasti, membraan korras), sisselaske kollektor puhastatud, sisselaske
torud-voolikud kontrollitud, turbo geomeetria hoob liigub kenasti, turbos väike risti lõtk-pikilõtk puudub
Täna püüdsin veakoode lugeda aga kahjuks kaabel lõpetas koostöö. Korra sain koodidele ligi, kustutasin ära et teen ühe tiiru ja siis vaatan mis koodid
tagasi tulevad aga võta näpust teist korda enam ligi ei saanud. Oma rumalusest ei kirjutanud üles ka koode.
Meelde jäi, et turbo rõhu anduri, õhukulu mõõtja, needle lift sensor, mootori temp anduri ja midagi oli veel
Interneti avarustest lugedes peaks saama seda needle lift sensorit testida tühikäigul 3.ndat pihustit koputades ja siis peaks mootor korra vahele
jätma aga minul seda ei juhtunud. Muidugi väga tugevasti ei julgenud togida ka. Soovitusi?
Ja õhukulumõõtja veale ma väga panust ei paneks, sest sai mingi hetk proovitud sellelt pistik tagant ära võtta ja siis sõita, sellest arvatavasti ka
see kood seal.
Pikk jutt sai nüüd ja kindlasti unustasin midagi olulist mainida aga ehk keegi viitsib lugeda ja nõu anda mida kontrollida ja kuidas. Asjalike
nõuannete eest tänan juba ette!
|
|
|
nomotivation
huviline
Registreerunud 22.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.13 19:10
|
|
|
Keegi oskab kommenteerida ehk EGRi teemat?
Hoidsin mootori pöörded kõrgel (täpselt ei tea, ilma tahhokata variant), vaakum voolik egrist lahti, ja külge pannes jälgisin egr membraani liikumist.
Külge pannes imes membraani korraks lahti ja hetke pärast lasi nagu kinni tagasi. On see normaalne?
Andke nõu kuidas veel EGRi korrasolekut kontrollida?
|
|
|
Chat
huviline
Registreerunud 11.07.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.13 20:46
|
|
|
EGR-i voolikule pane kohe ,,pime,, ette. Teiseks, sellel mootoril ei ole turbo geomeetriga. Kolmandaks,turbo rõhu andur? Kas võib nimetada
,et mootor läks (limp mode) avarii reziimi? Jõud kaob,lülitad sõiduajal süüte välja, siis tagasi ja vedu on uuesti OK.
|
|
|
nomotivation
huviline
Registreerunud 22.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.06.13 19:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Chat
EGR-i voolikule pane kohe ,,pime,, ette. Teiseks, sellel mootoril ei ole turbo geomeetriga. Kolmandaks,turbo rõhu andur? Kas võib nimetada
,et mootor läks (limp mode) avarii reziimi? Jõud kaob,lülitad sõiduajal süüte välja, siis tagasi ja vedu on uuesti OK.
|
Sai proovitud ka pimedaga, nn auk ei kao ka siis ära. Jh ajasin sassi, see siiski wastegate
Rõhu anduri all mõtlen andurit mida vag-com nimetab boost pressure sensoriks.
|
|
|
raitzzz
huviline
Registreerunud 25.08.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9tdi 81kW, e36 325i
|
postitati 08.06.13 22:02
|
|
|
Lõhnab kõrgsurvepumba mehaanilise vea järgi, sest ta juhtarvuti ei lähe limp mode'i, kuid kunagi ei või kindel olla. Needle lift sensor veateade on
ka ilmselt sellega seotud. See on minu esialgne arvamus
|
|
|
cc150
huviline
Registreerunud 05.03.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: CC
|
postitati 09.06.13 07:25
|
|
|
Mul endal sama häda. Võtad jala gaasipedaali pealt ära ja kui tahad uuesti vajutada, siis ei midagi. Peab siduri lahutama ja lasta pööretel peaaegu
tühikäigule kukkuda. Peale seda sidur lahti ja saab uuesti sõita. Minul igatahes pumbavahetus selle vastu ei aidanud.
|
|
|
nomotivation
huviline
Registreerunud 22.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.06.13 10:08
|
|
|
Ise ma ka ei usu et pumba viga, kuid välistada ei saa (pump lastud remontida eelmise omaniku poolt, kuid jh seda juba pea 2 aastat tagasi)
Täna sain selgeks,et minu valduses olev diagnosti juhe on ilmselt ikkagi omadega p**s
Järgmine nädala jooksul loodan saada kasutada teist juhet siis näeb mis vigasid näitab ja saab sealt edasi mõelda
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 09.06.13 18:40
|
|
|
Mul sama mure. Plaanis on pump lasta ära remontida. Küttevoolikud olen üle vaadanud, samuti ka vaakumvoolikud. Jyrisoo arvas et juhtpihusti, paide
diagnost näitas pedaali anduri viga, õhulugeja viga ja needle lift sensori viga ja ütlesid ,et süüde varajane. Soovitasid oisu diislisse pöörduda.
Kindel soov on auto normaalselt tööle saada, kui targemaks saan siis annan teada
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 09.06.13 19:32
|
|
|
Uurisin natuke selle mootori tüüpvigu ja põhilisteks vigadeks on:
needle lift sensor, ehk siis juhtpihusti
crank angle sensor, ehk siis väntvõlli asendi andur
Piduri pedaali andur, anduri vale reguleering põhjustab väljasuremist
küttepumba mehaaniline viga
Ja õhukulu lugeja.
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 09.06.13 20:26
|
|
|
Tööl on veits vaba aega ja kolasin foorumites ringi.
Leidsin siis sellise jutu antud probleemi kohta, et viga põhjustab kütusepumbas olev elektrooniline actuator.
Asub ta kütusepumba ülemises osas, musta karbi sees vms, seda saab eraldi vahetada, kuid tuleb tagasi panna samamoodi nagu ta ära võeti.
Audi kood 028 130 109J
Bosch kood 0 460 404 995
Musta plastiku peal asuv (väljapool pumpa olev number) 2 464 463 (048 079 143)- sulgudes kolm võimalikku koodi lõpu varjanti.
link teemasse:
http://www.audifans.net/ftopict-33626-.html
Palun veenduda enne millegi ostmist et see on sobiv jupp. Ma ei vastuta kui midagi ei sobi.
http://vwts.ru/forum_txt/index.php/t132580.html
Edit: Lisasin ühe vene saidi lingi millel natuke pildimaterjali ka. aga ise venekeelt ei oska, et ei ole 100% kindel et samast asjast on jutt.
|
|
|
nomotivation
huviline
Registreerunud 22.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.06.13 18:24
|
|
|
Tänud Foshow, väga asjalik kraam. Asi mida tasub kontrollida
Sain täna teist kaablit kasutada ja vead mis kätte sain:
01268 - Quantity Adjuster (N146)
17-10 - Control Difference - Intermittent
00542 - Needle lift Sensor (G80)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
tundub, et esimene kood viitabki sellele samale asjale, millest Foshow rääkis
aga mida teisest arvata?
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 10.06.13 20:09
|
|
|
01268 - Quantity Adjuster (N146)
17-10 - Control Difference - Intermittent
http://www.myturbodiesel.com/forum/71277-post9.html
http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/IQ-adjust-hammer-mod-TDI.htm
Sellised asjad leidsin.
00542 - Needle lift Sensor (G80)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Needle lift sensor on juhtpihusti küljes, kui see täitsa läbi peaks armatuuris eelsüüte küünalde tuli vilkuma hakkama.
Käisin täna uurimas neid koode poes. Esimesed kaks on pumba koodid ja viimane ei näita mittemidagi. ehk siis mina ei saanud nende koodidega
mittemidagi targemaks.
Uurisime ka pumba skeeme ja ei näidanud et saab seda "actuatorit" vms eraldi osta.
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 11.06.13 19:24
|
|
|
Kõigepealt tuleks vead kustutada ja siis vaadata kas see juhtpihusti viga tagasi tuleb. Kui jah siis vaheta enne juhtpihusti ära ja kustuta jälle
vead. Kui siis tuleb esimene veakood ka tagasi siis pumba ülemine ots vaja vahetada/puhastada. Endal võtsin ülemise osa lahti ja puhastasin mähise ja
muu sealse alumiiniumipurust, tänu sellele sain lahti käivitusprobleemist ja jõu kõikumisest.
|
|
|
nomotivation
huviline
Registreerunud 22.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.06.13 13:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tehnic
Kõigepealt tuleks vead kustutada ja siis vaadata kas see juhtpihusti viga tagasi tuleb. Kui jah siis vaheta enne juhtpihusti ära ja kustuta jälle
vead. Kui siis tuleb esimene veakood ka tagasi siis pumba ülemine ots vaja vahetada/puhastada. Endal võtsin ülemise osa lahti ja puhastasin mähise ja
muu sealse alumiiniumipurust, tänu sellele sain lahti käivitusprobleemist ja jõu kõikumisest. |
Saigi nii tehtud, ehk need 2 viga tulevad tagasi sõiduga. Eks peab uurima mis hinnaga ja kust seda juhtpihustit saab ja siis sealt edasi tegutsema.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 12.06.13 13:43
|
|
|
Seda juhtpihusti jama ära küll tähele pane praegu. Juhtpihustit on sul vaja siis kui on vaja süüdet (eelpihustamisnurka) regullida. Kui rihm ja pump
on ilusti paigas siis on üsna ükskõik kas see andur pihusti sees töötab või mitte. Mootoritööd see ei mõjuta.
|
|
|
|
nomotivation
huviline
Registreerunud 22.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.06.13 16:30
|
|
|
Vot ei tea jh nüüd. Midagi see juhtpihusti ikka toimetab ka, kui juhe tagant võtta siis minek läheb ikka väga laisaks aga samas nn augud ära ei kao.
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 13.06.13 04:26
|
|
|
Minu panus läheb ikkagi selle peale, et kõrgsurvepumbas on midagi elektroonikaga seoses viga. Ehk aitab lihtne puhastamine ka selle vastu. Oma autol
on nii palju muid vigu hetkel et ei ole veel selleni jõudnud ajapuuduse tõttu.
Mul kaabliga lugedes ei ilmu mõningad veakoodid üldse ja kui süütenurk ja kütusekogus "õigeks" panna siis kaabliga lugedes on kõik korras senikaua
kuni gaasi vajutada. Peale seda on tühikäik umbes 1500 ja arvutis näitab et süütenurk kõigub 0.6-7,6 ja küttekogus on 0. Mootori hääl on ühtlane,
pumba juhtmeid liigutades muutub mootori hääl.
Ehk siis enne kui ma saan teemas antud probleemiga tegelema hakata on veel niimõnigi asi üle vaadata
|
|
|
nomotivation
huviline
Registreerunud 22.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.06.13 15:28
|
|
|
Sai veel vaadatud arvutiga, süütenurk on väga timm. Praegu vaagin kas julgen selle pumba puhastuse ette võtta.
Leidsin mingi õpetuse ka aga tundub suht täpne töö olevat, ei tahaks pumpa päris peesse ka keerata.
http://lemecano.fr/2012-03-15/pompe-injection-tdi-accoup-acceleration-ralenti-instable/
Kes teinud seda tööd võiks kogemusi jagada.
Lisaks sooviks veits teema väliselt teada kas bensuka ja diisli spidoblokid ühilduvad?
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 15.06.13 08:37
|
|
|
Ma võin sulle harjutamiseks teise pumba müüa kui pärast mul ka ära puhastad.
Seda offtopicut tahaks ise ka teada. Tean et c4 omad sobivad bensuka omad diislile, vaja ainult ümber programeerida. B4 kohta ei tea
|
|
|
nomotivation
huviline
Registreerunud 22.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.13 17:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nomotivation
Sai veel vaadatud arvutiga, süütenurk on väga timm. Praegu vaagin kas julgen selle pumba puhastuse ette võtta.
Leidsin mingi õpetuse ka aga tundub suht täpne töö olevat, ei tahaks pumpa päris peesse ka keerata.
http://lemecano.fr/2012-03-15/pompe-injection-tdi-accoup-acceleration-ralenti-instable/
Kes teinud seda tööd võiks kogemusi jagada.
Lisaks sooviks veits teema väliselt teada kas bensuka ja diisli spidoblokid ühilduvad? |
Sain nüüd mingi aeg selle õpetuse järgi pump laiali lõhutud. Kuid päris mähiseni ei jõudnud, sest mul pump kaane alt veits teistsugune ja ei saanud
seda võlli otsal olevat hooba küljest ja väga lõhkuda ka ei raatsinud. Kuid niipalju kui nägin ja ligi pääsesin siis ei paistnud kuskil suurt sodi
olevat. Mitte ligilähedalegi sellisele olukorrale nagu antud lehel. Sai pump kokkupandud ja ei muutunud suurt midagi, pigem läks veits isegi
hullemaks.
VS
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
|
nomotivation
huviline
Registreerunud 22.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.07.13 06:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: equilibrium
Voolu juhtivad rajad võivad olla kulunud (potensiomeetrid)
Siin on juttu kontrollimisest:
http://vwts.ru/forum_txt/index.php/t132580.html
Osutiga tester on selleks parem, kohe näha kui seier jõnksatab. |
Tundub asjalik kraam olevat, aga kahjuks vene keel väga nõrk. Keegi viitsiks nats lahti seletada. Google translatega ei saa ka asja loetavaks
|
|
|
hookus
huviline
Registreerunud 19.07.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi TT Quattro (165kw)
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 12.09.13 13:10
|
|
|
Keegi on probleemile jälile saanud ?
|
|
|
nomotivation
huviline
Registreerunud 22.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.13 14:04
|
|
|
Kahjuks ei ole ka mina ikka veel probleemist jagu saanud. Ise olen juba suht veendunud, et viga on seal pumba elektroonikas. Kuid olles terve see aeg
kuulutustel ja romulatel silma peal hoidnud siis sama koodiga pumpa suhteliselt võimatu leida.
Siit ka küsimus, kas keegi on teinud sellist asja, et pannud uuema tüübi pumpa säärasele mootorile. Nagu aru saan siis uuematel on ka õhulugeja teine.
Et kas siis selline asi on võimalik, et panen omale uuema tüübi pumba, õhulugeja ja aju (midagi veel??). Et segaseks ei jääks siis minu masin aastast
1992 ja nt tuttaval 1994 omal juba teine pump ja õhulugeja. (Pumbad väljast sarnased kuid kaane alt erinevad nagu mu varajasemases postituses näha on)
Millalgi sai prooviks ostetud uuema tüübi pump ja seda proovitud oma masinale ja seega hakkab juba tunduma, et mul on lihtsam otsida sinna juurde
puudu olevad asjad.
Muidugi paljud nüüd ütlevad, et mis sa jalgratast leiutad aga lihtsalt olen tüdinenud sel viisil sõitmisest.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |