Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Rihm (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2391)
margu206
huviline



Registreerunud 10.11.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 quattro

postitati 19.01.05 12:49 Tsiteeri
Rihm



pole kuskil mootori rihma teemat kohanud. Kas on võimalik kuidagi kindlaks teha, et rihma oleks vaja vahetada ( auto käitumisest, helidest jne.) ? võibolla teab keegi kuda on hooldusraamatusse
saksa k. kirjutatud rihmavahetus. siis saaks km järgi kindlaks teha


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.05 12:57 Tsiteeri


Rihma saab kontrolida vaid visuaalsel teel ning siis ka lähtutakse pigem asjale nii, et kuui asi natukenegi juba mineku peal tundub olema vahetatakse välja.
Isiklikult vahetaks selle ära kui miskit infot vahetuse kohta olemas ei ole, sest selle vahetus on odavam kui moto remont.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 19.01.05 13:13 Tsiteeri


Kui auto on saksast või mujalt tulnud siis oleks soovitav kindlasti kohe rihm ära vahetada, sest iial ei tea kas ja kui palju on seda odomeetrit edasi-tagasi keritud... kui aga on eestist ostetud masin ja kindel et keritud pole, siis minuteada oli rihmavahetuse intervall 120k km (pole päris kindel võib erinevatel autodel ka erinev olla) koos rihmaga siis tuleks vahetada ka rullik(ud) ja kui rihm jookseb üle veepumba siis kindlasti vahetada ka veepump!

Kui natukenegi kindlust tahad, et rihm sul iga hetk katki ei läheks siis võta kate maha ja vaata visuaalselt rihm üle...kui on ikka kulumisjäljed v praod sees, siis ei maksaks küll sellega oodata!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lare
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Mustamägi
Kasutaja on eemal

Auto: Rahuliku Sõidu Octavia

postitati 19.01.05 13:17 Tsiteeri


VAG-grupi autodel peaks praegult olema kombeks 90 tuhande tagant rihm ära vahetada.
soovitan ka rihm ära vahetada,kui pole kindel,millal seda viimati teostati


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 19.01.05 15:00 Tsiteeri


originaal rihma, rulliku(te) ja veepumbaga on vahetusvälp 120000 km aga B-kat osaga me üle 80000 ei soovita sõita. Visuaalselt võib hinnata igaüks oma auto rihma seisukorda, sest kui puruks läheb, siis vähemalt on keda süüdistada. Kui ikkagi ei tea millal vahetatud ja ei paista uus olema, siis tuleks kogu kama välja vahetada - siis endal ka rahulikum;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 19.01.05 20:21 Tsiteeri


Visuaalse nägemisega on ka nigu on.
Ja rihma tuleb vaadata seestpoolt,just hammaste põhjad on esimesed kohad kust midagi märgata võib.
Ja see et kirjad on peal jne,ei tähenda mitte midagi.
Samas on ka selle 120 000 nii et kui seda 4 aastaga täis ei sõida oleks ikka hea rihm ära vahetada.Muutub lihtsalt rabedaks ja mingil hetkel käib kolakas.
Samas see 120 000 on ikka suht julm,ise vahetame neid pideval(mitte küll audi),kuid minule on sattunud 1,5 aasta jooksul 8 rihma,mis oleks purunenud lähima paari nädala jooksul+ ilma separaatoriteta rullikuid ei oska enam kokku lugedagi vist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tige Kala
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 S-Line

postitati 19.01.05 21:08 Tsiteeri


Tegelen ise rohkem tööl saksa autodega ja me vahetame 60k tagant. Jaapani autode puhul on see number 90000-120000 km. Üldiselt tuleb vahe sellest, et jaapanlaste rihmad laiemad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Riho
huviline



Registreerunud 20.01.05
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2

postitati 21.01.05 12:39 Tsiteeri
Rihma vahetus



Oleks vaja natuke näpunäited hammasrihma vahetamisel audi 90 2,3 et kuidas selle rihma üldse nõrgaks saab kas seal mingi pingutuse värk või peab mõne rulliku otsast võtma ja kuidas need märgid pärast peavad seal olema või saab äkki nii ka et üritad mitte liigutada seal rullikuid ja uus rihm lihtsalt peale. Kui tähtis nende rullikute vahetamine ikkagi on endal pole plaanis vahetada sest rahaga tõsiselt kitsas?
Ja kui pingule selle rihma peab panema et kui näpuga katsud palju läbi vajuma peab.
Imelik text küll sai aga äkki keegi saab aidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 21.01.05 12:46 Tsiteeri


kui sul NG moto, siis on rihma pingutamine veepumbaga ja peale rulliku pead vahetama ka selle veepumba. Kui ise varem pole näinud või teinud siis võta ikka mõni spetsialist appi...muidu võib tagajärg olla hullem...

muidu on nii et 1. silindri kolb peab olema üleval surnud seisus, hooratta peal peab olema siis näha pool 0-i ja nukkvõlli ratta märk peab olema kohakuti klapikambri kaane äärega.

Aga kordan veel, kui ise pole teinud siis lase teha kellelgi teisel

P.S. alumise rihmaratta poldile pane KINDLASTI vahele ka keermeliimi kui tagasi hakkad panema...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 21.01.05 14:28 Tsiteeri


Asja peab võtma jah loominguliselt :) Tegelt kui märgid ilusti paigas siis läheb ludinal,päris mitmel see tehtud.Ainuke jebla oli sellega et poest anti pidevalt vale mõõduga rullikud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timo
huviline



Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.05 11:04 Tsiteeri


Kus on A100 2,3 -92 rihm ning rullikud mõistliku hinnaga ning kus saab seda vahetada mõistliku hinnaga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.2% - SQL: 40.8%]