Lehekülgi: 1 2 |
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.05 11:30
|
|
|
A6- Külmkäivitus
Nimelt probleem selles.et A6 TDI-103KW ei taha peale pikka seismist koheselt käivituda ja tahab pikemalt käiamist.Eelsüüte küünlad on kontrollitud ja vahetatud on ka kütte tagasi voolu klapp.Oleks abi vaja kui kellekil on
sama suguseid probleeme olnud või on.Lahkaks seda teemat üheskoos edasi.
|
|
|
dmx
huviline
Registreerunud 29.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.05 11:46
|
|
|
Minul sama jama, tegin ka hiljuti sellest siin topiku aga on ära kadunud. Olen nüüd natuke uurinud seda asja ja see võib oleneda ka sellest mis tosool
sul sees on ja veel loeb andurist mis seal peal püsti on.
Ei oska öelda täpselt, muidu käivitub ilusti aga jah peale pikemat seisu ei taha kohe käivituda.
Kui leiad lahenduse siis anna teada.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 18.01.05 13:44
|
|
|
Nädalavahetusel tegin ühe katse enda jaoks.Näppisin pumpa,st. keerasin süüdet hilisemaks.Hommikune käivitus läks pikemaks,muidu soojalt läheb hästi
käima.Peale seda pumba keeramist ei kostu salongi kiirendamisel vastikut mürinat.Tõmme oleks nagu ühtlasem ja jõulisem (või on see tingitud venemaa
küttest).Aga siiski on väike nõks vaja keerata varajasemaks,külm käivitus läheb paremaks.Tosoolis vaevalt asi on.
|
|
|
|
dmx
huviline
Registreerunud 29.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.05 13:48
|
|
|
ei soojalt läheb ka mul ilusti käima aga kui on 4h seisnud, siis tahab pikemalt käivitamist. Seda et pumpa näppida ei ole küll tark tegu.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 18.01.05 13:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: dmx
ei soojalt läheb ka mul ilusti käima aga kui on 4h seisnud, siis tahab pikemalt käivitamist. Seda et pumpa näppida ei ole küll tark tegu.
| Kas keerab midagi peeti?Pump oli nii varajase peal et rohkem varajasemaks keerata polnud võimalik.Täna keeran pisu
varajasemaks,hommikul on näha mida teeb.
|
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.05 05:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Tsitaat: | Algselt postitas: dmx
ei soojalt läheb ka mul ilusti käima aga kui on 4h seisnud, siis tahab pikemalt käivitamist. Seda et pumpa näppida ei ole küll tark tegu.
| Kas keerab midagi peeti?Pump oli nii varajase peal et rohkem varajasemaks keerata polnud võimalik.Täna keeran pisu
varajasemaks,hommikul on näha mida teeb. | Nimelt mull ühel tuttaval vahetati ära pumba kaan,ja mured olid murtud.See kaan pidi neil
ühesugune viga suht olema,eks lähen täna asja lähemalt uurima.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 19.01.05 07:01
|
|
|
Pump keeratud ja käivitus parem.
|
|
|
|
dmx
huviline
Registreerunud 29.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.05 06:42
|
|
|
Kas keegi on ka vahepeal lahenduse leidnud. Hakkab ära tüütama see pikk käivitus.
|
|
|
maxs30
huviline
Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 TDI
|
postitati 24.01.05 08:30
|
|
|
Vahepeal tähendasin enda masinal ka seda.Hommikul käivitub hästi.Soojast peast hästi.Aga kui paned käima ja sõidad ainul paar kilti ja jätad 2-3
tunniks seisma siis ei taha käima minna.Selline tunne on nagu küte oleks ära vajunud.Ketrab nii kaua kui kütte kätte saab ja siis läheb paugust
käima.Seda on olnud paar kolm korda.
|
|
|
dmx
huviline
Registreerunud 29.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.05 08:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maxs30
Vahepeal tähendasin enda masinal ka seda.Hommikul käivitub hästi.Soojast peast hästi.Aga kui paned käima ja sõidad ainul paar kilti ja jätad 2-3
tunniks seisma siis ei taha käima minna.Selline tunne on nagu küte oleks ära vajunud.Ketrab nii kaua kui kütte kätte saab ja siis läheb paugust
käima.Seda on olnud paar kolm korda. |
Aga kui pikemalt oled sõitnud ja jätad 3- 4 h seisma, kuidas siis käivitus on?
Mul kütus tagasi küll ei tohiks vajuda.
|
|
|
maxs30
huviline
Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 TDI
|
postitati 24.01.05 09:15
|
|
|
Siis ei ole mingit probleemi käivitamisega.Mul ka ei tohiks olla kütuse tagasi vajumisega probleeme.Aga tunne on lihtsalt selline.Ta nagu ei luba ega
midagi lihtsalt käiad käiad ja äkki läks käima.Vahepeal mõtlesin et äkki lihtsalt paar korda läks mingi tükk klapile vahele ja jooksis küte
tagasi.Kuramus seda teab.Aga ära ehmatas küll.
|
|
|
maxs30
huviline
Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 TDI
|
postitati 24.01.05 09:20
|
|
|
"Minul sama jama, tegin ka hiljuti sellest siin topiku aga on ära kadunud. Olen nüüd natuke uurinud seda asja ja see võib oleneda ka sellest mis
tosool sul sees on ja veel loeb andurist mis seal peal püsti on.
Ei oska öelda täpselt, muidu käivitub ilusti aga jah peale pikemat seisu ei taha kohe käivituda.
Kui leiad lahenduse siis anna teada"
Kusjuures ma nädal tagasi vahetasin tosooli ja see kolmik kus see andur on läks mul roolilati mahavõtmisega katki.Panin uue kolmiku ja peale seda on
mootori temp kõrgem.Enne hoidis 80-85 kraadi juures aga nüüd 85 90 kraadi juures.Kas tõesti tosoolist oleneb nii palju.Või jäi kuhugi õhk sisse et
temp kõrgem.
|
|
|
dmx
huviline
Registreerunud 29.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.05 10:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maxs30
"Minul sama jama, tegin ka hiljuti sellest siin topiku aga on ära kadunud. Olen nüüd natuke uurinud seda asja ja see võib oleneda ka sellest mis
tosool sul sees on ja veel loeb andurist mis seal peal püsti on.
Ei oska öelda täpselt, muidu käivitub ilusti aga jah peale pikemat seisu ei taha kohe käivituda.
Kui leiad lahenduse siis anna teada"
Kusjuures ma nädal tagasi vahetasin tosooli ja see kolmik kus see andur on läks mul roolilati mahavõtmisega katki.Panin uue kolmiku ja peale seda on
mootori temp kõrgem.Enne hoidis 80-85 kraadi juures aga nüüd 85 90 kraadi juures.Kas tõesti tosoolist oleneb nii palju.Või jäi kuhugi õhk sisse et
temp kõrgem. |
Mul temperatuur ilusti 90-ne peal. Olen muuseas kuulnud et enamus selline jama käivitamisel.
|
|
|
maxs30
huviline
Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 TDI
|
postitati 25.01.05 17:16
|
|
|
No nii .Täna ei läinudki auto käima.Enne sai aku otsa.Panin uue peale ja läks kohe mürtsti käima.Kurat ei saa enam millestki aru.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 25.01.05 19:28
|
|
|
soovitan lasta oma autodel küttepump üle vaadata, seal ilmselt ikkagi jääb mingi asi küttest kuivale ja pikalt käivitabki selle pärast et vaja küte
üles saada 
tuttaval oli sama kala 2,4 d mootoriga C4 kere peal ja lasi pumba korda teha ja nüüd käivitub paremini kui minu TDI (peab ka laskma seda asja uurida
)
aga eks see on üks mitmest võimalusest mis viga saab olla 
|
|
|
dmx
huviline
Registreerunud 29.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.05 06:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maxs30
No nii .Täna ei läinudki auto käima.Enne sai aku otsa.Panin uue peale ja läks kohe mürtsti käima.Kurat ei saa enam millestki aru.
|
Samas ise mõtlen ka kui saaks aku poolt kiiremat pööret läheks paremini käima aga kui võtan pistiku tagant eelsüüte jjurest et annab nagu koguaeg
eelsüüdet, siis läheb küll partsti käima. Ei tea milles võib see kamm olla.
|
|
|
Thor
huviline
Registreerunud 26.10.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.05 21:53
|
|
|
kuskohast eelsyyte juurest ja mism6ttes koguaeg?kui sa m6tled tempi andurit mis on jahutusvedeliku toru kyljes siis selle eemaldamisel annab max aja
soojendust...mingi 12sekki...aga kui kävitad mootori varem siis l6petab automaatselt soojendamise.
|
|
|
Thor
huviline
Registreerunud 26.10.04
Kasutaja on eemal
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 28.01.05 08:52
|
|
|
Genekale ei tee see midagi.Aku mahtuvus suurem,saad rohkem käiata.Ma panin hiljaaegu uue 63 AH aku,täitsa piisab kui käivitus hea on.Rohkem tuleks
vaadata käivitus voolu.Vanal akul mis ära kooles oli 380 A ja uuel on 640 A.See on see "laks" mis disla käima korralikult lööb.Ega ma midagi mööda
pane? 
|
|
|
|
anttix
huviline
Registreerunud 31.01.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.05 11:39
|
|
|
"leige auto kompleks"
...olen A6 2.5TDI 132kw '00 omanik ja antud teemale juba pikemalt vastust otsinud...kaks korda erinevas diagnostikas käinud ja ei mõhkugi. Audi
keskus soovitas mul 20k eest uue pumba osta, "ehk aitab"...
Situatsioon:
Probleem käivitusel kui auto on seisnud 1-4h, käitab ca 1min ja siis läheb paugust(nii ,et ilge valge pilv selja taga).
Käivituse mis toimuvad seismajätmisest ca 1h jooksul on normaalsed ja kõik mis toimub juba külma autoga on normaalne.
Enda arvates on pumbaviga välistatud kuna muul ajal käivitub.Kahtlused mõnel temp anduril vms. aga kuna enda "autotehnilised" teadmised ei ole 5+
siis abiks kõik soovitused.
Proovin lähipäevil kas mõni eelpool kirjas olev soovitus aitab, kuid "asjamehi" on igasuguseid kallal käinud ja keegi kommenteerida ei oska ning
siiani pean leppima oma audi "kompleksiga".
|
|
|
dmx
huviline
Registreerunud 29.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.05 12:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: anttix
...olen A6 2.5TDI 132kw '00 omanik ja antud teemale juba pikemalt vastust otsinud...kaks korda erinevas diagnostikas käinud ja ei mõhkugi. Audi
keskus soovitas mul 20k eest uue pumba osta, "ehk aitab"...
Situatsioon:
Probleem käivitusel kui auto on seisnud 1-4h, käitab ca 1min ja siis läheb paugust(nii ,et ilge valge pilv selja taga).
Käivituse mis toimuvad seismajätmisest ca 1h jooksul on normaalsed ja kõik mis toimub juba külma autoga on normaalne.
Enda arvates on pumbaviga välistatud kuna muul ajal käivitub.Kahtlused mõnel temp anduril vms. aga kuna enda "autotehnilised" teadmised ei ole 5+
siis abiks kõik soovitused.
Proovin lähipäevil kas mõni eelpool kirjas olev soovitus aitab, kuid "asjamehi" on igasuguseid kallal käinud ja keegi kommenteerida ei oska ning
siiani pean leppima oma audi "kompleksiga". |
Kui saad jagu siis anna ka meile teada.
Edu
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.05 12:42
|
|
|
A6külmkäivitus
Võiks õelda,et viga käes ja selleks osutus pumba pea.Asun ise
Viljandis ja siin tegeleb selliste probleemi lahentustega korralik
diislivend Tanel ,tema tel:55514217.Nimelt antud viga on 2,5tdi üks
tüüpvigadest mida esineb väga palju.Seda viga ei näita ükski diagnostika kuna
pole tegemist elektroonilise veaga vaid mehaanilisega.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 31.01.05 12:57
|
|
|
Nii et asi oli siis vanadusest väsinud?
|
|
|
|
maxs30
huviline
Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 TDI
|
postitati 31.01.05 19:20
|
|
|
Kas see pumba pea on võimalik ära remontida ja kui jah siis palju maksab.
|
|
|
ryblik
huviline
Registreerunud 21.07.03
Asukoht: Göteborg, Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel autotu
|
postitati 31.01.05 19:30
|
|
|
See seletab nii mõndagi...selle pärast mul peale pumba vahetust siis see mure kaduski :) Selge selge...
C.R.E.A.M.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |