Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Küsimus ??????? süütepool (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1801)
margu206
huviline



Registreerunud 10.11.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 quattro

postitati 15.01.05 13:13 Tsiteeri
Küsimus ??????? süütepool



Auto on 95 a. A¤4 . Käivitamis probleem . Arvati , et süütepool??? Siit küsimus kui süütepool hakkab õhtale minema, kuda auto käitub? Ja äkki keegi teab kas igale silindrile on eraldi süütepool ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 15.01.05 13:43 Tsiteeri


eraldi süütepooli kindlasti pole igale silindrile. Kui süütepool on läbi siis tuleb vool süütepoolini, aga süütepool jagajasse sädet ei anna. Säde kantakse teistesse silindritesse jagaja abil ehk jagajast läheb igale küünlale eraldi juhe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margu206
huviline



Registreerunud 10.11.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 quattro

postitati 15.01.05 15:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audifan
eraldi süütepooli kindlasti pole igale silindrile. Kui süütepool on läbi siis tuleb vool süütepoolini, aga süütepool jagajasse sädet ei anna. Säde kantakse teistesse silindritesse jagaja abil ehk jagajast läheb igale küünlale eraldi juhe.


mul on nii et mootor läheb 2 sek.-iks käima ja siis kustub. kuskil 5 min. oodata ja läheb uuesti tööle st. nagu ma aru saan, et süütepoolis asi pole või.......?????????


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 15.01.05 17:31 Tsiteeri


Vabalt võib olla iga silindri (või paari) kohta eraldi pool, eks see sõltub masinast. Üldiselt on vanemad poolid piisavalt head, nendega ei juhtu naljalt midagi. Antud juhul tundub, et viga tuleb otsida mujalt.
IRW, mulle meenub kohe juhtum kus läksin autoga "diagnostikasse", kuid diagnostikuonu ei viitsinud vist sellel päeval tööd teha. Pani juhtmed külge ja saatis süütepooli järgi. Kui siis tüütu klient vahetatud pooliga tagasi saabus siis saadeti kohe jagaja rootori järgi. Kahjuks on ka selliseid "diagnostika"kohti. Ma ei hakka siinkohal mainima kus see "diagnostika" paikneb, kuid seda on ka siin foorumis suht tihti reklaamitud. Infoks niipalju, et masin sõidab esialgse süütepooliga (peale vea kõrvaldamist muidugi) väga edukalt siiamaani.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 15.01.05 17:36 Tsiteeri


see et käima läheb ja hetk hiljem välja sureb võib olla süütepoolist. sõbra 98a corollal oli sama anomaalia..nüüd eed süütepoolid peal ja asi tahe(tollel siis kaks süüte pooli ja ilma jägajata süsteem)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 15.9% - SQL: 84.1%]