Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 92a a100 2,8 aut.käigukast jõnksutab (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2073)
marxxx
huviline



Registreerunud 08.11.04
Kasutaja on eemal

Auto: A4

sad.gif postitati 14.01.05 14:22 Tsiteeri
92a a100 2,8 aut.käigukast jõnksutab



Tervist!
Probleem siis järgmine:
Millegipärast ei taha kerge gaasiga 2-st ja 3-dat käiku sujuvalt vahetada. Sel momendil kui peaks käiku vahetama poob hinge kinni, siis pöörded tõusevad umbes 1000-2000 võrra ja siis lööb laksuga käigu sisse. Toimub see just kohalt minnes ja kui rahuliku gaasiga sõita. Kui gaasi juba tugevamalt vajutada lähevad käigud pehmemalt sisse.
Mingi pool a. tagasi oli sama teema aga ainult siis kui peenestada, rahuliku sõiduga oli kõik ok...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 14.01.05 14:26 Tsiteeri


Esimene loogiline ja rutiinne küsimus oleks kohe, et millal kastis õli vahetati?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marxxx
huviline



Registreerunud 08.11.04
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 19.01.05 11:25 Tsiteeri


nii õli sai vahetatud .. ja ikka sama jama:(
Kõige imelikum asja juures on see et kui hommikul külma mootoriga sõidad siis vahetab käike ideaalselt. Peale mingi 5-10 km läbimist hakkab jamama... Ega siin ja vist ilma lahti võtmata selget sotti saa aga juhul kui kellegil samad sümtomid on olnud oleksin tänulik kui oma kogemusi jagaksite..:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.05 12:02 Tsiteeri


Omal oli analoogne asi aut.kastiga.Mul vahetas käiku väikse jõnksatusega 3>4 peale .Vahetus toimus 2500 pöörde juures ning langes 1600 peale (kiirust ei oska öelda, kuna spido ei toimi:() Jõnksatus ei olnud küll tugev kuid tuntav.Eelmisel nädalavahetusel sai filter+õli (Mobil ATF) ära vahetatud, ning mured on kadunud, ehk siis vahetab käike sujuvalt nii üles kui alla.

Nagu ma su jutust aru saan, siis vahetasid sa ainult õli.Vaheta ära ka filter+õlivanni tihend.Üldiselt õli ja filter käivad ikka käsikäes.Minul läks kogu komplekt koos 3L õliga maksma 569,- (filter Aaves 225,- ja Forsis õlivanni tihend 98,- +õli 246,- )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marxxx
huviline



Registreerunud 08.11.04
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 19.01.05 12:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sniper
Nagu ma su jutust aru saan, siis vahetasid sa ainult õli.Vaheta ära ka filter+õlivanni tihend.Üldiselt õli ja filter käivad ikka käsikäes.Minul läks kogu komplekt koos 3L õliga maksma 569,- (filter Aaves 225,- ja Forsis õlivanni tihend 98,- +õli 246,- )


ka need said vahetatud... aga jah ei aidanud suurt midagi.

Kas kellegil on kogemusi nende õli lisanditega nagu xado. Kui äkki seda lisada äkki läheb paremaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cretzky
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6

postitati 21.01.05 08:33 Tsiteeri
jama



Julgen sulle kohe ühe tüüp asja öelda mis viga tehakse kui kasti õli vahetatakse. Nimelt pannakse sinna 2,7 või 2,8 liitrid kasti õli sisse. Kui aga kast on tühjaks juba korra lastud siis pahub sinna sisse tegelt 0,7 liitrit rohkem. Lase revalis õige vardaga ära mõõta ja usu mind sul on õli vardal ainult sipa otsa peal.Mul oli sama probla ja sama oli ka mu isa audil peale kasti õli vahetust. Kui vardaga sai ära mõõdetud ja õli normi pandud kadusid kõik jõnksud ja ebaloomulikud asjad ära. Käi revalis ja küsi varrast oma õli varda numbri järgi.Numbri leiad paemal pool mootorit kui eest vaatad on see kasti mõõtmise toru.Mingi punane kummi lutt on tavalislelt otsas. Selle kummi luti all on ka üks plastik rõngas seal peal on kirjas number. Revalisse lähed ütle et selle nubriga kasti varrast oleks korraks vaja.Mulle igatahes anti. Tüüpiliselt peaks see olema number 2 kasti varras


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 21.01.05 11:27 Tsiteeri


Mina torkasin lihtsalt prooviks mootorist võetud õlivarda kastitorusse ja näitas ka täpselt õiget normi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marxxx
huviline



Registreerunud 08.11.04
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 24.01.05 09:05 Tsiteeri


Kui õli vahetamas käidi panid töömehed normi sisse ja ei midagi ... Käisin ka taketis ja seal ütles vend et selle jamaga on neil iga nädal paar audit sees. Mingisugused silindrite tihendid pidid läbi olema ...Remont 4500 min:( või samas peaks vist õnnelik olema kui nii vähe läheb..
Aga jah see sport nupuga Audi/VW kast pidi suht sitt olema... zf (vist oli) pidi parem olema kõvasti


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marxxx
huviline



Registreerunud 08.11.04
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 03.02.05 11:30 Tsiteeri


nonii 4800 EEKi ja kast korras... olidki mingid sislindrid kulunud...:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rastva
huviline



Registreerunud 03.01.05
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.05 12:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marxxx
Kui õli vahetamas käidi panid töömehed normi sisse ja ei midagi ... Käisin ka taketis ja seal ütles vend et selle jamaga on neil iga nädal paar audit sees. Mingisugused silindrite tihendid pidid läbi olema ...Remont 4500 min:( või samas peaks vist õnnelik olema kui nii vähe läheb..
Aga jah see sport nupuga Audi/VW kast pidi suht sitt olema... zf (vist oli) pidi parem olema kõvasti


Pullikaka jah endal läks just 11 700 selle remondile


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 04.02.05 09:09 Tsiteeri


minu autol parandas XADO need haavad, remont läks u 300.-. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.3% - SQL: 46.7%]