Gunnar3
huviline
Registreerunud 12.01.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90
|
postitati 12.01.05 22:01
|
|
|
CO2 tehase orig. näidud
Lühidalt teemast: ülevaatuselt läbi ei lastud kuna co2 oli 0,67(väitsid et norm on 0,1). Läksin Reval-Auto diagnostikasse maksis mitte vähe) ja tunnistati auto korrasolevaks. Väidetavalt tehase norm on
1+/- 0,2. Katalüsaator ja lamdaandur olid korras. Keda siis uskuda? Tahaks teada kas need ülevaatuse mehed mingit teemat jägavad või käib kõik ühe
vitsaga. Kes selle kordusülevaatuse (praegu tegemata) ja diagnostika siis kinni maksma peab? Tähelepanu küsimus: kas keegi oskab öelda palju peab
olema audi 90 (91a) 2,3E
CO2 sisaldus.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 13.01.05 06:21
|
|
|
autodata andmetel ei tohiks sinu auto Co ületada summutist mõõtes 0,5% max. tühikäigul.
Normaalne oleks 0,3%
|
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 13.01.05 09:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
autodata andmetel ei tohiks sinu auto Co ületada summutist mõõtes 0,5% max. tühikäigul.
Normaalne oleks 0,3% |
Oskab keegi öelda milline diisli CO sisaldus võib olla ?
2,5TDI Audi siis.
|
|
|
Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.05 11:14
|
|
|
Vaatan praegu oma sõiduki tehnoülevaatuse kontrollkaarti ja seal on kirjas Lubatud:3,500 Mõõdetud: 0,477 %
Autol on all küll katid (originaalis), kuid reg.tunnistusel on mootori tüüp: bensiin ( ehk siis katti ei ole peale märgitud )
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.05 11:18
|
|
|
kui auto passis ple märgitud KAT-BENSIIN, vaid on lihtsalt BENSIIN, siis ON lubatud CO2 sisaldus 3,5%
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 13.01.05 11:46
|
|
|
Minu traktoril oli tahm 2 ja see oli ka mingis tehase raamatus lubatud,vahed tulevad veel moto tüübist.
|
|
|
|
Gunnar3
huviline
Registreerunud 12.01.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90
|
postitati 13.01.05 20:30
|
|
|
Aitahh kõigile kes infi jägasid. Rääkisin täna PIKALIIVA tehnoülevaatuse meestega:NG mootoritüüp bens+kat=CO2 0,5 tühi ja 0,3 2500-2800 RPM (kui on
lamda andur).
Kui aga andurit ei ole siis 0,1-1,1
AAR mootoritüüp CO2 =1,2
No kas ei ole ajuvaba seadus?????
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 13.01.05 20:36
|
|
|
Kusjuures mingi aeg oli teema nende ülevaatuspunktide aparatuuri kasutamise ja taatlemisega.
Ka analüsaator tahan puhata ennem järgmise auto mõõtmist ja kuskil oli mingi jama kus esinduses olid autol kõik asjad paigas ja ülevaatusel oli asi
nii puus kui veel võimalik.Kuskilt siit käis see teema ka kunagi läbi aga ei suutnud hetkel leida.
Järgmine kord kui näkku hüpatakse küsi esmalt seda kus aparaat on taadeldud ja millal.
Ja selle Co-ga on selline paha asi ka-kui autot kasutatakse lühikestel otstel ja enne ülevaatust lastakse ka pikalt kohapeal jorrata,siis ka see
muudab gaasid liig kõrgeks.Samuti oleneb ropult bensiinist. 95 kütusega ei julge mina küll ülevaatuspunkti minna.Samuti keerab kõik totaalselt
segamini isegi minimaalselt lekkiv summuti.
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal
Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro
|
postitati 13.01.05 22:33
|
|
|
See on jah tavaline värk, et enne ülevaatust peaks korra auto nö läbi puhuma, s.t. korralikult tuld andma, siis peaks nagu ülevaatusel kah asi rohkem
normikohasem olema kui autol muidugi kõik enamvähem õige on.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Gunnar3
huviline
Registreerunud 12.01.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90
|
postitati 14.01.05 19:58
|
|
|
Täna siis lõpuks löödi passi tempel. Mida kõike selleks ärategema pidi, võin personaalselt selgitada.
Igatahes "suur aitähh" reval-auto tublidele mehhanikutele, kes niigi kõrge co2 sisalduse suutsid kümmne kordseks keerata ja selle eest 922 eeki
küsida. Jätsite hea mulje vähemalt.
I
|
|
|