Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Abi vaja seoses segukellaga! (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 4450)
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.05 15:56 Tsiteeri
Abi vaja seoses segukellaga!



Mure siis järgmine, et on kätte jõudnud aeg, mil pean paigaldama lambda pealt segukella. Kella, kui sellist ma pendeldama ei taha. Soovin teha kolme pirni meetodil seda. Nr.1 põleb kui segu lahja, 2 kui segu norm ja 3 kui segu on rikas. Need, kuhu ma need pirnid paigaldan, on välja mõeldud. Nimelt VDO-sse automaatkasti 1, 2, 3 numbrite taha. Nüüd paluksingi teie poolset abi, kuidas seda ideed ellu viia:)
Ette tänades, Marko!


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 10.01.05 16:24 Tsiteeri


Küsi Villu käest skeemi, tal oli sama asi dioodidega tehtud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.05 09:03 Tsiteeri


up


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.05 09:52 Tsiteeri


Skeem on selline:
http://tdi.5cyl.net/dev/EGO-bar.gif
Nüüd ühendad kõik otsad sinna külge nii nagu skeemil on, kuid siis pirnidest ühendad nr ühe alla 6enda pirni (pin 14) siis nr kahe alla kas 7meda (pin13) või kaheksanda (pin 12) (sest mõlemad on originaal segukella peal rohelised pirnid, et see on normaalne segu) ja kolmanda pirni alla ühendad 9nda (pin 11) otsa, muud jätad kõik vabaks.
Omal just sai valmis tehtud originaalilähedane AF meter ja salupaga konsulteerimine viis selleni et arvatavasti vaja ära koristada siin skeemil olev R sest kipub sõitmise ajal ka teisi pirne hõõguma panema, pean proovima kuda sellest lahti saada.
Siin kogu täpsem jutt selle tegemisest --> http://tdi.5cyl.net/dev/EGO-bar.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.05 11:39 Tsiteeri


Tänan Ranzi!
Kui nüüd asja juurde tulla siis ma pole ise just kõige pädevam inimene seda asja valmis tegema. Ehk keegi seletab täpselt, kus ja kuidas:)


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.05 12:29 Tsiteeri


Ega seal pole midagi erilist teha, ka enda omad teinud vaid näpuharjutusena, saab hakkama ise küll kui natukenegi jootekolbi käes oled hoidnud, tegin siis natuke ühe skeemi ümber, et milline minul asi hetkel on:
http://www.hot.ee/ranz/af.jpg
Siin siis asi juba ilma selle R-ita mis eespool lingil oli, et selle kavatsen eemaldada.
Ostmisega nii, et astud elektroonikapoodi sisse mis selliseid vidinaid müüb ja küsid neilt selle LM3914 julla, ühe 2,2kOhmise takisti, ühe 4,7kOhmise poteka ning selle kondeka võiks ka sinna sissetuleva vooluotsa peale panna, kuid kindlalt vaja ei ole (kindel ei ole ka selles kondeka suuruses... see skeem mille järgi enda oma tegin, seda ei leia enam ülesse ja otseselt ei ole seda ka ühegi teise skeemipeal olemas mida hetkel lapanud olen, maale lähen siis kontrollin üle, mul skeem paberil seal vedeleb).
Üheksas klemm mis vooluall muidu on, selle võid lahti jätta, see muudab siis seda, et kui seal vool peal pülevad kellal kaasa kõik eelnevad tuled (nt kui peaks põlema seitsmes tuli siis põlevad ka tema ees olevad 6tk, kui 9 pin lahti siis põleb vaid see seitsmes)
Muust osast saad vast ise juba aru :D
Selline peaks skeem välja nägema hakkama, va. siis ledid millest sina tahad kasutada vaid kolme:
http://www.hot.ee/ranz/af1.jpg
Leidsin ka sellise pulli süsteemiga AFi:
http://www.hot.ee/ranz/af3.jpg
Seal siis vasakpoolne täidab AF osa ja paremale poole on miski pritsesüsteemi näidik veel tehtud (Injector Duty Cycle).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 11.01.05 12:39 Tsiteeri


vaata need 3 pirni on nüüd küll natu sitt mõte.

mida suurema ulatusega on skaala, seda täpsemalt saad ka tulemust. pole mõtet hakata mingit jalgratast leiutama.


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.05 12:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prr
vaata need 3 pirni on nüüd küll natu sitt mõte.

mida suurema ulatusega on skaala, seda täpsemalt saad ka tulemust. pole mõtet hakata mingit jalgratast leiutama.

Miks sitt mõte, minuarust küll ei ole, sest pole sul ju tegelt esimese kolme nelja tulukesega tegelt mitte kui midagi peale hakata, et põhimõtteliselt selle skeemi järgi saab just täpselt paraja info mida vaja on... 0,7-0,8V on täpselt see segu mis olema peaks ja üks nendest saab olema nr 2 tule all (tegelt oleks hea kui need mõlemad oleks olemas jah), nr 1 tule alla istub pirn mis süttib 0,6V puhul ja tead et segu laha ning nr 3 alla tuluke mis süttib 0,9V korral ja tead et segu rikas, ongi kogu info mida sulle vaja on olemas.
Ainuke asi millepeale mina mõtlen on see et kui jätta ülejäänud otsad niisama lahti, et ega asi lolliks ei lähe... et kas lihtsalt ei tee ta midagi, või hakkab miskit segast äkki peksma...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
galen
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.6 V6, Škoda kahene aiatraktor

postitati 11.01.05 12:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
vaja on... 0,7-0,8V on täpselt see segu mis olema peaks ja üks nendest saab olema nr 2 tule all (tegelt oleks hea kui need mõlemad oleks olemas jah), nr 1 tule alla istub pirn mis süttib 0,6V puhul ja tead et segu laha ning nr 3 alla tuluke mis süttib 0,9V korral ja tead et segu rikas, ongi kogu info mida sulle vaja on olemas.


kas siis ei ole mitte teadmatus, kui on alla 0.6 või üle 0.9 ? 0-0.5 ei põle siis ju midagi. samuti 1.0 puhul ei põle enam midagi.... Okei, selle vastu saab sellega et jätad kõik põlema... Aga sellise kolme pirniga lahenduse puhul ei ole see imo kena.

Ja ideejärgi võid ka kõik ledid sinna panna, kuid välja tuua ainult kolm vajalikku, teised teibid kokku ja jätad peitu. kui karda, et nende puudumine midagi segaseks ajab.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 11.01.05 13:00 Tsiteeri


vabandust, siiski üks loll küsimus et mis markeeringuga on need pirnid mida seal kasutada?


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.05 13:00 Tsiteeri


Kuid o-0,5 ei olegi ju vaja teda... mis sa sellest infost seal ikka vahid. Niisama sõidul pendeldab näit ülesse alla 0-0,7(0,8)V vahel. Kiirendamisel täisgaasil jääb näit seisma 0,7 või 0,8V peale, et see on see segu mis peab olema. Et kui nüüd turbo konel hakkad seal kuuskant võtmega mässama siis keerad seda natuke proovid, et ega veel lahaja pole jne jne, et kui põlema hakkab juba vaikselt jääma nr 1 all olev tuli (0,6V) siis tead et segu hakkab lahjaks jääma ja oht moto kokku lasta.
Üle 0,8V tavaliselt tuled põlema ei hakkagi, vahest vaid korraks kui nt kohapeal tuuritada, siis on mul vahest ta näidu ka sinna visanud.

Tsitaat:
vabandust, siiski üks loll küsimus et mis markeeringuga on need pirnid mida seal kasutada?

Mina küsisin lihtsalt LED-e mis töötaks 12V pealt, et see on omal valikul kas siis suuruses 5mm või 8mm, vaata eespool on link kus sellest kirjutatakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
galen
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.6 V6, Škoda kahene aiatraktor

postitati 11.01.05 13:11 Tsiteeri


okei, proovime selgemalt.
juhul kui ei jäta neid kõiki eelnevaid helendama, ei saa sa olla kindel kas hetkel lamdad ytleva alla 0.6 või üle 0.9 Common sense ilmselt abiks, kuid siiski, kui asi ei ole normis, pead sa kukalt kratsima ja mõtlema, et kas nyyd sai liiga palju, või liiga vähe. See on muidugi jälgitav mingilmääral, kuid mitte kiire pilguga madalalt lennates :P
kui midagi on pekkis, lamda, aju, pritse, misiganes, siis võib see väärtus mõlemas suunas skaalalt väljas olla. Tõenäolisemalt küll allapoole.
Aga iseenesest olen ma sinuga nõus, et korras masina puhul peaks need kolm olema piisavad, et näha kas kõik on normis.

Ma olen mõtisklenud neid oma masinale lisada, kuid tegelt on mõte kõlkunud, et reaalselt ei ei pruugi neist olla palju abi... kui lamda valetab. ütleme 0.2V allapoole, 0.7 asemel 0.5, siis aju kompenseerib selle kytteseguga ning sina vaatad rõõmsalt 0.7, kõik ok! kuigi tegelt on juba mitte nii väga ok.
seega oleks tegelikuks kontrolliks vaja siiski käia kuskil YV punktis ning sond sumpsi pista.
Kas see arusaam on väga vale ? Alates kustmaalt aju lamda vigaseks tunnistab ning tema näitu enam ei arvesta?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.05 13:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: galen
okei, proovime selgemalt.
juhul kui ei jäta neid kõiki eelnevaid helendama, ei saa sa olla kindel kas hetkel lamdad ytleva alla 0.6 või üle 0.9

Kui sa rõhku juurde keerad siis vaevalt ta üle läheb ning kui just kapote alt tulles uuesti proovides tõesti ükski tuli ei põle saad kohe ju teada et asi on kriitiline.


Tsitaat:
kui midagi on pekkis, lamda, aju, pritse, misiganes, siis võib see väärtus mõlemas suunas skaalalt väljas olla. Tõenäolisemalt küll allapoole.

Nii mul nt oligi, esimese AFi mis tegin näitas mulle et lambdast tuleb pidev 0,5V, natuke vast siia sinna liikus, kuid suuremosa ajast seisis selle näidu peal, lambda oli otsas omadega lihtsalt.

Tsitaat:
Ma olen mõtisklenud neid oma masinale lisada, kuid tegelt on mõte kõlkunud, et reaalselt ei ei pruugi neist olla palju abi... kui lamda valetab. ütleme 0.2V allapoole, 0.7 asemel 0.5, siis aju kompenseerib selle kytteseguga ning sina vaatad rõõmsalt 0.7, kõik ok! kuigi tegelt on juba mitte nii väga ok.

Ilma selleta pole sul ju mitte kui miskit infot...
Tsitaat:
seega oleks tegelikuks kontrolliks vaja siiski käia kuskil YV punktis ning sond sumpsi pista.

Seal saab kõik tõesti ülevaatusnormidele vastavaks panna, kuid rõhku tõstes ja asja modides peaks ikka olema sul AF kell õige segu nägemiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.05 13:47 Tsiteeri


No nii. Infi tuleb rohkem kui lootsin:) Mul parim sõber elektrik, see nädalavahetus proovime asja ette võtta. Tnx again!


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.05 15:02 Tsiteeri


Infot veelgi siis: http://www.autospeed.com/cms/A_0217/article.html?popularArticle
Endiselt olen probleemi ees, et segukell kui selline, on puudu. Pole siiani leidnud inimest, kes ta valmis viitsiks teha (ise ma keeraksin rohkem s*tta kokku, kui asi väärt on). Eks tuleb siis osta:)


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raivo65
huviline



Registreerunud 06.02.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80b4 aut.95a.

postitati 28.03.05 16:08 Tsiteeri


Tegin siis ka selle segukella valmis,nüüd on paar kysimust,nimelt kui süüde on sees siis annab lambda andur välja 0,4 v kui aga ühendan kella juhtme külge,siis see koormab 0,06 v,kas see on sellest et mul ei ole skeemis seda sisendi peal olevat takistit?
Muidu kell töötab aga sooja mootori korral kõigub üsna kiirelt see näit(dioodidel) 0,1-0,6 v ,tühikäigul on kyll stabiilne u 0,6 v peal seisab,et kas see suur kõikumine ei tähenda mitte anduri lõppemist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 28.03.05 16:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raivo65
Tegin siis ka selle segukella valmis,nüüd on paar kysimust,nimelt kui süüde on sees siis annab lambda andur välja 0,4 v kui aga ühendan kella juhtme külge,siis see koormab 0,06 v,kas see on sellest et mul ei ole skeemis seda sisendi peal olevat takistit?
Muidu kell töötab aga sooja mootori korral kõigub üsna kiirelt see näit(dioodidel) 0,1-0,6 v ,tühikäigul on kyll stabiilne u 0,6 v peal seisab,et kas see suur kõikumine ei tähenda mitte anduri lõppemist?

Kell peab pidevalt liikuma 0-0,7(8)V vahel, kas tühikäigul või sõites vahet pole, seisab vaid täisgaasiga kiirendamisel 0,7(8)V peal. Põhimõtteliselt tühikäigul on tal see liikumine tiba eglasem vaid, sõidu ajal, eriti suuremate pööretega, liigub asi kiiremini ülesse alla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raivo65
huviline



Registreerunud 06.02.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80b4 aut.95a.

postitati 28.03.05 16:51 Tsiteeri


Tänan vastuse eest,leidsin ka ise ühe õpetliku lehekülje aga endiselt küssa selle sisend takisti kohta,kui paigaldada ,kas siis ei koorma signaali maha?http://www.lambdasensor.com/main/mtesting.htm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raivo65
huviline



Registreerunud 06.02.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80b4 aut.95a.

postitati 30.03.05 17:08 Tsiteeri


Paigaldasin siis ka selle sisend takisti 10 Mom,minuarust ei muutnud see midagi (paremaks),ikkagi tõmbab kella külge ühendamisel lambda pinge 0,6 pealt alla 0.04 ja kohe on näha ka pöörete langust,ning külmalt sõitma hakates tõmbab nagu hinge kinni (nagu uputaks üle)kuid tundub et sooja mootoriga enam ei mõjuta pöördeid,:(
Jama on ju ka kui saan kella sisse lulitada alles sooja mootoriga,kas keegi viitsiks ka omal testida seda pinge mahakoormamist algul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.05 17:12 Tsiteeri


Minul küll asi maha ennast ei tõmba kui kella külge ühendan, ilusti töölepannes 0,6 peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raivo65
huviline



Registreerunud 06.02.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80b4 aut.95a.

postitati 30.03.05 17:21 Tsiteeri


Kas mul saab siis skeemis olla mingi viga?Kuid sooja mootori korral ju toimib ja sõidab ka norm.Kas muidu signaali võtsid aju juurest või anduri juurest ja kas on varjega juhe?Minul on ilma varjestuseta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.05 17:24 Tsiteeri


Juhtme vedasin kõige lihtsama ja nähtavama kohapealt mis ette jäi :D mootoriruumist peale pistikut mis sel juhtmel seal küljes on ja vedasin täiesti tavalise miski kõllikaabliga salongi. Võibolt tõesti sul miski skeemi peal valesti... kuid siis peaks ta ka jah soojast peast seal miskit ära rikkuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raivo65
huviline



Registreerunud 06.02.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80b4 aut.95a.

postitati 30.03.05 17:34 Tsiteeri


Jääb veel üks võimalus,kuna Tevalo otsingus näitab kahte erinevat kivi üks on u.40 EEK ja teine (led driver) 60 EEK mulle müüdi see 40 ja väideti et tootja on teine,kuid teeb sama töö.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.05 17:37 Tsiteeri


Miks mitte ei või mure ka selles olla jah...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RaidoT
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.11.04
Asukoht: Tallinn / Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v -89, Audi V8 4,2 -92, Audi A8L 4,2TDi -08

postitati 30.03.05 19:22 Tsiteeri


Meisterdasin ise ka sellise segukella valmis ja näitab ka puusse aga asi vist selles et lambda andur otsi andmas. Kuna tühikäigul ilusti kõigub 0-0.7 V aga ühtlasel sõidul esimene tuluke ainult hõõgub ja kiirendades ei põle ükski tuluke. Tegin ka selle 40 EEKi maksva kiviga ja nendel kividel ei tohiks peale tootja mingit vahet olla. Üritasin siin ka analoog testriga pinget mõõta aga sisetakistus oli nii suur et tõmbas ka pinge alla üldiselt ei näidanud midagi. Arvatavasti on sul ka sisetakistus miski pärast nii suur et pinge läheb alla ja ei näita õieti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.1% - SQL: 54.9%]