-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
AUDI 100 C4 91.-94.
oleks siis küsimus et milline mootor siis C4-le kõige parem on? kuna plaan selline isend soetada.
ning kui keegi viitsib võiks selle auto headest/halbadest vigadest kah kirjutada,eelkõige mis kogemus kellegil eritnevate mootoritega on olnud 
vabandan kui selline teema juba läbi on käinud
Terv.urmo
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
|
kõige parem on S4 2.2T C4
|
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
no S4 jätaks veel kõrvale
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
|
2,3 tundub hea lollikindel mootor olevat, mis juba enam-vähem edasi ka liigub. Või siis 2,8 V6. Ülejäänutel ma erilist pointi ei näe - 2,0'd on
lahjad ja 2,6 V6 on suht kahtlane, kuna bensiini võtab tehaseandmetel 2,8'ga ühepalju, aga sajani käib pea poolteist sekundit aeglasemalt. Diislite
kohta ei oska midagi öelda, peale selle, et nad IMO Ford Transitiga ühesuguseid hääle- ja kiirusomadusi evivad...
|
|
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
teab keegi kiirenduse aegu kah ,palju on selle kerega audidel?
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
|
2,0E (85kW) - M 11,0 / A 12.6
2,3E (98kW) - M 10,2 / A 11,9
2,6E (110kW) - M 9,9 / A 11,5
2,8E (128kW) - M 9,1 / A 10,2
Quattro mõjutab 2,3 ja 2,6 mootoritel + 0,2 sek.
Andmed võetud Nordicaudi.com lehelt (btw, seal tuleb vaadata C4 A6 andmeid, sest 100 kohta märgitud kiirendusandmed ei ole õiged)...
|
|
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
tänud 
|
|
|
|
Audikas
huviline
Registreerunud 29.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Polegi Audit
|
|
aga miks S4 kõrvale jätta... et kas hobuseid saab liiga palju või 
pole küll ühtegi Audit peale S4 omanud aga mulle on küll selline arusaamine jäänud, et seda vee kuute on pea sama kulukas üleval pidada kui
turbokat...
PS! ja müüdavate esside valik on praegu suurem kui kunagi varem... 
liisisin auto ...LADA...
muidu olen korralik, naine, lapsed...
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
|
S-i ülalpidamiskulud on küll võibolla võrdsed V6-ga, aga S-i on kallim osta ju.
2,8 V6 on ka hea mootor, kui muidugi ise hoolas oled ja koonerda sealt, kus ei saa kokku hoida. Minul pole mootoriga probleeme olnud siiani, omanud
autot 8 kuud juba ja läbi sõitnud 30000 km. Oleneb palju ka muidugi eelmisest omanikust. Auto ise väga hea.
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
|
Mina vaataks vaid kahte mootorit, mõlemad siis 5-e pütased ja turboga:
2,2T - 169kw
2,5TDI - 103kw
Vabalthingavad 5-e ja 6-e pütased ei ole nagu päris see mis peaks ja 8 pütane võib olla vaid koos automaatkastiga aga seda V8 Audi 100 ei pakutud -
sorry, kui kellegi tundeid riivasin... 
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
2.8 automaadi otsas kõiki rattaid keerutamas tundub mulle hetkel igati optimaalne valik. Essist hetkel ei hooli.
|
|
|
|
Raidz
huviline
Registreerunud 01.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi
|
|
hmm jah arvamusi on erinevad.... sai ise kuskil aasta 2.6 V6 A6-ga sõidetud.... tundus suht sümpaatne... see kytusekulu oli ikkagi sõbra 2.8-st
mõnevõrra väiksem. Ja see ka et peale õlivahetuse ei pidanud sel autol midagi tegema Kui naza pööret anda siis liikus ka suht mõnusalt...
|
|
|
tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
|
soovitan kindlasti quattrot ja alates 128 kw-ist, aga kui traktor, siis 103 kw-ne.
automaat on mõeldud rahulikuma sõidumaneeriga tegelasele, manuaaliga on lihtsam vajadusel rullnokke koolitada.
automaat on nagu troll - vasaku jala ja parema käega ei oska midagi peale hakata.
quattroga nagu sõit trammiga, harva kaldub oma trajektoorist kõrvale.
lisada siia veel võimekas mootor ja saksa kvaliteet ning saadki kindla kulgemisvahendi.
sõidan praegu 128 kw-ise quattro automaadiga ja väga rahul.
kunagisest agressiivsest sõidumaneerist ei ole jälgegi.
aga, kui juba kiirendus huvitab, siis kindlasti quattro manuaal ja mootor üle 128kw-i.
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
Eks ta nii on et iga li*s kiidab oma vi**u .
Ise tahtsin 2.3 osta aga kuna sain hea isendi 2.0, siis võtsin selle. Kiirenduse poolest küll suti uimane aga kui kiirendaja ei ole siis kärab küll

Samas olen kuulnud, et 2.3 pidavat audil kõige lollim mootor olema.
Eks see valimine ikka rahakotist sõltub. Kerge soovitada siin küll quattroid ja suuri mootoreid aga osta on teine asi . Oleksin ka võimsama võtnud aga siin tuleb veel mängu ülalpidamine Osta ju võid aga sõita tahaks ka teisega 
Kütust läheb külma perioodiga linnas kuskil 11, maanteel 9-10. Sooja perioodiga veel andmeid ei ole aga ilmselt linn 9-10, mnt 7-8.
Tüüpveaks alumised liistud.
Endal hetkel läbisõit 272tkm ja läheb ikka edasi nagu loom.
|
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
niih suured tänud kõigile kes olid nõus vastama ja kommenteerima auto
olemas nii et kui vaja võib ka teema lukku panna
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
seekord siis audi 100 aastast 93. 2.6e mootor ja automaat varsti pikemalt
ehk klubiliikmete autode all
|
|
|
|