Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: K: Ees hakkas miskit kolisema (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 4777)
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 28.12.04 13:57 Tsiteeri
K: Ees hakkas miskit kolisema



Jama siis selles, et rattad üle poole välja keerates hakkab midagi kobisema silla juures, otsesõidul pole mingit jama, aga ebatasasel teel rattad välja keeratuna on mingi kobin, ei kostu just väga kõvasti, aga häirib ikka.
Kas on kellelgi mingit mõtet, mis võib väsinud olla?
Kõige lihtsam muidugi kusagile stendi minna, aga ootaks ka mõtteid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Cado
huviline



Registreerunud 11.11.04
Asukoht: Harjumaa. Keila lähedal.
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2,6.Q .Bmw 525 24v

postitati 28.12.04 14:17 Tsiteeri


poolassi ots = veovõlli ots kuda keegi nimetab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meelisl
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6 V6

postitati 28.12.04 14:23 Tsiteeri


jep, poolassi ots see on :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fle
huviline



Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 28.12.04 15:27 Tsiteeri


Aga mis siis võib viga olla kui juhipoolse ratta juurest tuleb sõidu ajal väike kolin (vahet pole kas rattad otse või risti) väike kolin õrnalt kuulda ainlt aga siiski midagi loksub. Mis see olla võiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
emtecx
huviline



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80

postitati 28.12.04 15:34 Tsiteeri


----->to fle---> see võib olla amordi tugilaager.


Don t fu..k with sawmiller
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 28.12.04 15:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Cado
poolassi ots = veovõlli ots kuda keegi nimetab.
'

See ta kindlasti pole, sest see ei kolise, see klõbiseb, olenematta kas tee on tasane või ei .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 28.12.04 16:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Jama siis selles, et rattad üle poole välja keerates hakkab midagi kobisema silla juures, otsesõidul pole mingit jama, aga ebatasasel teel rattad välja keeratuna on mingi kobin, ei kostu just väga kõvasti, aga häirib ikka.
Kas on kellelgi mingit mõtet, mis võib väsinud olla?
Kõige lihtsam muidugi kusagile stendi minna, aga ootaks ka mõtteid.


Amordi tugipadi ehk ... hakkas mul ka häält tegema just keeramise ajal.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Cado
huviline



Registreerunud 11.11.04
Asukoht: Harjumaa. Keila lähedal.
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2,6.Q .Bmw 525 24v

postitati 28.12.04 16:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Tsitaat:
Esialgne postitaja Cado
poolassi ots = veovõlli ots kuda keegi nimetab.
'

See ta kindlasti pole, sest see ei kolise, see klõbiseb, olenematta kas tee on tasane või ei . [/quote

just nimelt tihti ennem hakkab aukudes kolisema kui krõbisema hakkab.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 28.12.04 16:16 Tsiteeri


Poolassi ots peaks tegema rohkem raginat? Viimati puutusin sellega rohkem kui 5 aastat tagasi kokku, aga mälujärgi oli see heli selline tuhm ragin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 28.12.04 16:24 Tsiteeri


mul kolises samamoodi pöörde peal ja oli roolilati poldid lahti:)


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 28.12.04 18:20 Tsiteeri


See kobin tuleb just siis sisse, kui rattad on pinges st. välja keeratud ja olenematta sellest kummale poole keerad, sirgelt sõites pole midagi.
Krt endale selline jama ka esmakordselt ja ei oska seisukohta võtta.
Poolass pole ta kindlasti, sest seda heli ma tean, ka une pealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 28.12.04 18:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
See kobin tuleb just siis sisse, kui rattad on pinges st. välja keeratud ja olenematta sellest kummale poole keerad, sirgelt sõites pole midagi.
Krt endale selline jama ka esmakordselt ja ei oska seisukohta võtta.
Poolass pole ta kindlasti, sest seda heli ma tean, ka une pealt.


Ma räägin ju et amordi tugipadi/laager ...


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 28.12.04 18:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Ma räägin ju et amordi tugipadi/laager ...

Heli ei kostu mitte sealt vaid kusagilt keskelt - pole ka muidugi 100% kindel, kuna heli võib kanduda ka veast kaugemale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 28.12.04 19:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Ma räägin ju et amordi tugipadi/laager ...

Heli ei kostu mitte sealt vaid kusagilt keskelt - pole ka muidugi 100% kindel, kuna heli võib kanduda ka veast kaugemale.


Kandubki ... ega ma ka oma mõistusega ei oleks osanud viga sealt ülevaltpoolt otsida :) ... aga noh muidugi võib häält teha veel palju muid asju :P aga tundub olema sama teema, mis mul oli ...


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tige Kala
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 S-Line

postitati 28.12.04 19:29 Tsiteeri


Soovitan sul auto kuhugi tõstuki peale ajada ja siis neid hääli alt poolt kuulata.

Kui tugilaager katki (roostes), siis see teeb jah keerates häält. ja jällegi jõuame selleni, et tuleb auto üles tõsta, et seda kontrollida :D nii foorumi teel ju raske öelda, milles viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 28.12.04 22:25 Tsiteeri


Jah, mis seal ikka heietada ja ega viga lobisemisega eemalda:D. Üritan ta maast lahti saada, siis annan ka teada, kui ikka leian vigase detaili:).

Tänud, kõigile kes vastama vaevusid!!!!:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 29.12.04 08:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Fxz
To: ve1ks
Kui keeramise pealt ainult ja on klõbin või ragin, siis on kindlalt pooltelje ots.
To: Fle
Kas sa oled suppordi juurde vaatanud?
Variant on plekk, mis on suppordi juures, või siis, kui on ilukilbid peal, siis vaata nende alla korra, kuid seda ei tahaks uskuda, et suppordi poldid lahti, sest siis peaks käima pidurdamise ajal suurem kolks.!


Pooltelje otsaga on tavaliselt nii, et ragiseb ühte pidi, st. et kui parem pooltelje ots on ära, ragiseb ta paremale keerates ja siis kui raskema veo talle peale annad.:)
Minul aga ei ragise vaid kobiseb.

To ÄSS: kui oleks amordi tugilaager lõhki, siis see mõjutaks ka ju keeramist - peaks ju olema raskem rooli keerata ja peaks tekkima ka mingi teistmoodi heli, kui rooli keerad kohapeal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 29.12.04 09:30 Tsiteeri


Amordi tugilaagrit saad kontrollida: lase keerata töötava mootoriga roolid edasi / tagasi, samal ajal katsu käega / vaata, mis teeb kahtlusalune amort - mul oli silmaga näha, kuidas kinnijääva laagritõttu amort "värises".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 29.12.04 09:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks

To ÄSS: kui oleks amordi tugilaager lõhki, siis see mõjutaks ka ju keeramist - peaks ju olema raskem rooli keerata ja peaks tekkima ka mingi teistmoodi heli, kui rooli keerad kohapeal.


Algul tegi mul ka ainult liikudes ... natukese aja pärast ka kohapeal ... ega ma muidugi kindel ei ole, aga jutu järgi tundub sama probleem olema :P Ja keeramine oluliselt raskemaks ei muutu kui roolivõim peal on.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fle
huviline



Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 29.12.04 17:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Fxz
To: Fle
Kas sa oled suppordi juurde vaatanud?
Variant on plekk, mis on suppordi juures, või siis, kui on ilukilbid peal, siis vaata nende alla korra, kuid seda ei tahaks uskuda, et suppordi poldid lahti, sest siis peaks käima pidurdamise ajal suurem kolks.!


Seal teiselpoolt pidurikettaid on küll mingi kahtlane alumiin plekk, nagu oleks ise aretatud või peabki seal selline olema? Ise alles esimest kuud selle auto omanik....

Pidurdamise ajal kolksu ei ole...

Siis kui õõtsutada tugevalt autod üles alla (peale vajutades) siis on kuulda et mingi väike kõlks käib.. aga täna hakkasin sõbrale näitama ja kõigutades ei kõlksunud midagi.. sõiduajal ikka riivab ebatasasel teel kõrva vaikselt, samas akna keeran alla siis ei ole ka valjemini kuulda kui salongis sees aknad kinni...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tige Kala
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 S-Line

postitati 29.12.04 21:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Fle
Tsitaat:
Esialgne postitaja Fxz
To: Fle
Kas sa oled suppordi juurde vaatanud?
Variant on plekk, mis on suppordi juures, või siis, kui on ilukilbid peal, siis vaata nende alla korra, kuid seda ei tahaks uskuda, et suppordi poldid lahti, sest siis peaks käima pidurdamise ajal suurem kolks.!


Seal teiselpoolt pidurikettaid on küll mingi kahtlane alumiin plekk, nagu oleks ise aretatud või peabki seal selline olema? Ise alles esimest kuud selle auto omanik....

Pidurdamise ajal kolksu ei ole...

Siis kui õõtsutada tugevalt autod üles alla (peale vajutades) siis on kuulda et mingi väike kõlks käib.. aga täna hakkasin sõbrale näitama ja kõigutades ei kõlksunud midagi.. sõiduajal ikka riivab ebatasasel teel kõrva vaikselt, samas akna keeran alla siis ei ole ka valjemini kuulda kui salongis sees aknad kinni...


Kas stabika kont või sarniir on läbi, või on seal all midagi totaalselt lahti. Rohkem võimalusi eriti ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 29.12.04 22:23 Tsiteeri


Samas võib ka amort ise vabalt kobiseda. Kas amort ise oma pesas või amordi stoika amordi sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 30.12.04 07:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja villu157
Samas võib ka amort ise vabalt kobiseda. Kas amort ise oma pesas või amordi stoika amordi sees.

Põhimõtteliselt ju võib, aga siis koliseb ta kogu aeg, kui ebatasasel teel kulged.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 30.12.04 07:22 Tsiteeri


Kui õõtsutades kolksub, siis mina panustaks stabika kondile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 30.12.04 10:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja teints
Kui õõtsutades kolksub, siis mina panustaks stabika kondile.

C4-l pole stabikal konte vaid on otse õõtsa sees pukside otsas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.2% - SQL: 34.8%]