UurinElu
huviline
Registreerunud 28.12.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.12 16:24
|
|
|
S6 C6 ostuabi
Tere!
Lugesin ja otsisin, aga ei leidnud c6 kerel S6 kohta siit väga infot. Oskab keegi mind valgustada? Mida see 5.2 liitrine v10 mootor endast kujutab?
Palju on hooldus tsükkel ja mis km pealt on suurem hooldus? Mis hinnaga on kuluosad (kettad, klotsid jne)?
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.12 07:53
|
|
|
Ehk leiab Hannes sekundi kommenteerimiseks. Tal on reaalne kokkupuude selle autoga.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 29.12.12 09:09
|
|
|
Ma mõtlesin ka vahepeal sellisele, kuid minu jaoks piisas infost, et alum. plokis pole hülsse ja pidid pragunema vms. Ühesõnaga neid mootoreid on
Saksas hulgi vahetatud ja ma ei taha isegi teada, mis see maksab peale garantiiaega.
Meie kliimas, kus üks äärmus on -30 ja mootor +90, tänan, ei.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 29.12.12 16:30
|
|
|
Hooldustsükkel nagu ikka- Vastavalt auto poolt antud korraldustele. Ehk siis ca 30tkm/2a.
Ise olen selle autoga sõitnud 148-173tkm vahemiku.
Ca 155tkm juures oli korralise hoolduse hind Revalis ca 400eur? + Õli, mida ma ei soovinud kommertshinnaga osta.
Kuna minu autol oli veel 145tkm ls pealt tehtud `goodwill` korras palju garantiitöid, siis tuleb tunnistada, et ainus kuluosa, mis on tulnud vahetada
on esiklotsid, mis maksid mulle ca 40eur +vahetus.
Mingil hetkel tuli xenoni pirni vahetada, siis avastasin ka, et õhufiltrid on pehmelt öeldes kultuurikihi all.
Nende hind oli minu mõistes müstiline-110eur paar.
Peale seda läksin Revalisse ja küsisin: Mis k*pp käib, et filtrid sellised on?
Vastus: Õhufiltrite kontrolli näeb tehase hooldusplaan ette 60tkm takka. Salongifiltrit aga vahetatakse iga hooldus.
Loomulikult soovitasin neil Statoili stardipaketti kasutada. Vabandus oli hea - No SEE on ju väljastpoolt toodud auto, ega meie ju ei tea ega näe, mis
seal tehtud on.(ElsaPros on selle auto puhul piisavalt näha. Asi viitsimises.)
Minu kidlustushinnad:
Kasko 1068.- aasta
Liiklus ca 120,. aasta
Kütusekulu: Kõik, mis olen paaki valanud on ka otsa saanud. Tehaseandmed eeldavad ca 80a pensionäri sõidustiili, kuid usun, et ka siis ei ole need
numbrid sellised.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 29.12.12 21:14
|
|
|
Omasin veidi aega 2008 aastal toodetud BSM mootorikoodiga autot ja sõitsin vahemikul 32 000 - 44 000 miili (20 000 km). Selle aja jooksul tegin
esinduses kolm hooldust, kuigi ühelgi korral auto veel ei näidanud hoolduse vajadust. Enne esimest hooldust vahetasin lihtsalt ise millegi tegemiseks
ära õhufiltrite komplekti. K&N filtrid (2 tk) maksid umbes 70 eurot. Hooldus koos õlivahetusega maksis kahel korral umbes 200 eurot, ühel korral
260, sellest Mobil 1 ESP 5W-40 õli ja filter umbes 100 eurot. Mitteoriginaal esimesi pidurikettaid olen näinud umbes 300 euro eest, klotse 120 eest.
Eesti hinnad on veidi teistsugused, aga minu arvates lihtne hooldus ja kuluosad pole üle mõistuse kallid.
Seega, kui seda autot osta, siis võimalusel uuelaadses seisukorras, et peaks tõesti vaid hooldusi tegema ja kuluosi vahetama. Tõsisemalt remontima
hakata sa seda autot ei taha.
Kiireaudi oskab kindlasti paremini sellest rääkida, aga mul on ausalt öeldes tunne, et Eestis on see auto veidi raiskamine. See auto hakkab tõeliselt
elama alles sellise kiiruse juures, mis muudab politseinikud väga pahuraks. Mõni madalamate kiiruste juures korraliku minekuga ja sellise parajalt suure töömahuga mootoriga auto on ehk praktilisem? 3,0T on mitmel kerel ja
mitmes versioonis olemas, 4,2 paljudel keredel väga paljudes versioonides... Aga kui ikkagi otsustad C6 kerel 5,2 osta, siis edu! Nii hea mineku ja
mugavuse kombinatsiooniga autosid on vähe.
|
|
|
rakkim
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4e
|
postitati 25.12.14 13:13
|
|
|
Häid jõule,
Kas keegi on vaatamas käinud või oskaks maha laita ostumõtte? Hind on iseenesest mõistlik.
Auto tuleks kolmandaks autoks maasturi ja bussi kõrvale ( ehk umbes 500km kuus).
http://www.auto24.ee/used/1857406
|
|
|
audisell
huviline
Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion
|
|
rakkim
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4e
|
postitati 25.12.14 16:26
|
|
|
Uh-Uh..
Päris kokkvõttev lugu..
Lühidalt viis dünosse ja selgus, et jõudu on palju vähem kui tehaseandmed lubavad. Viis sisselaske puhastusse ( jm. kaasnevad tööd) = jõudu tuli tiba
juurde, kuid ikka oldi kaugel tehaseandmetest.. Viidi taas tagasi dünosse ( laaksoneni) ja selgus, et V10 vasakupoole halvima silindrirõhk oli 8,7 ja
kahe teise silindri rõhk alla 10. Videouuring kinnitas, et silindrid olid niipalju kulunud, et kolb pääseb "kiikuma"... Algselt arvas, et tühikäigul
olev ebaregulaarne kobin tuleb kusagilt mujalt ( "ventiilikoneista" )
V10 mootoris siis on levinud tüüpiline FSI sisselaske nõgitamine ja silindriseina pinna kulumine, millega kaasneb mootoriploki vahetus. On olnud
juhuseid kus 100 000km läbinud mootor on juba lõpunisõidetud.
Tehas on hüvitanud remondi, kui auto on alla 6a. vana ning ls. alla 250 000km.
Remondikulu, kui vahetada ainult mootoriplokk- alapool, oli Laaksoneni autohooldusel 18000EUR. Saksa hinnapakkumine oli 21 000EUR terve mootori
vahetusele.
Leiti alternatiiv rootsist, kes tegeleb silindrite taastamisega ( Nordic Motor Center) . Tuli mootor maha võtta ja rootsi saata. Saadeti terve mootor
ja puuriti, taastati,lihviti kaaned jne. + rihmade vahetus ja aastane garantii). Aega läks 7 nädalat ja raha küsiti koos transaga 9300 EUR. Lisandusid
igasugu vedelikud, lisavidinad ja maha võtmine ja peale panek.
Ja vana tõde see, et Longlife välpa ei soovita järgida ( pigem 10 000km).
Tänan, sain vajaliku info enda jaoks
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 25.12.14 16:53
|
|
|
Vot see on peavalu kuubis
|
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 25.12.14 17:06
|
|
|
Kas rs6'tel samad mured küljes?
|
|
|
Creative
huviline
Registreerunud 16.02.05
Kasutaja on eemal
Auto: S6- S4- S8
|
postitati 25.12.14 18:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rakkim
Häid jõule,
Kas keegi on vaatamas käinud või oskaks maha laita ostumõtte? Hind on iseenesest mõistlik.
Auto tuleks kolmandaks autoks maasturi ja bussi kõrvale ( ehk umbes 500km kuus).
http://www.auto24.ee/used/1857406 |
Müüdi seda Lätis mitu mitu kuud hinnaga 9999€ ja sealt too omanik kes hetkel müüb ta ka ostis.
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 25.12.14 20:56
|
|
|
Tundub, et see FSI (kooskõlas LongLife hooldusvälbaga) on ikka täielik huinjaa, kui jutt käib juba aastaid kasutatud autodest - garantiiajal + 2a on
kahtlemata kõik väga OK. Olgu ta siis neljasilindrine, kuuesilindrine või V10 on antud lahendus ikka suht kräpp. Suur õlikulu, klappide tahmumine,
ketiliini problemaatika jms.
Mis puudutab C6 dünaamikat, siis selle "varjuküljest" on ka lugejate autode all antud teemas juttu olnud - LINK 435hj auto sõitis miilil kõiges 229km/h. Arvestades
jõunäitajaid on seda ikka vähe.
|
|
|
rakkim
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4e
|
postitati 26.12.14 15:48
|
|
|
Läheb veits teemaväliseks, kuid millist Audit siis üleüldse osta julgeks kui tahaks alla 10 a vanust quattrot ?
Pikaajalisest isiklikust kogemusest 4,2 246kw a8 oskan ainult positiivseid asju rääkida, sest see oli pommikindel mootor. Muud häda polnud kui, et
vanus tuli peale teisel ( ostsin kui oli 3 a vana ja müüsin kui sai 10).
Peale seda tuli FSI põlvkond- need võib vast ära unustada. Diislitel on oma rõõmud ja diisli võiks osta tutikana, siis on kindel, et pole kuskilt
rootsist või saksast kerituna takso.
Kas on midagi sama töökindlat kui see vanakooli 246kw bensukas? Marki ei tahaks vahetada, kuid tundub, et audi konsernis on päris palju praaki hakanud
tulema. Või ongi see tänapäeva suunitlus, et auto eluiga on 3aastat ja peale seda võiks hakata mootoreid ja kaste vahetama
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 26.12.14 16:37
|
|
|
Ega bemmil bensumootorid otsepritse ja valvetronicuga eriti paremini õnnestunud ei ole… ning mersu CGI-l on omad probleemid.
Audil kõige töökindlam 176kw/180kw kolmene diisel. Võiks ka el. lisasoojendus või webasto olla meie kliimas.
Ühtegi bensukat VAG kontsernist ei näe erilist mõtet osta hetkel :/ Ehk ainult garantiiajal sõitmiseks ning siis kibekiirelt maha müümiseks.
|
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 26.12.14 20:50
|
|
|
Jätkan natuke offtopicut:
100% nõus. Töökindlus on uutel mootoritel suht masendav, küll aga dünaamika ja kütusekulu suhe on uutel autodel ikka täiesti ulme. Lappasin just üks
päev katalooge ja mõtlesin, et kas silmad petavad aga ei - ülelaadimise ja otsesissepritsega uued mootorid on nii BMW'l, MB'l kui ka Audil täiesti
retsid ja seda parimas mõttes. Oluline roll on ka muidugi käigukastidel, mis on võimelised vahetama käiku ülikiiresti ja on seejuures vanadest
kastidest oluliselt ökonoomsemalt, kuid ka nende juures esineb samuti töökindluse probleeme.
NT Viimase põlvkonna S8 4.0 TFSI oma 382kw'ga on kütuse kulunumbriteks linnas 13,x ja maanteel 7,3. Sajani kiirendab seejuures ca 2 tonni kaaluv
esindussedaan 4,1 sekundiga.
MB GL63AMG kaalub ca 2.5 tonni, kuid oma 410kw'ga on linnakuluks ca 16l sajale ja maanteel 10. Sajani seejuures on see tank võimeline kiirendama alla
5 sekundi
Minu esimene Quattro Audi oli D2 kerel A8 (prefacelift), mis oma 220kw'ga ja 4käigulise kastiga kulutas linnas 20l/100km ning kiirendus minu
mäletamist mööda oli vist 7,3 sec sajani vms.
Hetkel liigun Q7 3.0 diisliga, mis on täiesti sõidetav igapäevaauto, kuid mingitest dünaamikavaldkonna elamustest ilmselgelt juttu pole. Probleeme
pole samuti esinenud, kuid eks vana auto puhul (ostsin kasutatuna) on palju kinni eelmises omanikus.
|
|
|
|