Lehekülgi: 1 2 |
Siim-s
huviline
Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 8P
|
postitati 15.12.12 17:49
|
|
|
Audi 100 c4 mootori vahetus
Tere Foorumlased !
Minul väike mure nimelt minu 92a Audi 100 2.6i 110kw V6 Quattro (manuaal) mootor sai otsa.
Nüüd sooviksin panna 2.8i 128kw V6 Mida kõike mul selleks vaja oleks ? Kas sobib ka automaadi mootor ?
Vabandan lolli küsimuse pärast.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 15.12.12 18:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forbo87
Tere Foorumlased !
Minul väike mure nimelt minu 92a Audi 100 2.6i 110kw V6 Quattro (manuaal) mootor sai otsa.
Nüüd sooviksin panna 2.8i 128kw V6 Mida kõike mul selleks vaja oleks ? Kas sobib ka automaadi mootor ?
Vabandan lolli küsimuse pärast. |
OTSING.
On juttu olnud.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Siim-s
huviline
Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 8P
|
postitati 15.12.12 18:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: forbo87
Tere Foorumlased !
Minul väike mure nimelt minu 92a Audi 100 2.6i 110kw V6 Quattro (manuaal) mootor sai otsa.
Nüüd sooviksin panna 2.8i 128kw V6 Mida kõike mul selleks vaja oleks ? Kas sobib ka automaadi mootor ?
Vabandan lolli küsimuse pärast. |
OTSING.
On juttu olnud. | Andesta ma ei leidnud
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
Siim-s
huviline
Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 8P
|
postitati 15.12.12 19:25
|
|
|
Äitähh Kuits
Küsimus nüüd,aga järgmine millele teemadest vastust ei saanud?
Kas 2.8-le saab,siis 2.6 sisselaske ja muud jubinad panna ?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 15.12.12 19:35
|
|
|
Aga kas töesti pole enam ABC-si kusagilt saada, et vältimaks sellist uurimust?
Kindlasti on köik teostatav, kuid kui enesel just otsest ettekujutust pole ja rahakott teenust ei vöimalda, siis siiski lihtsam öige mootor vastavaga
asendada.
Mina nt. isiklikult küll ei viitsiks ennast tolle 18kw pärast, mida seal nagunii enam reaalselt pole, pooleks rebima hakata.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Siim-s
huviline
Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 8P
|
postitati 15.12.12 19:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Aga kas töesti pole enam ABC-si kusagilt saada, et vältimaks sellist uurimust?
Kindlasti on köik teostatav, kuid kui enesel just otsest ettekujutust pole ja rahakott teenust ei vöimalda, siis siiski lihtsam öige mootor vastavaga
asendada.
Mina nt. isiklikult küll ei viitsiks ennast tolle 18kw pärast, mida seal nagunii enam reaalselt pole, pooleks rebima hakata. |
Hetkel mureks 2.6 puhul see,et mahlad segamini Rahakott ja võimalused
mootori vahetuseks olemas...
Samas seda 2.6 väga ei tahaks seepärast saigi uuritud 2.6--2.8 swapi kohta
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 15.12.12 19:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forbo87
Samas seda 2.6 väga ei tahaks seepärast saigi uuritud 2.6--2.8 swapi kohta
|
Ja mis on selle asja põhjendus, et ei taha 2.6 aga suht mõttetud tööd tahaks teha.
|
|
|
Siim-s
huviline
Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 8P
|
postitati 15.12.12 19:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: forbo87
Samas seda 2.6 väga ei tahaks seepärast saigi uuritud 2.6--2.8 swapi kohta
|
Ja mis on selle asja põhjendus, et ei taha 2.6 aga suht mõttetud tööd tahaks teha. |
Kuna see 2.6 nagunii otsas,siis ju vahet ei oleks kas ostan 2.6 või 2.8 mootori ?
Mootor tuleb vahetada ju nagunii Korda tegemine läheb hulka kallimaks
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 15.12.12 19:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forbo87
Kuna see 2.6 nagunii otsas,siis ju vahet ei oleks kas ostan 2.6 või 2.8 mootori ?
|
Sa ikka ise saad aru mida kirjutad?
|
|
|
Siim-s
huviline
Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 8P
|
postitati 15.12.12 20:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: forbo87
Kuna see 2.6 nagunii otsas,siis ju vahet ei oleks kas ostan 2.6 või 2.8 mootori ?
|
Sa ikka ise saad aru mida kirjutad? |
Jah! Tahtsin sellega seda öelda,et paneks ikka 2.8 ,kui see on võimalik. 2.6 jätaks viimaseks variandiks
Selget vastust pole,aga siiani saanud? Lähevad kõik 2.6 pudinad ,siis 2.8 külge ?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 15.12.12 20:04
|
|
|
Nii umbes:
töötav ABC - 200 +-€, sama AAH kohta, rihmavahetus ja möllud umbes 100+-€.
Teenusena kasutatav toiming tuleb igaljuhul 2.8 puhul kallim, kuna juba juhtmestiku ja muu mudru sättimine on aeg+ kulu, kui tahta asja ka korralikult
tööle saada.
PS:hinnad vötsin pörandalt.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 15.12.12 20:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forbo87 Lähevad kõik 2.6 pudinad ,siis 2.8 külge ? |
Sisselaske kolded on erinevad ja ei sobitu, seega vastus on EI.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Siim-s
huviline
Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 8P
|
postitati 15.12.12 20:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Nii umbes:
töötav ABC - 200 +-€, sama AAH kohta, rihmavahetus ja möllud umbes 100+-€.
Teenusena kasutatav toiming tuleb igaljuhul 2.8 puhul kallim, kuna juba juhtmestiku ja muu mudru sättimine on aeg+ kulu, kui tahta asja ka korralikult
tööle saada.
PS:hinnad vötsin pörandalt. |
Mootori vahetuse teen ise ja kõik muu sinna juurde kuuluva.
Võtan esialgu 2.6 mõlemad kaaned maha ja ,siis ole näha miks mahlad segamini...
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 15.12.12 20:13
|
|
|
Küsiks aga, et kuidas nägi välja vöi kuuldus mootori otsa saamine?
Jah.vedelik ja mootoriöli lähevad üldjuhul ikka tihendi vea pöhjusel segamini.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 15.12.12 20:29
|
|
|
Juhtimissüsteem täiesti erinev nendel kahel mootoril. Ehk siis terve mootorijuhtmestik vaja ära vahetada.
Üks on minu mäletamist mööda õhulugeja ja hitachi, teine rõhuandur ja hella.
Mõttetu ettevõtmine, see auto ei maksa nii palju, et selline jura väärt oleks läbi tegemist - kui sul just 2.8-se mootoriga doonorit kõrval juba
olemas ei ole.
|
|
|
|
Siim-s
huviline
Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 8P
|
postitati 15.12.12 20:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Küsiks aga, et kuidas nägi välja vöi kuuldus mootori otsa saamine?
Jah.vedelik ja mootoriöli lähevad üldjuhul ikka tihendi vea pöhjusel segamini. |
Ostsin ta sellise rikkega Miks mahlad segamini läksid ei tea
|
|
|
Siim-s
huviline
Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 8P
|
postitati 15.12.12 20:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Juhtimissüsteem täiesti erinev nendel kahel mootoril. Ehk siis terve mootorijuhtmestik vaja ära vahetada.
Üks on minu mäletamist mööda õhulugeja ja hitachi, teine rõhuandur ja hella.
Mõttetu ettevõtmine, see auto ei maksa nii palju, et selline jura väärt oleks läbi tegemist - kui sul just 2.8-se mootoriga doonorit kõrval juba
olemas ei ole. |
Minu küsimus oli see,et kas 2.6 se kolled ja muud asjad saab panna 2.8 külge ?
Juhtmestikku jne vahetama ei hakka... Kui saab 2.6 asjad kergelt 2.8 peale ümber visata ,siis läheb 2.8 mootor, kui ei siis uus 2.6 või vana 2.6
remont.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 15.12.12 20:36
|
|
|
Hakkab juba tüütuks muutuma, kuidas lahendad elektri erinevused.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 15.12.12 20:37
|
|
|
Müü romulasse maha ja pane veidi raha juurde ning osta 2,8 mootoriga auto, tuleb umbes sama välja kokkuvõttes, ajalises mõttes kindlasti
kasulikumgi...
|
|
|
Siim-s
huviline
Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 8P
|
postitati 15.12.12 20:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Müü romulasse maha ja pane veidi raha juurde ning osta 2,8 mootoriga auto, tuleb umbes sama välja kokkuvõttes, ajalises mõttes kindlasti
kasulikumgi... |
Seda sa võid oma Audiga teha Romulas saad sa siukse Audi eesti 300eur
max... Veidi juurde??? Tuhande euroga ei saa korraliku liiguvat quattrot!
Aga,kui ma ei taha uut autot ? Mis teil kõikidel häda on ? Esiteks vaba aega selle ehitamiseks on piisavalt!
Auto sai ka väga odavalt ostetud nii,et kannatab seal kõike teha! Ei ehita müügiks!
Selge seda oligi vaja teada Otsin 2.8 pealt kõik pudinad ,et asi ringi
teha.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 15.12.12 20:54
|
|
|
Enne kaante kiskumist proovi veenduda, et asi oleks ikka üleval korrusel kinni.
Mitmel korral on olnud peasüüdlaseks hoopis õli vahejahuti oma sisemise lekkega. Asub õlifiltri all.
Segamini on mispidi? Jahutusvedelik karteris või õli paisupaagis?
|
|
|
Siim-s
huviline
Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 8P
|
postitati 15.12.12 20:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Enne kaante kiskumist proovi veenduda, et asi oleks ikka üleval korrusel kinni.
Mitmel korral on olnud peasüüdlaseks hoopis õli vahejahuti oma sisemise lekkega. Asub õlifiltri all.
Segamini on mispidi? Jahutusvedelik karteris või õli paisupaagis? |
Vot ei mäleta kas karteris oli tosooli või mitte, jah õli on paisupaagis (emulsioon)
|
|
|
lepmaa2
huviline
Registreerunud 03.09.10
Asukoht: Helsinki/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition turbo Quattro, Volvo XC60,Audi A6 Allroad, Audi S4B5 Avant
|
postitati 15.12.12 21:15
|
|
|
Kui rahakott nagunii lubab ja töö ise ära teed ja töö mahust olenemata eriti vahet pole mis mootori paned siis mina isiklikult piiluks pigem juba 2.8
142kw mootoreid
Sellise mootori puhul oleks juba jõu vahet ka vähe paremini tunda
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 15.12.12 21:18
|
|
|
Milleks üldse selle 2.8 12v mootoriga jamada? Niikuinii juhtmestik tuleb ka ära vahetada, siis pigem juba 2.8 30v 142kW. Mõned klubilised on seda
teinud, nt kasutaja TiTa, samuti Teemo päris mitmel masinal.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |