Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100 c4 mootori vahetus (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 3537)
Siim-s
huviline



Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 8P

postitati 15.12.12 17:49 Tsiteeri
Audi 100 c4 mootori vahetus



Tere Foorumlased !

Minul väike mure nimelt minu 92a Audi 100 2.6i 110kw V6 Quattro (manuaal) mootor sai otsa.

Nüüd sooviksin panna 2.8i 128kw V6 Mida kõike mul selleks vaja oleks ? Kas sobib ka automaadi mootor ?

Vabandan lolli küsimuse pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 15.12.12 18:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forbo87
Tere Foorumlased !

Minul väike mure nimelt minu 92a Audi 100 2.6i 110kw V6 Quattro (manuaal) mootor sai otsa.

Nüüd sooviksin panna 2.8i 128kw V6 Mida kõike mul selleks vaja oleks ? Kas sobib ka automaadi mootor ?

Vabandan lolli küsimuse pärast.

OTSING.
On juttu olnud.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim-s
huviline



Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 8P

postitati 15.12.12 18:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: forbo87
Tere Foorumlased !

Minul väike mure nimelt minu 92a Audi 100 2.6i 110kw V6 Quattro (manuaal) mootor sai otsa.

Nüüd sooviksin panna 2.8i 128kw V6 Mida kõike mul selleks vaja oleks ? Kas sobib ka automaadi mootor ?

Vabandan lolli küsimuse pärast.

OTSING.
On juttu olnud.
Andesta ma ei leidnud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 15.12.12 18:47 Tsiteeri


Kui ei suudeta, siis proovime aidata.
Paar näidet, mis sai kiiruga otsitud:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=63284&page=1&highlight=2.6 vs 2.8#pid383301 ja http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=44661&page=1&highlight=2.6 asemele 2.8#pid268152


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim-s
huviline



Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 8P

postitati 15.12.12 19:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Kui ei suudeta, siis proovime aidata.
Paar näidet, mis sai kiiruga otsitud:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=63284&page=1&highlight=2.6 vs 2.8#pid383301 ja http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=44661&page=1&highlight=2.6 asemele 2.8#pid268152


Äitähh Kuits :cool:

Küsimus nüüd,aga järgmine millele teemadest vastust ei saanud?

Kas 2.8-le saab,siis 2.6 sisselaske ja muud jubinad panna ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 15.12.12 19:35 Tsiteeri


Aga kas töesti pole enam ABC-si kusagilt saada, et vältimaks sellist uurimust?
Kindlasti on köik teostatav, kuid kui enesel just otsest ettekujutust pole ja rahakott teenust ei vöimalda, siis siiski lihtsam öige mootor vastavaga asendada.
Mina nt. isiklikult küll ei viitsiks ennast tolle 18kw pärast, mida seal nagunii enam reaalselt pole, pooleks rebima hakata.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim-s
huviline



Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 8P

postitati 15.12.12 19:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Aga kas töesti pole enam ABC-si kusagilt saada, et vältimaks sellist uurimust?
Kindlasti on köik teostatav, kuid kui enesel just otsest ettekujutust pole ja rahakott teenust ei vöimalda, siis siiski lihtsam öige mootor vastavaga asendada.
Mina nt. isiklikult küll ei viitsiks ennast tolle 18kw pärast, mida seal nagunii enam reaalselt pole, pooleks rebima hakata.



Hetkel mureks 2.6 puhul see,et mahlad segamini:( Rahakott ja võimalused mootori vahetuseks olemas...

Samas seda 2.6 väga ei tahaks:) seepärast saigi uuritud 2.6--2.8 swapi kohta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 15.12.12 19:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forbo87


Samas seda 2.6 väga ei tahaks:) seepärast saigi uuritud 2.6--2.8 swapi kohta


Ja mis on selle asja põhjendus, et ei taha 2.6 aga suht mõttetud tööd tahaks teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim-s
huviline



Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 8P

postitati 15.12.12 19:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: forbo87


Samas seda 2.6 väga ei tahaks:) seepärast saigi uuritud 2.6--2.8 swapi kohta


Ja mis on selle asja põhjendus, et ei taha 2.6 aga suht mõttetud tööd tahaks teha.


Kuna see 2.6 nagunii otsas,siis ju vahet ei oleks kas ostan 2.6 või 2.8 mootori ?

Mootor tuleb vahetada ju nagunii :) Korda tegemine läheb hulka kallimaks:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 15.12.12 19:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forbo87


Kuna see 2.6 nagunii otsas,siis ju vahet ei oleks kas ostan 2.6 või 2.8 mootori ?



Sa ikka ise saad aru mida kirjutad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim-s
huviline



Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 8P

postitati 15.12.12 20:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: forbo87


Kuna see 2.6 nagunii otsas,siis ju vahet ei oleks kas ostan 2.6 või 2.8 mootori ?



Sa ikka ise saad aru mida kirjutad?


Jah! Tahtsin sellega seda öelda,et paneks ikka 2.8 ,kui see on võimalik. 2.6 jätaks viimaseks variandiks

Selget vastust pole,aga siiani saanud? Lähevad kõik 2.6 pudinad ,siis 2.8 külge ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 15.12.12 20:04 Tsiteeri


Nii umbes:
töötav ABC - 200 +-€, sama AAH kohta, rihmavahetus ja möllud umbes 100+-€.
Teenusena kasutatav toiming tuleb igaljuhul 2.8 puhul kallim, kuna juba juhtmestiku ja muu mudru sättimine on aeg+ kulu, kui tahta asja ka korralikult tööle saada.

PS:hinnad vötsin pörandalt.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 15.12.12 20:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forbo87 Lähevad kõik 2.6 pudinad ,siis 2.8 külge ?

Sisselaske kolded on erinevad ja ei sobitu, seega vastus on EI.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim-s
huviline



Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 8P

postitati 15.12.12 20:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Nii umbes:
töötav ABC - 200 +-€, sama AAH kohta, rihmavahetus ja möllud umbes 100+-€.
Teenusena kasutatav toiming tuleb igaljuhul 2.8 puhul kallim, kuna juba juhtmestiku ja muu mudru sättimine on aeg+ kulu, kui tahta asja ka korralikult tööle saada.

PS:hinnad vötsin pörandalt.


Mootori vahetuse teen ise ja kõik muu sinna juurde kuuluva.

Võtan esialgu 2.6 mõlemad kaaned maha ja ,siis ole näha miks mahlad segamini...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 15.12.12 20:13 Tsiteeri


Küsiks aga, et kuidas nägi välja vöi kuuldus mootori otsa saamine?
Jah.vedelik ja mootoriöli lähevad üldjuhul ikka tihendi vea pöhjusel segamini.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 15.12.12 20:29 Tsiteeri


Juhtimissüsteem täiesti erinev nendel kahel mootoril. Ehk siis terve mootorijuhtmestik vaja ära vahetada.
Üks on minu mäletamist mööda õhulugeja ja hitachi, teine rõhuandur ja hella.

Mõttetu ettevõtmine, see auto ei maksa nii palju, et selline jura väärt oleks läbi tegemist - kui sul just 2.8-se mootoriga doonorit kõrval juba olemas ei ole.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Siim-s
huviline



Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 8P

postitati 15.12.12 20:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Küsiks aga, et kuidas nägi välja vöi kuuldus mootori otsa saamine?
Jah.vedelik ja mootoriöli lähevad üldjuhul ikka tihendi vea pöhjusel segamini.


Ostsin ta sellise rikkega ;) Miks mahlad segamini läksid ei tea :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim-s
huviline



Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 8P

postitati 15.12.12 20:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Juhtimissüsteem täiesti erinev nendel kahel mootoril. Ehk siis terve mootorijuhtmestik vaja ära vahetada.
Üks on minu mäletamist mööda õhulugeja ja hitachi, teine rõhuandur ja hella.

Mõttetu ettevõtmine, see auto ei maksa nii palju, et selline jura väärt oleks läbi tegemist - kui sul just 2.8-se mootoriga doonorit kõrval juba olemas ei ole.


Minu küsimus oli see,et kas 2.6 se kolled ja muud asjad saab panna 2.8 külge ?

Juhtmestikku jne vahetama ei hakka... Kui saab 2.6 asjad kergelt 2.8 peale ümber visata ,siis läheb 2.8 mootor, kui ei siis uus 2.6 või vana 2.6 remont.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 15.12.12 20:36 Tsiteeri


Hakkab juba tüütuks muutuma:(, kuidas lahendad elektri erinevused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 15.12.12 20:37 Tsiteeri


Müü romulasse maha ja pane veidi raha juurde ning osta 2,8 mootoriga auto, tuleb umbes sama välja kokkuvõttes, ajalises mõttes kindlasti kasulikumgi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim-s
huviline



Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 8P

postitati 15.12.12 20:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Müü romulasse maha ja pane veidi raha juurde ning osta 2,8 mootoriga auto, tuleb umbes sama välja kokkuvõttes, ajalises mõttes kindlasti kasulikumgi...


Seda sa võid oma Audiga teha :mad: Romulas saad sa siukse Audi eesti 300eur max... Veidi juurde??? Tuhande euroga ei saa korraliku liiguvat quattrot!

Aga,kui ma ei taha uut autot ? Mis teil kõikidel häda on ? Esiteks vaba aega selle ehitamiseks on piisavalt!

Auto sai ka väga odavalt ostetud nii,et kannatab seal kõike teha! Ei ehita müügiks!

Selge seda oligi vaja teada :) Otsin 2.8 pealt kõik pudinad ,et asi ringi teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 15.12.12 20:54 Tsiteeri


Enne kaante kiskumist proovi veenduda, et asi oleks ikka üleval korrusel kinni.
Mitmel korral on olnud peasüüdlaseks hoopis õli vahejahuti oma sisemise lekkega. Asub õlifiltri all.
Segamini on mispidi? Jahutusvedelik karteris või õli paisupaagis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Siim-s
huviline



Registreerunud 12.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 8P

postitati 15.12.12 20:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Enne kaante kiskumist proovi veenduda, et asi oleks ikka üleval korrusel kinni.
Mitmel korral on olnud peasüüdlaseks hoopis õli vahejahuti oma sisemise lekkega. Asub õlifiltri all.
Segamini on mispidi? Jahutusvedelik karteris või õli paisupaagis?


Vot ei mäleta kas karteris oli tosooli või mitte, jah õli on paisupaagis (emulsioon)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lepmaa2
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.10
Asukoht: Helsinki/Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition turbo Quattro, Volvo XC60,Audi A6 Allroad, Audi S4B5 Avant

postitati 15.12.12 21:15 Tsiteeri


Kui rahakott nagunii lubab ja töö ise ära teed ja töö mahust olenemata eriti vahet pole mis mootori paned siis mina isiklikult piiluks pigem juba 2.8 142kw mootoreid;)
Sellise mootori puhul oleks juba jõu vahet ka vähe paremini tunda:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 15.12.12 21:18 Tsiteeri


Milleks üldse selle 2.8 12v mootoriga jamada? Niikuinii juhtmestik tuleb ka ära vahetada, siis pigem juba 2.8 30v 142kW. Mõned klubilised on seda teinud, nt kasutaja TiTa, samuti Teemo päris mitmel masinal.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.4% - SQL: 58.6%]