Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Diiisel vs TurboDiisel (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 3412)
zeka
huviline



Registreerunud 12.09.03
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.04 09:54 Tsiteeri
Diiisel vs TurboDiisel



Tere kxigile, mul on siis selline kusimus, et kas audi 100 tavaline Diisel kxrgsurvepump on sama kxrgsurvepump nagu TurboDiislil?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
CarlosSQ
huviline

Avatar


Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 Avant TDi

postitati 24.12.04 10:29 Tsiteeri


kasuta otsingut!


There's lots of spirit in everyone!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
zeka
huviline



Registreerunud 12.09.03
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.04 11:05 Tsiteeri


Ei leidnud ühtegi vastust! :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
T.P.
huviline



Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: puudub

postitati 24.12.04 12:26 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=3799&page=1#pid33925

otsisid ka vä?


jalgratturid jalgrattateele
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 27.12.04 15:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja zeka
Tere kxigile, mul on siis selline kusimus, et kas audi 100 tavaline Diisel kxrgsurvepump on sama kxrgsurvepump nagu TurboDiislil?




räägi nüüd mootoritest ka vähe? millise mootori pumpasid sa tahad võrrelda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
zeka
huviline



Registreerunud 12.09.03
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.12.04 22:01 Tsiteeri


2.0TDi 74Kw (NC) R5 aga tahan panna 2.0D 51Kw R5 oma!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 28.12.04 10:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja zeka
2.0TDi 74Kw (NC) R5 aga tahan panna 2.0D 51Kw R5 oma!


sellist mootorit ma isegi ei tea nagu seda on 2.0 TDI 74kw aga no väga võimalik et selline asi olemas on:o

ja kas mitte TDI mootori pump mitte elektrooniline pole? kui on siis vaevalt et selline installimine võimalikuks osutub :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
zeka
huviline



Registreerunud 12.09.03
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.04 14:01 Tsiteeri


TDi see on tavaline turbo diisel koos intercooleriga, ja pump on miite elektrooniline!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.12.04 17:15 Tsiteeri


Samad nad igatahes ei ole:

CN (51 kW) Bosch VE 35/137
NC (74 kW) Bosch VE 5/10

Suht loogiline ka, et TD-l suurema tootlikkusega pump on...

PS. 2.0TDi-d pole olemas, TD on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mäks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.04
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,9TDI

postitati 05.01.05 12:09 Tsiteeri


Kindlasti ei ole samad. Ma olen näinud TD pumpa tavadiislipeal ilusasti toimimas.. Aga vastupidi ei usu, et asi toimib korrektselt. Kna Td pumbal on ka veel see Vaakumi vidin, mis vastavalt turbo rõhule reguleerib kas küttesegu või kogust(ei tea kumba).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus84
huviline



Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI

postitati 20.02.05 13:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zeka
TDi see on tavaline turbo diisel koos intercooleriga, ja pump on miite elektrooniline!


TDI on OTSEPRITSE-diisel (2 PÕLVKONNA 1.9 DIISEL)
TD on KEERISKAMBRIGA (1 PÕLVKONNA 1.9 DIISEL)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sermon
huviline



Registreerunud 06.07.03
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 330xd

postitati 20.02.05 13:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus84
Tsitaat:
Algselt postitas: zeka
TDi see on tavaline turbo diisel koos intercooleriga, ja pump on miite elektrooniline!


TDI on OTSEPRITSE-diisel (2 PÕLVKONNA 1.9 DIISEL)
TD on KEERISKAMBRIGA (1 PÕLVKONNA 1.9 DIISEL)


to margus84: tee endale kõigepealt selgeks millest jutt käib! Niisama pole mõtet targutada IMO


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus84
huviline



Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI

postitati 20.02.05 13:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sermon
Tsitaat:
Algselt postitas: margus84
Tsitaat:
Algselt postitas: zeka
TDi see on tavaline turbo diisel koos intercooleriga, ja pump on miite elektrooniline!


TDI on OTSEPRITSE-diisel (2 PÕLVKONNA 1.9 DIISEL)
TD on KEERISKAMBRIGA (1 PÕLVKONNA 1.9 DIISEL)


to margus84: tee endale kõigepealt selgeks millest jutt käib! Niisama pole mõtet targutada IMO


ma mõtlesin seda, et tdi ei ole tavaline turbodiisel (td) koos intercooleriga, mootori ehituses on märgatav vahe. ega ma ei väitnudki, et tdi-l meh pump on :mad:

ma tean küll, et antud teema on kõrgsurvepumpadest, kuid selliste valefaktide esitamine jäi lihtsalt silma-kõrva häirima;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 20.02.05 13:44 Tsiteeri


Tee selgeks, mida tähendab OTSESISSEPRITSE diisel ... sinu nägemus siis sellest


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus84
huviline



Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI

postitati 20.02.05 14:10 Tsiteeri


pole küll VAG mootorite skeemid, aga puust ja punaseks siis

vanem tüüp (TD näiteks)
[img]C:\Documents and Settings\margus.grahv\Desktop\keeriskambriga.jpg[/img]

uuem tüüp (TDI näiteks)
[img]C:\Documents and Settings\margus.grahv\Desktop\otsepritse.jpg[/img]

noh, pilte ma lisada ei oska, aga vaadake altpoolt

pildid pärit sealt:
http://www.4wheelpartsadventures.com/archive/2004/JULY2004/TECH/tech01/JULY04_TECH01_01.asp


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Uhm
huviline



Registreerunud 05.03.04
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia Combi 1.2TSI - 15

postitati 20.02.05 14:15 Tsiteeri


audi kohta ei tea aga minu vw golf 2 1.6Td-l istub tavadiisli kõrgsurvepump peal. Pumbad pidid ehituselt täpselt samad olema ainultet turbodiisli pumbal on mingi vaakumijant peal turbo jaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 20.02.05 14:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus84
pole küll VAG mootorite skeemid, aga puust ja punaseks siis

vanem tüüp (TD näiteks)
[img]C:\Documents and Settings\margus.grahv\Desktop\keeriskambriga.jpg[/img]

uuem tüüp (TDI näiteks)
[img]C:\Documents and Settings\margus.grahv\Desktop\otsepritse.jpg[/img]

noh, pilte ma lisada ei oska, aga vaadake altpoolt

pildid pärit sealt:
http://www.4wheelpartsadventures.com/archive/2004/JULY2004/TECH/tech01/JULY04_TECH01_01.asp


Otsesissepritsediisel on nn Common rail süsteem ... seda pole TDi alla mõtet toppida.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus84
huviline



Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI

postitati 20.02.05 14:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Tsitaat:
Algselt postitas: margus84
pole küll VAG mootorite skeemid, aga puust ja punaseks siis

vanem tüüp (TD näiteks)
[img]C:\Documents and Settings\margus.grahv\Desktop\keeriskambriga.jpg[/img]

uuem tüüp (TDI näiteks)
[img]C:\Documents and Settings\margus.grahv\Desktop\otsepritse.jpg[/img]

noh, pilte ma lisada ei oska, aga vaadake altpoolt

pildid pärit sealt:
http://www.4wheelpartsadventures.com/archive/2004/JULY2004/TECH/tech01/JULY04_TECH01_01.asp


Otsesissepritsediisel on nn Common rail süsteem ... seda pole TDi alla mõtet toppida.


common rail on ühistorupritse (Common rail - (ühisanumapiritse) diiselmootori otsesissepritsesüsteem, milles kõik silindrid varustatakse kütusega ühise toru kaudu, milles kütust pidevalt rõhu (üle 1000 bar-i) all hoitakse. Kütuse sissepritse toimub elektro-magnetiliste pihustite kaudu. Kogu sissepritse ja põlemisprotsessi juhib arvuti, nii saavutatakse optimaalseim küttesegu koostis ja seeläbi madalam kütusekulu)

otsepritse ei pea olema ühisanumprise ega ka pumpdüüsidega nagu punase i-ga vw 1.9 tdi 150 hobusene diisel.

otsepritse võib ka olla kõrgsurvepumbaga, nagu 1.9 tdi 66 kw ongi.

kasuta otsingut, enne kui targutad ja vaata ülaloleval lingil paremal olevaid jooniseid-skeeme, kui ingl-keelt ei mõista


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihkel
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: seat leon

postitati 12.08.05 16:04 Tsiteeri


Siin tekkis nüüd mõte et kui utoopiline oleks sellele TD le intercooler juurde ``pookida´´nagu see on TDi l. Halba see vidinas ju ei teeks aga hind võib ka päris soolaste killast olla ilmselt???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.8% - SQL: 39.2%]