Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Jama 7a õlirõhuga. (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1296)
VanDahl
huviline

Avatar


Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tln,Raplamaa
Kasutaja on eemal


sad.gif postitati 24.12.04 07:36 Tsiteeri
Jama 7a õlirõhuga.



Sai siis õli ära vahetatud, ei teagi mis seal enne sees oli, aga nüüd sai castrol txt (täissünt). Peale ca 50 km sõitu laksust kadunud õlirõhk(õlirõhukell nullis), tuli põleb ja piiksud ka veel. Seda sooja mootoriga. Peale mootori välja suretamist ja uuest käima panemist kõik korras jälle kuni ca 2000-2500 pöördeni, siis jälle kukub järsult ära. Külma mootoriga asi ok.
Kus tal see rõhuandur on(v on neid mitu), et saaks meh. mõõta kas ta ikka kukub, v on asi mingis anduris.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martaan
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 24.12.04 09:54 Tsiteeri


Kas ülerõh kalpp jääb kinni või vigane õlifilter.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 24.12.04 10:06 Tsiteeri


Vat nüüd võin ka valetada, kuna ei tea kust ja kuidas täpselt tuleb info sellele õlirõhu näidikule. Aga kui see välja jätta, siis näib kangesti õlirõhu kontrollseadme kala moodi. See peaks sul asuma rooli all. Minu eelmisel autol pani see segast ja olen kohanud veel õige mitut audit millel just see segast paneb. Eelmisel autol sai asi lahendatud lihtsalt sellega et sai asi vahelt välja visatud. Seda sai kontrollitud, et rõhu puudumisel armatuuris tuluke põles ikka, aga lihtsalt asi enam ei kisanud. Seega tuli lihtsalt ise tähele panna mis armatuuris toimub.

Aga jah, kuna ei tea kust kaudu rõhu kell oma info saab, siis võib minu eelnev jutt ka jama olla..


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
martaan
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 24.12.04 10:12 Tsiteeri


Kui jama algas kohe peale õli vahetust ja paigaltati uus filter tuleks vea otsimist sealt alustada ja edasi juba näidikute ja el. juurde


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VanDahl
huviline

Avatar


Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tln,Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.04 17:06 Tsiteeri
Lukku ära..



Sai siis peale mõningast uurimist isegi õlifiltrini jõutud, läks külge kohe saada olev bemmi (M20) klapiga filter ja asi 'ants'. Ei te siis mis nad seal forsis mulle andsid v oli lissalt tegemist juhusliku defektiga?
Jõule teile


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martaan
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 25.12.04 01:39 Tsiteeri


Ei kuule seda mitte esimest korda, et õlifilter on vigane. On olnud juhuseid, et filter lendab esimestle minutitel ribadeks!
Ja peale pakendi pole nagu poodi midagi tagasi viia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VanDahl
huviline

Avatar


Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tln,Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 25.12.04 12:31 Tsiteeri


..ei hakand tagasiviimisega vaeva nägema..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 25.12.04 16:52 Tsiteeri


suvalisi filtreid ei tohi külge keerata olgu või Ferrari oma, lihtsalt osadel filtritel on klapid sees teistel pole ja võib juhtuda selline asi, et seismisel jookseb õlikanalitest õli karterisse tagasi ning pärast käivitust läheb kauem aega kuni õlitus taastub. Aga ka meil on teatud firma filtritega lõhkemisi juhtunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VanDahl
huviline

Avatar


Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tln,Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 26.12.04 04:55 Tsiteeri


See suur, et sai ju forsist konkreetsele autoleju küsitud...poleks ju tohtind nagu suvaline olla...?
Aga nüüd ju sai hea..polegi nagu enam suurt probleemi:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
VanDahl
huviline

Avatar


Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tln,Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 26.12.04 13:38 Tsiteeri


Krt vaatasin elcatsist ja tseki pealt kõik justkui klappis, kas siis võis olla konkreetse isendi(filtri) defekt v?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.5% - SQL: 66.5%]