Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Õhkvedrustuse kõrguse programmeerimine (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2994)
Anderook
huviline



Registreerunud 13.07.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi -05

postitati 28.10.12 18:37 Tsiteeri
Õhkvedrustuse kõrguse programmeerimine



Tere

Auto siis a6 c6 3.0tdi avant. 2005a.

Küsimus selline, et kas keegi on lasknud endal õhkvedrustuse madalamaks seadistada?
Kuidas see protsess käib ning millised on tulemused/võimalused?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erick
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7, MB G55 AMG

postitati 23.07.14 08:28 Tsiteeri
Vana teema, kuid..



Öeldakse, et õhkvedrustuse omanik peaks paar korda aastas õhkpatju kalibreerima. Tundub, et keegi sellega eriti pead ei vaeva.
Üks variant, kuidas saada õhkvedrustusega auto madalamaks (või hoopiski kõrgemaks), on VCDSiga kalibreerides "valeandmete esitamine".

Normaalse balansseerimise juhend on siin:
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html

Lähed ideaalselt tasasele pinnale ning teed kõik juhendi järgi v.a see, et liidad/lahutad iga ratta tegelikule väärtusele sama palju juurde/vähemaks. Selleks, et adaptiivne vedrustus laseks auto madalamaks, pead igale auto nurgale võrdväärselt millimeetreid juurde liitma. Selleks, et tõsta, tuleb analoogselt lahutada.

Tulemused ja võimalused on sellised, et auto saab ca 25mm madalamaks, vedrustus läheb jäigemaks ning järsemalt pöörates tundub auto stabiilsem. Tean, et seda tehakse ja ollakse tulemusega rahul.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
erick
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7, MB G55 AMG

postitati 24.07.14 12:42 Tsiteeri


Huvi pärast proovisin madalamaks lasta. Läks ca 2cm normist madalamaks, velg on 17-tolline.

Dynamic:
https://imagizer.imageshack.us/v2/400x300q90/674/9e3272.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 29.09.14 15:18 Tsiteeri


Huvitav ma proovin ka siin tükk aega juba, et saada autot madalamaks...ehk normaalseks. Praegu tavaasendis liiga kõrge.
Autoks A8 D3.. programm näitab, et ees peab olema "416"mm ja taga "398"mm, nii on ka kui lähen VCDSiga sinna adaptsiooni. Teeb nagu kalibreeringu ka ära, kuid auto ikka liiga kõrge. Reaalselt mõõdulindiga mõõtsin ees "445"mm ja taga "425"mm... seal adaptsioonides on "stored value" ka nii nagu ette on nähtud (416 ja 398).

Olen proovinud panna 01 channel näiteks "445", "test" ja kohe aktiveerub "save" vajutan peale, küsib üle kas tahan saveda, panen "ok" jne kuni 04 channel... olen tähele pannud, et sellel ajal kui uue väärtuse panen ja test panen, siis üleval paremal 2 lahtrit mis on seal on "N/A" ees ja seda igas channelis, kui uue väärtuse panen. Viimasena 05 channelis panen "1" test ja save. Siis läheb armatuuris tulede kõrguse regulaatori viga põlema ja viga näitab, et on valed seaded Basic settingus või Adaptsioonis. Samas on ka igal 01-04 channelis vanad "416" ja "398" väärtused, mitte need, mis uued panin.
Kui tegin 01-04 channeli kõik uuesti läbi samade vanade numbritega ja 05 channelis ikka nagu alati 1 panin, siis kadus kohe see tulede regulli viga ära.

Mul endal mõistus otsas.... mida teha, et saada auto madalamaks, vastikult kõrge on ratta ja tiiva vahe.
Enne olid all 19" veljed 255/40 rehvidega oli ka suur vahe, mõtlesin et panen 265/40 rehvidega 20" veljed siis ilusam, kuid koobas ikka sama tühi aga auto tõusis hoopis kõrgemaks.

Praegu vaatan, et "dynamic" asend on selline milline peaks olema nt. "automatic" või "comfort" asend. Ning comfort näeb välja nagu oleks "lift" asend... lift asend muidugi veel kõrgem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 29.09.14 15:35 Tsiteeri


Liida orig. väärtusele 20 esialgu. Auto peab olema ideaalselt siledal pinnal, mootor töötab, uksed kinni.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 29.09.14 15:40 Tsiteeri


Security Access tuleb alustada, siis kanal1 ja oodata kuni auto (vist oli 2) õige kalibreerimise kõrguse saavutab.
Olenemata sellest, kas keegi on juba enne madaldanud, või mitte näitab d3 4e ikka tehase väärtusi.
Väärtuse võtab alles siis omaks, kui üleval on "valid", mitte "invalid" ja test-> save, nii kõik neli ja viienda pead saama ka ära salvestada.

Kui ükskõik millises punktis viga tekib tuleb täiesti algusest alustada.
Liiga palju korraga pole mõtet madalamaks lasta (a' la 20mm), päris kindlasti tekib probleeme.
Olen ise hiljuti mitu d3 4e madalamaks teinud ja ega seal väga palju ei annagi ainult softist muuta, max 15-20mm, kuid see on juba selline et rehvi ja koopa servad on kohakuti ja minu arvates dynamic asendis paras paat.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 29.09.14 16:27 Tsiteeri


Ok.
Jebisin mitu korda.. ühe korra sain sisestatud väärtused 445 ette ja 425 taha. 05 channelis lasi salvestada ja lasigi auto madalamaks.... Nüüd eest mõõtes 416mm ja taga 383mm umbes.... Miskipärast jah mitu korda järjest ta ei taha lasta teha.

Praegu jäi üldmulje parem, gramm thaks (5mm) esiotsa alla ja 10mm tagaotsa üles siis oleks asi ilus, kuid ei viitsinud täna jännata enam.

Jah koguaeg on väärtused 416 ees ja 398 taga, olenemata sellest kas tegelt panin sinna teised numbrid või mitte.
Pole varem tegelenud sellega aga jah natuke aega pusimist ja vähemalt mingigi tulemus olemas. Auto nüüd comfort asendis nii nagu olema peab (va. need mõned millid esiotsa alla ja tagaotsa üles). Proovisin sõita ka ja esialgsel hinnangul tundus auto veel pehmem, kui enne üldse comfort asendis oli (enne näppimist).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 30.09.14 10:53 Tsiteeri


Tux, kui sa viitsid, otsi minu auto teema (A8 D3) klubiliikmete autode jaotusest üles, ma olen sama jamaga maadelnud natuke. A8-le ei olnudki vaja "valesid" andmeid sisestada. Siis jääb see dünaamilise kõrgusemuutuse jant ka olemata - auto "teab" reaalselt, kui kõrgel ta on.
Ma ise ei saa praegu oma auto teemale ligi, muidu lingiksin täpsed kohad ka kätte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.1% - SQL: 67.9%]