Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B8 Avant Sport Ambition 2.0TDI - 2008 - AlanI (Vastuseid: 37 | Vaatamisi: 15310)
AlanI
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S5 Sportback 3.0V6T Stage II

postitati 23.07.12 11:38 Tsiteeri
Audi A4 B8 Avant Sport Ambition 2.0TDI - 2008 - AlanI



Eelmine auto oli BMW E46 328i, peale sellega 1.5a sõitmist olin kindel, et tahan järgmiseks autoks suurt ja mugavat maasturit. Aga tuli välja väike, madal ja üsna jäik sportlik sõiduauto.
Mõtlesin, et kui valin Audi, siis kindlasti quattro. Tuli välja esivedu.
Siis otsustasin, et kui üldse sportlikum auto, siis kindlasti bensiinimootor võiks ikka olla. Tuli välja diisel.
Ja kohe täiesti kindel olin, et kui diisliga lepin, siis päris kindlasti peab olema 160+kW jõudu. Tuli välja 105kW.
Auto värv, nahksisu värvus ning auto üldine ilme olid need mis mind mingitele jõududele alluma panid. Proovisõit lükkas ümber ka minu arvamuse diislist ja see 105kW suutis mind isegi üllatama panna.

Igatahes, kokku tuli:

2008a Audi A4 Avant B8 Ambition Sport 2.0TDI 105kW, esiveoline, 8k tiptronic
Vihmasensor, kliima, püsikiiruse hoidja, tehase webasto, rehvirõhukontroll;
Nahksisu, istmesoojendused, mf. rool, Audi Symphony, parking assistant, 6xAirbag, Xenon nii lähitules kui kaugtules
18" S-Line veljed
+ Kõik muud elementaarsed asjad
Värvi nimi on Ibis White, naha värv on Mustang Brown.
Toodetud 11.2008.

Tunnistan, et varustus vs hind ei olnud küll eriti proportsioonis: sama raha eest oleks saanud väga korraliku varustusega 3.0TDI quattro. Ühesõnaga ohverdasin välimuse ja eriti sisu pärast päris palju. Olin nõus leppima MMI-ta, 3 tsoonilise kliimata ja palju muuta.
Eestis sõitnud lühikest aega - pärit saksamaalt 28.12.2011.
Muidu korralikult esinduses hooldatud auto, mõned tuhanded kilomeetrid tagasi vahetatud hammasrihm.

Kokkuvõtvalt võin öelda, et olen autoga väga rahul ja rahul ka sellega, et ei läinud linnamaasturi teed.

http://legendaarne.eu/audi/club/1.jpg

http://legendaarne.eu/audi/club/2.jpg

http://legendaarne.eu/audi/club/3.jpg

http://legendaarne.eu/audi/club/6.jpg

http://legendaarne.eu/audi/club/7.jpg

http://legendaarne.eu/audi/club/8.jpg

http://legendaarne.eu/audi/club/9.jpg

http://legendaarne.eu/audi/club/5.jpg

http://legendaarne.eu/audi/club/4.jpg

http://legendaarne.eu/audi/28239523.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.12 11:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AlanI"Autori tekst"


No näed tuligi ära siis B8 :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arva
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.12 12:18 Tsiteeri


Õnniltused. Kena auto on ja istmed on tõesti kenad. Samuti meeldivad need hollow spoke veljed..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AlanI
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S5 Sportback 3.0V6T Stage II

postitati 23.07.12 19:52 Tsiteeri


Edit: Pildid koondatud esimesse postitusse.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.12 20:04 Tsiteeri


Kena kena, mida muud öelda. :) Paari päeva jooksul peaks lisanduma klubisse üks must B8 avant, sama veoskeemi ja mootoriga. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 23.07.12 20:08 Tsiteeri


Sweet... sisu on mahe :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
AlanI
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S5 Sportback 3.0V6T Stage II

postitati 07.08.12 16:49 Tsiteeri


Natuke googlet ja läpakaga autos istumist ja "lisad" täienesid :)

Nüüd olemas täiesti toimiv rehvirõhukontroll (TPMS).
Samuti on nüüd LED-id koguaeg 100% brightnessil, originaalis lülitab kõigest 9% brightnessi peale kui suunda näidata või põhituled põlema panna. Populaarse needle sweepi aktiveerisin ka (süüte sisse pannes käivad seierid põhjas ära).
See ka ei meeldinud, et tagurpidi käigu sisse panemisel, kui kojamehed on vihmasensori asendis, hakkas taguluugi kojamees ka hoolega nühkima. Niisiis lülitasin selle välja.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 07.08.12 17:15 Tsiteeri


Uste lingid on üle prahi, midagi vanemate mudelite lähedast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 07.08.12 17:32 Tsiteeri


Wheels, lights and nice interior made this car ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 07.08.12 18:04 Tsiteeri


Ilus auto. Hea valik kokkuvõttes. Kuigi, nagu sa isegi ütlesid, selle raha eest oleksid korraliku varustusega 3.0TDIq leidnud. Sestap jääbki su valik mulle natuke arusaamatuks, ent samas on ta ikkagi hea valik, kuna on ta ju üksjagu ökonoomsem, kui 3.0TDIq ja no see välimus on kah...super. See needle swap on ka ülilahe asi. :P

Mõnele lambale teeb su teema juba ühes teises foorumis nalja kah...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 07.08.12 18:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AlanI
Samuti on nüüd LED-id koguaeg 100% brightnessil, originaalis lülitab kõigest 9% brightnessi peale kui suunda näidata või põhituled põlema panna. Populaarse needle sweepi aktiveerisin ka (süüte sisse pannes käivad seierid põhjas ära).

Üldiselt see 9% brightness pullipärast ei ole. Tõenäoliselt jääb nüüd nii mõnelgi sinu suunatuli nägemata. See seierite värk on pointless lisa. Ma loodan, et salongist ostes see midagi ei maksa.
Muidu auto väline look on ilus. Interjööri istumise osa minu maitse pole.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.12 18:59 Tsiteeri


Huvi pärast küsin, et mis sinu autol läbisõit ka on?
Velg on väga kena ja 18" tundub paras suurus selle auto alla olema. Kui sul velje vahetus plaanis, siis võid mulle esimesena pakkuda. :)


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AlanI
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S5 Sportback 3.0V6T Stage II

postitati 07.08.12 19:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: AlanI
Samuti on nüüd LED-id koguaeg 100% brightnessil, originaalis lülitab kõigest 9% brightnessi peale kui suunda näidata või põhituled põlema panna. Populaarse needle sweepi aktiveerisin ka (süüte sisse pannes käivad seierid põhjas ära).

Üldiselt see 9% brightness pullipärast ei ole. Tõenäoliselt jääb nüüd nii mõnelgi sinu suunatuli nägemata. See seierite värk on pointless lisa. Ma loodan, et salongist ostes see midagi ei maksa.
Muidu auto väline look on ilus. Interjööri istumise osa minu maitse pole.


Suund on tegelikult päris ere isegi kui LED 100% + põhituled töötamas. Usun, et märkamatuks ei tohiks kindlasti jääda. Kindlasti särab sealt rohkem oran˛i valgust, kui mõnel tuhmunud klaasiga suunast või pre-2000 toodetud autodel.
Seierite värk pointless - olen põhimõtteliselt nõus, aga päris ilus effekt on. Kui üle peaks viskama, lülitan välja.

Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Ilus auto. Hea valik kokkuvõttes. Kuigi, nagu sa isegi ütlesid, selle raha eest oleksid korraliku varustusega 3.0TDIq leidnud. Sestap jääbki su valik mulle natuke arusaamatuks, ent samas on ta ikkagi hea valik, kuna on ta ju üksjagu ökonoomsem, kui 3.0TDIq ja no see välimus on kah...super. See needle swap on ka ülilahe asi. :P

Mõnele lambale teeb su teema juba ühes teises foorumis nalja kah...


Ma üldiselt enne iga auto ostu olen teinud ca kuu aega põhjalikku uurimist, mida osta. Aga mitte kunagi ei ole läinud seda "praktilist" valikut mööda. Kui välimus köidab ja sees istudes end hästi tunnen, siis see peab ka minu omaks saama. Kui müügis oleks olnud 3.0tdi, hea varustustasemega, millel sama värv + hele või sama värvi nahksisu, oleks ju loomulikult selle valinud, aga selliste parameetritega on juba 6000+€ juurde. Pealegi praegusel on olemas kõik mis vaja, ei tunne sellest MMI-st puudust ja kütusekulu on minu jaoks veel endiselt utoopia (olen harjunud linnas 22L/100km). Quattro mõnudest ilmselt hakkan talvel küll puudust tundma, aga ega nagunii ei plaani autot üle 2a omada.

Tsitaat:
Algselt postitas: Harry_R
Huvi pärast küsin, et mis sinu autol läbisõit ka on?
Velg on väga kena ja 18" tundub paras suurus selle auto alla olema. Kui sul velje vahetus plaanis, siis võid mulle esimesena pakkuda. :)


Natuke alla 200k. Rihm ja kastiõli vahetatud.
Velgi ei plaani kindlasti müüa.

09.08.2012 käis auto Tartus Tauf-Autos ja tehti käigukastil tarkvara uuendus. Enne startis kohapealt vahepeal (harva, aga ikkagi) väikese viivitusega ja tõmbas "järsku" minema. Nüüd tundub, et asi lahendatud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
AlanI
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S5 Sportback 3.0V6T Stage II

postitati 16.08.12 23:03 Tsiteeri


Enne järgmist suurt fotoseeriat näitan parem videot:
http://www.youtube.com/watch?v=OkPCm4vHgh8


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 17.08.12 11:01 Tsiteeri


Kulgesin ka mingi aeg sellise isendiga - kõige rohkem häiris mind see MMI juhtimine armatuuris. Harjunud juba ära, et see asjandus on enamusel keskkonsoolis.


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.12 11:51 Tsiteeri


Auto pildistamine on kohutav kosmoseteadus ja peen värk tänapäeval. ;) Ma ei julge ise enam vist ühtegi enda tehtud pilti üles riputada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
corbe
huviline



Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A5 Q | A6 C8 Q

postitati 17.08.12 15:45 Tsiteeri


Kurja, enne ei pannudki otseselt tähele et MMI nupud mujale paigutatud kui tähelepanu juhiti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.12 16:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AlanI
Pealegi praegusel on olemas kõik mis vaja, ei tunne sellest MMI-st puudust..
Nii kipuvad rääkima inimesed, kellel neid asju pole, millest nad väidetavalt puudust ei tunne.;)


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andko
huviline



Registreerunud 03.12.05
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,0TDI 07

postitati 18.08.12 06:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AlanI
Natuke googlet ja läpakaga autos istumist ja "lisad" täienesid :)

Nüüd olemas kurvituled ja täiesti toimiv rehvirõhukontroll (TPMS).
Samuti on nüüd LED-id koguaeg 100% brightnessil, originaalis lülitab kõigest 9% brightnessi peale kui suunda näidata või põhituled põlema panna. Populaarse needle sweepi aktiveerisin ka (süüte sisse pannes käivad seierid põhjas ära).
See ka ei meeldinud, et tagurpidi käigu sisse panemisel, kui kojamehed on vihmasensori asendis, hakkas taguluugi kojamees ka hoolega nühkima. Niisiis lülitasin selle välja.


Tere.

Ehk oled nii hea ja seletad veits eesti keeles kuidas seda kõike tegid. Endal samad mured, et aktiveeriks need lisad, mis Sinagi ja see tagumine kojamees ehmatab ikka päris kõvasti, kui ise tööle läheb. Endal VAG106 kaabel olemas, aga ingliskeelega ei ole kuidagi sina peal, sellepärast ka see väike palve.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 18.08.12 11:33 Tsiteeri


Mis mõttes siis, kas enne autol ei olnud kurvitulesi ja nüüd on ja selle rehvirõhu kontrolliga siis sama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 18.08.12 11:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raemees
Mis mõttes siis, kas enne autol ei olnud kurvitulesi ja nüüd on ja selle rehvirõhu kontrolliga siis sama?

Uuemate autodega kipub nii olema jah, et ainult aktiveerimise vaev. Kurvitulena paneb ta uduka põlema. Ja se rehvirõhu süsteem on ratta kiiruseandurite pealt. Reaaalselt minuarust se eriti ei toimi. Sõidetakse rehv tavaliselt enne puru kui se hoiatama hakkab eriti kui on madala profiiliga rehv. Rehvirõhu anduritega sesuhtes parem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.12 11:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Uuemate autodega kipub nii olema jah, et ainult aktiveerimise vaev. Kurvitulena paneb ta uduka põlema. Ja se rehvirõhu süsteem on ratta kiiruseandurite pealt. Reaaalselt minuarust se eriti ei toimi. Sõidetakse rehv tavaliselt enne puru kui se hoiatama hakkab eriti kui on madala profiiliga rehv. Rehvirõhu anduritega sesuhtes parem.
Huvitav, kas see feature tuli B8'st, või sai neid asju ka juba B7'el aktiveerida? Aga jah, kui viitsid, viska juhised siia.

Edit: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/403694-VCDS-amp-Hidden-menu-The-complete-list
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4/S4/RS4/Cabriolet_(8K)


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AlanI
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S5 Sportback 3.0V6T Stage II

postitati 18.08.12 14:54 Tsiteeri


Olen nõus eestikeelset juhendit kirjutama küll. Eks vaatab nädala sees.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 19.08.12 15:02 Tsiteeri


Mul on tehaest rehvirõhu kontroll peal ja see hakkas küll kisama, kui rehv tühjaks hakkas minema. Rehvid täispumpad, siis saad ju kohapeal ära kalibreerida näidud. Aga rehvi pole veel maha saanud, kas seal mingi andur ka on veljes või ei ole.
MMI kohapealt on ikka tunduvalt mugavam kui nupud on käigukangi ümber. Ja siis on juba natuke teised süsteemid ka.
Kurvituled on kurvituled, ehk siis keeravad kurvis- mul see lisa peal. See suunatulega süsteem on lihtsalt mingi porno mida saab aktiveerida.
Alguses mõtlesin ka ise 2.0 peale aga ootamatult tuli pakkumine 3.0 manual quattrolle ja sai see võetud. Nüüd enam ei taha mitte mingil juhul 2.0, kütusekulu ei ole nii suur vahe.
Aga ahi on kindlasti hea lisa. Käisin ise ka seda audit kunagi vaatamas, aga mulle midagi seal ei meeldinud. Kuid ei viisakas näeb välja ja värki! :)
Muretuid kilomeetreid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
AlanI
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S5 Sportback 3.0V6T Stage II

postitati 20.08.12 14:16 Tsiteeri


Juba läheb pimpimiseks. Ostsin kasutajalt Robinson uue võre:

http://www.upload.ee/image/2610767/20120820_152407.PNG

Vana võre = matt hall
Uus võre = kõrgläikega must


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 68.4% - SQL: 31.6%]