Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi RS6 C5 V8bit Millist õli kasutada mootoris? (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 6226)
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.07.12 08:48 Tsiteeri
Audi RS6 C5 V8bit Millist õli kasutada mootoris?



Mootorid BCY (331kw) ja BRV (353kw Plus)

Infot antud mootori ja üldse mudeli kohta on siin foorumis suhteliselt vähe, isegi sellisele lihtsale küsimusele, et millist õli mootorisse valada on tegelikult raske vastust leida.
Tehas näeb ette kasutada 5w30 505.01 kvaliteedile vastavat õli, mina olen Eesti kliima tõttu eelistanud sama kvaliteedi klassiga, kuid viskoossemat, ehk täpsemalt Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 (CEA A3/B3/, A3/B4/, C3, API SM/CF, VW502.00/505.01) õli.

Nagu järgnevast tekstist lugeda saab, võib kasutada ka VW 504.00 (järelikult ka 507.00?) kvaliteedile vastavat õli. Viskoosus ja õli täpne mark jääb juba kasutaja otsustada.

Kopeerin siia ühest välismaa foorumist hangitud väärtusliku kirjavahetuse quattro GmbH esindajaga RS6 mootori õli teemal, miks tehas just sellist õli soovitab.


"Dear Mr. XXXXX,



thank you very much for your message. Most Oil companies have been phasing out engine Oil according to VW specification 50501 because of the low demand. This Oil was once meant to be used in heavy duty Diesel engines but due to its outstanding shear stability under high temperature we decided to use it for the RS 6 V8 twin turbo engine. The main reason for this move was the position of the turbo chargers which are pretty far located from the engine block and therefore from the Oil supplying pump. After driving under extreme conditions, e.g. with high speed or under high load for a longer period of time and very high outside temperature, the Oil pressure could drop to low levels when going back to idle.

Theoretically, engine Oil to VW specification 50500 is not able to compensate the attributes of VW 50501 but the viscosity range of 0W-40 will stabilize Oil pressure when the engine and turbo chargers are extremely hot. Hence, potential engine damage is not really an issue if VW 50500 is being used and there is no necessity to do drain this Oil immediately.



The official substitute of VW specification 50501 is actually VW 50400, even it is mostly available in 5W-30, for example but without official endorsement MOBIL 1 ESP FORMULA 5W-30. We recommend to use VW 50400 when the next engine Oil service is due (every 15000 km).



Kind Regards & Merry Christmas

Hanns Breiter
quattro GmbH
Kundendienst

quattro GmbH
N/VQ-52
Postfach 1144
74148 Neckarsulm ''





Lisaksin siia veel ka ühe üldhariva tekstilõigu õlide viskoossuse kohta:



Mida tähendavad tähistused SAE 15W-40, SAE 5W-40 jne toodete pakenditel?

Need on SAE (Society of Automotive Engineers) viskoossusklassid, millega märgitakse neljataktiliste mootorite õlide voolavust. Viskoossusklassid näitavad õli "paksust" ja temperatuuritaluvust, kuid ei ole otseselt seotud õli kvaliteediga. Esimene number, millele tavaliselt järgneb W-täht, näitab õli voolavust madalatel temperatuuridel ehk nn talvist viskoossust (Winter). Teine number näitab õli võimet säilitada piisav "paksus" ka kõrgetel temperatuuridel ehk nn suvist viskoossust. Mida väiksem on talvine number (SAE 0W, 5W, 10W jne), seda madalamatel temperatuuridel jääb õli "vedelaks" – see kergendab mootori käivitamist ja kaitseb külma mootorit. Mida suurem on suvine number (SAE 30, 40, 50 jne), seda viskoossem on õli 100-kraadise temperatuuri juures ja seda paremini suudab ta mootorit kaitsta äärmuslikes töötingimustes.



Link õli arutelu kohta Inglismaa foorumisse

http://forum.rs246.com/viewtopic.php?f=2&t=97768


Ja veel üks huvitav link VW õli kvaliteedi nõuete ja klasside kohta


http://www.oilspecifications.org/volkswagen.php


Lõpetuseks - olgu õli kuitahes hea, tuleb seda siiski teatud kindla intervalli tagant vahetada, RS6 puhul mina üle 10 000 kindlasti ei sõidaks ühe õliga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 17.07.12 18:50 Tsiteeri


Selline soovitus
5W-30
Õlitootja valib igaüks ise.
Nõuded õlile

ACEA C3
ACEA A3/B4
BMW LONGLIFE-04
MB-APPROVAL 229.51
VW 504 00/507 00


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 17.07.12 19:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Tehas näeb ette kasutada 5w30 505.01 kvaliteedile vastavat õli, mina olen Eesti kliima tõttu eelistanud sama kvaliteedi klassiga, kuid viskoossemat, ehk täpsemalt Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 (CEA A3/B3/, A3/B4/, C3, API SM/CF, VW502.00/505.01) õli.
Mitte, et ma arvaksin, et 5W40 on kehvem kui 5W30 aga ma ei saa päris hästi aru, kuidas on meie kliima seotud sellega, et igapäeva liikurisse sisse valada kõrgema temperatuuri taluvusega õli?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 17.07.12 19:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Tehas näeb ette kasutada 5w30 505.01 kvaliteedile vastavat õli, mina olen Eesti kliima tõttu eelistanud sama kvaliteedi klassiga, kuid viskoossemat, ehk täpsemalt Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 (CEA A3/B3/, A3/B4/, C3, API SM/CF, VW502.00/505.01) õli.
Mitte, et ma arvaksin, et 5W40 on kehvem kui 5W30 aga ma ei saa päris hästi aru, kuidas on meie kliima seotud sellega, et igapäeva liikurisse sisse valada kõrgema temperatuuri taluvusega õli?


Hinnavahe on küllalt suur, lisaks parem õlikiil kuumas keskkonnas. See kütuse kokkuhoid, mida 5W30 pakub, ei kaalu seda õli kasutama mootorites, kus pole just pumpdüüse ega DPF-i.
Lähtuda ühe kvaliteediklassi 5W40 või 5W30 õlidest, on nendelgi viskoosused erinevad, nii 40C juures kui ka 100C juures, rääkimata viskoossusindeksist.
Eks igaüks valib mootoriõli tootjanõuetest lähtuvalt ning õliliitri maksumusest.
Aastaringselt ei kasutaks kumbagi viskoossuklassi õli, vaid kombineeriks vastavalt aastajale, vaid nii saab parima kaitse mootorile.
504/507 on selgelt liig RS6 C5 mootorisse. Loe: saab soodsamalt sama hea asja:)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renks
huviline

Avatar


Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.07.12 19:32 Tsiteeri


Praktikas lähtutakse järgmistest põhilistest asjaoludest:

Vedelikmäärimisel hõõrdekaod kasvavad õli viskoossuse kasvuga, hõõrduvate detailide libisemiskiiruse kasvuga ja nende kokkupuutuvate detailide pindala kasvuga
Vedelikmäärimise kindlus kasvab hõõrduvate detailide liikumiskiiruse kasvuga, õli viskoossuse kasvuga ja koormuse vähendamisega hõõrduvale detailile
Kiiresti liikuva hõõrduva detaili määrimiseks võib kasutada õli, mis omab väiksemat viskoossust ja vastupidi, aeglaselt liikuvate detailide määrimiseks on vaja kasutada suurema viskoossusega õli.
Mida suurem on koormus hõõrduvatele detailidele, seda suurema viskoossusega peab määrdeõli olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 17.07.12 19:39 Tsiteeri


Kristjan, küsimus oli, kuidas meie kliima@igapäevaauto selle valikuga seotud on?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 17.07.12 19:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Kristjan, küsimus oli, kuidas meie kliima@igapäevaauto selle valikuga seotud on?


Meie kliima on täpselt nii, nagu see on, üks nädal hoiab stabiilselt +30C vilus, teine nädal on kõva +15C ja tugev tuul/vihm.
Suveperioodil ei näe mõtet kasutada 5W30 õli RS6 C5 ja RS4 B5 mootorites, küülaga talveperioodil, kui siiski, on parimaid õlisid ka talveks.
Puhtalt isiklikud kogemused ja arvamused, mis ei pretendeeri sulaselgele tõele.
Kurat, kui ei oska õli mootorisse osta, siis tipatapa esindusse ja müüakse õige õli, millega tehasevanad garanteerivad "ülima kaitse mootorile":D
mott


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 17.07.12 20:00 Tsiteeri


Sellele masinale ma mingit kütusekokkuhoiuõli küll kallama ei hakkaks, vaid ikka ainult paremat kaitset andvat. Ja kui juba tehas natuke idle low pressurest ja hot conditionidest räägib, siis ei teeks paha suvel mingit korralikumat 50 nummrit õli sinna panna, igaks juhuks, et ka korralikult tallates õlirõhk igalpool hea oleks. Talvel muidugi vedelamat. Kas just 0W-30, see on iseasi. Oleneb kasutamistingimustest kah.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 18.07.12 13:43 Tsiteeri


Huvitav miks ei ole meie tingimustes mõtekas kasutada 5w30?
Vähemalt RS4 puhul ma ei tea küll mida peaks selle autoga tegema, et õlitembi 130 kraadini saada ning selle temperatuurini töötab ka 503.1 5w30 ilusti.

Ma ei ole ise enda autol üle 100 kraadi tempi näinud. Kiievis seadistasin RS4-ja suuremate turbodega. Õues oli 28C sooja varjus, asfalt üle 50C (trassil rippus tabloo) ning viienda käigu lõpus oli õlitemp veel ca 100C ja kiirust üle 250km/h. Lasime kuuenda ka veel peaaegu tühjaks, mingi 280 km/h juures oli u. 105 kraadi peal õli. Peale seda tegime kõike seda uuesti ja jällegi mingi 105C.

Seal olid tootlikumad turbod peal ka - K04-dega ilmselt ei saavutaks seda tempigi.

Ehk siis, seletage mulle lollile, kus te siis GAAS PÕHJAS sõidate eestis nii kaua, et kiirus üle 280km/h tunduvalt kasvab ning temp nii suureks läheb? Kiievis oli selleks Borispyli kuurealine trass, kus kiirust ei mõõdeta.
Mõlemal autol on õlitembi põhised pöörete piirajad ka peal, ehk siis kui te ta üle 130C ajate, siis tõmmatakse pöörded maha.

Samuti on õlisurve ainult *vastupanu* näit, mitte see, kui hästi toimub õlitus. Viskoossus ei ole kindlasti nende õlide puhul põhiline näitaja.
Õli tuleb valida selle järgi, kus mootor enamuse oma ajast viibib + piirväärtuse järgi, mitte tavotti sisse panna.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 18.07.12 14:26 Tsiteeri


Õlitempi saab ilusti üles, eriti kui rinka valmis saab... :P See, et sa korra 250 kellale lased, ei aja loomulikult tempi üles. Selle tegevusega on sul WOT kuipikalt järjest? Poes piima järel käies võib ju Addinoli kah kallata? Oled nõus? Kui tempi niikuinii ei ole, siis vast miskit määrimata ei jää kah?

Siit edasi võme nüüd filosofeerida, et kuimõtekas on RS4 ja muu sellelaadne tehnika Eestis ja kus ja kuipikalt keegi oma õli peeneks laseb. Juhul kui ei ole eriti vajutamist, siis milleks selline auto ÜLDSE?


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 18.07.12 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Õlitempi saab ilusti üles, eriti kui rinka valmis saab... :P See, et sa korra 250 kellale lased, ei aja loomulikult tempi üles. Selle tegevusega on sul WOT kuipikalt järjest? Poes piima järel käies võib ju Addinoli kah kallata? Oled nõus? Kui tempi niikuinii ei ole, siis vast miskit määrimata ei jää kah?

Siit edasi võme nüüd filosofeerida, et kuimõtekas on RS4 ja muu sellelaadne tehnika Eestis ja kus ja kuipikalt keegi oma õli peeneks laseb. Juhul kui ei ole eriti vajutamist, siis milleks selline auto ÜLDSE?


Kas sa tead, kui kaua peab seda autot WOT hoidma, et 280 saavutada ja sellega sõita 10km? Kui meil 6 realine trass päralt oli, siis kohe kindlasti ei lasknud me "korraks 250 kellale", sest omanik nõudis seadistust nii, et 280km/h sõites midagi üles ei sulaks!
RS4 ei ole mingi rinka auto, see on kiire pereauto, RS6 veel vähem. Rinkal kehtivad üldse teised reeglid...

Minu point on see, et isegi räige paugutamisega ei ole peaaegu, et võimalik sellel autol õlitempi üles ajada.
Vaata natuke kui palju ja millist õlijahutust seal peal on ning siis mõtle järele. Ta peab sul põhimõtteliselt keema minema selleks, et õlitembi 130 ja üles saada.

Hull demagoogia kah, õli viskoossus nagu riistapikkus. Varsti hakkate 50W100 sisse panema.
Tehas on ette näinud 5w30 või 0w30 ning omades seda autot ja praktilisest kogemusest rääkides on seda enam kui küll. Paksema õli peale mõtleks AINULT Saksamaa bahnil ja sedagi siis, kui see tühi täiesti on ning mitte kedagi ees ei ole.
Jalg täiesti põhjas ca 4 minutit 28 kraadise kuumaga meil õlitempi üles igas tahes ajada ei õnnestunud, mitte stock autoga, vaid sellisega, kus viled konstantselt puhuvad poolteist korda rohkem kui stockis!

A eks pange jah neid megapakse õlisid sisse, mis siis, et mootori tavalisel töötemperatuuril asja õlitusomadused palju halvemad on, kui 5w30-nel.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 18.07.12 17:41 Tsiteeri


Irw.

Üks on 250km/h, kus õhuvool on suur läbi radikate, teine asi on max 100km/h, kuum õhk. Olen korduvalt nâinud õli tempi 130@RS4, kohapeal asfaldil ullates pole see mingi probleem suvel, naljategu ja oi kui kiiresti tõuseb õli temp, roolivõimendipump andis selle peale lausa saba.
Kes tahab, valab 5w30 möksi, kes tahab, valab 5w40 ollust, mis vahet sel on, kas süüa hõbetaldrikult või savitaldrikult? Hõbetaldrikust süües, on teadmine, et see rsk ei purune kukkudes.
Tehas näeb ka ette õhufiltrivahetust ca 90 000km tagant, noh, loogika? Kestab, kestab garantiiaja ja ülejäänu on pohlad kergelt, nii ka 0w30, 5w30 õliga @ bensu turbomootorid.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 18.07.12 19:05 Tsiteeri


Prj, ära erutu. Diskussioon teeb meid kõiki targemaks. See kui igaüks oma nurgas nokitseb, on eestlastele kohane ja omane, aga mina enda kohta võin öelda seda, et tahaks nagu targemaks saada. Onju Jõuvankrilgi natuke õigus(selle aeglane vs kiire sõit). Ma omast kogemusest just seda rinkajura kommenteerisin, mul tavaliselt tänaval ei ole asi võimeline üle 80ne kraadi minema, seal aga mingi 110-120 on täiesti nähtud asi. Sellise kategooria kiirusi pole distantsil hoidnud, seda ei kommenteeri kah. Juhul kui midagi kirjutad, siis ära pooli asju enda teada jäta, me mehed ja fantaasiaga meil kehva :P

Ära pikka viha pea,

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 18.07.12 20:28 Tsiteeri


Iga asja jaoks ongi eraldi õlid olemas. Olen sõitnud RS4 nii Pärnu kui ka Bikerniki ringrajal kui ka Rapla kargirajal. Ei ole see küll ringraja auto aga emotsioone saab kuhjaga. Ringrajal sõites saab õlitemperatuuri suht nobedasti 120 kraadi. Nendeks puhkudeks on toodetud õli 5w-50 või 10w-60. Igapäevaseks kasutuseks +mõned korrad nädalas paugutada on siiski 5w-30 küll. Nendel mudelitel on turbode õlitus väga oluline ja selle tõttu paksema õli kasutamine pole otstarbekas. Eelmine S4 2,7 bit oli saksas sõitnd 100000km 0w-30.Mina sõitsin sinna veel ca 80000 km otsa ja kõik oli tipp topp. Vaid üks kord kui sain Rapla kardirajal mootori õli tembi 110-120 kraadini tuli tühikäigul tiks sisse. 5w 40 igapäevaselt bi turbo mootorisse ei sobi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 18.07.12 21:25 Tsiteeri


Kodanikud, Te vaidlete siin asja üle, mis mul isegi 20.a. vanas totaalselt mõttetus vabalthingavas mootoris tiksub :(. Nukker on lausa lugeda.
PS! Just lahkus minu valdusest masin, mis on kohekohe täitumas 30.a. ja ka seal voolas sama õli sees, koos samade parameetritega, millest Te siin pajatate (lugege, suht p*hhui see liitri hind) :(. See kui keegi teeb oma masina mootorile mingit soodukad, see on juba tema enda sisetunde asi - kas pole nii?

Edu säästumarketi õli kasutajatele :).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 19.07.12 09:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Olen korduvalt nâinud õli tempi 130@RS4, kohapeal asfaldil ullates pole see mingi probleem suvel, naljategu

Nagu praktika näitab on sel juhul probleem ebakorrektses mootori seadistuses ning "kõik kaardid natuke üles" chippides.
Soovitan soojalt teha sama test tehaseseades autoga :)
Seda muidugi, kui normide piiridesse jääda. Kui kohapeal mingeid sõõrikuid teha, siis võimalik, et tõesti saab õlitembi üles. Samas, kui selliseid asju RS4-ga või RS6-ga tehakse siis IMO on asjast ikka täiesti valesti aru saadud.

Rinka on nagu varemgi öeldud täiesti teine lugu ning rinkale minnes valataksegi rinkale mõeldud õli sisse. Peale rinkat lastakse see jälle välja ning pannakse normaalne õli sisse.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 22.07.14 14:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Hanns Breiter
The official substitute of VW specification 50501 is actually VW 50400, even it is mostly available in 5W-30, for example but without official endorsement MOBIL 1 ESP FORMULA 5W-30. We recommend to use VW 50400 when the next engine Oil service is due (every 15000 km).


Täpselt selline õli valati minu RS6-le sisse Tallinna Audi esinduses, viimase hoolduse käigus.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 22.07.14 15:16 Tsiteeri


Motul 8100 X-CLEAN FE 5W-30 kalla sisse ja sõida :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 40.6% - SQL: 59.4%]