ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 01.12.04 12:22
|
|
|
Spidomeeter ei tööta
Nüüd siis järgmise asjaga hädas. Ja häda on jällegi üsna kummaline. Spidoandurist alates nimelt toimib kõik ilusti. Võimalikest variantidest siis kas
on lahti tulnud mingi andurile infot jagav magnet vms?! Teab keegi mismoodi see süsteem üldse 90.a. sigaril ehitatud on. Kas on mingi magnet kuhugi
külge liimitud? Kas see magnet on selle detaili küljes mille külge kuue poldiga poolass kinnitub? Mismoodi seda viga üldse ravida saaks?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Traks
huviline
Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Saue-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4, ABT
|
postitati 01.12.04 13:21
|
|
|
Räägi mulle kuidas sa seda kontrollisid et spido andurist alates töötab. Asi selles et mul sama probleem.
Nii kuidas sina autole nii ka auto sulle
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 01.12.04 19:55
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Traks
Räägi mulle kuidas sa seda kontrollisid et spido andurist alates töötab. Asi selles et mul sama probleem. |
Kõigepealt harutasin lahti spidoanduri ja minu üllatuseks vaatas sealt vastu täiesti tavaline herkon. Proovisin siis anduri otsi suht suure sagedusega
kokku ühendada ja spido hakkaski näitama. Aru ma ei saa vaid sellest, et kuidas see herkon sellisele valule vastu peab??? Väga kummaline lahendus
igatahes. Saaks veel aru, kui sitroeen või renoo sellist kasutab, kuid audi...?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 02.12.04 08:56
|
|
|
On kellelgi äkki 5sil sigari al 88a kast pulkadeks? Hea meelega teeks asjaga tutvust enne kui lammutama kukub? Äkki on tõesti probleem anduri ja
impulsirõnga sobimatuses, vales anduris (mis eelmine omanik masinaga teinud on ei tea ju?!) vms. Eriti kahtlane tundub asi seetõttu, et anduriks
kasutatakse herkonit. Kuidagi kahtlaselt imelik.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 02.12.04 13:31
|
|
|
Mis seal lammutada, võtad juhi poolse poolassi ära. Keerad kasti küljes need poldid lahti mis hoiavad reduktori kaant kinni. Võtad selle kaane ära ja
seal all on üks plasmass rõngas millel on mingid andurid sees. Ma ei tea kas need on magnetist või nii sama metallist. Iga tahes on seal plassmass
rõngas ümber sisemise poolassi otsa nuudi. Ja see ongi kogu lahendus.
|
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 02.12.04 14:57
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
Tsitaat: | Esialgne postitaja Traks
Räägi mulle kuidas sa seda kontrollisid et spido andurist alates töötab. Asi selles et mul sama probleem. |
Kõigepealt harutasin lahti spidoanduri ja minu üllatuseks vaatas sealt vastu täiesti tavaline herkon. Proovisin siis anduri otsi suht suure sagedusega
kokku ühendada ja spido hakkaski näitama. Aru ma ei saa vaid sellest, et kuidas see herkon sellisele valule vastu peab??? Väga kummaline lahendus
igatahes. Saaks veel aru, kui sitroeen või renoo sellist kasutab, kuid audi...? |
loll kysimus, aga mis see herkon on
mul oli sama jama, vahest töötas, vahest mitte. Viga oli kellade juures, kylmjoode.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 02.12.04 22:05
|
|
|
Tsitaat: |
loll kysimus, aga mis see herkon on
mul oli sama jama, vahest töötas, vahest mitte. Viga oli kellade juures, kylmjoode. |
Herkon on (reeglina) magnetiga lülituv kontaktipaar.
Tsitaat: | Esialgne postitaja villu157
Mis seal lammutada, võtad juhi poolse poolassi ära. Keerad kasti küljes need poldid lahti mis hoiavad reduktori kaant kinni. Võtad selle kaane ära ja
seal all on üks plasmass rõngas millel on mingid andurid sees. Ma ei tea kas need on magnetist või nii sama metallist. Iga tahes on seal plassmass
rõngas ümber sisemise poolassi otsa nuudi. Ja see ongi kogu lahendus. |
Tänud asjaliku vastuse eest. Siiamaani pole keegi ei forsist ega revalist osanud konkreetselt seletada mismoodi need asjad seal ehitatud on.
On kellelgi äkki seda plastmassrõngast pakkuda? Mõne kokkujooksnud või muidu vigase kasti seest?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 03.12.04 05:25
|
|
|
kuidas sa selle herkoni kontakte ise sulgeda said? minul olid need kinnise plastmasspulga sees ja mingil moel ei andnud ise sulgeda.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 03.12.04 09:11
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja martinjev
kuidas sa selle herkoni kontakte ise sulgeda said? minul olid need kinnise plastmasspulga sees ja mingil moel ei andnud ise sulgeda. |
Kui tähelepanelikult loed siis jutt oli anduri otstest mitte herkoni kontaktidest.
Muidugi saab ka herkoni kontakte sulgeda, abiks siis näiteks magnet.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.12.04 13:21
|
|
|
Aga miks mitte seal herkonit kasutada? Ka kõik jalgrattakompuutrid peaks herkoni baasil valmistatud olema. Tean tüüpe, kes on paigaldanud autole
jalgrattakompuutri, et täpset diginäitu saada. 
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 03.12.04 13:24
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Black
Aga miks mitte seal herkonit kasutada? Ka kõik jalgrattakompuutrid peaks herkoni baasil valmistatud olema. Tean tüüpe, kes on paigaldavanud autole
jalgrattakompuutri, et täpset diginäitu saada. |
Sellepärast tundubki imelik, et kontaktidel põhinevad tehnoloogiad on ju tegelikkuses väga kaugesse minevikku jäänud. Kuid kui selline asi ikka vastu
peab (nagu näha siiski ei pea, nende anduritega vist ikka omajagu jama) siis miks ka mitte.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 03.12.04 14:35
|
|
|
ma omal ajal kontrollisin seda andurit nii: anduri klemmidele yhendasin testri(oommeetri) ja liigutasin autot aeglaselt tagasi. kui andur korras ja
asi toimib siis oommeeter hakkab vaheldumisi näitama ja mittenäitama. minul ta igatahes nii tegi ja asi oli korras (nagu ytlesin viga oli hoopis
kellade juures)
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|