Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 2.7BiT - väljalaske gaaside temperatuuri andur? (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2075)
Ats86
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.7 bit

postitati 26.04.12 19:57 Tsiteeri
A6 2.7BiT - väljalaske gaaside temperatuuri andur?



Tere mul selline mure et käisin diagnostis ja arvutiga vaadati ja öeldi et autol on kati-tembiandur läbi
:o ja tuleks ära vahetada.Kus selline asi üldse asub ja kas on see olemas ka?
2.7 bit 169 kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tarbor
huviline

Avatar


Registreerunud 15.04.11
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.12 20:00 Tsiteeri


Aju peaks kati tembi teada saama lambdade temperatuuride järgi minu teada. Et siis lambda viga äkki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 26.04.12 20:02 Tsiteeri


Mis täpselt ei tööta, kas heitgaaside temperatuuri andur või lamdaanduri küte?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ats86
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.7 bit

postitati 26.04.12 20:14 Tsiteeri


Algul öeldi ka et lambda andur on läbi aga ei tea milline neid neli tk ja siis läkis targema mehe juurte kes tegi diagnosti ja ütles et lambda andurid on terved. Et on kati-tembiandur et mõlemas katis on üks ja sama temp et see ei tohiks nii olla ja mootori tule lööb ka põlema see andur nii et ma ei oska selle kohta midagi rohkem vastata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.12 20:30 Tsiteeri


Tavaliselt ikka diagnostik raha ei võta, kui viga on olemas aga tema üles ei leia, mis täpselt viga. Sest nagu ma aru saan, pole siiani selge, mis vahetamist vajab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 26.04.12 20:31 Tsiteeri


Diagnotika ütleb ikka päris täpselt kas viga on oxygen sensor (hapniku, lamda) või EGT sensor (väljalaske gaaside temp anduris).
Egt andurid on mõlemas downpipes üks. Lamdasid peaks olema neli
Kui sa saad veakodi kirjutada siis on selge sott.
Bi turbol on pigem nõrgaks kohaks EGT andurid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ats86
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.7 bit

postitati 27.04.12 06:15 Tsiteeri


heitgaasi anduri siis ja anduri koodi on (G235) mille järgi pidi saama tellida ja seda ei pidanud B-varuosana üldse müüdama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.04.12 07:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ats86
heitgaasi anduri siis ja anduri koodi on (G235) mille järgi pidi saama tellida ja seda ei pidanud B-varuosana üldse müüdama

See ei ole kattides, vaid downpipe-s.
Võimalik, et andurit saab parandada - sageli lähevad seest lihtsalt jootekohad läbi.
Samuti on võimalik andur eemaldada ning ajust välja progeda. Normaaloludes need andurid nii ehk naa kunagi ei aktiveeru.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ats86
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.7 bit

postitati 27.04.12 20:57 Tsiteeri


Aga kus see andur võiks täpsemalt asuda ja kuidas kõige lihtsamalt ligi pääseb


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 28.04.12 08:19 Tsiteeri


Anduri sond on DP küljes, sealt edasi jookseb karbikesse.
Karbid on väljalaskekollektori taga.

Kui tahad ainult karbikest ära võtta ja jooteid kontrollida, siis saab ka nii, et võtad ainult plastikust Y pealt ära ning nad on mõlemad kollektori taga poltidega küljes.

Anduri sondi eemaldamine on mahukam protseduur, kuid kõrvalistuja puhul (Bank 1, G235) õnneks mitte nii mahukas, nagu juhipoolsel.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ats86
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.7 bit

postitati 28.04.12 16:09 Tsiteeri


Tänud lähen vaatan järgi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 28.04.12 17:05 Tsiteeri


Ja ma mõtlesin sisselaskekollektori, mitte väljalaskekollektori, sorri :)
Sisselaskekollektori peal on. Selle taga, kahe poldi otsas mutritega kinni, üks teise peal.

Mõtlesin ühte, ütlesin teist. Ise just kakkusin neid maha endal.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.3% - SQL: 60.7%]