Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: audi 90 20V q vs 200 20V tq ülalpidamine ? (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2597)
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.04.03 22:07 Tsiteeri
audi 90 20V q vs 200 20V tq ülalpidamine ?



Alustuseks ütlen kohe seda, "jah ma tean, et need on täiesti erinevad autod" aga nii mõnigi asi on neil ühesugune, ntx kasutatud varuosade saadavus jne.

Mis mind huvitab on siis see, et kui palju see 200 rohkem raha nõuab kui 90, võrdluseks toome siis autod, mis ostuhetkel on "stock konditsioonis" ja "suht heas korras", mitte ei vaja kohe 20k rahasüsti.

Ja ka sellest saan ma väga hästi aru, et iga kasutatud auto vajab remonti, mõni rohkem, mõni vähem.
Küsimus on ainult selles, et kus on piir, palju tasub mingisse autosse investeerida.

Ühesõnaga, austatud 200 20V tq omanikud, jagage oma arvamusi ja kogemusi oma auto kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mack
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0

postitati 01.04.03 22:54 Tsiteeri
A200 20V tq



omatud nelja kuu jooksul ei oskagi nigu midagi esile tuua, mis nüüd nii väga kirves võiks olla, kuna siiamaani siukest pisikest pudipadi asendatud (need siis asjad mis on loomuliku hoolduse (õlid,rihmad,vedelikud) kõrvalt vahetatud) : geneka tablett,kapoti tross,tagumine pidurivoolik,vasak käigukastipadi, p. rooliots ja starteri pendiks (kokku u 900.-), need jubinad kõik kattuvad 10v 200-ga. lähitulevikus pidurid (klotsid, käsatross) ja sildades puksikesed (midagi nagu annab tunda) käsile vaja võtta ja vaadata mis seal saab ja mis mitte.
Lammutusest pole ka muud küsinud kui liiste esistangele ja neid nüüd vist jah meie riigist mujalt ei leia kui esindusest :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 02.04.03 19:47 Tsiteeri


tuuma,kui sa oled vähemalt hetkel oma autoga rahul,siis tee omale teene,ja ära tee seda.
Va. juhul,kui sulle on $ kott sülle kukkunud.


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 03.04.03 23:25 Tsiteeri


Puht majanduslikus mòttes ei ole 200 just hea asi ja arvan, et jaades 90 20V juurde, magad tunduvalt rahulikumalt, kui 200 omanik. Kuigi paljud vidinat kattuvad teiste 100-200-ga, on ikkagi ypris palju spetsiifilisi vidinaid, mida raske hankida. Ja uus varuosa krdi kallis... Senini minu jaoks suurimaks probleemiks olnud need f..ing UFOd. Olles kulutanud vahemalt yhe uue ketta ostmise raha trobikonna vanade peale, paneb kahetsema, et kohe uusi ei ostnud. (3500kr/tk). Omanikud kataloogi alla yritan jark-jargult kirja panna, mis masinaga tehtud ja ka palju maksma laks. Eks sealt tasapisi saab ka mingi ettekujutuse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 04.04.03 11:15 Tsiteeri


Kuna Joel installis oma S4 uhvode asemele 100 pystakud & co, siis kysimus siit kas on võimalik 20V 200le alla installida samuti sigari pystakud (või vana 200 omad)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 04.04.03 11:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Amadeus
Kuna Joel installis oma S4 uhvode asemele 100 pystakud & co, siis kysimus siit kas on võimalik 20V 200le alla installida samuti sigari pystakud (või vana 200 omad)?


Kuna ise tegelesin nende installiga siis ilmselt peab sobima,kuna tegu oli imo audi 100 2,8-se konega pidurimängu ja ka püstikutega.Vaja siis aint püstikud,supportid ja kettad-klotsid,ülejäänu istub nigu ämmale.Installi aeg =minul umbes 5 tundi.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mack
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0

postitati 07.04.03 15:09 Tsiteeri
20v roolivõimu survevoolik



lahkus siis selline asi nagu roolivõimupumbast roolilatti minev survevoolik, trampisin lammutusi läbi ja küsisin sigarile seda voolikut. lõpuks sain ühest lammarist 150.- eeku eest otsitud asja. Installimisel aga selgus tõsiasi , et 20v 200-l selle krdima vooliku otsad tsipa teistsugused tehtud, viisin asja lammarisse tagasi ja hakkasin kauplusi tüütama oma murega, B varuosana väidetavalt seda torujuppi ei leidu ja originaal 7...14 päevase tellimistähtajaga u. 1300.- maksab. Natuke asja uurides sain teada, et on olemas mehed kes vana lohvi otstele uue vooliku külge pressivad ja asi nigu uus. Otsisin firma üles ja u. 230 eeku eest asi lahendatud :) ...ja ongi nagu uus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 16.04.03 20:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Amadeus
Kuna Joel installis oma S4 uhvode asemele 100 pystakud & co, siis kysimus siit kas on võimalik 20V 200le alla installida samuti sigari pystakud (või vana 200 omad)?



On kyll vòimalik. Ainult pooltelje otsad tuleb ka ara vahetada, sest 20V poolteljed poldiga, vanemad mutriga kinni, samuti diameeter erinev. Sigaodav lahendus UFOde asendamiseks. Ise hoian veel mònda aega pòikpaiselt auto originaalilahedust ja kulutan UFOdele veel narvirakke...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mack
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0

postitati 16.04.03 20:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
On kyll vòimalik. Ainult pooltelje otsad tuleb ka ara vahetada, sest 20V poolteljed poldiga, vanemad mutriga kinni, samuti diameeter erinev. Sigaodav lahendus UFOde asendamiseks. Ise hoian veel mònda aega pòikpaiselt auto originaalilahedust ja kulutan UFOdele veel narvirakke...


vähemalt 88 aasta 200 10 v-l on poolteljed poldiga kinni mitte mutriga, läbimõõdu kohta ma ei tea midagi rääkida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.04.03 07:21 Tsiteeri


Tsitaat:

vähemalt 88 aasta 200 10 v-l on poolteljed poldiga kinni mitte mutriga, läbimõõdu kohta ma ei tea midagi rääkida

ilmselt siis libelink 10v ongi poldiga ehk? a minu vanal, ehk 86 aastal on otsast mutriga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.7% - SQL: 51.3%]