Lehekülgi: 1 2 |
arx007
huviline
Registreerunud 03.12.04
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDI 171kw
|
postitati 05.04.12 18:13
|
|
|
FORTUNA LINE esisilla remont komplekt
küsimus siis lihtne.. kuidas selle firma toodang vastu peab? on kellegil oma kogemustest teadmistest midagi öelda, kommenteerida? või mis versioon
odavamatest versioonidest paremini vastu peab isiklikel kogemustel?
|
|
|
arakas2424
huviline
Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 06.04.12 18:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arakas2424
Nimigi juba ju ütleb loterii allegrii.
Pole kuulnudki sellisest .Ise soovitan ikka lömpa või swag alla ja on
palju muretuid kilomeetreid.Ja ei mingit keberniiti,et uued jupid ja 20 tuhi pärast miskit koliseb ja siis lõpuks selgub,et see hiina toode on juba
rikkis .Maksad veits rohkem kvaliteetsemast koplektist aga sõidad ka
pikemalt. |
Swag pole nüüd küll asi, mida soovitada...
Võimaluse korral soovitan taastada.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 06.04.12 19:00
|
|
|
Enda kogemuse põhjal ei soovitaks kumbagi eelnevat peale Lemfi või originaalosa. Kui tahad, et kestaks. Swag'iga on kah üsna ruttu laiali läinud,
samas pole ma Swagi osadega tervet silda parandanud vaid üksikuid vardaid.
Panin ka mingi noname komplekti alla - tulemuseks on 3 kuud vaikust ja nüüd käib pidu esisillas jälle. Mis ma siis sõitsin selle ajaga, 4000km vast.
Väga suur pettumus, lootsin vähemalt suveni kulgeda sellega.
Taastatud õõtsadega oli sama teema. Pool aastat ja kolin algas. Ehk siis väga laias laastus 10 000km, kaldun arvama, et isegi vähem.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.04.12 20:05
|
|
|
Mina panustaks ainult Lemförder-ile, see on samas ka orig. osa (ZF kaubamärk).
Moog on ka selline huvitav asi, mis kestab.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 07.04.12 07:22
|
|
|
Taastatud komplektide kohta leiab netist väga seinast seina arvamusi. Tuttav lasi Tartus vahetada taastatud komplekti vastu ja sai 3 aastat kulgeda
ennem kui kolisema hakkas. Enda B5 Passatil olen hoobasid ükshaaval 4 aasta jooksul vahetanud B varuosade vastu ja ei ütleks, et väga vastupidavad on.
Praegu jälle mõlemalt poolt teravate aukude peal midagi kuulda. Kui raha oleks rohkem ja plaan autot kauem pidada, siis valiks ikka vist Lemförderi
toodangu. Praeguse seisuga pean hakkama ka vist Tartu mehe kontakte uurima
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 07.04.12 07:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madisson
Enda B5 Passatil olen hoobasid ükshaaval 4 aasta jooksul vahetanud B varuosade vastu ja ei ütleks, et väga vastupidavad on. |
Sellise tegevusega jäädki neid vahetama, korraga ja korralik komplekt alla ning elu lill ( olenevalt sõidustiilist ).
|
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 07.04.12 08:12
|
|
|
Jah, tean, et soovituslik on vahetada kõik korraga. Meie peres on Passat olnud 4 aastat. Selle aja jooksul olen vahetanud 4 õõtsa, millest 1 oli juba
ostes kolksuga ja 1 vahetasin 2X, ehk B varuosa kestis 30 000km ca.
Nii ja naa. Ei ole kõige õnnestunum sild vastupidavuselt ja eriti meie teedel.
|
|
|
arx007
huviline
Registreerunud 03.12.04
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDI 171kw
|
postitati 07.04.12 10:59
|
|
|
mis hinnaga tartus taastamine maksab? tean et elvas tehakse kaa.. elvas taastatud suured õõtsad all olnud tiba alla aasta. need vist veel kolksu ei
tee aga suht pehmed/ lõtkud hakkavad küll tekkima. tartus pidi tehnoloogia teine olema.. huvitav kas on ka tulemus parem
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 07.04.12 11:02
|
|
|
Tegin lõputöö taastamise kohta.
Kolm erinevat tehnoloogiat on ja vaid 1 on see, mis võiks kesta.
Tartus sõbra tänava kandis teeb üks mees vääga korralikult.
Ujulatänava tüübid ja riiamaantee lõpp on paras BS!
|
|
|
arx007
huviline
Registreerunud 03.12.04
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDI 171kw
|
postitati 07.04.12 11:08
|
|
|
Aga Elvas? Arno oli vist selle mehe nimi kes seda seal tegi? Pole netis laitust näinud vähemalt. Mis selle sinu asjaliku mehe kontakt ja hind seal
Tartus on? Oma jooksu peab vastu andma? Huvitav et sa ujula tänava kohta head ei räägi, ometi siinsamas foorumis surfates seda sama kohta ka
kiidetakse.
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 07.04.12 11:38
|
|
|
Kolm aastat tagasi maksis kogu uus taastatud kupatus koos vahetusega ja oma kulunud komplekti vastu andmisega 3K EEK. Praegu siis arvatavasti kallim.
Ei tea küll kahjuks kelle juures tuttav Tartus täpsemalt käis.
Netis on väga vastakaid arvamusi kõikide kohtade kohta, sedas Elva oma ka kord kiidetakse ja siis jälle laidetakse, mine võta kinni.
|
|
|
walkman
huviline
Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2
|
postitati 07.04.12 12:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -ivar-
Tegin lõputöö taastamise kohta.
Kolm erinevat tehnoloogiat on ja vaid 1 on see, mis võiks kesta.
Tartus sõbra tänava kandis teeb üks mees vääga korralikult.
Ujulatänava tüübid ja riiamaantee lõpp on paras BS! |
Kusjuures jah ise võtsin ka ujulatänava omast, kestis max 10000km. Üks õõtshoob maksis 15
Nüüd lemförderid all.
|
|
|
arx007
huviline
Registreerunud 03.12.04
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDI 171kw
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 07.04.12 21:18
|
|
|
See ongi see riia tänava lõpp.
Tema tehnoloogia seisneb selles, et puuritakse alla auk ja lastakse sulatatud kaproni täis.
Puuduseks see, et saab vaid taastada sileda kuulliigendiga detaile ja ka see, et määret ei jää vahele.
Samuti jäävad vana plastikust kausi tükid sisse.
Ujula/Aida tn tüübid teevad nii, et lõikavad sharniiri lahti ja topivad tihenduseks igast saasta vahele, näiteks pudelikorke. Väidetavalt teevad elva
tüübid ka nii, aga täpselt ei tea.
Sõbra tänava tüüp freesib lahti, treib kuuli üle, treib uue plastik kausi, teeb määrde jaoks kanalid, pressib kokku ja lõpuks rullib kinni. Minu
silmis ideaalne lahendus.
Kõigil kolmel meetodil maksis ühe liigendi taastamine vana rahas 250eeku.
Et asi kõigile selgem oleks, teeme väikse pildiseeria ka:
Riia tänava lõpus:

Ujula/aida tn tüüpide poolt vaheletopitav jama. (Kes terasem saab liviko logost aru)

Sõbra tänavale viidud liigendi kuuli seisund.
Vasakul: mis oli alguses
Keskel: Mis oli peale liivakaga lihvimist
Paremal: Peale treimist

Liigend uues kausis:

Nüüd võiks asi selge olla küll!? 
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 08.04.12 01:55
|
|
|
Väga asjalik info.
Ise tegin ka ujula tüüpide juures. Ega väga ei imesta ka, et miks kolises üsna pea. Garage ja seltskond oli ka vastav muidugi 
Kui viia sinna siis elduseks oli vist see, et oleks originaal õõtsad?
|
|
|
arx007
huviline
Registreerunud 03.12.04
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDI 171kw
|
postitati 08.04.12 04:32
|
|
|
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.04.12 05:10
|
|
|
Sõltub ju kus kes kuidas sõidab. Kui ainult Tallinn-Tartu mnt. uhada siis peaks piisama kõige odavamast komlektist ka.Kui teed viletsad siis ei jäägi
midagi üle kui kõige kallimad komplektid.Auto "ninad" kaaluvad ka erinevalt.Mul Swag ja 5aastat toimib.
Aga nüüd lähen Tallinnasse elama ja ilmselt lõpeb pidu ära. 
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 08.04.12 05:23
|
|
|
Ega tegelikkuses enne vastupidavusest aimu ei saagi, kui ei ole vöetud riski, et katsetada.
See, kuidas kellelgi mingi firma ja vastupidavusega on vedanud, on individuaalne.
Möni kiidab Swagi taevani, teine samas körval jälle vastupidi ja ongi vaidlus lahti.
Samuti nt. Delphi teeb komplekte, jälle laidetakse, kuid kui vöetakse kasutusele piduriosad, siis pole mina küll kuulnud, et oleks mingi ulmeline
vingumine avanenud.
Köik on suhteline jne.
Samuti söltub vastupidavus hilisemas reguleerimises, läbisöidetavas kilometraasis ja seoses sellega ka teede olukorras.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 08.04.12 06:36
|
|
|
Huvitav, huvitav, mis moodi toimub alumise esimese õõtsa arniirosa välja koukimine õõtsast? Seal on tootja poolt kõik alumiiniumist ning terasest
arniirimunakas istub üleni alumiiniumsulamist keres, pole terasplekist valtsimisääri ega miskit, vahel loomulikult plastliud ja näpuotsaga määret.
Tiba katlane see taastamine ka turvalisuse kohapealt
Kvaliteet kaubamärgi õõtsad alla ning mure pikakas ajaks murtud ( TRW, LMI, orig. )
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.04.12 09:19
|
|
|
Mäletan et krooni ajal oli Sõbra tänava mehe juures 150 arniirid mis saab tagant lahti teha ja 250 alumine esimene. Ju siis on tänaseks päevaks
hinnad ühtlustunud. Suhteliselt tüütavalt jutukas mees on ja seda ka et b-osa juppe ei võtanud mu meelest taastamisele kuna algmaterjal juba sita
kvaliteediga.
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 08.04.12 09:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Huvitav, huvitav, mis moodi toimub alumise esimese õõtsa arniirosa välja koukimine õõtsast? Seal on tootja poolt kõik alumiiniumist ning terasest
arniirimunakas istub üleni alumiiniumsulamist keres, pole terasplekist valtsimisääri ega miskit, vahel loomulikult plastliud ja näpuotsaga määret.
Tiba katlane see taastamine ka turvalisuse kohapealt
Kvaliteet kaubamärgi õõtsad alla ning mure pikakas ajaks murtud ( TRW, LMI, orig. ) |
See freesitakse pealt poolt, ümber munaka lahti.
Ilmselgelt on taastamine kahtlane ja samas ka ebaseaduslik, kuna seaduses on öeldud, et õõtsadel ei tohi olla jääkdeformatsioone.
Aga võrreldes ujula tn tehnikat, kus väidetavalt keevitatakse alumine ots kinni, siis see rullimine on tunduvalt parem.
Arx007: Seda väga ei saagi nimetada töökojaks, sest see mees taastab detaile oma väikses garaazis.
Samuti pole ükski asjalik taastaja ametlik, kuna see on seadusevastane.
B osa detaile võtab, aga mitte kõige parema meelega, kuna detaili kvaliteet pidi kehva olema.
Ja numbrit mul pole, läksin ise ka kirjelduse peale kohale.
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 08.04.12 10:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -ivar-
See ongi see riia tänava lõpp.
Tema tehnoloogia seisneb selles, et puuritakse alla auk ja lastakse sulatatud kaproni täis.
Puuduseks see, et saab vaid taastada sileda kuulliigendiga detaile ja ka see, et määret ei jää vahele.
Samuti jäävad vana plastikust kausi tükid sisse.
Ujula/Aida tn tüübid teevad nii, et lõikavad sharniiri lahti ja topivad tihenduseks igast saasta vahele, näiteks pudelikorke. Väidetavalt teevad elva
tüübid ka nii, aga täpselt ei tea.
Sõbra tänava tüüp freesib lahti, treib kuuli üle, treib uue plastik kausi, teeb määrde jaoks kanalid, pressib kokku ja lõpuks rullib kinni. Minu
silmis ideaalne lahendus.
Kõigil kolmel meetodil maksis ühe liigendi taastamine vana rahas 250eeku.
Et asi kõigile selgem oleks, teeme väikse pildiseeria ka:
Riia tänava lõpus:

Ujula/aida tn tüüpide poolt vaheletopitav jama. (Kes terasem saab liviko logost aru)

Sõbra tänavale viidud liigendi kuuli seisund.
Vasakul: mis oli alguses
Keskel: Mis oli peale liivakaga lihvimist
Paremal: Peale treimist

Liigend uues kausis:

Nüüd võiks asi selge olla küll!? | Ei hakka kedagi kiitma
ega laitma aga seoses fotodega tekkis küsimus:Kuidas on need fotod väidetavalt igasugu saastaga taastamisest saadud?Mitte ei tahaks uskuda,et
väidetavad asjaosalised on sellise antireklaamiga ise nõus olnud.Eriti veel kui ühte konkurenti kiidetakse.
Numerus stultorum infinitus est.
|
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 08.04.12 10:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vrepsEi hakka kedagi kiitma ega laitma aga seoses fotodega tekkis küsimus:Kuidas on need fotod
väidetavalt igasugu saastaga taastamisest saadud?Mitte ei tahaks uskuda,et väidetavad asjaosalised on sellise antireklaamiga ise nõus olnud.Eriti veel
kui ühte konkurenti kiidetakse. |
Arvasingi, et tekib taoline probleem, kui piltidega välja tulen.
Kiitmine on vaid isiklikul tasandil, kuna minu silmis on nendest kolmest variandist vaid see treimisega versioon asjalik.
Ujula/aida tn tüübid viskasid mind garaazist välja ja sellest ka natuke suurem antireklaam. Ja pildid on tehtud ühel taastaja juures, kes võttis lahti
ujulas taastatud õõtsasid.
Sesmõttes, et mina ei reklaami midagi, lihtsalt jagan infot kaasfoorumlastega.
Lõputöö sai hinnatud hindele B ja ise olen sellega väga rahul.
Pilte on mul taastamistest ca 200...
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 08.04.12 10:25
|
|
|
Seletage mulle lollile ka, miks peaks siiski see "kummilappimine" parem olema, kui uus osa.
Pole ammu enam ajad, kui kogu esisilla jooks maksis ~15+ tuhat.
Enamvähem kvaliteediga B osa maksa enam suurt midagi ju.
LM ja Swag olid krooni lõpus ~8000 ja ~6000 raha, hetkel pole vajadust olnud uurida, mis terve komplekt maksab.
+ Kui kunagi keegi ülevaatus punktis ( Pärnu politsei ilmselt ka tee peal ) avastab millega tegu, siis olete ju ikkagi jalamehed.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |