Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 7A (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1644)
VanDahl
huviline

Avatar


Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tln,Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.04 12:23 Tsiteeri
7A



Tere, sooviks siis tarkadelt inffi 7a mootori kohta, kõike: kui mõttekas ta üldse on palju ta konkreetselt 'turbovendadest' erinev on, modimisvõimalused...

kõike tahaks teada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 14.11.04 12:48 Tsiteeri


normaalne mootor aga mida sa modimise all silmas pead, kui turbo peale panekut, siis unusta ära- odavam on osta kohe S2,S4 või miks mitte 200 tq 20v.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VanDahl
huviline

Avatar


Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tln,Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.04 15:48 Tsiteeri


seda sama ma mõtlesingi..ja kui see turbo kõrvale jätta millised väljavaated siis oleksid, ja kust alustada(peale kõikide pealolevate asjade töökorda seadmist)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 14.11.04 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja VanDahl
seda sama ma mõtlesingi..ja kui see turbo kõrvale jätta millised väljavaated siis oleksid, ja kust alustada(peale kõikide pealolevate asjade töökorda seadmist)


vabalthingava mootori forssimiseks on väljavaated nigelad. Võid alustada väljalaske torustikuga seejärel sport nukkvõllid koos reg.rihmaratastega, surveastet tõsta (eeldab kõrgema oktaanarvuga bensu kasutam.), programmeeritav aju, sisselaske kollektor ära teha, kovad kolvid sisse panna jne. lõpuks oled sisse pannud umbes 150000.- ja oled saavutanud umbes sellise võimsuse, mis on chipitud S2-l kui hästi läks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 15.11.04 11:32 Tsiteeri


Minu arvates on 7A väga hea mootor. Ma küll teda originaalpritsungiga ei ole proovinud, aga see mis Kuubiku vahel on on küll mulle väga meeltmööda. Pöördemomenti jagub reipalt juba 1500 pöördest ning kõvemal andmisel tekib 4,5k rpm pealt justkui VTEC'i efekt - võimsus kasvab järsult ja hääl muutub. Erinevalt 10v vabalthingavast ei kustu ta kõrgematel pööretel ära, vaid veab tugevalt kuni piirajani. Võrreldes 20v turbomootoriga on 7A tippvõimsus ja tuunimispotensiaal loomulikult tagasihoidlikud, aga kui just hull powerifriik ei ole, siis on ta väga mõnus mootor...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tige Kala
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 S-Line

postitati 15.11.04 13:15 Tsiteeri


Võin öelda, et originaalis ja Q-na on ta ka hea mootor. Just selle pärast, et jõudu on ka madalatel pööretel, hea linnas cruisida. Samas kui vajutada tahad, siis läheb ilusti lõppu välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
VanDahl
huviline

Avatar


Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tln,Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.04 19:02 Tsiteeri


A kui justkui kõrgetel pööretel nälga jääks, (v vähemalt selline mulje), mida siis kontrollida. Filtreid asju.. v kuidas sellest õhukulumõõtjast sotti saada kas ta on heas korras v mitte. (Lissalt kahtlustan seda kuna ühel teisel massinal mul oli sellega sama jama) ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.6% - SQL: 60.4%]