egert000
huviline
Registreerunud 17.05.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 2.0 66kW
|
postitati 23.02.12 14:05
|
|
|
Audi 80 puudub säde
Autot räästa alt ära ajades ma seda käima ei saanud, siis avastasin et mootoriruum on vett saanud. Pärast pistikute kuivatamist ja jagaja üle
vaatamist tööle ikka ei saanud. Keerasin küünla maha ja avastasin et sädet pole. Ka isegi peajuhtmest polnud midagi. Sai siis kiirelt sebitud uus
kommutaator, aga siiani mitte mingit sädet.
Olge head ja aidake hädast välja.
Autoks siis 80 ja 2.0 66kW
Egert.
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.02.12 14:24
|
|
|
Kontrolli halliandurit.
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 08.01.14 15:56
|
|
|
Auto: '92 Audi 80 B4Q 2.3 98kW
Hakkasin siis tööle hommikul sõitma ja auto suri keset ristmiku välja. Puterdas ka natuke enne ja oligi kõik. Kütusepump töötab ilusti.
Kuna sädet polnud, siis arvasin, et süütepool läbi. Sai uus muretsetud, aga ikka ei midagi.
Sõbraga siis sai tester ja kontroll-lamp kätte võetud ja voolu vigasid otsima. Kõik kaitsmed olid terved. Aga kommutaatorile ei tule voolu peale.
Milles viga võib olla?
Tsitaat: | Algselt postitas: frosto
Minul tegi sellist trikki,kui halliandur ära suri.
Keset sõitu (90km/h) suri välja ja kõik. |
Halliandur on korras. Sai kontroll-lambiga kontrollitud.
Juhe mis läheb kommutaatorile külge, sinna peale peaks tulema +12V äärmistele klemmidele, aga näitas kas 0 või umb. 0.1 kõikudes.
Jutt siis pildil olevast juhtmest, mis lahti ühendatud (pilt võetud netist):
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 08.01.14 16:39
|
|
|
Kuidas sa halliandurit lambiga kontrollid? Jah süütevoolu saad, aga infot ei saa.
|
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 08.01.14 16:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Kuidas sa halliandurit lambiga kontrollid? Jah süütevoolu saad, aga infot ei saa. |
Kasutades neid meetodeid:
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=77&t=98168
ja infot, mida ma sain teistest teemadest foorumist.
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 09.01.14 15:44
|
|
|
Keegi ei oska siis midagi pakkuda ? :O
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 09.01.14 18:13
|
|
|
Sul on ju viga põhimõtteliselt teada, kommutaatorile ei tule toidet. Vaja oleks elektriskeemi ja selle järgi viga üles otsida.
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 09.01.14 18:31
|
|
|
Halb ühendus
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Sul on ju viga põhimõtteliselt teada, kommutaatorile ei tule toidet. Vaja oleks elektriskeemi ja selle järgi viga üles otsida. |
Tulin just auto juurest ja viga teada, aga lahendus veel puudub. Nimelt ei tule massi kommutaatorile.
Sai pandud ajutine massi juhe otse akult kommutaatorile taha ja nii kui võtit keerasin, auto töötas.
Nüüd oleks siis vaja mõne elektriku abi natukene, kes teab kuidas need juhtmed seal jooksevad. Või siis äkki on kellelgi elektriskeem arvutis
olemas?
EDIT.1/ - Kolasin foorumis ja internetis ringi ja sain suht palju erinevaid skeeme. Nüüd siis lugemist küll ja küll.
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 10.01.14 14:31
|
|
|
Lahendus
Nagu eespool öeldud, sai siis foorumist ja internetist kõikvõimalikud skeemid välja otsitud ja läbi vaadatud. Lõpuks tuli ka õige skeem, mis viis
lahenduseni. Seejärel sai ka välja mindud ja natukene enne 21:30'et võttis auto taas hääled sisse.
Nimelt saab kommutaator massi sisselaskekollektori küljest ja see juhe oli ühenduskohast ära murdunud.
Pilt:
Tagantjärgi vaadates hämmastavalt väike ja tegelikult lihtne viga, aga põhjustas sellise jama.
|
|
|