maido123
huviline
Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3,7 2002a quattro
|
postitati 30.01.12 17:08
|
|
|
A8 D2 mootor vaja vahetada
A8 2002a 3,7 191kw
Ühest murest kohe teise. Probleem järgmine, et 7-es silinder nö sodi, ilmselt klapp alla kukkunud või midagi sellist. Küünal on nagu haamriga pähe
saanud, kaant maha pole veel jõudnud võtta, aga ega seal ilus vaatepilt pole ma usun.
Maadlesin alles elektroonikaga, mis jäigi lahendamatta kuna tekkis uus ja hullem probleem. Nimelt see juhtus siis kui hakkasin autot treilerile
ajama ja vähe rokem pedaali vajutasin oligi laks käes, suri välja ja oligi jokk. Rihm kõik ok, kuidas selline asi juhtuda sai?
Küsimus siit järgmine. Uus mootor on saada, aga kas selle vahetusega saab ise hakkama või on targem jätta see teadjate meeste teha?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 30.01.12 21:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maido123
Küsimus siit järgmine. Uus mootor on saada, aga kas selle vahetusega saab ise hakkama või on targem jätta see teadjate meeste teha?
|
Vastus vast selline, et oleneb sinust ja su varustusest.
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.12 05:21
|
|
|
Ei tea kas antud juhul on sama, aga V8 mootoritel on suhteliselt tüüpiline probleem klapi juhtpukside kulumine, klapi suure lõtku puhul võib see
lihtsalt ära murduda.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
maido123
huviline
Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3,7 2002a quattro
|
postitati 31.01.12 09:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: maido123
Küsimus siit järgmine. Uus mootor on saada, aga kas selle vahetusega saab ise hakkama või on targem jätta see teadjate meeste teha?
|
Vastus vast selline, et oleneb sinust ja su varustusest.
|
Ise ei ole v8 mootorit vahetanud, samas oleks vahendid ja pind selleks olemas. Kas käigukast tuleb all lahti võtta või tuleb koos mootoriga välja
tõsta ja seal on ülemõistuse palju juhtmeid ka, et need pärast õieti tagasi ühendada.
Mingit pildimaterjali ja videosid ma ka netist ei leidnud sellise mootorivahetusest.
|
|
|
frosto
huviline
Registreerunud 14.01.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.12 11:55
|
|
|
Juhtmetega lihtne ju,väiksed maalriteibi jupid külge ja märgid ära.Sama ka igasugu vaakumvoolike jne jaoks.
Kui pind olemas siis anna ainult tuld.Pole ju midagi keerulist kuivähegi mõistust on.Kui aga rahakott suurem on siis vii auto kusagile töökotta.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.01.12 13:14
|
|
|
Seal on asju, mida peab teadma. Näiteks kasti otsapanek, kus valesti tehes mingid kõrvad pidid murduma jne. Ise üritaks nii hakkama saada, et kast
jääb paigale. Sellega on kõvasti lisatööd muidu. Ja need asjad on mõnusalt rasked...
Mina ei hakkaks ise tegema, eriti veel kui pead silmas seda suurt külma garaazi, kus Su auto oli. Mis olukorras see uus mootor on, kas kaaned-nukad
rihmad jms. on peal või mitte?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 31.01.12 16:36
|
|
|
Mina olen vahetanud suht olematute vahenditega D2 4.2 mootorit. Kõik ulmejutud rihmade peale panekuga, et ise ei saa jne on BS. Ise jätsin kasti auto
külge. Vahetatud sai ca 4 päevaga, 2 õhtut ja kaks korralikku tööpäeva.
Ei mitte midagi ulmet, kättevõtmise asi. Mootori sain maha roklaga ning garaazis oli kanal.
|
|
|
|
maido123
huviline
Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3,7 2002a quattro
|
postitati 31.01.12 16:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ardo
Mina olen vahetanud suht olematute vahenditega D2 4.2 mootorit. Kõik ulmejutud rihmade peale panekuga, et ise ei saa jne on BS. Ise jätsin kasti auto
külge. Vahetatud sai ca 4 päevaga, 2 õhtut ja kaks korralikku tööpäeva.
Ei mitte midagi ulmet, kättevõtmise asi. Mootori sain maha roklaga ning garaazis oli kanal. |
Kuidas mootor pärast kastile külge tagasi läks? Mingeid probleeme polnud?
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 31.01.12 17:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maido123
Tsitaat: | Algselt postitas: Ardo
Mina olen vahetanud suht olematute vahenditega D2 4.2 mootorit. Kõik ulmejutud rihmade peale panekuga, et ise ei saa jne on BS. Ise jätsin kasti auto
külge. Vahetatud sai ca 4 päevaga, 2 õhtut ja kaks korralikku tööpäeva.
Ei mitte midagi ulmet, kättevõtmise asi. Mootori sain maha roklaga ning garaazis oli kanal. |
Kuidas mootor pärast kastile külge tagasi läks? Mingeid probleeme polnud? |
Rahulikult roklaga sõidad kokku nad omavahel, vaatad et hüdrotrafo poldid ilusti kohakuti jäävad (trafo tuleb ilmtingimata jätta kasti külge, kuna
muidu on suur oht ta ära lähkuda). Ja ega suurt muud kunsti polegi. Enamus pistikud omavahel segamini ei istu. Vaakumit on vääga vähe, võrreldes mõne
japsiga. Enamus töö on lihtsalt paras niblimine. Igaltppolt vahelt keeramised jne .
|
|
|
|
maido123
huviline
Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3,7 2002a quattro
|
postitati 20.02.12 16:13
|
|
|
Küsimus selline, kui minu mootorikood on AKC, kas siis teise koodiga mootorit AQG üks ühele kannatab ära vahetada?
|
|
|