Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A8 D2 mootor vaja vahetada (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1826)
maido123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3,7 2002a quattro

postitati 30.01.12 17:08 Tsiteeri
A8 D2 mootor vaja vahetada



A8 2002a 3,7 191kw

Ühest murest kohe teise. Probleem järgmine, et 7-es silinder nö sodi, ilmselt klapp alla kukkunud või midagi sellist. Küünal on nagu haamriga pähe saanud, kaant maha pole veel jõudnud võtta, aga ega seal ilus vaatepilt pole ma usun.
Maadlesin alles elektroonikaga, mis jäigi lahendamatta kuna tekkis uus ja hullem probleem. Nimelt see juhtus siis kui hakkasin autot treilerile ajama ja vähe rokem pedaali vajutasin oligi laks käes, suri välja ja oligi jokk. Rihm kõik ok, kuidas selline asi juhtuda sai?:o
Küsimus siit järgmine. Uus mootor on saada, aga kas selle vahetusega saab ise hakkama või on targem jätta see teadjate meeste teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 30.01.12 21:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maido123
Küsimus siit järgmine. Uus mootor on saada, aga kas selle vahetusega saab ise hakkama või on targem jätta see teadjate meeste teha?

Vastus vast selline, et oleneb sinust ja su varustusest. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.12 05:21 Tsiteeri


Ei tea kas antud juhul on sama, aga V8 mootoritel on suhteliselt tüüpiline probleem klapi juhtpukside kulumine, klapi suure lõtku puhul võib see lihtsalt ära murduda.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maido123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3,7 2002a quattro

postitati 31.01.12 09:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: maido123
Küsimus siit järgmine. Uus mootor on saada, aga kas selle vahetusega saab ise hakkama või on targem jätta see teadjate meeste teha?

Vastus vast selline, et oleneb sinust ja su varustusest. :)


Ise ei ole v8 mootorit vahetanud, samas oleks vahendid ja pind selleks olemas. Kas käigukast tuleb all lahti võtta või tuleb koos mootoriga välja tõsta ja seal on ülemõistuse palju juhtmeid ka, et need pärast õieti tagasi ühendada.
Mingit pildimaterjali ja videosid ma ka netist ei leidnud sellise mootorivahetusest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
frosto
huviline



Registreerunud 14.01.09
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.12 11:55 Tsiteeri


Juhtmetega lihtne ju,väiksed maalriteibi jupid külge ja märgid ära.Sama ka igasugu vaakumvoolike jne jaoks.
Kui pind olemas siis anna ainult tuld.Pole ju midagi keerulist kuivähegi mõistust on.Kui aga rahakott suurem on siis vii auto kusagile töökotta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 31.01.12 13:14 Tsiteeri


Seal on asju, mida peab teadma. Näiteks kasti otsapanek, kus valesti tehes mingid kõrvad pidid murduma jne. Ise üritaks nii hakkama saada, et kast jääb paigale. Sellega on kõvasti lisatööd muidu. Ja need asjad on mõnusalt rasked...
Mina ei hakkaks ise tegema, eriti veel kui pead silmas seda suurt külma garaazi, kus Su auto oli. Mis olukorras see uus mootor on, kas kaaned-nukad rihmad jms. on peal või mitte?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 31.01.12 16:36 Tsiteeri


Mina olen vahetanud suht olematute vahenditega D2 4.2 mootorit. Kõik ulmejutud rihmade peale panekuga, et ise ei saa jne on BS. Ise jätsin kasti auto külge. Vahetatud sai ca 4 päevaga, 2 õhtut ja kaks korralikku tööpäeva.
Ei mitte midagi ulmet, kättevõtmise asi. Mootori sain maha roklaga ning garaazis oli kanal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
maido123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3,7 2002a quattro

postitati 31.01.12 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo
Mina olen vahetanud suht olematute vahenditega D2 4.2 mootorit. Kõik ulmejutud rihmade peale panekuga, et ise ei saa jne on BS. Ise jätsin kasti auto külge. Vahetatud sai ca 4 päevaga, 2 õhtut ja kaks korralikku tööpäeva.
Ei mitte midagi ulmet, kättevõtmise asi. Mootori sain maha roklaga ning garaazis oli kanal.


Kuidas mootor pärast kastile külge tagasi läks? Mingeid probleeme polnud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 31.01.12 17:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maido123
Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo
Mina olen vahetanud suht olematute vahenditega D2 4.2 mootorit. Kõik ulmejutud rihmade peale panekuga, et ise ei saa jne on BS. Ise jätsin kasti auto külge. Vahetatud sai ca 4 päevaga, 2 õhtut ja kaks korralikku tööpäeva.
Ei mitte midagi ulmet, kättevõtmise asi. Mootori sain maha roklaga ning garaazis oli kanal.


Kuidas mootor pärast kastile külge tagasi läks? Mingeid probleeme polnud?


Rahulikult roklaga sõidad kokku nad omavahel, vaatad et hüdrotrafo poldid ilusti kohakuti jäävad (trafo tuleb ilmtingimata jätta kasti külge, kuna muidu on suur oht ta ära lähkuda). Ja ega suurt muud kunsti polegi. Enamus pistikud omavahel segamini ei istu. Vaakumit on vääga vähe, võrreldes mõne japsiga. Enamus töö on lihtsalt paras niblimine. Igaltppolt vahelt keeramised jne :P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
maido123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3,7 2002a quattro

postitati 20.02.12 16:13 Tsiteeri


Küsimus selline, kui minu mootorikood on AKC, kas siis teise koodiga mootorit AQG üks ühele kannatab ära vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.9% - SQL: 71.1%]