Lehekülgi: 1 2 |
Cool_d
huviline
Registreerunud 23.07.05
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 2.6 110kw/ audi S6 4.2 manuaal
|
postitati 01.01.12 18:54
|
|
|
Mootori probleem 2.6 110kw. KORRAS!
Nimelt nüüd külmade ilmadega ei taha auto enam külmalt käivituda. Tahab väga head akut saada. Vana akuga vedas küll mootorit ilusti ringi, kuid ei
käivitu. Tõmmates käivitub koheselt. Kas viga mõnes anduris? Isegi mitte ei luba. Mootor tahab väga palju pöördeid enne, kui käivitub. Segane jutt,
kuid äkki kellegil sama probleem olnud. Sai proovitud teise akuga ja käivitus koheselt. Kuid kas V6 tahab testi nii palju pööret, et ei käivitu üldse,
kui aku natukenegi tühjem.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 01.01.12 18:58
|
|
|
Vigu võib olla väga erinevaid, küünlad, igast andurid, aku, pihustid, immo, jne jne. Õige see igatahes pole, korralik v6 läheb ka suure külmaga
poolest pöördest, mul eelmine aasta vedas 30-ga ka väsinud aku a6e käima, see siis lihtsalt infoks, et on mille poole püüelda
|
|
|
lorenzo
huviline
Registreerunud 05.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B7 avant quattro, 2x 82' Ford Capri
|
postitati 01.01.12 19:29
|
|
|
Kõlab väga selle V6-t tüüpveana kimbutav kallis nukkvõlli otsas asetsev halli andur. Naised saunas on rääkinud ,et kui starteriga mootorit veab ilusti
ringi aga süüde puudub ning tõmmates käima läheb, siis on häda selles anduris. Võid üritada kelleltki laenata prooviks, et diagnoos kindel oleks.
Kasutatud asja ei ole mõtet osta, mis siis et uus kallis on.
Asetseb juhipoolse klapikambri kaane taga ja kinnitub 2 poldiga.
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 01.01.12 19:33
|
|
|
Kas sain õieti aru, et vana akuga käib starter aeglasemalt ringi ja tahab pikka käiamist, samas teise akuga käib kiiremini ringi ja käivitub kohe.
Kui nii, siis lahendasid ju probleemi ise
Viga võib vabalt akus olla, mul on väsinud akuga analoogne probleem olnud kunagi.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 01.01.12 19:35
|
|
|
Nukaandurit lihtne vahetada jah tavaliselt, aga mina seda tüüpveaks küll ei loeks! Võib ka toimiva mootori pealt proovida asemele panna, kas siis
läheb, pole mõtet uut võtta kohe poest. Isegi siis, kui on selle anduri viga võid vabalt kasutatud osta, sest on üldiselt võrreldes uuega väga odav.
Seda enam, et vahetamine pole keeruline.
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 01.01.12 19:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lorenzo
Kõlab väga selle V6-t tüüpveana kimbutav kallis nukkvõlli otsas asetsev halli andur. Naised saunas on rääkinud ,et kui starteriga mootorit veab ilusti
ringi aga süüde puudub ning tõmmates käima läheb, siis on häda selles anduris. Võid üritada kelleltki laenata prooviks, et diagnoos kindel oleks.
Kasutatud asja ei ole mõtet osta, mis siis et uus kallis on.
Asetseb juhipoolse klapikambri kaane taga ja kinnitub 2 poldiga. |
Ei ole küll spetsialist, aga kui halliandur ära ja säde puudub, siis kuidas ja kustkohast see säde käima tõmmates tuleb?
|
|
|
lorenzo
huviline
Registreerunud 05.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B7 avant quattro, 2x 82' Ford Capri
|
postitati 01.01.12 19:58
|
|
|
Parandage keegi kui eksin, niipea kui tühikäigu pöörded on saavutatud võtab juhtimise üle väntvõlli andur ja hallianduri signaali enam ei arvestata.
Sellest tulenevalt võib auto tõmmates käima saada. Aga mõningatel juhtudel ei pruugi.
|
|
|
Cool_d
huviline
Registreerunud 23.07.05
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 2.6 110kw/ audi S6 4.2 manuaal
|
postitati 01.01.12 20:01
|
|
|
Ja olen kuulnud, et halli andur pidi väljalööma hoopis pool sooja mootoriga. Huvitav ongi see, et uue aukuga pöördeid rohkem ja käivitub. Kuid mul V8
S6 võib kas või vaevaliselt vedada jaikkagi käivitub.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 01.01.12 20:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika42
Tsitaat: | Algselt postitas: lorenzo
Kõlab väga selle V6-t tüüpveana kimbutav kallis nukkvõlli otsas asetsev halli andur. Naised saunas on rääkinud ,et kui starteriga mootorit veab ilusti
ringi aga süüde puudub ning tõmmates käima läheb, siis on häda selles anduris. Võid üritada kelleltki laenata prooviks, et diagnoos kindel oleks.
Kasutatud asja ei ole mõtet osta, mis siis et uus kallis on.
Asetseb juhipoolse klapikambri kaane taga ja kinnitub 2 poldiga. |
Ei ole küll spetsialist, aga kui halliandur ära ja säde puudub, siis kuidas ja kustkohast see säde käima tõmmates tuleb? |
Pole ise kindel, kuid kusagilt ajusoppi jäänud ütlus, et siis vötvat signaali vändaandurilt.
Kui aku suudab vähekenegi korras ABC-d ringi vedada, siis mootor ka käivitub!
Kasutatud, ent korras hallandur toimib sama edukalt, kui uus, kuid kui hinnavahe on pea olematu, siis valiks ise ka uue.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Cool_d
huviline
Registreerunud 23.07.05
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 2.6 110kw/ audi S6 4.2 manuaal
|
postitati 01.01.12 20:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lorenzo
Parandage keegi kui eksin, niipea kui tühikäigu pöörded on saavutatud võtab juhtimise üle väntvõlli andur ja hallianduri signaali enam ei arvestata.
Sellest tulenevalt võib auto tõmmates käima saada. Aga mõningatel juhtudel ei pruugi. |
Kui käima läheb on pöörded üleval!
|
|
|
Cool_d
huviline
Registreerunud 23.07.05
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 2.6 110kw/ audi S6 4.2 manuaal
|
postitati 01.01.12 20:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika42
Tsitaat: | Algselt postitas: lorenzo
Kõlab väga selle V6-t tüüpveana kimbutav kallis nukkvõlli otsas asetsev halli andur. Naised saunas on rääkinud ,et kui starteriga mootorit veab ilusti
ringi aga süüde puudub ning tõmmates käima läheb, siis on häda selles anduris. Võid üritada kelleltki laenata prooviks, et diagnoos kindel oleks.
Kasutatud asja ei ole mõtet osta, mis siis et uus kallis on.
Asetseb juhipoolse klapikambri kaane taga ja kinnitub 2 poldiga. |
Ei ole küll spetsialist, aga kui halliandur ära ja säde puudub, siis kuidas ja kustkohast see säde käima tõmmates tuleb? |
Pole ise kindel, kuid kusagilt ajusoppi jäänud ütlus, et siis vötvat signaali vändaandurilt.
Kui aku suudab vähekenegi korras ABC-d ringi vedada, siis mootor ka käivitub!
Kasutatud, ent korras hallandur toimib sama edukalt, kui uus, kuid kui hinnavahe on pea olematu, siis valiks ise ka uue. |
Kas halliandurit tuvastab diagnostikas?
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 01.01.12 20:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lorenzo
Parandage keegi kui eksin, niipea kui tühikäigu pöörded on saavutatud võtab juhtimise üle väntvõlli andur ja hallianduri signaali enam ei arvestata.
Sellest tulenevalt võib auto tõmmates käima saada. Aga mõningatel juhtudel ei pruugi. |
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Pole ise kindel, kuid kusagilt ajusoppi jäänud ütlus, et siis vötvat signaali vändaandurilt. |
Sorry, minu viga.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 01.01.12 20:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cool_d
Kui käima läheb on pöörded üleval! |
Mismöttes?
Tsitaat: | Algselt postitas: Cool_d
Kas halliandurit tuvastab diagnostikas?
|
Kindlalt ei tea, kuna kogemus puudub, aga arvan, et jah.
Raika42, pole vaja vabandada, köik me eksime.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Cool_d
huviline
Registreerunud 23.07.05
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 2.6 110kw/ audi S6 4.2 manuaal
|
postitati 01.01.12 20:16
|
|
|
No kui auto käivitub on algselt pöörded üleval ja siis langevad alla nagu peab! Kui käivitub töötab ilusti tõrgetetta!
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 01.01.12 20:16
|
|
|
Kas vända andur polegi halliandur? Proovi näiteks tühikäigumootoril pistik välja tõmmata ja siis käivitada, äkki sellelt tulev info kuidagi ujutab
kütusega üle või ei suuda tühikäiku hoida vms. Minul uuemal audil vändaandur mootori tööd ei mõjutanud üldse, ainult soojalt käivitades oli probleeme,
2,6-l aga võib olla teisiti!
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 01.01.12 20:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kas vända andur polegi halliandur? |
Ei, vändaandur asub all kliimapumba vahetusläheduses plokis .. rihmade vahetuse ajal nt. see eemaldatakse ja asemele läheb vända fikseerimiseks
spetsiaalne polt.
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Proovi näiteks tühikäigumootoril pistik välja tõmmata ja siis käivitada, äkki sellelt tulev info kuidagi ujutab kütusega üle või ei suuda tühikäiku
hoida vms. |
Kuna pole otseselt seda proovinud, siis ei tea öelda aga arvan, et see tegevus esialgset probleemi (käivitust) ei möjuta.
Tsitaat: | Algselt postitas: Cool_d
No kui auto käivitub on algselt pöörded üleval ja siis langevad alla nagu peab! Kui käivitub töötab ilusti tõrgetetta! |
Külma mootoriga nii peabgi olema, et mingi aja hoiab rpm´i 1200-1300, minuti möödudes langeb 760+ rpm´ile.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 01.01.12 20:36
|
|
|
Et siis 2,6-l töötab vändaandur mingil muul põhimõttel kui Halle effekt jah?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 01.01.12 20:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Et siis 2,6-l töötab vändaandur mingil muul põhimõttel kui Halle effekt jah? |
Kas just ainult 2.6 ABC-l, eks teistel isenditel samuti.
Lisaks vöib viga ka nt peituda hoopis vändaanduris, vaevaliselt teeb 1-2 pööret ära ja siis käivitub kerglaselt .. nagu poleksgi midagi olnud.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 01.01.12 21:26
|
|
|
Aga sellel mootoril pole kahte asjakorraga ehk halli andurit ja nn vändaandur. Tal on üks neist. Pole mõttet kahte juppatsit kasutada, et määrata
vända asendit. Vaevalt tal halli andur on, too jagajasüsteemidel. Tal mõnda teist tüüpi vändaandur seal lihtsalt
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 01.01.12 21:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Aga sellel mootoril pole kahte asjakorraga ehk halli andurit ja nn vändaandur. Tal on üks neist. Pole mõttet kahte juppatsit kasutada, et määrata
vända asendit. Vaevalt tal halli andur on, too jagajasüsteemidel. Tal mõnda teist tüüpi vändaandur seal lihtsalt |
On.
Väntvölli andur ennist mainitud kohal ja hallandur aka nukaandur juhipoolse kaalika tagaküljel.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.01.12 23:40
|
|
|
Tsitaat: | Kas halliandurit tuvastab diagnostikas? |
VAG-COM võib väga abiks osutuda.
|
|
|
|
Cool_d
huviline
Registreerunud 23.07.05
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 2.6 110kw/ audi S6 4.2 manuaal
|
postitati 02.01.12 15:02
|
|
|
Kas kellegil märjamaal või selle ligidal ei ole sellist endal puudub juhe, tarkvara olemas! Täna hommikul jälle mitte midagi! Ei luba ega midagi. Kui
juba käima saad siis kõik ideaalne. Äkki küünlad?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 02.01.12 17:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cool_d
Äkki küünlad? |
Kindlasti mitte.
Vöta loogiliselt, et vaevalt köik 6 küünalt järjest lahkuvad.
Väntvölli andurit vöid katsetada ka teise isendi oma - sobivuselt A6 c4 169 ja 213kw.
Täpsemalt...
Saaks ehk kaablita ühe anduri vea ehk hajutada.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Cool_d
huviline
Registreerunud 23.07.05
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 2.6 110kw/ audi S6 4.2 manuaal
|
postitati 02.01.12 18:42
|
|
|
Ilmselgelt on viga seoses külmaga! Kui seisis soojas käivitub ilusti. Mis pagana jama see sihuke on? Kas temp andur paneb segast, kuid miks ta siis
suuremate pööretega käivitub. Kas vända andur, siis jamab nii ? Minu arust kas andur töötab või mitte. Mis muutub tõmmates? Ainult mootori pöörlemis
kiirus.
|
|
|
Cool_d
huviline
Registreerunud 23.07.05
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 2.6 110kw/ audi S6 4.2 manuaal
|
postitati 25.01.12 16:35
|
|
|
Nii ilm läks külmaks ja jama algas taas. Seekord tuvastasin ühe sümtomi veel nimelt pole järgi bensiini pumpa. Kas halli andur võib sellist asja
tekitada mis seal muutub külmaga. Homme mõõdan anduri ära äkki keegi teab mis takistus olema peab? Ja kustkohast saab tahomeeter impulsi. Külmaga
käivitades tahomeeter ei tööta ja õlisurve tuli põleb. Kui mingi aja käib hakkab tahhokas tõmmeldes tööle ja kohe kustub ka õli tuli.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |