tarmo90
huviline
Registreerunud 15.04.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2.6
|
postitati 24.12.11 17:57
|
|
|
Süüteluku muugid kulunud
Auto a6 2.6,1996.a Süütelukuga mõnda aega probleemid.Nüüd käib võti lihtsalt pesas ja starterit taha ei võta.Kas viga on siiski muukides,või võis
põhi kinni jääda.Sai järjest sõidetud 250km.Kuna on pühad ja teises linnas ,kas on võimalik käivitada autot süüteluku juhtmetest,et saaks sõita
parandusse.Kui keegi teab õpetust kuidas käivitada lihtsalt juhtmetest oleksein väga tänulik.Häid Pühi kõigile
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 24.12.11 20:32
|
|
|
Süüteluku muugid ei puutu absoluutselt käivitamise protsessi juhul kui võti on võimeline lukus pöördliikumist sooritama.
Pigem on põhjuseks purunenud süüteluku põhi või siis lukusüdamiku pikenduse murdumine.
Spidoplokk eest keerata, süütelukupõhi kahe kruviga lahti päästa ja proovida lukupõhjast otse kruvikeeraja vms. keerata.
Süütevõti võiks olla ikkagi lukus sees samal ajal.
|
|
|
tarmo90
huviline
Registreerunud 15.04.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2.6
|
postitati 26.12.11 08:44
|
|
|
Murdunud oli lukusüdamiku pikenduse keel mis keerab põhja.Vahetamine võttis ikka omajagu aega.Maha tuli võtta ka rool
kuna muidu ei pääse lahti keerama turvapolti.Samuti soovitav puurida vana südamikku peale väike auk,siis saab vana südamiku kergemalt kätte.Lisaks
siis hiljem kas immokivid ümber kirjutada või kui õnnestub siis ka saab ümber tõsta.Soovitus kui ilmnevad süüteluku põhjaga mingid probleemid siis
kohe ära vahetada,muidu lõhub kindlasti kas lukupikenduse või lukukeele ära.Põhja on lihtle vahetada ja kordades odavam.
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 26.12.11 15:36
|
|
|
Natuke algsest teemast kõrvale, kui süüteluku põhja vahetada peab võtme kindlasti luku sisse jätma?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 27.12.11 13:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Natuke algsest teemast kõrvale, kui süüteluku põhja vahetada peab võtme kindlasti luku sisse jätma? |
Ei pea.
Eelmises postis oli soovitus lihtdsalt selleks, et inimene ei paneks punuma ilma võtmeta, kui auto käima saab. Lisaks võib immorõngas ka
otsekäivitusel võtmest huvitatud olla.
|
|
|
kapsel
huviline
Registreerunud 03.01.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.12 22:57
|
|
|
Olen sama probleemi ees, ostsin uue põhja ja lukuosa ja nüüd selgus et see vahetükk on ka katki kuna ei viitsinud varem tegeleda sellega nimelt põhjal
oli starteri vedru välja tulnud ja starter jäi peale kui ise tagasi ei keeranud võtit. Nüüd ei jäägi muud üle kui romulast vana süütelukk osta kus see
vahetükk olemas on sest Forss eraldi seda ei müü. Praegu sõidan nagu traktoriga, kruvikaga käima jne . Annan kindlasti teada siin kuda lahenes see
probleem.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
kapsel
huviline
Registreerunud 03.01.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.12 17:21
|
|
|
Sain korda lõpuks selle asja, pusimist ikka oli selle kallal. Niisiis põhi maksis 30 €, lukuosa 110 € ja vana süütelukk romulast 30€ selle vahetüki
pärast. Nüüd muidugi mõned lisamured kallal nimelt summer piniseb kui tuled põlevad ja ust avad (peaks seisva mootoriga pinisema), raadio ei lähe
tööle (panin silla peale ja nüüd käsitsi sisse-välja), airbag-i tuli põleb (saab arvutiga nullida). Eks vaatab ja uurib edasi mis teha aga saab
normaalselt käivitada nüüd.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 05.01.12 18:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kapsel
Sain korda lõpuks selle asja, pusimist ikka oli selle kallal. Niisiis põhi maksis 30 €, lukuosa 110 € ja vana süütelukk romulast 30€ selle vahetüki
pärast. Nüüd muidugi mõned lisamured kallal nimelt summer piniseb kui tuled põlevad ja ust avad (peaks seisva mootoriga pinisema), raadio ei lähe
tööle (panin silla peale ja nüüd käsitsi sisse-välja), airbag-i tuli põleb (saab arvutiga nullida). Eks vaatab ja uurib edasi mis teha aga saab
normaalselt käivitada nüüd. |
Huvitavad hinnad. A100/C4-le 1992 a maksis süüteluku põhi alla 10 € ja Forssist terve ülejäänud süütelukk koos karaga 47 € Ei tahaks nagu uskuda, et
hinnad 2006 aasta seisuga nii räigelt muutunud oleksid, et selle mure pärast 170 € peaks tuima näoga letti lööma aga ärge muidugi näkku lööge kui C4
A6-l on jupid totaalselt erinevad ja asjad poole kallimad - kahjuks ei taha uskuda et selles osas erinevusi leiduda võiks. Keegi tõmbas ikka koti
kenasti taguotsani pähe sulle vist hindadega Aga see minu arvamus ja
võib-olla on tõesti EURO hinndad selliseks muutnud. Mina pidin sama
probleemi pärast ostma ainult lukupõhja ning uue süüteluku Forssist, millelt eemaldasin kara ning tõstsin selle ümber vana lukusüdamiku külge et
võtmed samaks jääksid Misasi see lukuosa veel on mis selles komplektis
kõige räigemat hinda maksis kui see saladus pole? NB! Asi oleks muide mul süüteluku remondi puhul veel odavam olnud, kui mul poleks olnud mõlemasse
suunda liigutatavat roolisammast masinal. Selle tõttu oli lukku raskem saada, sest sellisel variandil on luksüdamiku kara pikem.Ja summer piniseb
tõenäoliselt selle pärast, et süüteluku põhjas asuva keskmise klemmiga on midagi mäda. Lisan siinsele postitusele sama pildiseeria mis ühele tsipa
aega tagasi postitatud teemale.
XZN M16
|
|
|
|
kapsel
huviline
Registreerunud 03.01.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.12 20:26
|
|
|
See pilt mul juba ammu välja prinditud. Kui ei usu hindasid siis mine küsi forsist. Räägime siis veel üle, mis on kara ( ma arvan et korpus), forsis
küsivad selle eest 97€ ja seda vahetükki nende joonised ei näitagi mida just vaja olekski ja ütlevad et see on selle korpusega komplektis (ei ostnud
seda ja kohapeal ei ole ka), siis lukupõhi ehk kontaktiosa 30 € ja lukuosa ehk see siis kuhu võtme pistad ja mis on samuti vahetatav ja kus on immo
rõngas küljes 117 € (kliendihind 110). Ja selle n.ö. kara koos kõigega ostsingi romulast 30€ eest et kara ja seda vahetükki saada. Ma arvan et ma saan
eesti keelest aru kui mulle öeldakse ja näitavad arvutit ka
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 06.01.12 03:52
|
|
|
See mis viimasl joonisel näha on, on luku kara. Samal põhimõttel töötav nagu Abloy/Assa vms luku kara mille otsa käib väändenupp. Kuigi see kara on
luku küljest imelihtsalt eemaldatav ja tal on isegi oma tootekood sisse pressitud, ei tahtnud mulle seda keegi niisama tellida/müüa, sestap ostsingi
Forssist uue südamiku. Lõin naelakese ja haamriga kara kinni hoidva tifti välja ja panin selle vana luku külge ja asi OK Hinna ajas vist sul lakke
see, et sa ostisd selle südamiku koos korpuse/roolilukuga.
XZN M16
|
|
|
|
kapsel
huviline
Registreerunud 03.01.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.12 09:01
|
|
|
Vot see sama joonis on ka forssi arvutites ja siin pole seda väikest vahetükki näha mis on kara ja põhja vahel ja nad soovitasid uue korpuse osta. Mul
oli see lukuosa ka jummala kulunud sellepärast vahetasin üksiti selle ka ära.
|
|
|
Maff
huviline
Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T
|
postitati 14.01.12 22:51
|
|
|
Nonii, mul ka mingi asi küpse seal süütelukus. Nimelt võti käib megaraskelt sisse. Käivitades ei tule tagasi, ehk siis starter jääb käima ning ükski
elektriline asi ei tööta. Keeran nõks tagasi kõik toimib. Ning kui seisma jätan siis pean veel tagasi keerama, muidu ei tule võti välja ja
elektrilised asjad ei tööta nt. salongialgustus ei sütti ning uksi ei saa puldist avada, sulgeda. Ei ole veel lahti kakkunud, kui ilmselt tuleb osta
uued põhjad ja asjad?! Tänud!
|
|
|
kapsel
huviline
Registreerunud 03.01.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.12 07:02
|
|
|
Mul oli sama lugu et starter jäi peale aga kõik muu töötas. Arvatavasti on sul sama nagu mul põhi küljepealt lõhki ja vedru väljas. Sul on uut põhja
vaja ja arvatavalt ka see vahetükk kui on automaat kast sul, Mul jällegi uue põhjaga uued probleemid nimelt tulede summer piniseb ust avades ja
töötava mootoriga (peaks pinisema seisva mootoriga kui tuled põlevad) ja raadio ei lähe tööle võtit keerates.
|
|
|
tarmo90
huviline
Registreerunud 15.04.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2.6
|
postitati 15.01.12 09:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maff
Nonii, mul ka mingi asi küpse seal süütelukus. Nimelt võti käib megaraskelt sisse. Käivitades ei tule tagasi, ehk siis starter jääb käima ning ükski
elektriline asi ei tööta. Keeran nõks tagasi kõik toimib. Ning kui seisma jätan siis pean veel tagasi keerama, muidu ei tule võti välja ja
elektrilised asjad ei tööta nt. salongialgustus ei sütti ning uksi ei saa puldist avada, sulgeda. Ei ole veel lahti kakkunud, kui ilmselt tuleb osta
uued põhjad ja asjad?! Tänud! |
Esimese asjana vaheta kiiresti süütelukupõhi ära.Hetkle veel pole sul lukusüdamikukeel murdunud.Kui sellega viivitad ootab ees kogu süüteluku
vahetus.Ja need elektri probleemid tulevad ka sellest süütelukupõhjast.
Kui põhi küljest ära võid üritada süütelukku määrida ja vaadata kui kergelt või raskelt käib.
|
|
|