Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Süüteluku muugid kulunud (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 4637)
tarmo90
huviline



Registreerunud 15.04.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2.6

postitati 24.12.11 17:57 Tsiteeri
Süüteluku muugid kulunud



Auto a6 2.6,1996.a Süütelukuga mõnda aega probleemid.Nüüd käib võti lihtsalt pesas ja starterit taha ei võta.Kas viga on siiski muukides,või võis põhi kinni jääda.Sai järjest sõidetud 250km.Kuna on pühad ja teises linnas ,kas on võimalik käivitada autot süüteluku juhtmetest,et saaks sõita parandusse.Kui keegi teab õpetust kuidas käivitada lihtsalt juhtmetest oleksein väga tänulik.Häid Pühi kõigile


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 24.12.11 20:32 Tsiteeri


Süüteluku muugid ei puutu absoluutselt käivitamise protsessi juhul kui võti on võimeline lukus pöördliikumist sooritama.
Pigem on põhjuseks purunenud süüteluku põhi või siis lukusüdamiku pikenduse murdumine.
Spidoplokk eest keerata, süütelukupõhi kahe kruviga lahti päästa ja proovida lukupõhjast otse kruvikeeraja vms. keerata.
Süütevõti võiks olla ikkagi lukus sees samal ajal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tarmo90
huviline



Registreerunud 15.04.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2.6

postitati 26.12.11 08:44 Tsiteeri


Murdunud oli lukusüdamiku pikenduse keel mis keerab põhja.Vahetamine võttis ikka omajagu aega.Maha tuli võtta ka rool
kuna muidu ei pääse lahti keerama turvapolti.Samuti soovitav puurida vana südamikku peale väike auk,siis saab vana südamiku kergemalt kätte.Lisaks siis hiljem kas immokivid ümber kirjutada või kui õnnestub siis ka saab ümber tõsta.Soovitus kui ilmnevad süüteluku põhjaga mingid probleemid siis kohe ära vahetada,muidu lõhub kindlasti kas lukupikenduse või lukukeele ära.Põhja on lihtle vahetada ja kordades odavam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Quattru
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 26.12.11 15:36 Tsiteeri


Natuke algsest teemast kõrvale, kui süüteluku põhja vahetada peab võtme kindlasti luku sisse jätma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.12.11 13:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Natuke algsest teemast kõrvale, kui süüteluku põhja vahetada peab võtme kindlasti luku sisse jätma?


Ei pea.
Eelmises postis oli soovitus lihtdsalt selleks, et inimene ei paneks punuma ilma võtmeta, kui auto käima saab. Lisaks võib immorõngas ka otsekäivitusel võtmest huvitatud olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kapsel
huviline



Registreerunud 03.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.12 22:57 Tsiteeri


Olen sama probleemi ees, ostsin uue põhja ja lukuosa ja nüüd selgus et see vahetükk on ka katki kuna ei viitsinud varem tegeleda sellega nimelt põhjal oli starteri vedru välja tulnud ja starter jäi peale kui ise tagasi ei keeranud võtit. Nüüd ei jäägi muud üle kui romulast vana süütelukk osta kus see vahetükk olemas on sest Forss eraldi seda ei müü. Praegu sõidan nagu traktoriga, kruvikaga käima jne . Annan kindlasti teada siin kuda lahenes see probleem. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 04.01.12 00:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kapsel
Olen sama probleemi ees, ostsin uue põhja ja lukuosa ja nüüd selgus et see vahetükk on ka katki kuna ei viitsinud varem tegeleda sellega nimelt põhjal oli starteri vedru välja tulnud ja starter jäi peale kui ise tagasi ei keeranud võtit. Nüüd ei jäägi muud üle kui romulast vana süütelukk osta kus see vahetükk olemas on sest Forss eraldi seda ei müü. Praegu sõidan nagu traktoriga, kruvikaga käima jne . Annan kindlasti teada siin kuda lahenes see probleem. :D

Tuttav teema see kruvikaga käima panek :P

Nimelt odavamatel B-varuosa süütelukkudel 100 & A6 C4 kerel kipub see pikendus "keel" murduma jah..Ise ostsin ka mingi odavama plönni kui vana katki läks (maksis 150.- eeku, Tarmo autopoes) müüsin auto maha ja lukk kestis umbes pool aastat ja keel murdus uuesti, samas põhi oli korralik, nii et päris põhja süü see pole. Lihtsalt keel sitast materjalist. Nii et tasub panna veidike kallim..ehk A-osast midagi (pole aimugi palju maksab).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kapsel
huviline



Registreerunud 03.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.12 17:21 Tsiteeri


Sain korda lõpuks selle asja, pusimist ikka oli selle kallal. Niisiis põhi maksis 30 €, lukuosa 110 € ja vana süütelukk romulast 30€ selle vahetüki pärast. Nüüd muidugi mõned lisamured kallal nimelt summer piniseb kui tuled põlevad ja ust avad (peaks seisva mootoriga pinisema), raadio ei lähe tööle (panin silla peale ja nüüd käsitsi sisse-välja), airbag-i tuli põleb (saab arvutiga nullida). Eks vaatab ja uurib edasi mis teha aga saab normaalselt käivitada nüüd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 05.01.12 18:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kapsel
Sain korda lõpuks selle asja, pusimist ikka oli selle kallal. Niisiis põhi maksis 30 €, lukuosa 110 € ja vana süütelukk romulast 30€ selle vahetüki pärast. Nüüd muidugi mõned lisamured kallal nimelt summer piniseb kui tuled põlevad ja ust avad (peaks seisva mootoriga pinisema), raadio ei lähe tööle (panin silla peale ja nüüd käsitsi sisse-välja), airbag-i tuli põleb (saab arvutiga nullida). Eks vaatab ja uurib edasi mis teha aga saab normaalselt käivitada nüüd.


Huvitavad hinnad. A100/C4-le 1992 a maksis süüteluku põhi alla 10 € ja Forssist terve ülejäänud süütelukk koos karaga 47 € Ei tahaks nagu uskuda, et hinnad 2006 aasta seisuga nii räigelt muutunud oleksid, et selle mure pärast 170 € peaks tuima näoga letti lööma aga ärge muidugi näkku lööge kui C4 A6-l on jupid totaalselt erinevad ja asjad poole kallimad - kahjuks ei taha uskuda et selles osas erinevusi leiduda võiks. Keegi tõmbas ikka koti kenasti taguotsani pähe sulle vist hindadega:) Aga see minu arvamus ja võib-olla on tõesti EURO hinndad selliseks muutnud:P. Mina pidin sama probleemi pärast ostma ainult lukupõhja ning uue süüteluku Forssist, millelt eemaldasin kara ning tõstsin selle ümber vana lukusüdamiku külge et võtmed samaks jääksid :) Misasi see lukuosa veel on mis selles komplektis kõige räigemat hinda maksis kui see saladus pole? NB! Asi oleks muide mul süüteluku remondi puhul veel odavam olnud, kui mul poleks olnud mõlemasse suunda liigutatavat roolisammast masinal. Selle tõttu oli lukku raskem saada, sest sellisel variandil on luksüdamiku kara pikem.Ja summer piniseb tõenäoliselt selle pärast, et süüteluku põhjas asuva keskmise klemmiga on midagi mäda. Lisan siinsele postitusele sama pildiseeria mis ühele tsipa aega tagasi postitatud teemale.


http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/slv.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kapsel
huviline



Registreerunud 03.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.12 20:26 Tsiteeri


See pilt mul juba ammu välja prinditud. Kui ei usu hindasid siis mine küsi forsist. Räägime siis veel üle, mis on kara ( ma arvan et korpus), forsis küsivad selle eest 97€ ja seda vahetükki nende joonised ei näitagi mida just vaja olekski ja ütlevad et see on selle korpusega komplektis (ei ostnud seda ja kohapeal ei ole ka), siis lukupõhi ehk kontaktiosa 30 € ja lukuosa ehk see siis kuhu võtme pistad ja mis on samuti vahetatav ja kus on immo rõngas küljes 117 € (kliendihind 110). Ja selle n.ö. kara koos kõigega ostsingi romulast 30€ eest et kara ja seda vahetükki saada. Ma arvan et ma saan eesti keelest aru kui mulle öeldakse ja näitavad arvutit ka


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 06.01.12 03:52 Tsiteeri


http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/lukujoonis2.jpg

See mis viimasl joonisel näha on, on luku kara. Samal põhimõttel töötav nagu Abloy/Assa vms luku kara mille otsa käib väändenupp. Kuigi see kara on luku küljest imelihtsalt eemaldatav ja tal on isegi oma tootekood sisse pressitud, ei tahtnud mulle seda keegi niisama tellida/müüa, sestap ostsingi Forssist uue südamiku. Lõin naelakese ja haamriga kara kinni hoidva tifti välja ja panin selle vana luku külge ja asi OK Hinna ajas vist sul lakke see, et sa ostisd selle südamiku koos korpuse/roolilukuga.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kapsel
huviline



Registreerunud 03.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.12 09:01 Tsiteeri


Vot see sama joonis on ka forssi arvutites ja siin pole seda väikest vahetükki näha mis on kara ja põhja vahel ja nad soovitasid uue korpuse osta. Mul oli see lukuosa ka jummala kulunud sellepärast vahetasin üksiti selle ka ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maff
huviline

Avatar


Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T

postitati 14.01.12 22:51 Tsiteeri


Nonii, mul ka mingi asi küpse seal süütelukus. Nimelt võti käib megaraskelt sisse. Käivitades ei tule tagasi, ehk siis starter jääb käima ning ükski elektriline asi ei tööta. Keeran nõks tagasi kõik toimib. Ning kui seisma jätan siis pean veel tagasi keerama, muidu ei tule võti välja ja elektrilised asjad ei tööta nt. salongialgustus ei sütti ning uksi ei saa puldist avada, sulgeda. Ei ole veel lahti kakkunud, kui ilmselt tuleb osta uued põhjad ja asjad?! Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kapsel
huviline



Registreerunud 03.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.12 07:02 Tsiteeri


Mul oli sama lugu et starter jäi peale aga kõik muu töötas. Arvatavasti on sul sama nagu mul põhi küljepealt lõhki ja vedru väljas. Sul on uut põhja vaja ja arvatavalt ka see vahetükk kui on automaat kast sul, Mul jällegi uue põhjaga uued probleemid nimelt tulede summer piniseb ust avades ja töötava mootoriga (peaks pinisema seisva mootoriga kui tuled põlevad) ja raadio ei lähe tööle võtit keerates.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo90
huviline



Registreerunud 15.04.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2.6

postitati 15.01.12 09:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maff
Nonii, mul ka mingi asi küpse seal süütelukus. Nimelt võti käib megaraskelt sisse. Käivitades ei tule tagasi, ehk siis starter jääb käima ning ükski elektriline asi ei tööta. Keeran nõks tagasi kõik toimib. Ning kui seisma jätan siis pean veel tagasi keerama, muidu ei tule võti välja ja elektrilised asjad ei tööta nt. salongialgustus ei sütti ning uksi ei saa puldist avada, sulgeda. Ei ole veel lahti kakkunud, kui ilmselt tuleb osta uued põhjad ja asjad?! Tänud!



Esimese asjana vaheta kiiresti süütelukupõhi ära.Hetkle veel pole sul lukusüdamikukeel murdunud.Kui sellega viivitad ootab ees kogu süüteluku vahetus.Ja need elektri probleemid tulevad ka sellest süütelukupõhjast.
Kui põhi küljest ära võid üritada süütelukku määrida ja vaadata kui kergelt või raskelt käib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.5% - SQL: 53.5%]