Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 20.12.11 19:50
|
|
|
2.5TDI R5 85kW kõrgsurvepumba anomaalia- kõrin ja väljasuremine
Nonii, kauaks polnudki diislirõõme, sai autoga korra poes käia ja siis kuulsin tühikäigul kapoti all sellist huvitavat kõrinat. Nagu plekitükk
vibreeriks mootoriga samas rütmis kuhugi vastu. Hääl oli, ei olnud, oli, ei olnud jne. Kapott lahti ja kõrin tuli pumba juurest. Proovisin sõita
aeglaselt, suurte pööretega jne. Siis peale 3000rpmi gaasi maha lastes suri välja, käima läks väga pika käiamise peale. Peale seda kõrin väiksem ja
harvem, käivitus poolest pöördest. Ära sõites jällegi gaasi maha lastes suri välja ja läks pika käiamise peale käima, mitu korda suri käima minemisel
välja enne. Peale seda parklas jälle kõik korras, proovisin 20 korda käivitada, poolest pöördest. Kõrinat enam ei kuulnud, aga pump vahepeal teeb
huvitavaid lõkse.
Kui muidu ajasin aegajalt pika käivituse küünalde süüks, siis nüüd arvan, et need vead omavahel seotud.
Mis seal lõksuda saab, ning mida ette võtta. Ei tea selle pumba ehitust absoluutselt.
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 20.12.11 21:28
|
|
|
Uurisin autoteemas antud linke ja hakkasin mõtlema, et kui muidu auto liigub normaalselt, ei tahma ega midagi, kas siis ei või olla asi kehvas küttes?
Meenus et täna tankisin autot tühja paaki ja peale seda pm ei sõitnudki. Äkki mingi kuiv v kare küte, nüüd paneb seal midagi kõrisema?
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.12.11 21:32
|
|
|
Kui pole tankla küte siis muidugi. Pane normaalne kütus, uus filter ja lisa karla auto kütuselisandist või kahetaktiõli. Muidu lased pumba laiali ära
aiget sai ta juba nigunii.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 20.12.11 21:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Kui pole tankla küte siis muidugi. Pane normaalne kütus, uus filter ja lisa karla auto kütuselisandist või kahetaktiõli. Muidu lased pumba laiali ära
aiget sai ta juba nigunii. |
Tankla küte küll, OÜ Hepa, kuulnud nii mõndagi sellest firmast. Sp mõte tuligi selline, kusjuures tuttav juba soovitas et paagitäiele 50ml hulka
segada.
|
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 21.12.11 10:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ardo
Tankla küte küll, OÜ Hepa, kuulnud nii mõndagi sellest firmast. Sp mõte tuligi selline, kusjuures tuttav juba soovitas et paagitäiele 50ml hulka
segada. |
See 50ml seal nüüd küll midagi ei aita. Enda põkale panen paagitäie kohta 1l kahetaktilise õli, paak siis mingi 70L kanti vist ( C5´el).
Kahe taktilise õli segamis vahekord on muidu 1:50´le.
Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 21.12.11 10:45
|
|
|
Tundub et pump lootusetult otsas, enam ei käi alla 2000rpm absoluutselt, sureb välja, jõudu pole, läheb pikalt käima, pump kõriseb jne.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 21.12.11 13:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ardo
Tundub et pump lootusetult otsas, enam ei käi alla 2000rpm absoluutselt, sureb välja, jõudu pole, läheb pikalt käima, pump kõriseb jne.
|
Võimalik muidugi, et ka pump otsas, kuid vanemad pumbad hakkavad ka kuivaks jäädes spetsiifiliselt kõrisema. Alusta sellest, et uuri kas kütus ikka
pumbani jõuab (filter on ju selliste sümptomite puhul nagunii juba vahetatud).
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 21.12.11 13:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arro
See 50ml seal nüüd küll midagi ei aita. Enda põkale panen paagitäie kohta 1l kahetaktilise õli, paak siis mingi 70L kanti vist ( C5´el).
Kahe taktilise õli segamis vahekord on muidu 1:50´le. |
Ise olen pannud enda masinale 250ml kahetaktilise õli paagi kohta. Sõitnud olen 7 aastat ainult Neste küttega. See 1:50 vahekord on minuarvates liiga
palju. Sellisel juhul taga vist sõita ei kannata, seepärast polegi ise niipalju pannud.
|
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 21.12.11 13:22
|
|
|
100g 10L kohta ja nii juba 14a. Ja kahetaktiõli ei suitse mingi valemiga. Solgi puhul tuleks topeltkogus panna
Numerus stultorum infinitus est.
|
|
|
|
heikki89
huviline
Registreerunud 06.07.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5 TDI (85 kW)
|
postitati 21.12.11 16:36
|
|
|
Hepast ei soovita üldse tankida! Halb küte!
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.11 16:46
|
|
|
12a. Neste ja Statoili kütet. Mitte kordagi mittemingit kütuse lisa, mitte ühtegi toitesüsteemi riket.
2 takti õli kasutan seal kuhu ta käib, sae bensiini hulgas.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 21.12.11 16:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heikki89
Hepast ei soovita üldse tankida! Halb küte! |
Korra tankinud ja selline järeldus?
Ei taha endale ära sönada, kuid juba aastaid kütust sealt valanud ja veel liiklen.
Praeguse ja eelmise aasta kohta ei oska öelda, et kus kütet ostavad, kuid siis, kui ämm tanklaoperaator oli, siis saate/ostukirjalt kiigates sama
koht, kus vöttis ka Statoil.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 21.12.11 21:39
|
|
|
tundub jah et ei saa kütet peale...endal hetkel sama teema..panin läbipaistva vooliku enne pumpa ja õhku viskab ikka mõnusalt vahele. Sain auto pika
käiamise peale tööle, kõik okei, nii kui gaasi vajutad kooleb ära, voolikut samal ajal jälgides pole kütust üldse näha.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 22.12.11 00:49
|
|
|
Mul oligi pump otsas, täna päeva aeg ei saanud üldse enam normaalselt sõita. Pump urises, suri välja, jõudu polnud, ei käivitunud jne.
Nüüd uus pump peal ja sõidab taas.
Vanal pumbal mõnusad loksud sees igatepidi ja jumala raskelt käis ringi. Mingiaeg Oisusse viskama, vb saavad asja sellest, niisama ära visata pole ka
mõtet vist.
|
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 22.12.11 12:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yks
12a. Neste ja Statoili kütet. Mitte kordagi mittemingit kütuse lisa, mitte ühtegi toitesüsteemi riket.
2 takti õli kasutan seal kuhu ta käib, sae bensiini hulgas. | Ja kõik need aastad sama autoga?
Numerus stultorum infinitus est.
|
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.12.11 22:52
|
|
|
Ei, loomulikult mitte. Kuid 4a. E200D diisel mersuga, millel oli kellal 500000 kui sain ja sõitsin taga 4a. jooksul veel 300000 otsa. Kuid see eelmise
põlvkonna auto ka, töötas kõigega mis põles.
Vahele mahub veel hulk muid diisleid, viimane neist enne Audit. 2000a. E320CDI polnud ka kordagi mingeid pihusti või muid toite jamasi.
Praegu jookseb 6a renaulti kaubikuga, kellal 250000 km. 0 toite jama, kordagi pole mingit lisa kasutanud.
|
|
|
|