Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: differ (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1361)
Competition
huviline



Registreerunud 12.01.04
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6, 250KW, 2001.a.

postitati 04.11.04 10:08 Tsiteeri
differ



Tagadiffer undab,mis aitax?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ZZZ 705
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.03
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 1.8 S -91

postitati 04.11.04 10:29 Tsiteeri
Tre



Seda peaks saama reguleerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on foorumis

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 04.11.04 11:25 Tsiteeri


Oled kindel et ei ole rattalaager?
Kas õli oli normis?

Reguleerida saab seda küll, aga selleks tuleb tema lahti katkuda ja regullseibidega mässata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VanDahl
huviline

Avatar


Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tln,Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.04 12:01 Tsiteeri


Sama jama, igasugune info oleks enam kui teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Competition
huviline



Registreerunud 12.01.04
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6, 250KW, 2001.a.

postitati 04.11.04 12:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ACE16V
Oled kindel et ei ole rattalaager?
Kas õli oli normis?

Reguleerida saab seda küll, aga selleks tuleb tema lahti katkuda ja regullseibidega mässata.


Rattalaager ei ole kohe kindlasti,ikka differ.Õli võtab kuid minimaalselt.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on foorumis

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 04.11.04 13:08 Tsiteeri


Loota võib veel, et on diffri laager läbi. Neid seal päris mitu. Ja loomulikult kardaani vahepuki helin võib ka ära petta.
Siit küsimus, kas kuulasid tõstukil "sõites" kust see heli tuleb? Selleks kasutatakse metalltorust otsaga stetoskoopi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Competition
huviline



Registreerunud 12.01.04
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6, 250KW, 2001.a.

postitati 04.11.04 14:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ACE16V
Loota võib veel, et on diffri laager läbi. Neid seal päris mitu. Ja loomulikult kardaani vahepuki helin võib ka ära petta.
Siit küsimus, kas kuulasid tõstukil "sõites" kust see heli tuleb? Selleks kasutatakse metalltorust otsaga stetoskoopi.


Ei seda pole teinud,kus seda teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on foorumis

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 04.11.04 15:05 Tsiteeri


hea oleks mõni tuttav remondimees(või töökoda), kes su auto tõstukiga üles tõstaks ja tuttava arstitädi käest kauple stetoskoop välja, sellelt membraan otsast ja toru asemele. Auto käima, käik sisse ja kuulama. Reeglina hakkab nii eest kui tagant pöörlema 1 ratas, aga selle vastu aitab(väikestel kiirustel) tagadiffri lukk. Siis saab taga mõlemad käima.

ahjaa, kardaani vahepukile ligipääsemiseks tuleb ära kruvida 1 või mõlemad alumiiniumist katteplekid, kui need juba ära ei ole kadunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mati200
huviline



Registreerunud 06.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant

postitati 06.11.04 20:59 Tsiteeri


Jep,reguleerimine käib seibidega ja seda pead tegema ka juhul kui laagri(d) ära vahetad. KIndlasti pead seda kõike aga teadja mehe juures tegema, et sa laagreid liiga kinni ei poo.
Pean ise ka selle töö mingi hetk ette võtma, aga enne ei saa, kui teine auto kohal on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.2% - SQL: 53.8%]