Juba vana teema, aga kuna ise hiljuti puutusin sellega ka kokku, sai asja uuritud. Märkasin järsku, et numbrid, mida mulle kompuutris näidatakse, on
väga kummalised. Näiteks süüde sees olles oli turbo kella näit 0.6 - 0.9bar! Ja "jookseb" ülessse - alla... Kuna ta peaks näitama 1.0bar-i
hakkasingi viga otsima. Viga oli armatuuris - kehv ühendus.
Aga põhjuseid võib olla rohkem:
1. Vaakum voolik, mis sisselaske kollest ajju läheb, lekib
2. Vigane rõhuandur ajus
3. Kehva massi ühendus (aju - mootor, mootor - kere, aku - kere)
4. Või ka ka kehva ühendus kellade ploki taga.
Minul ei andnud üks pistik kellade ploki taga korralikku ühendust.
Ehk on kellegile kasulik info...
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|