Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: kumba valida kas continentali või nokiani lamellrehvide kasuks? (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3523)
quattrosick
huviline



Registreerunud 25.11.11
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.11 00:59 Tsiteeri
kumba valida kas continentali või nokiani lamellrehvide kasuks?



tahaks varsti audi s8 le d2, mingit lamelli alla sättida aga küsin foorumivaatajate käest, mis
oleks mõistlik valik? rehvi valikuks 245 45 r18. on jäänud silma üks nokian hakkapelliitta r
ja continental WinterContact TS 810 S SSR. kas kellelgi on kogemusi selliste isenditega? mis nende head ja vead? või peaksin veel laiemalt vaatama, et head vastupidavamat aastaringset rehvi leida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zann0
huviline



Registreerunud 01.09.09
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant TFSI 2006

postitati 01.12.11 01:41 Tsiteeri


Peale suve pole neist kummastki enam talverehvi.
Parimat!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 01.12.11 05:18 Tsiteeri


Kuskilt jäi silma seoses lamellrehvidega. Küsinud mees rehvimüüjalt; Kui lamellrehv nii hea pidamisega on, miks siis alpinistid kummikutega ei roni ?
Rohkem OTi ei tee.


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 01.12.11 06:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattrosick
tahaks varsti audi s8 le d2, mingit lamelli alla sättida aga küsin foorumivaatajate käest, mis
oleks mõistlik valik? rehvi valikuks 245 45 r18. on jäänud silma üks nokian hakkapelliitta r
ja continental WinterContact TS 810 S SSR. kas kellelgi on kogemusi selliste isenditega? mis nende head ja vead? või peaksin veel laiemalt vaatama, et head vastupidavamat aastaringset rehvi leida?


Kas SSR rehv ei olnud mitte väga kõva seinaga "sõida tühjalt" rehv? Need on nagu pakud all.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 01.12.11 07:10 Tsiteeri


WinterContact TS810S on ei ole meie kliima rehv.

Lumel see korralikult ei pea, jääst rääkimata.
Paras soojamaa lamell ole.

Sellest valikust Nokian.

Ei räägi mingist kulunud ja kasutatud lamellist siinkohal ja võrdlesin oma kogemuste põhjal näiteks kasvõi Conti enda WinterViking2 rehviga.

Aastaid tagasi oli see rehv ka ühes Tehnikamaailma rehvitestis ja kiita minu mäletamistmööda ei saanud.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 01.12.11 08:54 Tsiteeri


Mina lähen jälle teise ooperisse. Esiteks KUI sa tahad mingisugustki pidamist, siis soovitan valida 245/45R18 asemel 225/60R16. See tähendaks teiste velgede(kasvõi kasutatud Audi OEM) soetamist. Siis sinna otsa mingid PÕHJAMAADE lamellid. Nüüd kui sa tahad pidamist, siis võiks nende asemele 215/65 R16 PÕHJAMAADE naelad sebida. See viimane variant on mul natuke raskema BMW all täiesti proovitud ja mõistliku kasutamise korral(ei lase igapäev loha ega ürita max-külgkiirendust) ei lenda ei naelad välja ega ükski muu nelivedune sust naljalt mööda.

245 laiusega keskeuroopa lamell on abitu igas asendis, kuna need on mõeldud kerge lume jaoks paar korda talve jooksul, tugevad küljed on sel rehvil märja ilmaga pidamine ja müra/veeretakistus. Talvel neist asja pole.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 01.12.11 09:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Mina lähen jälle teise ooperisse. Esiteks KUI sa tahad mingisugustki pidamist, siis soovitan valida 245/45R18 asemel 225/60R16. See tähendaks teiste velgede(kasvõi kasutatud Audi OEM) soetamist. Siis sinna otsa mingid PÕHJAMAADE lamellid. Nüüd kui sa tahad pidamist, siis võiks nende asemele 215/65 R16 PÕHJAMAADE naelad sebida. See viimane variant on mul natuke raskema BMW all täiesti proovitud ja mõistliku kasutamise korral(ei lase igapäev loha ega ürita max-külgkiirendust) ei lenda ei naelad välja ega ükski muu nelivedune sust naljalt mööda.

245 laiusega keskeuroopa lamell on abitu igas asendis, kuna need on mõeldud kerge lume jaoks paar korda talve jooksul, tugevad küljed on sel rehvil märja ilmaga pidamine ja müra/veeretakistus. Talvel neist asja pole.


Kuna antud autole S8 D2'le alla 18" veljed alla vist ei mahu, siis kahjuks peab leppima selle diameetriga. Pigem vaataks 235/50/18 mõõtu rehve talveks. Need peaks veel ilusti alla istuma ja on suht levinud mõõt. Õigem on ikka vastavalt aastaajale kasutada rehve, st talvel ikka talverehv ja suvel suverehv.
Mina valiks ikkagi naastrehvid ja midagi taolist. Sellised kestavad julgelt 2 hooaega ära nii, et pidamise arvelt ei kannata veel midagi teisel hooajal kah. Selle auto nina remont on isegi väikese kõksu korral suurem, kui rehvidesse investeeritud raha. :P

EDIT:
Esimesel S8 on 323mm kettad, millega on minu arust küll miinimum velg 17".


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 01.12.11 09:19 Tsiteeri


Minu arvutuste kohaselt on seal all samad pidurid kui mu enda masinal, seega läheb sinna 16' nagu niuhti. Iga 16' vast mitte. See, et sinna alla 18 ei lähe on natuke ebatäpne.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 01.12.11 09:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: quattrosick
tahaks varsti audi s8 le d2, mingit lamelli alla sättida aga küsin foorumivaatajate käest, mis
oleks mõistlik valik? rehvi valikuks 245 45 r18. on jäänud silma üks nokian hakkapelliitta r
ja continental WinterContact TS 810 S SSR. kas kellelgi on kogemusi selliste isenditega? mis nende head ja vead? või peaksin veel laiemalt vaatama, et head vastupidavamat aastaringset rehvi leida?


Kas SSR rehv ei olnud mitte väga kõva seinaga "sõida tühjalt" rehv? Need on nagu pakud all.


SSR on jah need nö Runflat rehvid, isegi suvel on nendega üsna ebameeldiv sõita (olid A4 all mingid Continental ContiSportContact SSR vms). Otse sõites oli hea...aga kui tahtsid vähegi äkilisemaid liigutusi teha, siis oli küll jube, juhitavus kehva. Ja samuti olid nad väga lärmakad, kui võrrelda nt Michelin Pilot Premacyga või Pirelli P-Zeroga.
Peale suve mina enam selle lamelliga talve sõita ei julgeks. Küll aga vastupidi, et peale talve laseks veel ka suve otsa. Ilmselt oleks mõistlikum valik siiski Nokian.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 01.12.11 10:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Minu arvutuste kohaselt on seal all samad pidurid kui mu enda masinal, seega läheb sinna 16' nagu niuhti. Iga 16' vast mitte. See, et sinna alla 18 ei lähe on natuke ebatäpne.


Minu auto kettad on 321mm (Lucas 4 klotsiga support) ja 16" velg läheb ilusti alla, kuid ET peab olema 35 või väiksem ning laius 8". Selliseid on väga harva müügis.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattrosick
huviline



Registreerunud 25.11.11
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.11 01:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: quattrosick
tahaks varsti audi s8 le d2, mingit lamelli alla sättida aga küsin foorumivaatajate käest, mis
oleks mõistlik valik? rehvi valikuks 245 45 r18. on jäänud silma üks nokian hakkapelliitta r
ja continental WinterContact TS 810 S SSR. kas kellelgi on kogemusi selliste isenditega? mis nende head ja vead? või peaksin veel laiemalt vaatama, et head vastupidavamat aastaringset rehvi leida?


Kas SSR rehv ei olnud mitte väga kõva seinaga "sõida tühjalt" rehv? Need on nagu pakud all.


SSR on jah need nö Runflat rehvid, isegi suvel on nendega üsna ebameeldiv sõita (olid A4 all mingid Continental ContiSportContact SSR vms). Otse sõites oli hea...aga kui tahtsid vähegi äkilisemaid liigutusi teha, siis oli küll jube, juhitavus kehva. Ja samuti olid nad väga lärmakad, kui võrrelda nt Michelin Pilot Premacyga või Pirelli P-Zeroga.
Peale suve mina enam selle lamelliga talve sõita ei julgeks. Küll aga vastupidi, et peale talve laseks veel ka suve otsa. Ilmselt oleks mõistlikum valik siiski Nokian.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattrosick
huviline



Registreerunud 25.11.11
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.11 02:05 Tsiteeri


kisub kuidagi nokian kasuks. hetkel all nokian mis pidas eelmise talve ja suve vastu. probleeme pidamisega ei olnud.jäin väga rahule aga. aga nüüd ca 4mm mustrit alles, nühiks veelgi aga kaine mõistus, ütleb et parem korralik kui kulunud. conti vastu tekkis huvi kui üks asjapulk seletas hirmus veendunult, et see on kvaliteetrehv mis isegi vähema rehvirõhu korral ei kahjusta kummi struktuuri jne. ei te mida arvata, kuigi nokian on järgi proovitud, ei tea mida tahta. naela ei tahagi, kuna ma sellega mingit ekstreem jäärada ei sõida ja meie talve oludes lamell rahuldab täielikult.ning kui ise rähna ei pane siis ei tarvitse ka nina remonti teostada. huvi võib pakkuda ka michelini toodang. igasugune asjalik info on teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 02.12.11 06:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattrosick
kisub kuidagi nokian kasuks. hetkel all nokian mis pidas eelmise talve ja suve vastu


Kui suvel poleks kasutanud, siis oleks vabalt selle talvegi pidanud. Suvega kulub see oluliselt rohkem kui talvega. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 02.12.11 08:50 Tsiteeri


Hakka R kogemust 5 talve, muidugi ma olen rahul. :)

Plussid: kerge ja vaikse veeremisega, pidamine samuti ok.
Puhtal asfaldil ridade vahel süstimine, siis on tunda et ujub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 02.12.11 09:31 Tsiteeri


2008 aasta Tehnikamaailm kirjutas järgmist:

"CONTINENTALi esindas peamiselt Kesk-Euroopa jaoks projekteeritud H-klassi rehv,ning seda oli eriti selgesti tunda jäisel pinnal. Pidamisest jääb vaheks, alajuhitavus vaheldub ülejuhitavusega. Lumel on pidamine rahuldav ja asfaldil õigete talverehvidega võrreldes tõepoolest klass omaette. Tegelikult H-klassi rehvid meie talvesse ei sobi, aga kui ikka kangesti tahaks, siis on Continental uks paremaid valikuid."

Samas Continetali ContiVikingContact 5 (lamell) korjas samas testist võidu.

S8 facelift bensuluugil on kirjas, et 16" velg peaks alla minema.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 02.12.11 18:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattrosick
...conti vastu tekkis huvi kui üks asjapulk seletas hirmus veendunult, et see on kvaliteetrehv mis isegi vähema rehvirõhu korral ei kahjusta kummi struktuuri jne....


Jah, run-on-flat rehviga saab tõesti sõita vähese rõhuga nii, et rehviga midagi halba ei juhtu. Aga see on ju võrdlemisi tühine näitaja pidamise ja sõidumugavuse kõrval. Run-on-flat rehve on saadaval ka "õigete" talverehvidena. Kuna rehvisegu on sel Continentalil üsna kõva, siis kestab kauem kui põhjamaadesse mõeldud talverehvid. Aga see on ka ainuke eelis "õige" talverehvi ees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.5% - SQL: 36.5%]