Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  9
Autor:
Pealkiri: Audi 80 ABK 2.0 85kW - 1993 - sibidisah (Vastuseid: 212 | Vaatamisi: 28729)
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.11 14:16 Tsiteeri
Audi 80 ABK 2.0 85kW - 1993 - sibidisah



Tervist! Lisan siia siis oma teise audi mille sai soetatud üle pika aja peale couped.
siin siis mõni pilt ka.
http://static2.album.ee/files/1036/91/large_25922968_3xaA.jpg
http://static2.album.ee/files/1038/69/large_25967447_Qk75.jpg
http://static2.album.ee/files/1038/69/large_25967451_YTfK.jpg
http://static2.album.ee/files/1038/69/large_25967459_fWzY.jpg
Suhteliselt kõrge auto on.Esimesel pildil on 16tollised valuveljed all.
Muidu oma vanuse kohta on väga korralik ei kilise ega kolise. iluvigu ikka esineb aga need plaanis ära parandada.


Autost endast siis:
*1993 aasta
*2 liitrine r4 85kw
*manuaal
*esivedu


Mugavusvarustus:
*el.katuseluuk
*2x el.peeglid
*elektriline katuseluuk
*tagaklaasi soojendus
*minicheckiga kompuuter


Turva- ja ohutusvarustus:
*roolivõimendi
*turvavööde eelpingutid esiistmetel
*esitulede korrektor
*tagumised udutuled
*abs
*1x airbag
*kesklukk


Ja siia siis paneks kirja mis on plaanis lisada autole:
*4x-el aknatõstukid ( süsteem olemas ja ootavad uuematüübi polstreid )
*rs2 luuptuled ( olemas kuid ootavad stanget )
*s2 replica stange koos tuledega
*s-i airbagiga rool
*madaldus sari (olemas coilid)
*nahksisu
*2x istmesoojendus (või siis 4:) )
*4x kohtvalgustid (olemas)
*lisakellad (olemas)
*püsikiiruse hoidja (esialgu ainult mõte) (olemas)
*uuema tüübi armatuur ja polstrid (Armatuur olemas)
*kliima (see on ka mõte esialgu)
*chip
*korralikum helitehnika
*tagumise istme peatugedega seljatugi
*toon klaas
*2x valgustusega peeglid päiksesirmides


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 15.10.11 14:20 Tsiteeri


Kaugelt vaadates, nagu minu auto teisik, kuid mõned detailid puuduvad.
Kõigerohkem huvitab mind see, mis su auto värvikood on?
Ega mitte juhuslikult LZ6P ( Gomera Pearl )
Edu autoga, see auto on aega ja raha väärt.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.11 14:23 Tsiteeri


Just täpselt see ta värvikood ongi.
Tänud!

Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
Kaugelt vaadates, nagu minu auto teisik, kuid mõned detailid puuduvad.
Kõigerohkem huvitab mind see, mis su auto värvikood on?
Ega mitte juhuslikult LZ6P ( Gomera Pearl )
Edu autoga, see auto on aega ja raha väärt.



VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 15.10.11 14:28 Tsiteeri


Hoia siis selle auto värvkatet, kuna kivitäkete jms parandamisvärvi ootasin 2 kuud ( pintslika Motipi oma ) Selle värvikoodi järgi Motip tegelikult värvi ei toodagi, seega pidin ligilähedase otsima ja seegi natuke rohekam, kuid sellest saab aru alles hoolika vaatamise juures. Kui huvitab, siis värvikood antud nn´küünelakil´ 953604!


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.11 14:32 Tsiteeri


eks võtan arvesse kuid kevadel läheb uue värvikihi alla. :)


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 16.10.11 20:22 Tsiteeri


Vaatan et oled mõningaid ideid laenanud minu teema esimesest postist või on see lihtsalt juhus;)

Ega tegelt ma sellest rääkida tahtud, tegelt huvitaks see, et kuidas sa lahendaksid 4x istmesoojenduste mõtte? Esimesed on jah standartsed, aga B4-l tehase poolt pole küll tagumisi olnud ehk kõige rohkem huvitab see, et kuhu oled mõelnud neid nuppe paigutada? Juhtmete ja elementide istmetesse paigaldamine on ise muidu juba lihtne.

Iseenesest on sul väga huvitav auto(pole lisakellasid ega el.aknaid, aga kompu on). Muide see minicheckiga kompu on veel üsnagi haruldane ning hea õnnega sai endalegi selline möödunud talvel muretsetud.

Võiksid lisada ka mingeid pilte sisust, nii hea kunagi vaadata milline olnud jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.11 21:36 Tsiteeri


Eks need ideed kipuvad 80 kasutajatel ikka samad olema enamjaolt :)
Sellle 4x istmesoendused tõstaks c4 pealt tagumise istme soojenduse ümber 80 peale ning toimima paneks 1 lüliti alt ja ikka sinna kekkonsooli ma arvan. ( tegelt siis põhimõtteliselt tuleks 3x istmesoojendus:) )
See kompu jah päris hea
no hetkel ise ei viibi eestis ja auto on eestis ei saa praeggu pilte teha aga lähiajal on oodata neid:)

Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Vaatan et oled mõningaid ideid laenanud minu teema esimesest postist või on see lihtsalt juhus;)

Ega tegelt ma sellest rääkida tahtud, tegelt huvitaks see, et kuidas sa lahendaksid 4x istmesoojenduste mõtte? Esimesed on jah standartsed, aga B4-l tehase poolt pole küll tagumisi olnud ehk kõige rohkem huvitab see, et kuhu oled mõelnud neid nuppe paigutada? Juhtmete ja elementide istmetesse paigaldamine on ise muidu juba lihtne.

Iseenesest on sul väga huvitav auto(pole lisakellasid ega el.aknaid, aga kompu on). Muide see minicheckiga kompu on veel üsnagi haruldane ning hea õnnega sai endalegi selline möödunud talvel muretsetud.

Võiksid lisada ka mingeid pilte sisust, nii hea kunagi vaadata milline olnud jne.



VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 17.10.11 00:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sibidisah
Ja siia siis paneks kirja mis on plaanis lisada autole:
*s2 replica stange koos tuledega
*2x istmesoojendus (või siis 4:) )
*coupe tagumise istme seljadugi
Arvesta sellega, et ideaalse tulemuse jaoks võiks olla ka küljekarbi katted ja tagumine stange S2 päritolu, muidu kipub küljelt vaadates asi kuidagi poolikuks jääma.

Istmesoojenduse saaks vast täiesti kenasti tööle panna, Ma kaotaksin tagumise tuhatoosi ära ja paneks selle asemele need lülitid. Teine variant oleks proovida leida usa B4 90 keskkonsool mis on lääne omadest tagant veidi kõrgem, ehk mahuks sinna veidi kergemalt.

Miks see Coupe seljatugi hea on? Peatugedega sedaani seljatugi peaks oluliselt viisakam jääma.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.11 14:09 Tsiteeri


Lihtsalt meeldib see tagumise istme seljatugi :)


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.11 10:02 Tsiteeri


Tervist! Pole ammu siia postitanud siis näitaks mis vahepeal kätte sain.


http://static2.album.ee/files/1038/49/large_25962415_0Bd6.jpg


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 24.10.11 18:01 Tsiteeri


Kust sa need RS-i luubid nii kiirelt välja võlusid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 24.10.11 18:30 Tsiteeri


Hinda oleks ka muidugi tore näha,kui saladus ei ole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 25.10.11 05:48 Tsiteeri


Need sai jah suht juhuslikult leitud ja kiire reageerimine aitas asjale kaasa ning hinna jätaks esialgu omateada :)


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 25.10.11 06:43 Tsiteeri


Pakun, et need olid need müügil olevad 300 eurised luubid, pead ei anna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 25.10.11 08:17 Tsiteeri


Võib ka nii öelda jah.


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 25.10.11 08:22 Tsiteeri


Egas sa kunagi proovinud pole, kaua sul ta vilkuva L-ga kompul laseb veel sõita? Ise sain mingi 50km sõita ning siis otsustasin igaks juhuks tankida, et mitte teeäärde jääda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 25.10.11 08:35 Tsiteeri


No kuskil 50-75 kanti jääb olen täitsa kuivale sõitnud :)


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.11 08:14 Tsiteeri


Eile sai siis ära toodud 4x el.akende süsteem ja need jäävad ootama uuema tüübi polstreid ning sai ka uue vaiba salongi soetatud.


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.11 15:40 Tsiteeri


Avastasin siis täna, et pagasnikus on väike bassein millest ei taibanud kohe pilti teha ja lasin vee välja. Keegi kunagi oli teibi sinna augule peale toppinud mille vahetasin kummist julla vastu :)

http://static3.album.ee/files/1040/34/large_26008549_zUw2.jpg

Ja siis avastasin muidugi pähjuse ka miks see vesi seal oli :)
Ilmselt tule taga olev tihend ei pea eriti.

http://static3.album.ee/files/1040/34/large_26008551_4jKa.jpg

Ning tegin ka decoderiga selgeks mis seisus auto välja veeres tehasest.

X0A = National sales program Germany
B0A = Component parts set without country-specific design requirement
C4K = Cast alloy wheels 6.5J x 16 offset 42 (1J0 601 025 AQ)
G0C = 5-speed manual transmission
H0P = Tires 275/40 ZR20 106Y (polymer coating)
J1E = Battery 220 A (40 Ah)
M1A = 4-cylinder gasoline engine 2.0 L/85 kW DIGIFANT, catalytic converter
Q1A = Standard front seats
1AC = Anti-lock brake system (ABS)
1Q3 = Mass damper for steering wheel, XXHz
2PG = Steering wheel
1N1 = Power steering
3AF = Right exterior mirror: convex, electrically adjustable and heated
3BE = Left exterior mirror: flat, electricallyadjustable and heated
T4Y = 4-cylinder gasoline engine 2.0 L unit 039.A
BE1 = Special requirements Israel
3S0 = Without roof rails/roof load rack
4UC = Air bag for driver
5J0 = Without rear spoiler
0G1 = Gearshift lever
8AC = Radio "beta"
8GM = Alternator 70 A
8FA = Without second battery
8RD = 2 speakers (passive)
1LB = Disc brakes, front
3FD = Electric sliding/pop-up sunroof
3YB = Door pockets, front
1BA = Standard suspension/shock absorption


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 02.11.11 13:00 Tsiteeri


Täna otsustas siis saba anda tosooli lõdvik mille sai kohe forsist uue ostetud.
Vana lõdvik

http://static3.album.ee/files/1040/49/large_26012489_2jEH.jpg

Ja uus paigal.

http://static3.album.ee/files/1040/50/large_26012537_K8vf.jpg


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.11 18:21 Tsiteeri


Täna lappisin sumbuutajat ja leidsin niukse asja

http://static3.album.ee/files/1040/66/large_26016633_DPBR.jpg

Käigukasti padja kinnitus on kuidagimoodi katki murdunud ja allapoole vajunud paar paar sendimeetrit. Peab hakkama kasti vahetama ilmselt kuid niikuinii oli plaanis panna 2.3 kast alla.


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tune_make
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw

postitati 03.11.11 18:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sibidisah
Täna lappisin sumbuutajat ja leidsin niukse asja

http://static3.album.ee/files/1040/66/large_26016633_DPBR.jpg

Käigukasti padja kinnitus on kuidagimoodi katki murdunud ja allapoole vajunud paar paar sendimeetrit. Peab hakkama kasti vahetama ilmselt kuid niikuinii oli plaanis panna 2.3 kast alla.


Mul endal ka sealt puruks, aga peale avariid sai poldid kannatada ja puksi hoidev alumiinium raam. Tulevikus mõtlen et äkki keevitan selle jubina külge tagasi mis sealt katki. Ja niikauaks panen uue padjagi, et leevendada natuke seda. Käigukast muidu korras ei leemeta kuskilt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.11 18:51 Tsiteeri


mul see ka et tagurduskäigu tuli ei põle ka kui just ei hoia survet käigukangil.


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 03.11.11 19:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sibidisah
Täna lappisin sumbuutajat ja leidsin niukse asja

http://static3.album.ee/files/1040/66/large_26016633_DPBR.jpg

Käigukasti padja kinnitus on kuidagimoodi katki murdunud ja allapoole vajunud paar paar sendimeetrit. Peab hakkama kasti vahetama ilmselt kuid niikuinii oli plaanis panna 2.3 kast alla.



Tekkis küsimus,milleks 2.3 moto kast hea on?Soovite pöördeid madalamaks saada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.11 19:21 Tsiteeri


Jah see on üks põhjustest ja kui on madalamad pöörded siis kas kütusekulu ei lange mitte väheke?


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  9
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 50.9% - SQL: 49.1%]