Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kalüsaatori vajadus ? (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 1933)
Tumba
huviline



Registreerunud 22.10.04
Asukoht: Tartumaalt
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1987 2,3 pritsung kokku

postitati 22.10.04 15:47 Tsiteeri
Kalüsaatori vajadus ?



Palun seletage tumbale, milleks on vaja katalüsaatorit ja mis on tema tööpõhimõte. Kas ilma selleta on ülevaatuselt ( ikka ametlikult) läbisaamine lootusetu juhtum või saab seda puuduvat vidinat asendada ka väga edukalt ühe paraja suuruses poldiga ?

Vahel me kõigest kõike veel ei tea :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi20vq
huviline



Registreerunud 14.09.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90q20v--325ix

postitati 22.10.04 16:19 Tsiteeri


katalüsaator,kärgpütt, auto põhja all ,vajalik selleks et ka tulevikus linnud lendaks ja lilled kasvaks,see aga mille asemele sa poldi tahad keerata on lambda andur ,mis vajalik mootori tööks,ametlikul ülevaatusel peavad need asjad korras olema;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 22.10.04 16:22 Tsiteeri


katalüsaatoris toimub keemiline protsess, mille tulemusena heitgaaside mürgisus väheneb. Katalüsaator sisaldaldab muide plaatina. Asendada poldiga (potiga) ei saa, sest ülevaatusel ei lähe läbi (ametlikult).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tumba
huviline



Registreerunud 22.10.04
Asukoht: Tartumaalt
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1987 2,3 pritsung kokku

postitati 22.10.04 16:33 Tsiteeri


Minud suurimad hirmud saavad tõeks, et siiski peab soetama selle vidina, mis ära lõhuti ( käib ikka ju sinna sumpasse ja taga mingid juhtmed). Kuid kas sellest võivad olla tingitud ka mu hädad mootoriga- ei taha tuure korralikult üles võtta, siis ühtlaseks sõiduks pead väga palju meelitama jne jne .

Ja veel, kas kellegil on müüa katalüsaatorit tegemist 87 aasta 100ga 2,3 pritsung või siis keegi öelda kust leiaksin ja palju maksaks ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 22.10.04 16:35 Tsiteeri


sa räägid ju lambdaandurist mitta katist:D või mõlemaid asju vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi20vq
huviline



Registreerunud 14.09.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90q20v--325ix

postitati 22.10.04 16:46 Tsiteeri


ilma lamdata töötab su auto praegu avarii re¸iimil ,et siis suurem kütuse kulu ,edasi normaalselt ei käi ja kui ülevaatusele lähed mõõdetakse sumbutist suuri numbreid ning öeldakse et tee auto korda:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tumba
huviline



Registreerunud 22.10.04
Asukoht: Tartumaalt
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1987 2,3 pritsung kokku

postitati 22.10.04 16:52 Tsiteeri


sa räägid ju lambdaandurist mitta katist või mõlemaid asju vaja

Võimalik. Igatahes see on vidin, mis käib summuti esimesse kotti ja peaks tulema koos juhtmetega kuhugi poole. See lõhuti ära ja nüüd pole midagi sinna panna. Mootor on jah sellise suremise äärel. Käima läheb väga raskelt, siis kui saad käima- tühikäigul käib ilusti aga liikuda on raske. Vahel õnnestub siis saab normaalselt ka liikuda kuid selleks pead väga õrnalt tuure ja kiirust koguma, muidu kohe jokutama. Kas kõik mu mured saavad alguse sellest lambdaandurist ?

Aga kuhu siis katalüsaator käib ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.04 16:55 Tsiteeri


katalüsaator on see esimene pott sul sumba küljes...ja ku see kannis on, otsest mõju mootori tööle eriti ei avalda...
see mis seal esimese poti juures nagu polt toru sees on a juhtmed taga, see on lambda andur...ja kui see kannis on või selle juhe katki, siis ei käi ka mootor korralikult


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 22.10.04 16:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Aga kuhu siis katalüsaator käib ?


katalüsaator on esimene ja kõige kallim pott väljalaskesüsteemis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 22.10.04 17:06 Tsiteeri


midagi sellist siis;)
http://www.pilt.ee/photo/191431/3641358/


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tumba
huviline



Registreerunud 22.10.04
Asukoht: Tartumaalt
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1987 2,3 pritsung kokku

postitati 22.10.04 17:08 Tsiteeri


halleluuja

Selle lambda anduri asemel on pragu jah üks kena polt, hääled vähemalt korras aga, et see avaldab mõju üleüldisele süsteemile- ei osanud küll arvata. Kas võin siis selle raske käivitamise, suure kütusekulu, pöörete mittekogumist ja jõnksutamist kirjutada kõik sellele pisikesele vidinale ?

Olen õieti aru saanud ? Sellele kohe järgmine küss otsa, kas pean sinna panema täpselt samaastakäigu, mootori kubatuuri jne oma või võin soetada ka mõne teise 100 oma võibolla tiba vanem ja muidu karpa oma olemuselt. Oskab keegi äkki öelda orjenteeruvat hinda ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 22.10.04 17:21 Tsiteeri


vanaga ei tasu jamada aga uue saaks kusagil 1500.-
kui tahad võin sulle tolle pildil oleva 100.- anda aga pole tema korrasolekus kindel


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tumba
huviline



Registreerunud 22.10.04
Asukoht: Tartumaalt
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1987 2,3 pritsung kokku

postitati 22.10.04 17:36 Tsiteeri


Juba hakkab lõpuks looma, tean vähemalt milles kõik mu hädad kinni on. Eints kui oled nähtaval siis astu korraks msnist läbi või lülita oma telefon sisse. Vaatasin sinu pakutavat nimistut ( piltidelt) paar asja pakuks vaal huvi.

Kuid kas lambda võib olla ka mõne vanema või uuema oma ?

Uuriksin ka lähemat kanti, Tartumaal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.04 17:55 Tsiteeri


tumba...sa täida oma ankeet kah ära...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 22.10.04 17:56 Tsiteeri


hetkel telefon tühi ja olen tööl. üks tunnipärast olen taas levis ja msn´is. vajadusel saaks järgmise nädalal ka asju tartusse saata:)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

smile.gif postitati 22.10.04 18:05 Tsiteeri


aga tänapäeval müügil ka b-katid.laki auto oli vist see koht. umbes kahe kilo ringis keskmine hind.
endal vaja kaks tükki neid ära vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
darkSlide
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.04
Asukoht: Pelgu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8

postitati 11.11.04 17:28 Tsiteeri


selline loll küsimus, et kas keegi saaks teha mingi joonise terve sumpa ringi kohta ning nimetused juurde, siis saaks teada mis mul lõhki on, aga lüsiseletus selline, et läbi mädanenud seistes on keskmine osa tervest ringist. Autoks siis Audi a4 ja asi kohe nii hull, et mõnest kohast võib sellel keskmisel jurakal näpuga läbi lükata. Esmalt sooviks teada, et msi asi see on, palju maksab umbes :P :): Ette tänades sellele, kes uurimistöö ära teeb, sest asi jama, ei saa ülevaatusest läbi mudu, kuna asjal auk sees mida kahjuks ei anna keevitada :(. Loodan, et see keskmine ei ole see katalüsaator, nimelt eelnevast jutust sain aru, et katalüsaator see kõige esimene osa mootori poolt vaadates:P.......Sry kui loll olen, pole eriline pro nagu asja alal


"See ikka ilmselt seda tähendab, rooli ja istme vaheline seib ei vea alati välja!"-kasutaja rixa

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=55191
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 11.11.04 20:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja darkSlide
selline loll küsimus, et kas keegi saaks teha mingi joonise terve sumpa ringi kohta ning nimetused juurde, siis saaks teada mis mul lõhki on, aga lüsiseletus selline, et läbi mädanenud seistes on keskmine osa tervest ringist. Autoks siis Audi a4 ja asi kohe nii hull, et mõnest kohast võib sellel keskmisel jurakal näpuga läbi lükata. Esmalt sooviks teada, et msi asi see on, palju maksab umbes :P :): Ette tänades sellele, kes uurimistöö ära teeb, sest asi jama, ei saa ülevaatusest läbi mudu, kuna asjal auk sees mida kahjuks ei anna keevitada :(. Loodan, et see keskmine ei ole see katalüsaator, nimelt eelnevast jutust sain aru, et katalüsaator see kõige esimene osa mootori poolt vaadates:P.......Sry kui loll olen, pole eriline pro nagu asja alal

Äkki leiad siit informatsiooni http://www.elcats.ru/audivw/vag4.asp?gid=2&cid=156&myear=1997&fid=a
Pildid on küll head.


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
darkSlide
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.04
Asukoht: Pelgu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8

postitati 12.11.04 21:41 Tsiteeri


aitäh, sain oma vastuse :)


"See ikka ilmselt seda tähendab, rooli ja istme vaheline seib ei vea alati välja!"-kasutaja rixa

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=55191
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.8% - SQL: 43.2%]