Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  7
Autor:
Pealkiri: Audi A4 1.8TQ - 1996 - Arno & TriinN (Vastuseid: 162 | Vaatamisi: 26409)
Arno
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 103Kw

postitati 02.09.15 17:44 Tsiteeri
Audi A4 1.8TQ - 1996 - Arno & TriinN



Sai siis autovahetus tehtud. Endise, esimese auto a4 b5 1.6 sai maha müüdud ning asemele vähe põnevam auto soetatud.
Klubilise käest sai toodud siis 96 väljalaske aastaga a4 b5 1.8T 110kw Quattro. Auto loodan enda valdustesse pikemaks ajaks jätta.

Vana ja uus siis pildil. Uus vasakpoolne.
http://www.upload.ee/image/5174590/received_1025663964132679.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 02.09.15 22:50 Tsiteeri


pilte, varustust, värki? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Arno
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 103Kw

postitati 03.09.15 19:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
pilte, varustust, värki? :)



Ikka ikka pole jõudnud veel :D.

Ega neid palju ei ole.
*el. Aknad
*el. Peeglid soojendusega
*välis temp. Naidik
*katuseluuk
*allaklapitavad tagaistmed
*ees käetugi
*sportistmed tekstiilist
*s-line rool

Vead* turbol väike õhuleke(ehk tallinnas kedagi kes odavalt üle vaataks asja)

Äsja vahetatud sidurikomp

Hetkel auto paranduses, eesmine pooltelje rattapoolne ots läks pauguga puru. Varuosa+ remont ca 50€.

Hetkel prioriteedid: turbo korda, esisild ülevaadata, facelift esituled(ehk kellegi pakkuda) . Plaan ka madaldus panna kuna eelmisel oli täisring coilid ning see hakkas täitsa meeldima.

Vahetasin peale ostu ka õli. Sisse panin lolli peaga täis sündi, oleks võind pool panna... Poes õeldi et kalla 3.5L sisse. Reaalsus oli ca 4.3L.
Õlifiltrit ära keerates tuli ka õlijahutus nö kopsik ära. Tihend oli täiesti surnud. Tellisin uue alvadist 2.50€. Nüüd tuleb filter uuesti ära keerata ja uus tihend vahele..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 03.09.15 19:39 Tsiteeri


See mootor tahab head õli. Täissünt on õige valik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Arno
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 103Kw

postitati 04.09.15 14:31 Tsiteeri


Tegin väikse uuenduse. Vahetasin siis oranzid suunad välja valgete vastu. Alvadis kohapeal olemas ja hind soodne. Valgeid küll ei olnud aga kerge tooniga olid.

Alvadi kohapealt veel niipalju et tellisin olijahutuse tihendi, tellimus läks väidetavalt meelest. Nii asjad ei käi :(



http://www.upload.ee/thumb/5178083/20150904_162536.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 04.09.15 15:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Arno

Alvadi kohapealt veel niipalju et tellisin olijahutuse tihendi, tellimus läks väidetavalt meelest.


Vana ölifiltri tihend asemele ja asi tahe, pole vaja tõmmelda ;).

Täissünteetiline vöiks turbokal tõesti seespidiselt määrida, kuid ka sellisel juhul ei tasuks odavaimat valida.

Edu!


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Arno
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 103Kw

postitati 04.09.15 17:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Vana ölifiltri tihend asemele ja asi tahe, pole vaja tõmmelda ;).

Täissünteetiline vöiks turbokal tõesti seespidiselt määrida, kuid ka sellisel juhul ei tasuks odavaimat valida.

Edu!


Jah see oleks ka variant olnud. Teinekord targem kui pole asja käepärast.
Sisse läks bp öli, väidetavalt hea.


http://www.minuvalik.ee/actimg/1623788399/l/001.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 04.09.15 18:59 Tsiteeri


See normaalne õli jah.

katus mustaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Arno
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 103Kw

postitati 04.09.15 19:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN

katus mustaks?


Väga ettenägelik :D jah katus läheb mustaks.
Uurin veel kui kalliks läheb kuskil lastes ära teha.
Aga arvatavasti võtan ise asja kätte



PS: oskab keegi aidata??
Kuidas eemaldada tagumisi piilareid antud autol, need siis kus kohtvalgustid küljes.
Saab üldse tervelt kätte? Uusi saab kuskilt?




Samuti mingi kala gaasi andmisel. Kui auto pöördesse ajada siis pöörded langevad kuidagi aeglaselt, uurisin et katis võib asi olla? Kas selline asi nagu kati asemele toru panna kui see nagunii tühjaks löõdud on mõeldav?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 04.09.15 22:14 Tsiteeri


Need tulevad tõmmates, taga klambrid.
Ma olen ühe ainsa saanud tervelt kätte 6-st! :D
Väga rabedad.

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Märkus moderaatorilt: selle postiga oli midagi kehvasti!

Tsitaat:

need tulevad tõmmates, taga klambrid.
ma olen ühe ainsa saanud tervelt kätte. 6st ! :D
väga rabedad..



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Arno
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 103Kw

postitati 04.09.15 22:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
need tulevad tõmmates, taga klambrid.
ma olen ühe ainsa saanud tervelt kätte. 6st ! :D
väga rabedad..


Siis vist targem mitte näppida neid..


Eelmise postituse kohta võiks keegi miskit kommenteerida kui aimu millest jutt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 04.09.15 22:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
need tulevad tõmmates, taga klambrid.
ma olen ühe ainsa saanud tervelt kätte. 6st ! :D
väga rabedad..

Äärmiselt rabedad jah ning tagasi panemine seal tagaistmel põlvitades ei ole sugugi lihtne. Mis põhjusel neid vaja ära kiskuda üldse, tohib küsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Arno
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 103Kw

postitati 04.09.15 22:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru

Äärmiselt rabedad jah ning tagasi panemine seal tagaistmel põlvitades ei ole sugugi lihtne. Mis põhjusel neid vaja ära kiskuda üldse, tohib küsida?


Esiteks tagaklaasi soojenduse juhtmed lahti kistud ning pistik seal all peidus+mingi pistik veel seal veel ümmargune, ei kujuta ettegi mis see on aga nö emane pool seal all peidus vist. Ja korra need katte saaks võiks ka ära pesta need
Selline pistik kõõlub sealt vahelt välja


http://www.upload.ee/thumb/5179002/20150905_005459.jpg

Samuti makist tuleb selline pistik, mille ots lõpetab lahtiselt pagasnikus. Mis see olla võiks?


http://www.upload.ee/thumb/5179010/20150905_005640.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 05.09.15 09:48 Tsiteeri


Mingid antennivõimendi värgid ilmselt on, mis on juhipool C piilarikatte all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Arno
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 103Kw

postitati 05.09.15 12:00 Tsiteeri


Antenni sain tõõle.

Jälle uus mure... avastasin et pagasniku valgustuse mõlemad lambid ei toota. Üleval ja kõrval. Panin lambis sisse, põlevad aga ära ei kustu. Ehk, ei suuda leida nö lülitit. Küll aga leidsin luku juurde mineva juhtmepuntra mis läbi lõigatud ja kinni teibitud.. :( kuskilt lülitit on saada ja kuhu see üldse kinnitatakse jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Arno
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 103Kw

postitati 05.09.15 18:24 Tsiteeri


Täna toimus siis suur hooldus. Mõned pildid ka





http://www.upload.ee/thumb/5180395/FB_IMG_1441473744365.jpg


http://www.upload.ee/thumb/5180401/FB_IMG_1441473737196.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
varemax
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b8 2,0 tdi 2008

postitati 06.09.15 06:34 Tsiteeri


Lüliti funksiooni täidab tagaluugi sees üks karbike koos kuuliga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Arno
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 103Kw

postitati 06.09.15 16:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: varemax
Lüliti funksiooni täidab tagaluugi sees üks karbike koos kuuliga.



Tänud. Huvitav see et pistik oli välja võerud ja kaitse sinna surutud. Ühendasin anduriga ära nuüd kõik toimib.
Pilt ka, ehk saan ka kellegile abiks olla selle asukohaga.


http://www.upload.ee/thumb/5182166/20150906_152829.jpg

Turbo õhuleke ikka üüratu, tundub nagu kuskilt juhipoolt alt tuleb. Kiirendamisel nagu tolmuimeja kapotiall :s


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 06.09.15 16:09 Tsiteeri


Vaakumvoolikud soovitaks kõik niikuinii ära vahetada.
Rõhulekketesti saad kodus ka teha.
https://www.youtube.com/watch?v=s29Q77hK-i4

Bypass klapp täitsa töökorras?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Arno
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 103Kw

postitati 06.09.15 16:15 Tsiteeri


Kuidas selle klapi korrasolekut kontrollida, rõhulekke testi kodus tegemine. Kuidas välja näeks jne. Kuulnud olen et kompressor otsa aga kuhu jne pole halli aimugi...

Põõrded langevad ka aeglaselt, midagi võib seotud olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 06.09.15 16:22 Tsiteeri


Mul oli ka see aeglaselt langevate pöörete värk.

Bypassi saad testida nii, et voolik, mis on sisselaske kolle ja bypass klapi vahel, võtad sisselaske küljest ära ja imed. Kas tuleb vaakum v ei


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Arno
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 103Kw

postitati 06.09.15 17:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Mul oli ka see aeglaselt langevate pöörete värk.

Bypassi saad testida nii, et voolik, mis on sisselaske kolle ja bypass klapi vahel, võtad sisselaske küljest ära ja imed. Kas tuleb vaakum v ei


Leidsin vist üles asja. Kollektori poolse vooliku võtsin lahti. Vaakumist pold juttugi. + see voolik oli 2korda pikem kui sinna vaja oleks minu arust.

Selle vahetamine vist pole koige väiksem tõõ..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Arno
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 103Kw

postitati 07.09.15 14:48 Tsiteeri


Tänud EnricoN -ile.

Käisin täna forsist läbi, sai ostetud audi tt bypass klapp.
Vahetamine oli korralik porno aga sai vahetatud.
Tundub et asi muutus ka, kohapeal põõrdesse lastes ja gaas lahti lastes käib "pssh" mida enne ei old. Ka sõites on kapotialt tolmuimeja "kadunud". Mingi heli on ikkanaga ju see ok.
Ka pöõrded langevad paremini, vist nii nagu peab.


Kohapeal käies kapotiall loll kiuksumine, gaasi andes tihedam. Kas rihm vms?
http://www.upload.ee/thumb/5183382/20150907_164351.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ertu
huviline



Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: b5 1.8tq

postitati 07.09.15 15:54 Tsiteeri


Neti teel raske diagnoosida kiuksumist, eks ta jah kas rihm (pigem vilin) või mõni kuiv rulliku laager ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 07.09.15 16:13 Tsiteeri


vaakumvoolikud ja rõhulekked võiks kõik üle kontrollida ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  7
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.7% - SQL: 39.3%]