Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Turbo töö kontroll. (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2528)
QUADRADRIVE
huviline



Registreerunud 30.09.04
Asukoht: Tartu-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 '91; ALLROAD '05

postitati 12.10.04 01:17 Tsiteeri
Turbo töö kontroll.



200 TQ 121KW. Kuidas kontrollida,kas turboga kõik korras. Rõhk kompuutris tyhikäigul 0,6 ja kolmandaga kiirendades jooksis 1,3 ni. Lõdvikud kontrollitud ja ei lase läbi. Ja kui coolerisse minevat lõdvikut kokku pigistada ning gaasi anda, siis on tunda kuidas rõhk vooliku sirgex tagasi surub! kunagi omasin 200 FWD 134 kw ja seal oli ikka tunda et miski hakkab autot edasi vedama u 3000rpm juures, ning olen omanud veel mitut turbo mootoriga autot, aga see 2,2 turbo Quattro kiirendab koguaeg yhtlaselt ja võrdselt 100 2,3 100kw. Oskab keegi kommenteerida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 12.10.04 07:30 Tsiteeri


No üldiselt räägitakse küll, et MC mootoril ongi selline suhteliselt sujuv tõmme. MC1 on see turbo rakendumine veel isegi pisut tunda, aga MC2-l on tõmme veelgi ühtlasem, s.t. peaaegu ilma "jõnksuta". MC1 ja MC2 vahe seisneb selle, et MC2 hakkab madalamatel pööretel "tõmbama" (juba enne kui turbo suruma hakkab) kui MC1, aga samas kipub MC2 ka varem "tühjaks jooksma". Erinevus tuleb põhiliselt turbost - MC1=K26, MC2=K24. Erinevusi on mõistagi rohkem...

Minu 200-l on MC1 ja on ikka tunda kui turbo rakendub. Kuid usun, et see tunne on nõrgem kui KG mootoriga autol. Samas, ega KG eriti enne 3000rpm ennast üldse liigutada ei viitsi! Ja mingi 2.2 või 2.3 100kW ikka MC-le löögile ei pääse!

Kui süüte sisse keerad peab kompu näitama 1.0 bar, tühikäigul vist jah u. 0.5-0.6 bar ning kiirendades on max orig. rõhk 1.4 bar. Minul tuleb see 1.4 bar-i 3. käiguga kiirendades u. 4000 - 5000rpm vahemikus. Praegu täpselt ei mäleta, hiljem võin täpsustada.

Kui inglise keelest aru saad, loe siit ka - ääretult põhjalik info!

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/boost.html

Sul vist 90a auto? Seega tõenäoliselt MC2...


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 12.10.04 09:10 Tsiteeri


Täpsustus: MC2 max rõhk 1.39 bar (stock) AGA kuna digi display näitab 0.1 bar täpsusega, siis võib olla 1.3 bar näidu puhul nii 1.3 kui ka 1.39bar!

Vaata siit: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/boost.html#level


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUADRADRIVE
huviline



Registreerunud 30.09.04
Asukoht: Tartu-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 '91; ALLROAD '05

postitati 12.10.04 09:43 Tsiteeri
Turbo töö kontroll.



tnx! no siis ei jää muud yle kui proovida teist sama sugust. syyte siisse keeramisel jah näitab 1.0 kompuuter.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 12.10.04 09:55 Tsiteeri


S*tt minek võib olla tingitud väga paljudest asjadest, alusta veakoodidest:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecuf.html


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 12.10.04 13:21 Tsiteeri


Kui see sind aitab, siis minul 3. käiguga 1.4bar @ 3800rpm.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUADRADRIVE
huviline



Registreerunud 30.09.04
Asukoht: Tartu-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 '91; ALLROAD '05

postitati 13.10.04 00:49 Tsiteeri
check



kas siis seda checki saab ise teha? panen aga kaitsme pumba reeleele ja hakkan blinke lugema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 13.10.04 08:03 Tsiteeri


Saab ise kodus teha! Detailne õpetus on sellel lingil, mis ma enne andsin. Kasuta ka foorumi otsingut, märksõnaks näiteks "veakoodid", sellest on siin jahutud juba nii et küll on. ;)


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUADRADRIVE
huviline



Registreerunud 30.09.04
Asukoht: Tartu-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 '91; ALLROAD '05

postitati 14.10.04 01:26 Tsiteeri
Turbo töö kontroll.



jah katsetasin aga mul ei läinud see mootori tuluke põlema, kas pirn on läbi, või ei tööta sees süteem mul? Veel nii palju et vedasin manomeetr salobńgi ja läksin turbo rõhku mõõtma-- ma sain ainult 0,4-0,5 3.käiguga peaaegu põhja kiirendades. kas pean saadud tulemusele 1 juurde liitma?? siis saan 1.4 või tuleb lihtsalt rõhku tõsta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 14.10.04 07:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUADRADRIVE
jah katsetasin aga mul ei läinud see mootori tuluke põlema, kas pirn on läbi, või ei tööta sees süteem mul? Veel nii palju et vedasin manomeetr salobńgi ja läksin turbo rõhku mõõtma-- ma sain ainult 0,4-0,5 3.käiguga peaaegu põhja kiirendades. kas pean saadud tulemusele 1 juurde liitma?? siis saan 1.4 või tuleb lihtsalt rõhku tõsta?


See pirn peaks igakord peale süüte sisse keeramist ja enne käima minemist süttima.
Kui mõõtsid manomeetriga, mis näitab ülerõhku, ehk, mis lahti ühendatult näitab 0, siis jah, pead ühe juurde liitma, et auto enda näidikuga võrreldav tulemus saada.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 14.10.04 07:32 Tsiteeri


Minu teada peaks see mootori märgutuli sul ikka olemas olema... Kui süüte sisse keerad peab põlema hakkama ja kui käivitad, peab ära kustuma. Võib küll pirn läbi olla või on see pirn üldse välja võetud, sest kui ta pidevalt vilgub siis häirib ju ja pirn võetaksegi lihtsalt ära. Aga kui ta vilgub, siis tähendab on ajus veakood(id) sees ja piisab ainult ühest, et mootor oluliselt uimasene on. Aju hakkab nimelt süüdet torkima...

Ja kui sa lisakella sinna panid, siis seal peaks ju ikka skaalalt aru saama, kus "null" e. atmosfäär e. õhk meie ümber, asub. Kõik, mis üle nulli on turbo tekitatud ülerõhk. Ja kompus "0"atm. = 1.0 bar - see näitab nimelt vaakumit ka. Kõik, mis alla 1.0 bar-i on vaakum.

Ja kiirendades peab lapats ikka täiesti põhjas olema. Siis alles lülitab gaasitrossi otsas olev lüliti viimase lülituse ja "kõik kraanid keeratakse lahti...."

Soovitan siiski kõigepealt veakoodid ära lugeda. Selle mootori puhul usun pigem, et kui on mingi viga, siis ennem on see elektroonilist laadi kui mehaanilist. Sest "raud" kestab, aga elektroonika nii vanal autol võib juba :( olla!


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUADRADRIVE
huviline



Registreerunud 30.09.04
Asukoht: Tartu-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 '91; ALLROAD '05

postitati 20.10.04 11:42 Tsiteeri
Turbo töö kontroll.



Tegin tähelepaneku et üks intercooleri nurk on õli-märg-niiske, ülejäänud pind on kuiv. Kuidas kontrollida cooleri tihedust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.7% - SQL: 37.3%]