Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2.5tdi rihmavahetusest . (Vastuseid: 40 | Vaatamisi: 17038)
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 02.06.11 10:53 Tsiteeri


Siin on ju kõik ilusti näha mis ja kuidas


http://i1021.photobucket.com/albums/af333/Raido001/25TDIAEL.jpg


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alkohoolik1
huviline



Registreerunud 13.02.11
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.11 20:58 Tsiteeri
Pumba märk



Tsitaat:
Algselt postitas: spool
Nukkvõll läheb tagumise ekstsentrik sälgu abil paika (sälgust lehtvõtme läbi pannes kaanega paralleelselt).
Pump märgi järgi.
Mootori keerad hooratta märgi abil paika. Parema külje peal on hooratta kojas ovaalne auk, sealt see märk paistma peaks hakkama. (Kasutaja arro postitatud pildil number 3.)


Kus kohas see pumba peal see märk on? Hoorattal pole nagu mingit lõhikut või on sellel rihmarattal või kuidas see asi kokku jooksma peaks ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 29.04.13 17:33 Tsiteeri


Pühin vanalt teemalt tolmu maha ja küsin - viimase pildi peal nr.11 ehk 2,5kg spring. Paljudel siuke täpne vedru üldse olemas on? Mis meetodiga siiani pumbarihma pingutanud on keegi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 29.04.13 20:10 Tsiteeri


Minu autol igatahes vedru pole. Ise hakkan ka lähipäeval pumba rihma vahetama, siit ka küsimus, et kas pumba rihma pingutirullik istub kinni poldiga või on tikkpoldi otsas (AAT mootori puhul)? Nimelt küsin sellepärast, et vana pingutirullik on tunduvalt õhem kui uuem, seega otsustasin revalist uue poldi tellida, mis on pikem. Täna Revalisse minnes sain sealt hoopis tikkpoldi. Minu andmetel peaks see tikkpolt hoopis ju pumba rihma ülejooksurulli kinni hoidma ja pumba rihma pinguti peaks olema kinni suhteliselt tiheda keermesammuga poldiga ?

EDIT: ise küsin ise vastan. Pingutirullik on tikkpoldi otsas, ülejooksurull on poldi otsas, mida peab enne rulliku vahetamist kindlasti kontrollima, kuna varasematel rullikutel võib olla kasutusel lühem polt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 29.04.13 20:25 Tsiteeri


AAT mootoril, vähemalt minu auto puhul, on pumba rihma pinguti ikka tikkpoldi otsas. Sellise tööriistaga pole midagi teha, rulliku pingutamiseks on seal metallist vastav detail, mis haarab rulliku endaga kaasa, sellejaoks ka see 2,5kg vedru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 03.05.13 21:23 Tsiteeri


AAT mootoril sõltub aastast millal oli ainult pingutusrull pumba ja nuka vahel ja millal tuli ülejooksurull lisaks. Pumbarihma pingutusel ei ole mõtet seda pingutusrulli pingutusjupinat looma jõuga lõppu tõmmata sest siis saate ikkagi rihma või pumpa varsti remontida.

Aga veelkord kõige olulisem kogu r5 juures on alumine otsapolt 200nm 270 kraadi(kui on 110mm polt)-ja on töökodasi, kus ei leidu nii pikka torugi, et 90 kg mees seda peale jõuaks keerata+rakis otsaratta hoidmiseks.
Teine variant, et võtad kõige pikema toru ja suurema mehe ja keerate niikaua kui juba ammu hirm peal, aga siis on ka kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RainerL
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,5 85kW R5

postitati 20.09.13 07:31 Tsiteeri


Oman autot A6 C4 2,5TDI 85kW 96.a. Plaanis lasta ära teha rihmade-rullikute vahetus. Jupid ostaks ise ja siis otsiks kellegi kes töö (Tallinn-Harjumaa võib soovitada) ära teeks. Sellega seoses, kas keegi viitsik siia kirja panna, et mis oleks soovitavalt vahetust vajavate osade nimekiri. Kõiksugu poldid-muttrid-tihendid kaasa-arvatud, mis võiks uued panna.

Tänud ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 24.09.13 08:05 Tsiteeri


Oleneb, kus lased osad vahetada ja kus kohast jupid saab sellest sõltub ka hind. Mina igatahes kes selle teema alustasin mainin ära, et endal sain rihmad- rulllid vahetatud. Aga mitte piisavalt vara mootor jooksis kokku.
Mul siis kuulus vahetusse
- 8klappi
- Hammasrihm, juhtrull, pingutusrull
- Klapid sooveldatud.
- Nukkvõlli simmerid
- Vaakumpumba tihend
- Klapisääre tihendid
- Vända käbi polt.
- Sisse ja väljalaske tihendid.
- Plokikaas lihvitud ja uus tihend
- Uued plokikaane poldid
- Uus pumba rullik ja rihm
- Õli + filter
- Kütusefilter

Kindlasti mingit mudru veel mis esialgu ei meenu. Seega soovitus kõigile, et vahetage ikka õigel ajal ära endal kõiksugused rihmad mis on vaja vahetada.

See jutt, et eelmine omanik on rihmad vahetanud on puhast jura;)


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
smdude
huviline



Registreerunud 28.08.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.14 14:21 Tsiteeri
.



Ei hakka uut teemat tegema, kuna küsimus on pumbarihma/rihmaratta kohta.

Nimelt jäi töötav auto seisma laksust, esialgu arvasin, asi kütuse otsasaamises kuna torus oli õhk vahel, kuid paagi täitmise ning pika käiamise/tõmbamise peale ei luband ka, see järel võtsin nukvõllil oleva pumba rihmaratta lahti ning tundus nagu oleks see ringi käinud, ehk süüte totaalselt valeks keeranud, siit ka küsimus kas selline asi on võimalik.Pumbast küte läbi käib ning jõuab pihusteteni .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 17.10.14 06:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: smdude
Ei hakka uut teemat tegema, kuna küsimus on pumbarihma/rihmaratta kohta.

Nimelt jäi töötav auto seisma laksust, esialgu arvasin, asi kütuse otsasaamises kuna torus oli õhk vahel, kuid paagi täitmise ning pika käiamise/tõmbamise peale ei luband ka, see järel võtsin nukvõllil oleva pumba rihmaratta lahti ning tundus nagu oleks see ringi käinud, ehk süüte totaalselt valeks keeranud, siit ka küsimus kas selline asi on võimalik.Pumbast küte läbi käib ning jõuab pihusteteni .


Jah on ikka võimalik, kuna seal mingit kiilu pole. Istub see ratas koonuse otsas. Pane vända märk paika, ja keera see rihmarataslahti. Pane pump märki. Õige jõuga rihmaratas kinni ja tuld. Igaksjuhuks kontrolli ka nuka märk üle.


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.14 18:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: uaintfckme
Tsitaat:
Algselt postitas: smdude
Ei hakka uut teemat tegema, kuna küsimus on pumbarihma/rihmaratta kohta.

Nimelt jäi töötav auto seisma laksust, esialgu arvasin, asi kütuse otsasaamises kuna torus oli õhk vahel, kuid paagi täitmise ning pika käiamise/tõmbamise peale ei luband ka, see järel võtsin nukvõllil oleva pumba rihmaratta lahti ning tundus nagu oleks see ringi käinud, ehk süüte totaalselt valeks keeranud, siit ka küsimus kas selline asi on võimalik.Pumbast küte läbi käib ning jõuab pihusteteni .


Jah on ikka võimalik, kuna seal mingit kiilu pole. Istub see ratas koonuse otsas. Pane vända märk paika, ja keera see rihmarataslahti. Pane pump märki. Õige jõuga rihmaratas kinni ja tuld. Igaksjuhuks kontrolli ka nuka märk üle.
Nukkvõlli taga oleval rihmarattal (see mis pumpa ringi veab) pole ju koonustki ja vägagi võimalik, et tõmbas ringi kui ei olnud piisava jõuga varem kinni keeratud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 15.08.17 18:45 Tsiteeri


Kasutan seda vana teemat, ei hakka uut tegema:
Sõbra autol juhtus ka selline asi, et otsapolt oli lahti tulnud ja kiil läinud. Kas keegi oskab pildi põhjal hinnata olukorda, kas kannatab uuesti kokku panna või on väntvõlli ots liiga palju rikutud? Ja mis klotsid need on klapikambri kaane küljes, kas tehasest või ise pandud ja mis eesmärgil?

https://www.upload.ee/image/7350782/r5.jpg

https://www.upload.ee/image/7350784/r51.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 16.08.17 06:24 Tsiteeri


Mina laseksin väntvõlli otsa üle lõigata tasapinnaliseks spetsiaalse freesiga ja teeksin vastaspoolele uue hamba Dremeli või muu peenema otslihvija abiga.
Pärast teed omale elu lihtsamaks tegemiseks võnkeleevendile uue 0 märgi lihtsalt.

R4 mootoritega on lihtsam, seal on võimalik kasutada juba uuema malli rihmaratast, kus kiilusoone asemel on väntvõlli otsale lihtsalt sirgjooneline lõige tehtud.
R5 motol paraku toetub võnkeleevendi ise otse vastu väntvõlli otsa, sellepärast ongi primaarne saada võlli ots ideaalselt siledaks. See kiil on seal teisejärguline tegelikult.

Väntvõlli otsa saab iluseks sellise abinõuga - http://www.triumftools.sk/?page=zobrazPolozku&id=34818
Mul on laos olemas, saan hinda ka painutada. Eks otsustama peab, kas on uus teadmata ajalooga mootor odavam või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 16.08.17 18:08 Tsiteeri


Kas sain õigesti aru, et rihmaratas surutakse poldiga vastu väntvõlli otsa ja "käbi" on siis nende nelja poldiga rihmaratta küljes lihtsalt? See kiil vist pole tõesti oluline, osad prantsuse autod on üldse ilma kiiluta ja käbi pöörleb vabalt väntvõlli otsas, ainult poldiga surutaksegi kinni.
Pole olnud aega uurida põhjalikult, aga arvatavasti midagi head selle väntvõlli otsaga seal pole. Autol oli juba ammu aeg-ajalt mingi klõbin rihmakatte all, aga peale selle lahtise poldi muud probleemi ei leidnud sealt, ju siis see rihmaratas koliseski. Eks peab rääkima sõbraga, et mis ta teha tahab selle autoga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 16.08.17 18:43 Tsiteeri


Seda käbi pidi saama 2 eri mõõtu kiiluga. Lihtsam laiema kiiluga käbi proovida ja korralikult uue poldiga kinni tõmmata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 16.08.17 19:01 Tsiteeri


Kui võlli otsa heaks ei saa, siis ei aita ükski kiil seal.
Lisaks saab korralikult loperdava võnkeleevendi kui jätta see võll nii nagu pildil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 1.0% - SQL: 99.0%]