Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Sooja mootoriga ei tööta korralikult (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1426)
djstallion
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB

postitati 25.09.04 21:46 Tsiteeri
Sooja mootoriga ei tööta korralikult



Profiilis märgitud autoga siis järgnev probleem: külma mootoriga käivitub üldjuhul ideaalselt, kuid kui mootor soe ja seisma jätta, siis enam normaalselt ei käivitu. Tühikäigul pöörded liiga madalad ja kipub välja surema, mootor töötab ebaühtlaselt, kui mõnda aega sõita, kaob probleem taas.
Olen autot omanud paar nädalat, tagant ei suitse, peale õli- ja küünalde vahetust nurrub mootor muidu väga kenasti. Enne õlivahetust tahmas koledalt küünlaid, peale õlivahetust ja sadat kilomeetrit sõitu küünlad ideaalselt puhtad.
Ilmselt pole viga mootoris, vaid pigem toite- või vaakumsüsteemis, kuid milles täpsemalt? Kustkohast ja kuidas tasuks kurjajuurt otsima hakata?
Üks küsimus veel- oskab keegi öelda, kui suur oleks kõnealusel autol normaalne kütusekulu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 26.09.04 06:54 Tsiteeri


Kontrolli üle kõik vaakumvoolikud. Kütust peaks minema keskmiselt 8-9 l sajale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
djstallion
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB

postitati 26.09.04 09:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Kontrolli üle kõik vaakumvoolikud. Kütust peaks minema keskmiselt 8-9 l sajale.
Kas viga võiks olla ka tihendis, mille peal karbuss istub? Kütusekulu hetkel 12-13 sajale... :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.09.04 09:28 Tsiteeri


Just, vaata üle karpa jala tihend ja muud voolikud/pistikud/tihendid.
Üldiselt kipub karbussi jala tihendi vahelt lisa õhku tõmbama jne.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
djstallion
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB

postitati 26.09.04 09:36 Tsiteeri


Kavatsen selle kontrolli ette võtta. Kuna see karbussi jala tihend tundub olevat tüüpviga, siis oskaks keegi ka selle hinda öelda? Ja veel üks küsimus seoses vaakumi ja voolikutega- eestpoolt vaadatuna vasaku rattakoopa külge on kinnitatud mingisugune roheline plastikmuna, mille küljes üks voolikuots ja mis tundub olevat mingi vaakumividin. Voolikut seal küljes mul pole. Millega üleüldse tegu ja kui vajalik see millegi tööks on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.09.04 09:42 Tsiteeri


Uuri siit deitaile http://www.elcats.ru/
Ja siit hindasid ( pane tootekood ilma tühikuteta ) http://www.audi.ee/index.php?lang=est&mid=6,18


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
elar
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.04
Asukoht: Tartu/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2dq + 4dq

postitati 26.09.04 15:19 Tsiteeri


selle jala hind oli ~300krooni kui oma audil vahetatud sai. aga selle tellimisega oli igavene häda. kuskil seda sees polnud ja oodata tuli igavesti kaua (lennukite ja arvutite ajastu kohta)! miskit 3 või 4 nädalat läks sellega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 26.09.04 15:57 Tsiteeri


1,9 mootorile maksab karpa padi forsis ca 250.- ja revalis 600-700.- soovitan soojalt 600.- kuna neid odavaid vahetasin kunagi iga 3 kuu takka...kallimaga probleeme ei esinenud...mõlemas kohas laokaubana saada


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
elar
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.04
Asukoht: Tartu/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2dq + 4dq

postitati 26.09.04 16:00 Tsiteeri


mul järelikult see odavam variant ja olnud juba ~aasta ja siiamaani probleeme pole esinenud. aga vb r5'el erinev kui r4 mootoril


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 26.09.04 16:27 Tsiteeri


oleneb karpast ja muidugi tootjast...osa 4sil ja 5sil karpa patju sobib omavahel..samas teisekarpa tüübi b-varuosa mis maksis 400.- pidas paar aastat vastu.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
djstallion
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB

postitati 26.09.04 18:41 Tsiteeri


Tänan kasuliku infi eest! Samas, kas keegi teadjam oskaks vaadata üle kõik vaakumvoolikud ja karpajuhtmed? Ise tegin seda, voolikud paistavad kaunis "emased" ja vajaks ilmselt väljavahetamist, samas on osad voolikud justkui puudu ja osad karpajuhtmed justkui ühendamata. Sooviks siis kedagi, kes konkreetset süsteemi tunneks, mitte ei hakkaks midagi oletama, aga mingit hiigelsummat ka maksta ei tahaks. Töö oskan ise ka ära teha, kui teadjam on vead kätte näidanud ja seletanud, mida täpselt tegema peab. Ehk oskab keegi kedagi vastavat soovitada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
djstallion
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB

postitati 27.09.04 18:35 Tsiteeri


Ehk siiski keegi okab ise väikese tasu eest või soovitada kedagi, kes vaakumisüsteemi üle vaataks? Kahjuks ei leia ka www.elcats.ru lehelt karpamootori vaakumsüsteemi joonist, seal miskipärast ainult monopritsungi versioon. Kui kellelgi oleks kasvõi joonis R5 1,9 karpamootori vaakumsüsteemist, oleks sellest palju abi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.4% - SQL: 48.6%]