Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kas asi võib olla veepumbas? (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 2431)
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 25.09.04 16:42 Tsiteeri
Kas asi võib olla veepumbas?



Avastasin mingi aeg tagasi, et jahutusvedelik kaob kuhugi. Hommikuti on imeväike loiguke all, aga, kui mootor käivitada, siis hakkab lausa lausa. Vesi tuleb kuskilt roolivõimu alt. Kas asi võib olla veepumbas endas? Või on asi üldjuhul seotud ikkagi lõdvikute leemetamisega kuskilt?Ja kus krt see veepump ise asub? Mootorilt katte mahakeeramisega ei näe mitte midagi. See seal kõige peal on vist roolivõim vist?
Ja kas veepumba vahetamisel peab mootoririhma maha võtma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 25.09.04 17:11 Tsiteeri


Ja nii ongi, et veepump saab käituse hammasrihmaga ja kui kinni jookseb pump, siis laks rihm lõhki ja edasi tead ise mis ees ootab. Veepumpa vahetetakse üle ühe hammasrihma vahetuse.
Kui ta sul juba tilgub, siis on muretsemiseks juba tõsine põhjus ning sinu jutu järgi immitseb kusagilt roolipumba alt , siis kisubki nagu veepumba peale mõtted. Nii et kontrolli järgi ja kui viga pumbas, siis vaheta viivitamatult, muidu maksab kätte ja valusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 25.09.04 17:23 Tsiteeri


kas veepump mingit häält ei peaks tegema, kui juba tilgub? Omal käel on mõtet hakata vahetama või peaks töökotta viima?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 25.09.04 17:24 Tsiteeri


ahsoo, ja mis rahasummaga peaksin arvestama pumba ostmisel. Saan aru, et peaksin poest seda küsima, aga täna on kõik juba kinni ja tahaks hirmsasti tead.-


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 25.09.04 18:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kotkas
ahsoo, ja mis rahasummaga peaksin arvestama pumba ostmisel. Saan aru, et peaksin poest seda küsima, aga täna on kõik juba kinni ja tahaks hirmsasti tead.-


Toksi varuosakood ilma tühikuteta siia, siis saad teada, mis maksab.


078121004C/D VEEPUMP 203 0 780.00

078121004C/I VEEPUMP 203 7 643.00

590-284 VEEPUMP 201 0 742.00

SW32150008 VEEPUMP 078121004C 215 11 683.00

VKPC81800 VEEPUMP SKF 078121004C 202 0 611.00


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 25.09.04 18:48 Tsiteeri


Varuosa koodi saad teada siit: http://www.elcats.ru/


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 25.09.04 18:57 Tsiteeri


Töö sama, mis hammasrihma vahetuse puhul, originaalpump originaal vana vastu siis maksab NIIPALJU, kui sisestad koodi 078121004CX


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 26.09.04 06:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kotkas
kas veepump mingit häält ei peaks tegema, kui juba tilgub? Omal käel on mõtet hakata vahetama või peaks töökotta viima?


Pmt. ta võib häält teha, aga ei pruugi. Asi nimelt selles, et veepumba tihend on juba kulunud ja annab läbi, siis laagril on kindlasti ka lõtk sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 27.09.04 12:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Ja nii ongi, et veepump saab käituse hammasrihmaga ja kui kinni jookseb pump, siis laks rihm lõhki ja edasi tead ise mis ees ootab. Veepumpa vahetetakse üle ühe hammasrihma vahetuse.
Kui ta sul juba tilgub, siis on muretsemiseks juba tõsine põhjus ning sinu jutu järgi immitseb kusagilt roolipumba alt , siis kisubki nagu veepumba peale mõtted. Nii et kontrolli järgi ja kui viga pumbas, siis vaheta viivitamatult, muidu maksab kätte ja valusti.

Kas vahetatakse üle ühe hammasrihma? Ehk kui rihma välp on 120 k, (auto oli vist 2,8l) siis minuteada vahetatakse iga rihmaga koos?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 27.09.04 13:24 Tsiteeri


Mul oli C4 kerega 2,5 disla mootoril nii, et hammasrihm vahetati ära, aga veepump mitte. Umbes 10tuh. km möödudes hakkas vaikselt vesi välja voolama. Viisin remonti ja selgus et veepump kottis. Häält ei teind aga samuti lasi läbi. Ja jaole sain viimasel hetkel, kuna pool rihmast oli juba tuksis. Õnneks klapid kolbidele veel tere ei jõudnud öelda.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 27.09.04 14:52 Tsiteeri


Tekkis ka küsimus, et on kellelgi meeles kui palju läks raha mootoririhma vahetuse peale V6-l , pean silmas just osi, mitte tööraha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 27.09.04 15:11 Tsiteeri


Ma oskan sulle öelda eelmise aasta jaanuari seisuga osade hinna, kui oli 120 k hooldus:
* hammasrihm - 525,42
* juhtrull - 415,25
* pingutusrull - 418,64
* veepump - 957,63
+ 18%.
Siin veel igasugu "juppe", aga loetletud peaks hammasrihma vahetusega seotud olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arvoest
huviline



Registreerunud 30.09.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru Impreza WRX

postitati 27.09.04 16:31 Tsiteeri


60 000 on rihmavahetuse vahe ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 27.09.04 17:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja andres
Ma oskan sulle öelda eelmise aasta jaanuari seisuga osade hinna, kui oli 120 k hooldus:
* hammasrihm - 525,42
* juhtrull - 415,25
* pingutusrull - 418,64
* veepump - 957,63
+ 18%.
Siin veel igasugu "juppe", aga loetletud peaks hammasrihma vahetusega seotud olema.


Need vist revali hinnad?

Igaljuhul forsis maksab veepump ~650 eeq umbes. Ja rihmavahetusel oleks mõistlik ka termostaat ära vahetada, kuna töö on üks. Rihma vahetuseks vajaminev aeg koos veepumba ja termostaadiga peaks olema ~ 4 tundi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rax
klubiliige



Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.04 18:09 Tsiteeri


minu 2.8 coupe-l oli kaks juhtrulli + pingutusrull, mida eraldi ei müüa vaid koos selle suure huinjaaga millega ta mootori külge kinnitub. poes küsiti 1.1 kilo. mina lasin treialil uue rulliku teha 200 eeq ja SKF-ist laager 48 eeq


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 27.09.04 18:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Rax
minu 2.8 coupe-l oli kaks juhtrulli + pingutusrull, mida eraldi ei müüa vaid koos selle suure huinjaaga millega ta mootori külge kinnitub. poes küsiti 1.1 kilo. mina lasin treialil uue rulliku teha 200 eeq ja SKF-ist laager 48 eeq


Tegelt ongi nii, pingutusrullid ongi kogu täiega. Esimese lamerihma pingutusrulli eest küsiti poes mult 2500 eeki, selline hind ei kutsu ostma jah:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rulamees
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT

postitati 27.09.04 23:46 Tsiteeri


tean tüüpi ka kellel veepump tegi häält ja ühel heal päeval see võll pani minema ja läbi radika ja stange :o nii et.........


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Graabel
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.04 07:18 Tsiteeri


Mul olid täpselt samad syndroomid. Kui moto käis siis tuli ikke mõnuga. Päevas läx ikke pool liitrit. Eile lasin siis veepumba koos rullikute ja rihmaga ära vahetada. Veepumba vahelt oligi jooksnud. Mul läksid jupid 2,3k + töö 1,2k.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 28.09.04 10:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kotkas
Tsitaat:
Esialgne postitaja andres
Ma oskan sulle öelda eelmise aasta jaanuari seisuga osade hinna, kui oli 120 k hooldus:
* hammasrihm - 525,42
* juhtrull - 415,25
* pingutusrull - 418,64
* veepump - 957,63
+ 18%.
Siin veel igasugu "juppe", aga loetletud peaks hammasrihma vahetusega seotud olema.


Need vist revali hinnad?

Igaljuhul forsis maksab veepump ~650 eeq umbes. Ja rihmavahetusel oleks mõistlik ka termostaat ära vahetada, kuna töö on üks. Rihma vahetuseks vajaminev aeg koos veepumba ja termostaadiga peaks olema ~ 4 tundi.


Päris Reval ei ole :), aga A kat küll. Asi lihtsalt selles, et on võimalus teha A kat juppidega ning saada seetõttu ka 2 aastat garantiid osadele. Termostaadi vahetasin umbes 3 kuud enne 120 k hooldust, maanteel ei saanud kuidagi üle 65 C näitu :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 28.09.04 18:59 Tsiteeri


65 on vist natuke vähe audi mootorile? Võiks ikka sinna 80-90 tuuri jääda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ryan
huviline



Registreerunud 06.04.04
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.04 19:47 Tsiteeri


mul ruigas veepump ikka täiega:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 71.0% - SQL: 29.0%]