Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K: Diffri lukkuga seoses (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2734)
Dust Rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal

Auto: avataris on mälestus!!!!

postitati 24.09.04 21:48 Tsiteeri
K: Diffri lukkuga seoses



Lugu järgmine: autoks 80Q 90 aasta väljalase 85kw, kui ma panen differentsiaali lukku siis lööb armatuuris põlema kollase tule kus kirjas "abs aus" kas see on normaalne. Ette tänades;)!

Ah jaa palun ärge väga pekske:D:D, tänan.


Satan will claim my soul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 24.09.04 21:53 Tsiteeri


osadel ongi nii et kui diffri kinni lööd, siis abs-i välja lülitab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ets
huviline



Registreerunud 01.10.03
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q

postitati 24.09.04 23:31 Tsiteeri


See on täiesti normaalne. Tagadiffri blokeerimisel lülitub ABS välja kuni kiiiruseni u15MPH. Siis lukk avaneb automaatselt. Kuskilt S3 teema alt avanes tabel quattro torsenie põlvkondade kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 25.09.04 09:09 Tsiteeri


Nii peabki olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 25.09.04 15:59 Tsiteeri


Kusjuures kõigil ei ole nii... minul nt.. ei teagi miks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 27.09.04 00:38 Tsiteeri
Loogiline!



Kui vähekene süveneda siis võiks küsida, et mis mõte oleks ABS'il toimida, kui kõik neki ratast on jäigalt veos?;)
Mis siis ABS teha saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 27.09.04 04:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Dantee
Kui vähekene süveneda siis võiks küsida, et mis mõte oleks ABS'il toimida, kui kõik neki ratast on jäigalt veos?;)
Mis siis ABS teha saab?


Kus juures teema algataja auto on 90a. 80Q. Millel on siis tegu torsen kesk reduktoriga. Sellel autol ei ole kunagi neli ratast jäigalt veos. ABS lülitatakse välja siis kui taga reduktor pannakse lukku. Ja sel juhul käivad tagumised rattad jäigalt koos ringi, ning siis võib ABS hakata reduktorit lõhkuma, kui ta tahab rattaid erinevalt pidurdada. Aga eest veab sul ikka üks ratas, esi silla reduktorit ei pane sul keegi luku.:o Quattro audi on tegelikult kolme ratta veoline.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.04 09:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Ja sell juhul käivad tagumised rattad jäigalt koos ringi, ning siis võib ABS hakata reduktorit lõhkuma, kui ta tahab rattaid erinevalt pidurdada. Aga eest veab sul ikka üks ratas, esi silla reduktorit ei pane sul keegi luku.:o Quattro audi on tegelikult kolme ratta veoline.:P

Asi selline tegelt, et kui üks tagumine ratas peaks hakkama blokki jääma laseb ABS maha mõlemat tagumist ratast :P minu autol see vähemalt nii toimib, sest ABS peast jookseb taha vaid üks toru mis tagasilla jurues jaotatakse kolmikuga kaheks.
Aga äkki mul miski teistsugune süsteem? et sellepärast ei hakka ka see ABS tuli põlema... ja paljude üllatuseks ei ole mul taga ka tagapidurite jõuregulaatorit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.04 10:31 Tsiteeri


Hea lugeda. Iga mees TEAB, kuidas asi toimib..(a´la tegelikult on nii:D:D)


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.4% - SQL: 52.6%]