Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Probleem pooltelje otsaga. (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1985)
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 19.09.04 21:13 Tsiteeri
Probleem pooltelje otsaga.



Mure selline ,et tahan vahetada välimist tolmukatae. Läbi häda sain pooltelje lahti ,nii et isegi sarniiri ei tulnud lahti lasta. Nüüd aga ei saa ma kuidagi veovõlli pooltelje otsast maha. Seal on mingi stopper- seib või midagi sarnast ja seda ei õnnestumul kuidagi eemaldada. Oskab keegi nõu anda mida edasi teha või tuleb nüüd hädaga ka käigukasti juurse pooltelg lahti võtta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mäks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.04
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,9TDI

postitati 19.09.04 21:59 Tsiteeri


olen näinud selle eemaldamist. See käis spetsiaalsete näpitsatega. Homme küsin järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 19.09.04 22:04 Tsiteeri


Seal on kasutusel kahte tüüpi stopperrõngaid.Üks variant on lihtsalt rõngas millest siis paigaldamisel surutakse püsikiirusliigend üle ja mahavõtmisel tõmmatakse samuti lihtsalt jõuga tagasi.
Teine on vaja eemaldada enne veovõlli otsa maha võtmist oma soonest.
Kumb variant seal kasutusel on ei tea, kuid see on võimalik hoolikal vaatlusel kindlaks teha.
Isiklikult pakun esimest stoperdus varianti.
Kogu see sõlm näeb siis välja selline:
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E8%F1%EA&btsnr=407-20&cid=140


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 20.09.04 08:15 Tsiteeri


Kui sul on uuem, poldiga (88- vist), pooltelje ots, siis piisab lihtsalt poldi uuesti sisse keeramisest, kuni ots lahti hüppab. Vanal (mutriga) on, jah, vaja rõngas laiali venitada.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 20.09.04 08:32 Tsiteeri


Auto marki vaadates peaks olema seal selline stopper-rõngas mis tahab laiali venitamist ja pesast välja ja siis võib ka olla selline point et tuleb nuutide pealt väga vaevalislt ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 21.09.04 12:17 Tsiteeri


Eile õhtul sai enda masinal sama tööd tehtud ja keerulist ei olnud asja juures küll miskit. Natuke jama oli selle stopperiga küll. Sai teine lahti venitatud, kuid ots eriti hea meelega maha ei tahtnud tulla. Ning probleem oli ka klambritega. Tavaline kruviklamber sinna katte jämedama otsa peale ei mahtunud, sai hetkel traadiga kinni tõmmatud, kuid ilmselt oleks tarvis midagi paremat välja mõelda. Originaalklambrid tahavad vist mingeid spetstööriistu saada? Äkki keegi oskab selle teemaga aidata?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 21.09.04 12:49 Tsiteeri


Spets tööriistu seal vaja ei ole,osad klambrid saad naela tangidega fikseerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 21.09.04 15:38 Tsiteeri


Osta poest juhtmelkambreid, osad nimelt on plekiribaga ja kõvemad, kui plastikust ning nendega saab eduliselt ja lihtsalt asja aetud. Endal olen kasutanud ja ükski kumm pole veel maha hüpanud. Originaal klambreid on jube tüütu tagasi panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 21.09.04 18:20 Tsiteeri


Ajasin siis näppidega seibi laiali ja kõksasin haamriga. Tulemusek oli see ,et koos stopperiga eemaldus (purunes) osa korpusest. Täna lammarist ostetud otsa tagasi panemine oli jah lihtne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 21.09.04 18:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Osta poest juhtmelkambreid, osad nimelt on plekiribaga ja kõvemad, kui plastikust ning nendega saab eduliselt ja lihtsalt asja aetud. Endal olen kasutanud ja ükski kumm pole veel maha hüpanud. Originaal klambreid on jube tüütu tagasi panna.


jajah, mu sigaril ka keegi tark oli pannud kaabliklambritega selle kummi kinni, eitea kas siis sitasti või misiganes. iagathes pressis ots ennast ajapikku kõdist tühjaks ja nüüd on täitsa perses pilbasteks juba. 1sõnaga iga asja jaoks ikka omad asjad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 21.09.04 19:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja rass
Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Osta poest juhtmelkambreid, osad nimelt on plekiribaga ja kõvemad, kui plastikust ning nendega saab eduliselt ja lihtsalt asja aetud. Endal olen kasutanud ja ükski kumm pole veel maha hüpanud. Originaal klambreid on jube tüütu tagasi panna.


jajah, mu sigaril ka keegi tark oli pannud kaabliklambritega selle kummi kinni, eitea kas siis sitasti või misiganes. iagathes pressis ots ennast ajapikku kõdist tühjaks ja nüüd on täitsa perses pilbasteks juba. 1sõnaga iga asja jaoks ikka omad asjad.


See muidugi oleneb jah sellest, kui palju kellegi jõudu on, kui hellalt kinni tõmmata, siis tekib tõesti selline probleem, aga selleks ongi vaja terasribaga klambrit, et korralikult kinni saaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.8% - SQL: 40.2%]